Hvad er Kundeumage – score (CES)?
Er dine kunder glade? Er de tilfredse med din service og dit produkt? Du kan måle det med Kundeumage – score (CES). Det er en metrik, der måler, hvordan dine kunder har det med den indsats, de skal yde for at interagere med support og få en løsning på deres problem..
Vælg et passende spørgsmål og spørg dine kunder. Beregn derefter procentdelen af Kundeumage – score baseret på kundesvar. Der er mange måder at måle det på, f.eks. via e-mails eller spørgeskemaer.
Frequently asked questions
Hvad er Kundeumage - score (CES)?
Kundeumage - score (CES) er et mål, der viser, hvordan dine kunder har det med den indsats, de skal bruge for at interagere med dit kundeserviceteam og finde en løsning på deres problem. Takket være dette kan du teste effektiviteten af din kundeservice.
Hvordan beregner man Kundeumage - score (CES)?
For at beregne Kundeumage - score (CES) skal du vælge det relevante spørgsmål og tage det op med dine kunder. Dette kan f.eks. gøres ved hjælp af et spørgeskema. Den nemmeste måde er, hvis kunderne svarer på en skala fra 1 til 10. Så dividerer du summen af deres svar med antallet af adspurgte kunder, og du får dette forhold.
Hvordan forbedrer man Kundeumage - score (CES)?
For at forbedre din Kundeumage - score (CES) skal du placere dine kunder i et dedikeret onlineområde. På den måde vil de nemt være i stand til at komme i forbindelse med kundeservice såvel som andre kunder og eksperter. Den anden idé er at skabe en videnbase, der hjælper dig med at løse kundeproblemer hurtigt og nemt. Den tredje (og den vigtigste) måde er effektiv kundeservice, hvilket muliggøres takket være den passende software.
- Kundeservice anmeldelser (Forklaret)
- Kundeservice færdigheder tjekliste | LiveAgent
- Kundetilfredshedsbedømmelse (Forklaret)
- Kundeserviceevner (Forklaret)
- Kundeserviceevaluering tjekliste – giv dine kunder ordet
- Kundeinformation (Forklaret)
- Kundeservice undersøgelse (Forklaret)
- Kundeservice virksomheder (Forklaret)