Prøveperiode

Billetsystem

Hvad er et billetsystem?

Et billetsystem er en væsentlig del af et helpdesk-software, der gør det muligt for kunderepræsentanter at være effektive og organiserede. Et billetsystem modtager en kundeanmodning om support, og det opretter automatisk en billet. Så er en bestemt agent ansvarlig for at løse billetten. I billetsystem er du også i stand til at administrere billetansvar.

Billetsystem er virkelig nyttigt for alle kundeservicemedarbejdere. Dette styringssystem har også indflydelse på omkostninger, salg, indtægter, kundetilfredshed, og det er en stor tidsbesparer.

Billettering

Frequently asked questions

Hvordan definerer man et billetsystem?

Billetsystemet er et styringsværktøj, der behandler og katalogiserer kundeindsendelser. Det er en væsentlig del af helpdesk-softwaren og giver kundeservicerepræsentanter mulighed for at være effektive og organiserede. 

 

Har enhver virksomhed brug for et billetsystem?

Hvis du sælger produkter eller tjenester og vil regne med markedet og være i stand til at konkurrere med andre virksomheder, skal du bruge et billetsystem. Det giver dig mulighed for at automatisere arbejde, organisere meddelelser, tilbyde effektiv service, prioritere opgaver og nemt overføre billetter mellem agenter. 

 

Er LiveAgent et billetsystem?

LiveAgent er et billetsystem. Sporer og konverterer automatisk alle kundeønsker til billetter, uanset kommunikationskanalen. Grænsefladen er intuitiv og giver mulighed for effektiv betjening.

 

Tilbage til ordforklaringen Opret en GRATIS konto

Our website uses cookies. By continuing we assume your permission to deploy cookies as detailed in our privacy and cookies policy.

×
Plan en én-til-én samtale og opdag hvordan LiveAgent kan hjælpe din virksomhed.

Vi er tilgængelige på adskillige datoer

Planlæg en demo