Hvad er en kundekontakt software?
Kundekontakt software er et program, der øger effektiviteten af for et kontaktcenter. Brugere er i stand til at opsætte nogle regler for at organisere routing-kontakter til kunderepræsentanter. Helpdesk-software kan også være webbaseret, tilgængelig via webbrowser. Det er nemt at bruge og sikkert, fordi alle data er gemt på serveren.
Noget customer engagement-software giver brugere mulighed for at oprette en kundeportal, som understøtter klienter, når agenter er offline. Kunder kan læse vidensbase artikler, forum og der kan de finde en løsning på deres problemer.
Frequently asked questions
Hvad er kundekontakt software?
Kundekontakt software er et system, der forbedrer kvaliteten af kundeservice og effektiviteten af kontaktcenteret. Takket være det kan kunden nemt kontakte kundeservice, når de har brug for det, og på den anden side gør det det nemmere for kundeservicemedarbejderen at håndtere flere kommunikationskanaler.
Hvad er de vigtigste funktioner for kundekontakt software?
Den vigtigste funktion ved kundekontakt softwaren er muligheden for håndtere flere kanaler (telefonopkald, sociale medier, chats, e-mails) fra ét sted på nettet. Det er også ekstremt vigtigt at skabe regler og administrere kontakter. En anden funktion er, at kundeservice kan finde og opbevare kundernes data sikkert på ét sted.
Hvilke typer kundekontakt software findes der?
Der er 6 grundlæggende typer kundesupport software. Den første er delt indbakke og supportsoftware. Normalt kan flere personer logge ind på én konto der. Det andet er servicedesk-softwaren. Anvendes typisk i IT-service management-funktioner. En anden er besked- og chatsystemet. Det betyder, at samtaler med klienten er teknisk simple for begge parter. Dernæst er der telefonisk supportværktøj. Det er den mest traditionelle kommunikationskanal med kunden. Det femte system er CRM, det vil sige software til styring af kunderelationer. Systemet er designet til at styrke relationer. Og den sidste er videnbasesoftwaren, der muliggør udveksling af nøgleoplysninger.
Expert note
<p>Kundekontakt software er et værktøj, der hjælper med at forbedre kundeservice og effektiviteten af kontaktcenteret ved at håndtere flere kanaler fra et sted og administrere kontakter og data sikkert.</p>

ActiveCampaign Help Desk Kontakter
ActiveCampaign Help Desk Kontakter inkluderer e-mail, telefon, live chat og support på sociale medier som Facebook, Twitter og Instagram. Derudover har de en omfattende vidensbase og et forum for yderligere support.
LiveAgent tilbyder virksomhedsløsninger, brancheløsninger og support for kunder. De tilbyder også en blog, akademi, skabeloner og skrivetests. LiveAgent kan kontaktes via telefon, planlægning af en demo eller gennem deres kontaktformular og chat. Deres hjemmeside bruger cookies i overensstemmelse med deres privatlivs- og cookie-politik.