Hvad er en billetovervåger?
Ofte ønsker du at se fremskridtene for en billet, selvom den måske er tildelt en specifik agent eller en afdeling. Dette kan ske i talrige situationer f.eks. billetten er oprettet af en VIP-kunde eller bliver besvaret af en nyansat, og du vil blot holde øje med dem.
Frequently asked questions
Hvad betyder det at være billetovervåger?
Billetovervåger er en person, der sporer fremskridt for en specifik billet, men som ikke er ansvarlig for den. De modtager en notifikation, når der sker en opdatering, såsom et billetsvar eller statusændring.
Hvorfor skal du bruge en billetovervåger?
Billetovervåger er værd at bruge, når en billet er oprettet af for eksempel en VIP-klient, eller du skal tjekke, om den nye medarbejder kan klare billetterne, eller du blot skal have styr på en specifik billet.
Tilbyder LiveAgent muligheden for billetovervågning?
LiveAgent giver mulighed for billetovervågning. En given billet kan knyttes til visningen af en bestemt agent eller hele afdelingen.
Expert note
En billetovervåger sporer fremskridt for en specifik billet og modtager notifikationer ved opdateringer. Anvendes ofte til VIP-klienter eller til at holde øje med nye agenter.

Der er forskellige teknologier og systemer, der er nyttige i callcentre, inklusive prædiktive og forhåndsvisningsdialere samt telefon- og callcentersoftware. Høflighed og respekt for kundernes tid er vigtigt for udgående opkald, mens inddækkende callcentre kan forbedre kunderelationer ved at give personlig tilpasning. Prædiktive dialere kan øge agentudnyttelsen, men kan være begrænset for nogle virksomheder. Sporing af metrics og politikker er også vigtige. En knap til at ringe fra webstedet kan forbedre kundeoplevelsen og øge salget.
Billetering-system bedste praksis
Dette tekstforslag beskriver vigtigheden af at bruge tags til at organisere supportanmodninger og forstå kundens tendenser. Det anbefales også at bruge dåsebeskeder i helpdesk-software for at øge effektiviteten og spore medarbejderens ydeevne. Endvidere dækker teksten nogle forskningsresultater og oplysninger om call center-software, billetsystem, og FAQ-software, der kan hjælpe med at forbedre kundesupporten og forhindre kundefrafald. LiveAgent er en anbefalet helpdesk-software og billetsystem.
Teksten forklarer forskellige termer og begreber relateret til kundeservice og helpdesk-software, herunder agentrollen og billetprioritet. LiveAgent tilbyder en række funktioner til kundesupport og integreringer til priserne. Deres supportsystem er tilgængeligt via portalen, og de tilbyder også blogs og webinarer for at hjælpe kunderne. Deres hjemmeside bruger cookies, og installation af LiveAgent er stadig i gang.
Teksten beskriver forskellige teknologier og systemer, der anvendes i callcentre, herunder prædiktive dialers og telefon- og callcentersoftwareløsninger. Forbedring af telefonløsning kan medføre højere kundefastholdelsesrater, mere tilfredse agenter og differentiering fra konkurrenter. Der er udfordringer, men disse kan løses ved at definere klare mål, udarbejde en forbedringsplan, oprette en vidensbase, tilbyde træning, bemyndige medarbejdere, bruge taleanalyse og overvåge ydeevnen. Prædiktive dialers kan være begrænset for virksomheder, der sælger produkter af høj værdi, da det fokuserer på kvantitet frem for kvalitet. Callcentersoftware er en integreret del af driften af et call center og hjælper med at organisere og administrere interaktioner med kunder og overvåge kundeemner. Telefonløsning er afgørende for kundetilfredshed og kan måles ved at dividere det samlede antal løste sager med det samlede antal modtagne sager og multiplicere med 100.