CRM-tjenester

Hvad er CRM-tjenester?

Customer Relationship Management beskæftiger sig med alle de forhold, der er relateret til virksomhedens kommunikation med kunden. Til CRM-implementering anvendes informationssystemer, som fanger hele salgsprocessen fra første kontakt med kunden til fakturering af varer og ydelser.

CMR service illustration

CRM blev primært designet til at øge kundens tilfredshed. Det bruges hovedsageligt til overfyldte markeder, hvor kundetilfredsheden er i første række

Frequently asked questions

Hvad er CRM-tjenester?

CRM-service er en teknologi, der understøtter styringen af relationer og interaktioner mellem virksomheden og kunder og potentielle kunder. Dens mål er at understøtte forretningsforbindelser, så forretningen udvikler sig. CRM er ikke kun et system, der hjælper med at håndtere kontakter, men også alle de værktøjer, der har indflydelse på kunden.

Er CRM-tjenester vigtige?

CRM er vigtig, fordi det understøtter virksomheder i at udvikle kunderelationer. Takket være dette har mærket en bedre chance for at fastholde kunden og øge omsætningen og profitten. CRM skal ses som en ledelsesstrategi.

Har alle virksomheder brug for CRM-tjenester?

Uanset virksomhedens størrelse - om det er en stor virksomhed eller en lille virksomhed, er CRM-tjenester yderst nyttige. At have kundedata og forretningsdata på ét sted letter gør i høj grad driften af hele virksomheden lettere, det gør arbejdet i de enkelte teams mere dynamisk, hvilket kan mærkes i deres effektivitet og profit.

Tilbage til ordforklaringen Opret en GRATIS konto

Our website uses cookies. By continuing we assume your permission to deploy cookies as detailed in our privacy and cookies policy.

×
Plan en én-til-én samtale og opdag hvordan LiveAgent kan hjælpe din virksomhed.

Vi er tilgængelige på adskillige datoer

Planlæg en demo