Åben billet

Hvad er en åben billet?

Når du behandler en klage til ethvert kundeservicekontor, er den genererede billet som udgangspunkt en åben billet. En åben billet antyder grundlæggende, at et problem registreret af en kunde ikke er løst endnu.

Frequently asked questions

Hvad er en åben billet?

En åben billet er en billet, der er blevet genereret af systemet og endnu ikke er blevet løst af kundeservice.

 

Hvor længe skal en billet være åben?

Billetten bør være åben i højst tre til fem dage, før den går over til lukket tilstand. Slutbrugeren kan derefter genetablere kontakt på den samme billet.

 

Hvor kan du se en liste over åbne billetter i LiveAgent?

Du kan se en liste over åbne billetter i LiveAgent i panelet sammen med en liste over alle billetter

 

Tilbage til ordforklaringen Opret en GRATIS konto

    Our website uses cookies. By continuing we assume your permission to deploy cookies as detailed in our privacy and cookies policy.

    ×
    Plan en én-til-én samtale og opdag hvordan LiveAgent kan hjælpe din virksomhed.

    Vi er tilgængelige på adskillige datoer

    Planlæg en demo