Hvad er et billetsystem?
Et billetsystem er en væsentlig del af et helpdesk-software, der gør det muligt for kunderepræsentanter at være effektive og organiserede. Et billetsystem modtager en kundeanmodning om support, og det opretter automatisk en billet. Så er en bestemt agent ansvarlig for at løse billetten. I billetsystem er du også i stand til at administrere billetansvar.
Billetsystem er virkelig nyttigt for alle kundeservicemedarbejdere. Dette styringssystem har også indflydelse på omkostninger, salg, indtægter, kundetilfredshed, og det er en stor tidsbesparer.

Frequently asked questions
Hvordan definerer man et billetsystem?
Billetsystemet er et styringsværktøj, der behandler og katalogiserer kundeindsendelser. Det er en væsentlig del af helpdesk-softwaren og giver kundeservicerepræsentanter mulighed for at være effektive og organiserede.
Har enhver virksomhed brug for et billetsystem?
Hvis du sælger produkter eller tjenester og vil regne med markedet og være i stand til at konkurrere med andre virksomheder, skal du bruge et billetsystem. Det giver dig mulighed for at automatisere arbejde, organisere meddelelser, tilbyde effektiv service, prioritere opgaver og nemt overføre billetter mellem agenter.
Er LiveAgent et billetsystem?
LiveAgent er et billetsystem. Sporer og konverterer automatisk alle kundeønsker til billetter, uanset kommunikationskanalen. Grænsefladen er intuitiv og giver mulighed for effektiv betjening.
- IT billetteringssystem (Forklaret)
- Open source billeteringssystem (Forklaret)
- Helpdesk billetterings-system (Forklaret)
- The importance of ticketing - LiveAgent
- Hvad er en automatiseret billetdistributionsfunktion? | LiveAgent
- Billetering-system bedste praksis og tips [tjekliste]
- Hvad er billetfelter? (+ Gratis prøveversion) | LiveAgent
- Hvad er automatiseringsregler? (+Gratis prøveperiode) | LiveAgent