Tildel billet

Hvad betyder det at tildele en billet?

At tildele en billet er en kommunikation mellem en agent og kunder. Billetter oprettes uden ejerskab. Det er nødvendigt at tildele billetter til den rigtige kunderepræsentant eller afdeling og manuelt ændre ejerskab. Ved, hvem der er ansvarlig for at løse problemer og forespørgsler, og undgå eventuelle problemer.

I LiveAgent er du i stand til automatisk at tildele billetter til en kunderepræsentant efter at have modtaget et svar. Tilpas dine egne kriterier, regler og betingelser i konfigurationen og kør det automatisk.

LiveAgents tildele billetfunktion

Frequently asked questions

Hvad betyder det, at tildele en billet?

En billet er det vigtigste værktøj til kommunikation mellem agenten og kunderne. At tildele en billet betyder, at billetten skal tildeles den relevante agent eller afdeling for at kunne handle på det.

Hvordan kan du tildele billetter ved hjælp af LiveAgent?

I LiveAgent kan du tildele billetter til den relevante agent. Det kan også ske automatisk, efter at agenten har svaret klienten. Ejeren af en givet meddelelse kan også ændres.

Er tildeling af billetter automatiseret?

LiveAgent har mulighed for automatisk at tildele billetter. Dette sker, når den pågældende agent svarer klienten. Du kan også tilpasse dine egne kriterier, regler og betingelser i konfigurationen.

Tilbage til ordforklaringen Opret en GRATIS konto

Our website uses cookies. By continuing we assume your permission to deploy cookies as detailed in our privacy and cookies policy.

×
Plan en én-til-én samtale og opdag hvordan LiveAgent kan hjælpe din virksomhed.

Vi er tilgængelige på adskillige datoer

Planlæg en demo