Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
eSky logo
Slido green logo

Support på sociale medier i din helpdesk

Forbind dine sociale mediekanaler med LiveAgent og organiser alle kundeserviceanmodninger i én pålidelig løsning. LiveAgent-billetsystemet giver dig mulighed for at administrere billetter fra Facebook, Instagram, Twitter, Viber og WhatsApp på ét praktisk sted. Med en fuldt udstyret kommunikationsplatform og help desk-værktøj i ét kan du holde dine sociale interaktioner højt.

  • SoftwareAdvice Front Runner 2024 badge
  • Capterra shortlist 2024 badge
  • GetApp Category Leader 2024 badge
  • GetApp Category Leader 2024 badge

Social support

Kundeservice på sociale medier er en relativt ny softwareniche. Dette system gør det muligt for dig at kommunikere effektivt med dit publikum ved at samle alle budskaber og omtaler af dit brand på tværs af forskellige sociale netværk på ét sted.

Den største fordel ved et omnichannel helpdesk-system er, at det giver dig mulighed for at se kundeinteraktioner fra andre customer support-kanaler i et enkelt dashboard. Derudover samles hver besked i en universel indbakke og omdannes derefter til samlede billetter med den hybride billetstrøm.

Social support
Best solutions

Bedste løsninger

Hvordan vælger man værktøjer til sociale medier?

Det vigtigste er at overveje alle dine krav og forventninger. Det første trin er at tjekke, om du vil tilføje andre kommunikationskanaler til dit kommunikationssystem, og om du vil samle al din kommunikation på ét sted. For det andet skal du kontrollere, om du har brug for live chat, e-mail, telefonsupport eller en kundeportal. Den næste du skal overveje er funktioner og integrationer. Sammenlign endelig priser for at finde den bedste værdi.

Lad LiveAgent håndtere dine beskeder på sociale medier

Forbind konti fra alle populære sociale medieplatforme, og lad LiveAgent håndtere dine konti

Facebook Integration Demo: Sådan fungerer det​

00:00/03:02
Facebook Integration Demo: How It Works | Live Agent03:02Youtube video: Facebook Integration Demo: How It Works
Live Agent

Publikstyring

Tilslut dine Facebook-konti og overvåg alt uden at skifte mellem faner eller konti. LiveAgent kan hjælpe dig med at administrere kundesupport på sociale medier fra din universelle indbakke. Integrationen er nem. Du skal blot forbinde dine Facebook-sider til din LiveAgent-indbakke i konfigurationen og komme i gang. Eventuelle kommentarer og likes til dine sociale indlæg samt kundeforespørgsler vil automatisk blive omdannet til billetter. Byg et publikum og giv en god kundeoplevelse med en populær social medieplatform.

  • Besvar kommentarer, indlæg og interager med indhold
  • Like eller slet kommentarer, tilføj GIF’er og andre vedhæftede filer

Effektiv messaging

Besvar enhver privat Facebook-besked med Messenger inkluderet i din indbakke. LiveAgent kan samle alle beskeder og hjælpe dig igennem ethvert kundeproblem med lethed. Det er kompatibelt med vores produktivitetsfunktioner, så at svare med LiveAgent er meget mere organiseret, pålideligt og hurtigere end før. Kig igennem dine beskeder og nemt svare fra vores universelle indbakke. Udnyt en bred vifte af let tilgængelige billetfunktioner, der nemt omdannes til Messenger-billetter.

  • Svar på Messenger-beskeder via billettering
  • Løs beskeder som LiveAgent-billetter

Facebook-integrationsdemo: Sådan virker det

00:00/03:02

Facebook Integration Demo: How It Works | Live Agent03:02Youtube video: Facebook Integration Demo: How It Works
Live Agent

Sådan overvåger du Twitter med LiveAgent

00:00/06:38

How to Monitor Twitter with LiveAgent | Live Agent06:38Youtube video: How to Monitor Twitter with LiveAgent
Live Agent

Følg tweets

LiveAgents Twitter integrationTwitter-integration giver dig mulighed for at overvåge alle @mentions af din side eller #hashtags efter eget valg

Du skal blot forbinde din Twitter-konto med dit LiveAgent-dashboard og vælge, hvilke hashtags og mentions du vil overvåge. Alle overvågede hashtags og mentions bliver automatisk omdannet til billetter og kan automatisk tildeles den afdeling, du vælger. LiveAgent henter automatisk alle tweets med dine overvågede søgeord, og du kan begynde at besvare dem fra dit dashboard.

  • Spor brand-omtaler og søgeord med flere konti
  • Besvar tweets, kommentarer og omtaler fra én indbakke

Administrer followers

Din kundeservicestrategi kan fungere godt sammen med din Instagram-strategi for sociale medier. Aktiver Instagram i LiveAgent og svar på ethvert opslag, omtale, kommentar du får. Fremskynd din svartid med et dedikeret billetsystem og bemyndige dit kundeserviceteam med de rigtige funktioner. Instagram kan blive en af ​​de bedste sociale platforme, du kan bruge til at håndtere kundeforespørgsler. Glem ikke at bruge det til at promovere dit brand, mens du yder support.

  • Håndter Instagram-kundeinteraktioner hurtigere end før
  • Spor kundekommunikation fra opslag på sociale medier

Sådan bruger du dit Instagram-plugin i LiveAgent

00:00/04:03

How to Utilize your Instagram Plugin in LiveAgent | Live Agent04:04Youtube video: How to Utilize your Instagram Plugin in LiveAgent
Live Agent

Viber Integration Demo | LiveAgent

00:00/01:45

Viber Integration Demo | LiveAgent | Live Agent01:55Youtube video: Viber Integration Demo | LiveAgent
Live Agent

Indbakke teksting

Agenter kan også løse kundeserviceproblemer via Viber, en af ​​nutidens mest populære meddelelsesplatforme. LiveAgent vil strømline alle beskeder fra denne platform til dit billetsystem, hvor de omdannes til kundebilletter. Du kan nemt svare dem fra den universelle indbakke. Viber fungerer godt som en tilføjelse til dine sociale kanaler for kunder, der foretrækker meddelelsesplatforme. Besvarelse af Viber-beskeder fungerer problemfrit med andre kommunikationskanaler i dine billetter.

  • Organiser din Viber-kommunikation ét sted
  • Svar på Viber-beskeder i din billetindbakke

Slack beskeder

Hvis du bruger Slack til at socialisere med dine kolleger, så drag fordel af vores integration. Hold dig underrettet om nye kundebilletter eller ændringer i billetstatus. Vi har et indbygget Slack-plugin inde i LiveAgent, så du ikke går glip af noget vigtigt. Du skal blot trykke på kontakten i indstillingerne og modtage LiveAgent-meddelelser i en dedikeret Slack-kanal. Denne integration er meget tilpasselig – du kan angive, hvilken type information du vil have, og vælge regler for at sende meddelelser til bestemte kontakter eller kanaler.

  • Hold dig orienteret om din billetaktivitet i Slack
  • Tilpas dine Slack-meddelelser om LiveAgent-billetter
Slack Integration
WhatsApp Integration

WhatsApp support

WhatsApp er den mest populære sociale meddelelsesservice i verden. Vores integration giver kundeserviceagenter mulighed for at bruge en anden vigtig kundekommunikationskanal. Omdan dine beskeder til billetter til en nem løsning, og forbliv populær hos din kundebase med deres foretrukne beskedtjeneste. Du skal bare tilføje din WhatsApp-konto til LiveAgent, og så kan du begynde at svare på beskeder fra dine kunder. WhatsApp-integrationen fungerer godt sammen med vores billetfunktioner, så du kan give hurtigere og mere pålidelig support.

  • Integration med den mest populære meddelelsesservice
  • Administrer din WhatsApp-kommunikation fra din billettering
Let’s get social!

Håndter kundeproblemer med funktioner på sociale medier

Agenter kan nemt besvare kundespørgsmål med vores fuldt udstyret universelle indbakke. Forbind dine sociale mediekonti fra Facebook, Twitter, Instagram og Viber for at levere kvalitets kundebehandlingstjenester med bedre effektivitet.

Finjuster kunderejsen med:

  • Hurtigere kommunikation med produktivitetsfunktioner
  • Effektiv kommunikation på sociale medier med en universel indbakke
  • Gnidningsløs forbindelse med andre kommunikationskanaler
Support team view

Kom godt i gang med kundebehandling på det sociale netværk

Du skal blot tilføje alle vigtige sociale kanaler til kundeservice. Forbind dine sociale konti, administrer dine sociale profiler, og opret en loyal kundebase på deres yndlingsplatform.

Nævneværdige funktioner i vores support til sociale medie software

Udforsk alle nøglefunktioner, der hjælper dig med at yde fremragende kundeservice og forbedre dine sociale fællesskabsadministrationsmuligheder

Organiseret kommunikation

Universal indbakke

Enhver privat besked fra enhver social medieplatform bliver organiseret i den universelle indbakke. Det bedste er, at den universelle indbakke strømliner kommunikationen fra alle kommunikationskanaler og hjælper dig med at samle kundekommunikation i billet-tråde. Alle kundesupportprocesser bliver nemmere, når informationen er på det rigtige sted.

  • Holder kundesamtaler på ét nemt sted
  • Organiserer kundeserviceforespørgsler og kommunikation
Organized communication
Efficient workflow

Effektiv arbejdsgang

Automatiseringsregler

Effektiv kundeservice kan forbedres yderligere med tilpassede regler for automatisering. Disse kan hjælpe dig med at yde hurtigere og mere effektive kundeinteraktioner, mens de hjælper dig med gentagne og trivielle opgaver. Regler kan tilpasses og anvendes på forskellige situationer og opgaver for at hjælpe dig med at skabe en bedre arbejdsgang og sortere kundernes beskeder hurtigere.

  • Automatiser din arbejdsgang og fokuser på det vigtige
  • Slip for trivielle eller gentagne opgaver

Kategorisering

Afdelinger og tags

Kundesupportteams kommer med forskellige specialiseringer. Opdel dine kundeservicemedarbejdere ind i afdelinger og få dine kunder hen til de rigtige eksperter hver gang. Du kan også bruge tags til at markere kundehenvendelser eller kundekommentarer. Tags fungerer som kategorier for din indbakke, så du altid ved, hvilken type problem du skal håndtere.

  • Opdel medlemmer af kundesupportteamet efter ekspertise
  • Brug tags til at organisere kundeserviceinteraktioner
  • Sørg for korrekte og rettidige kundeserviceløsninger

Få flere oplysninger om afdelinger

Categorizing
Ticket features

Billetfunktioner

Makroer, vedhæftede filer og noter

Reducer svartider og forbedre kundeservice med standardbeskeder og foruddefinerede svar. LiveAgent understøtter forskellige typer vedhæftede filer, når du svarer på en billet. Du er velkommen til at efterlade noter til dine medagenter i billetterne og informere dem om kundernes bekymringer eller positive interaktioner, når du har brug for det.

  • Følg med kundernes efterspørgsel med forudskrevne beskeder
  • Vedlæg noter, og føj vedhæftede filer til billetter
Medal

Begynd at bruge LiveAgent nu!

Prøv alt, hvad vi har at tilbyde med en gratis 30-dages prøveperiode

  • ✓ Intet opsætningsgebyr
  • ✓ Kundeservice 24/7
  • ✓ Intet kreditkort påkrævet
  • ✓ Annuller til enhver tid

grundene til at du bør bruge social
kundeservice
-software

Find ud af, hvorfor virksomheder begyndte at bruge sociale medier som en af ​​deres vigtigste kundeservicekanaler.

Smiley face icon

Misser det store billede

Ved du ikke, hvad din tidligere samtale med en kunde handlede om, fordi den var på en anden kanal? LiveAgent holder styr på det.

Clock icon

Mister værdifuld tid

Skifter du ofte mellem forskellige typer software? Lad LiveAgent klare det for dig.

Web icon

Svært at styre

Administrerer du flere profiler på forskellige sociale netværk? Med LiveAgent kan du administrere dem alle fra ét dashboard.

 

Hvad siger tallene om støtte til sociale medier?

Tag et kig på nogle af de vigtigste statistikker om kundesupport på sociale medier, og find ud af, hvorfor du skal bruge sociale medier til kundesupport

Social tilstedeværelse

Kundebehandling på sociale medier er ved at blive en nødvendighed i erhvervslivet. Kontakt både eksisterende og potentielle kunder med dine sociale sider. Giv købsrådgivning og social kundeservice til dit publikum.

  • Forbedre din tilstedeværelse på sociale medier, og svar hurtigere
  • Billetter strømliner din sociale kommunikation
Chart

63%

af kunderne forventer sociale medier

Sociale medier er blevet afgørende for kundeservice. Forbedre din tilstedeværelse på sociale medier, og vær der for dit publikum.

Kundetilfredshed

Research viser, at håndtering af kundeklager og forespørgsler via sociale medier har en høj tilfredshedsgrad. Forbedre kundetilfredsheden med LiveAgent og opgrader dit kunde supportspil.

  • Forbedre kundetilfredsheden med sociale medier
  • Overgå forventningerne med regelmæssige svar og aktivitet
Chart

70 %

tilfredshedsrate

En stor procentdel af kunderne er tilfredse med den måde, deres problemer løses på via sociale medier. Lad være med at skære hjørner med hensyn til social kundepleje af høj kvalitet og forbedre den i dag.

Skab loyalitet

Håndter interaktioner med kunder meget hurtigere med LiveAgent som din sociale medieløsning. Svar hurtigt og giv indsigtsfulde råd og svar på regelmæssig basis på tværs af dine sociale kanaler.

  • Øg kundeloyaliteten med god service
  • Sørg for ensartede svar og kundesupport
Chart

79 %

af kunder forventer et svar inden for 24 timer

Få de bedste resultater på kundetilfredshedsundersøgelser og lever hurtig kundeserviceaktivitet på sociale medier.

Spar mere på støtteværktøjer til sociale medier

Find en support til sociale medier software, der giver dig mest værdi og sparer dit budget. Start sammenligningen og find de rigtige funktioner til den rigtige pris.

Udtalelser

Få LiveAgent
og slut dig til 7000 tilfredse kunder

  • Roman Bosch
    Det er en fornøjelse at have en fantastisk portal, der forbedrer vores kundeservice.
    Roman Bosch Partly
  • Christine Preusler
    LiveAgent hjælper vores medarbejdere til at yde bedre, hurtigere og mere præcis support.
    Christine Preusler HostingAdvice
  • Karl Dieterich
    LiveAgent hjalp os opnå 2 meget vigtige mål: Øge vores kundetilfredshed og salg.
    Karl Dieterich Covomo
  • Hendrik Henze
    Vi har brugt LiveAgent siden August og vi er meget tilfredse.
    Hendrik Henze HEWO Internetmarketing
  • Razvan Sava
    Siden vi har brugt LiveAgent har vores responstid steget med 60%
    Razvan Sava WebMaster Tilbud
  • Taras Baca
    Vores betalte kundes konverteringsrate steg 325% den første måned, vi startede og aktivt begyndte at bruge LiveAgent.
    Taras Baca XperienceHR
  • Andrej Ftomin
    Jeg må sige, at jeg aldrig har oplevet en så professionel kundetilgang.
    Andrej Ftomin TAZAR Group
  • Matt Janaway
    Vi synes, at LiveAgent var langt den bedste live chat løsning.
    Matt Janaway The Workplace Depot
  • Viviane Carter
    Vi bruger LiveAgent på alle vores e -handelswebsteder. Værktøjet er let at bruge og forbedrer vores produktivitet.
    Viviane Carter CSI-produkter
  • Christian Lange
    Med LiveAgent er vi i stand til at give vores kunder support, uanset hvor de er.
    Christian Lange Lucky-Bike
  • Jens Malmqvist
    Jeg kan anbefale LiveAgent til alle, der er interesseret i at gøre deres kundeservice bedre og mere effektiv.
    Jens Malmqvist Projure
  • Catana Alexandru
    Jeg er sikker på, at vi ville bruge 90% af vores dag på at sortere via e -mails, hvis vi...
    Catana Alexandru Websignal
  • Jan Wienk
    Med LiveAgent er vi i stand til at holde vores spillere glade ved at tilbyde mere effektiv support, hvilket resulterer...
    Jan Wienk All British Casino
  • Allan Bjerkan
    LiveAgent er pålidelig, med rimelige priser og simpelthen et godt valg for enhver travl online onlineforretning!
    Allan Bjerkan Norske Automaten
  • Sissy Böttcher
    Vi kan lide det, fordi det er nemt at bruge og tilbyder stor funktionalitet, såsom nyttige rapporteringsfunktioner.
    Sissy Böttcher Study Portals
  • Peter Koning
    Vi elsker LiveAgent - det gør det let at støtte vores kunder.
    Peter Koning TypoAssassin
  • Aranzazu F
    Vi kan godt lide at tilbyde vores kunder den bedste supportoplevelse. Derfor valgte vi LiveAgent.
    Aranzazu F Factorchic
  • Rick Nuske
    Fra opsætning til løbende support og alt andet ind imellem fortsætter teamet på LiveAgent med at imponere.
    Rick Nuske MyFutureBusiness
  • Vojtech Kelecsenyi
    LiveAgent sparer os hundredvis af dyrebare minutter hver dag ved at gøre kundeservice tydelig og ordenligt.
    Vojtech Kelecsenyi 123-Nakup
  • Rafael Kobalyan
    Ubegrænsede medarbejdere, e-mails, sociale medier og telefon integration. Alt dette for en lavere pris end vores tidligere udbyder.
    Rafael Kobalyan Betconstruct
  • Martin Drugaj
    Vi har brugt LiveAgent siden 2013. Vi kan ikke forestille os at arbejde uden det.
    Martin Drugaj Atomer
  • Ivan Golubović
    Det er en omkostningseffektiv løsning, der kan hjælpe dig med en stor mængde supportanmodninger via forskellige kanaler.
    Ivan Golubović AVMarket
  • Rustem Gimaev
    Det var så svært at håndtere e-mails fra Outlook. Med LiveAgent er vi sikre på, at hver e-mail besvares i...
    Rustem Gimaev Antalya Consulting Language Center
  • Randy Bryan
    LiveAgent er så fantastisk. Med meget lidt tid og kræfter havde jeg det godt i gang på få minutter.
    Randy Bryan tekRESCUE
  • Timothy G. Keys
    Jeg anbefaler stærkt LiveAgent -produktet, ikke kun som et Kayako -alternativ, men en meget bedre løsning med merværdi.
    Timothy G. Keys Marietta Corporation
  • Mihaela Teodorescu
    Supportteamet reagerede altid hurtigt med hurtigt at implementere løsninger.
    Mihaela Teodorescu eFortuna
  • Hilda Andrejkovičová
    Det hjælper os med at kategorisere billetterne og statistisk spore, hvad vores kunder har mest brug for.
    Hilda Andrejkovičová TrustPay
  • Alexandra Danišová
    Vi ser LiveAgent som et godt værktøj til at kommunikere med kunder.
    Alexandra Danišová Nay
  • Samuel Smahel
    LiveAgent fremskyndede vores kommunikation med vores kunder og gav os også mulighed for at chatte med dem.
    Samuel Smahel m:zone
  • David Chandler
    Kort sagt - LiveAgent slår alt derude på dette endda på endnu højere prisniveau.
    David Chandler Volterman

Den bedste værdi for dine penge

Vi har nøje udvalgt funktioner i vores prisplaner, så du kan vælge den mest overkommelige plan med den bedste værdi. Betal kun for det, du bruger uden at sprænge banken.

14 eller 30 dages gratis prøveperiode
Gratis prøveperiode i 14 dage med en gratis e-mail eller 30 dage med en virksomhedsmailadresse
$9 måned

Lille business

  • Ubegrænset billethistorik
  • 3 email addresses
  • 3 contact forms
  • 1 API key
$29 måned

Medium business

  • Everything in Small, plus
  • 10 email addresses
  • 3 live chat buttons
  • Departments management
$0 måned

Gratis

  • 7 dages billethistorik
  • 1 e-mailadresse
  • 1 chatknap
  • 1 contact form
Ofte stillede spørgsmål" subheadline="Hvis du har spørgsmål, har vi svarene. Tag et kig på de hyppigste spørgsmål om helpdesk-prisberegneren." question-1="Hvad er støtte til sociale medier?" answer-1="Sociale medier support henviser til at yde kundesupport over ethvert socialt medie netværk, hvor både virksomhedskonti og kunder er til stede. De mest almindelige og mest populære sociale netværk til at yde kundesupport er Facebook, Twitter og Instagram. Sider som Quora eller Reddit bruges ofte på samme måde." question-2="Hvordan bruger du sociale medier som et værktøj til kundesupport?"answer-2="Når du bliver bemærket og opretter din virksomhedsside på sociale netværk , vil folk begynde at stille spørgsmål over sociale medier. At yde kundesupport via sociale netværk kan ske via indlæg, kommentarer og direkte beskeder. Det giver en fleksibel måde at kommunikere på og giver kunderne mulighed for at kontakte dig på samme måde, som de ville gøre via live chat eller e-mail." question-3="Hvad er social media support software?" answer-3="Social media support software er en type kundesupportsoftware, der fokuserer direkte på at hjælpe kundesupportagenter med at yde effektiv service over sociale medier. Alle forretningskonti på sociale medier er samlet ét sted, og der oprettes billetter til kommentarer, tweets, direkte beskeder og anden kommunikation via sociale medier. Kommunikationen kan effektivt distribueres til agenter, der hurtigere kan imødekomme kundernes behov." question-4="Hvorfor er LiveAgent ideel software til social mediesupport?" answer-4="LiveAgent er en fantastisk løsning til støtte til sociale medier takket være sin Facebook , Twitter, Instagram, Viber og WhatsApp-funktioner. Tilslut dine sociale mediekonti, og hold styr på alt, hvad der sker på dine virksomhedssider i LiveAgents pålidelige billetsystem. Enhver kundeinteraktion vil blive sikkert opbevaret, organiseret og distribueret blandt tilgængelige agenter." question-5="Hvorfor er sociale medier vigtige for kundesupport?" answer-5="Brug af sociale medieplatforme vokser konstant over hele verden, og det er derfor, det er vigtigt for virksomheder at være til stede, præcis hvor deres kundebase bruger meget tid. At yde støtte til sociale medier er bekvemt for kunder, og det giver virksomheder mulighed for at tilfredsstille deres behov, hvilket igen hjælper dem med at sælge flere produkter eller tjenester." question-6="Hvordan implementerer man en støttestrategi for sociale medier?" answer-6="Det er vigtigt at definere målgruppen for at give den bedste form for støtte til sociale medier. Dette inkluderer alder, demografi, interesser og meninger om bestemte produkter. Sociale medier har en tendens til at tiltrække yngre mennesker, som har en tendens til at bruge meget tid på netværk og forventer et svar fra support inden for 24 timer. Start med at udføre research af dine følgere, og juster din kundesupportkommunikation i overensstemmelse hermed."question-7="Hvordan øger du effektiviteten af ​​software til støtte til sociale medier?" answer-7="Den nemmeste måde er at fokusere din kundesupport eller bestemt kundesupport afdelinger udelukkende på sociale medier. Andre måder omfatter at udvide dit kundesupportteam med flere agenter, reducere antallet af andre kommunikationskanaler, der dræner effektiviteten eller viser sig at være utilstrækkelige i det lange løb." question-8="Hvad er fordelene ved sociale mediers supportsoftware?" svar -8="De vigtigste fordele er hastighed, effektivitet og pålidelighed. Supportsoftware til sociale medier giver endnu mindre teams mulighed for at yde en fuldstændig kundesupport takket være organiseret kommunikation og gennemsigtig brugervenlighed. Virksomhedskonti på sociale medier kan vokse takket være pålidelig support, som også kan forbedre ydeevnen af ​​andre aspekter, såsom salg." question-9="Hvad koster software til understøttelse af sociale medier?" answer-9="LiveAgent kommer med en betalt plan der understøtter ubegrænset antal Facebook-, Messenger-, Instagram- og Viber-konti til en rimelig pris. Du vil også få adgang til det avancerede billetsystem, en pålidelig live chat-widget, callcenter-funktion og en kundeportal med vidensbasen for $49 pr. agent månedligt."]
Related Articles to Software til kundeservice på sociale medier
LiveAgent er et omnichannel help-desk software, der indsamler kundeinteraktioner fra flere kanaler, herunder de mest populære sociale medieplatforme.

Stressfrit sociale mediesupport software

For at øge kundefastholdelsen kan virksomheder bruge marketingstrategier som gavegivning, undersøgelser, og rabatter. En vigtig strategi er enestående kundeservice på sociale medier, der kan forbedre kundens engagement og loyalitet. LiveAgent tilbyder et effektivt værktøj til styring af sociale medier, som kan hjælpe med at samle kundeinteraktioner og forbedre kundesupport. Sammenlign alternative muligheder og overvej at tilføje bestemte kanaler, da 65% af personer mellem 18-34 år mener, at sociale medier er en effektiv kanal for kundeservice. LiveAgent er den mest anmeldte og #1 vurderede helpdesk-software for SMB i 2021.

LiveAgent gratis prøveversion hjælper dig med at komme tættere på dine ansøgere. Sorter din kommunikation efter prioritet og mist aldrig oplysninger om ansøgere.

Helpdesk-software til HR-branchen

Opret en GRATIS konto på LiveAgent og få adgang til funktioner som overvågning af besøgendes adfærd, kontakt med kandidater via e-mail, telefon, live chat og sociale medier, samt brug af automatiseringsruting til at overføre kandidater til den rette agent. Skab en loyal base med LiveAgent for HR-ledere ved at besvare ansøgernes spørgsmål i realtid og optag flere kundeemner hver time på dagen.

Vidensbaseret software er et must-have, når du yder support til dine kunder. LiveAgent tilbyder ikke bare det, men mere. Find ud af, hvorfor du skal vælge LA.

Giv kunder mulighed for øjeblikkelige svar

LiveAgent's knowledge base solution offers a great way to provide self-service options in multiple languages, which can improve customer experience and satisfaction for international businesses. By creating necessary articles and delivering them in the required language, companies can ensure their employees stay up-to-date with news and product/service updates. It's recommended to create a category for each language or multiple knowledge bases for extensive content development.

Overfører du fra Smartsupp til Liveagent? Lad os migrere dine data for dig! Kontakt vores supportspecialister og drøft datamigrering med dem.

Flytter du fra Smartsupp til LiveAgent?

LiveAgent tilbyder en bred vifte af kundesupportfunktioner, herunder live chat, call center, sociale medieintegrationer og vidensbase. Derudover tilbyder de også ubegrænset historie, 24/7 support og integrationer med Viber, Facebook, Twitter og Instagram. Virksomheder kan oprette en gratis konto og få en 14-dages prøveperiode.

Udforsk et udvalg af den bedste live chat-software på markedet. Vælg den ideelle live chat-software til din hjemmeside og hæve dit niveau af kundeservice.

Live chat software

LiveAgent har fået positive anmeldelser fra virksomheder, der bruger det til at forbedre kundeservice og øge konverteringsrater. Det tilbyder omkostningseffektive løsninger og en række funktioner, herunder chatbots og mobiloptimering. Med en høj kundetilfredshed og en god pris er det et populært valg for virksomheder, der ønsker at forbedre deres kundeservice.

God kundeservice starter med bedre Helpdesk -software. Prøv LiveAgent i 14-dage med en gratis prøveperiode, og øg loyalitet og salg med kundeportalsoftware

En dedikeret hub til dine kunder

Agent -billetformularer giver kunderne mulighed for at kontakte supportteamet via kundeportalen og gemme kundedata via CRM systemet. Det forbedrer kundekommunikation og interne supportprocesser. En kundeportal reducerer omkostninger og giver 24/7 adgang til oplysninger. Kundeserviceportalsoftware giver kunder adgang til billetstatus, produktinformation og selvbetjeningsværktøjer. LiveAgent tilbyder også intern videnstyring.Over 30.000 virksomheder bruger LiveAgent's funktionsrige selvbetjeningsportal, der kan tilpasses til dit brand.

Our website uses cookies. By continuing we assume your permission to deploy cookies as detailed in our privatliv og cookies politik.

Start Free Trial x