Tag et kig på nogle af de vigtigste funktioner i LiveAgent. Forbedre din vidensstyring med en kundeportal. Brug billetsalg som et værktøj til styring af kunderelationer. Hold styr på kundeserviceleveringen med problemfri billetdistribution.
Kalkutor fordele
Se på fordelene ved at bruge vores helpdesk-prisberegner, og find ud af, hvordan det kan hjælpe dig med at forbedre din kundesupport
Find din ideelle helpdesk-løsning i 5 nemme trin med vores prisberegner.
Sammenlign mere end 70 populære helpdesk-løsninger og find det bedste tilbud.
Skær ned på dine omkostninger og spar op til 72% på helpdesk-software med LiveAgent.
Alt-i-én-løsning
Få adgang til et fuldt udstyret omnichannel billetsystem, der kan håndtere de mest populære kundekanaler. Giv support via e-mail, opkald, live chat, kundeportal med videnbase eller sociale medier som Facebook, Instagram, Twitter, WhatsApp eller Viber. Benyt dig af 130+ funktioner og 150+ integrationer.
Prøv alt det vi tilbyder med en gratis 14-dages prøveperiode
Se, hvordan LiveAgent kan sammenlignes med andre alternative førende løsninger på markedet.
Fuldt gennemsigtigt, ingen skjulte oplysninger.
Produktbeskrivelse | LiveAgent
Prøv det bedste helpdesk-alternativ gratis! Intet kreditkort påkrævet.
|
Zendesk
Zendesk konkurrent.
|
Freshdesk
Freshdesk konkurrent.
|
LiveChat
LiveChat konkurrent.
|
Intercom
Intercom konkurrent.
|
---|---|---|---|---|---|
Billettering
Opretter forbindelse til flere kommunikationslinjer (såsom e-mail, live chat, et callcenter eller sociale medier) for at strømline alle beskeder og give brugerne mulighed for at svare på dem fra billetsoftwaren.
|
Billet
$15/måned/agent
Inkluderet i billetplanen, der koster $15 pr. agent pr. måned. Alle priser er i USD.
|
Professionel
$59/måned/agent
Inkluderet i den professionelle plan, der koster $59 pr. agent pr. måned. Alle priser er i USD.
|
Blossom
$19/måned/agent
Inkluderet i Blossom-planen, der koster $19 pr. agent pr. måned. Alle priser er i USD.
|
Starter
$19/måned/agent
Inkluderet i starterplanen, der koster $19 pr. agent pr. måned. Alle priser er i USD.
|
Starter
$79/måned/agent
Inkluderet i starterplanen, der koster $79 for første agent om måneden. Hver ekstra agent koster $19 pr. agent pr. måned. Alle priser er i USD.
|
Live Chat
En indbygget live chat-widget, der kan implementeres på dit websted og bruges til realtidskommunikation med dine besøgende på webstedet.
|
Medium
$29/måned/agent
Inkluderet i Medium-planen, der koster $29 pr. agent pr. måned. Alle priser er i USD.
|
Add-on
$15-59/måned/agent
Tilgængelig som en supplerende funktion for $15-59 pr. måned. Alle priser er i USD
|
Garden
$45/måned/agent
Inkluderet i Garden plan, der koster $45 pr. agent pr. måned. Alle priser er i USD.
|
Starter
$19/måned/agent
Inkluderet i starterplanen, der koster $19 pr. agent pr. måned. Alle priser er i USD.
|
Enterprise
On-demand-priser
Inkluderet i planerne med prisfastsættelse på on-demand.
|
Indbygget Call Center
Et virtuelt callcenter med et centraliseret dashboard til at foretage, modtage og administrere opkald.
|
All-inclusive
$39/måned/agent
Inkluderet i All-Inclusive-planen, der koster $39 pr. agent pr. måned. Alle priser er i USD.
|
Add-on
$45/måned/agent
Tilgængelig som en Add-on-funktion for $45 pr. måned. Alle priser er i USD.
|
Estate
$85/måned/agent
Inkluderet i estate-planen, der koster $85 pr. agent pr. måned. Alle priser er i USD.
|
LiveChat tilbyder ikke denne funktion
|
Intercom tilbyder ikke denne funktion
|
Facebook & Twitter
En integration, der henter alle tweets, kommentarer, omtaler og Facebook-beskeder og omdanner dem til billetter, der kan besvares direkte fra softwaren.
|
Add-on
$39/måned/konto
Tilgængelig som en add-on funktion for $39 pr. måned pr. konto eller i stort abonnement for $39/måned/agent. Alle priser er i USD.
|
Team
$25/måned/agent
Inkluderet i teamplanen, der koster $25 pr. agent pr. måned. Alle priser er i USD.
|
Blossom
$19/måned/agent
Inkluderet i Blossom-planen, der koster $19 pr. agent pr. måned. Alle priser er i US.
|
LiveChat tilbyder ikke denne funktion
|
Enterprise
On-demand prisfastsættelse
Inkluderet i planerne med prisfastsættelse på on-demand.
|
Regler og automatisering
Automatiseringsregler, der kan implementeres for at fremskynde kundesupportprocesser.
|
Lille
$9/måned/agent
Inkluderet i den lille billetplan, der koster $9 pr. agent pr. måned. Alle priser er i USD
|
Team
$25/måned/agent
Inkluderet i teamplanen, der koster $25 pr. agent pr. måned. Alle priser er i USD..
|
Garden+Add-on
$45/måned/age
Inkluderet i Garden-planen, der koster $45 pr. agent pr. måned, eller som kan tilføjes. Alle priser er i USD..
|
LiveChat tilbyder ikke denne funktion
|
Enterprise
On-demand-priser
Inkluderet i planerne med prisfastsættelse på on demand.
|
Åbningstider og serviceleveranceaftaler (SLAs)
En funktion, der giver dig mulighed for at administrere og overvåge SLA-logfiler, SLA-overholdelse og fastsætte åbningstider.
|
Ticket
$15/måned/agent
Inkluderet i billetplanen, der koster $15 pr. agent pr. måned. Alle priser er i USD.
|
Professional
$59/måned/agent
Inkluderet i den professionelle plan, der koster $59 pr. agent pr. måned. Alle priser er i USD
|
Blossom
$19/måned/agent
Inkluderet i Blossom-planen, der koster $19 pr. agent pr. måned. Alle priser er i USD.
|
LiveChat tilbyder ikke denne funktion
|
Intercom tilbyder ikke denne funktion
|
Audit Logs
En aktivitetslog, der registrerer alle handlinger udført i helpdesk-systemet.
|
Stort
$49/måned/agent
Inkluderet i den store plan, der koster $49 pr. agent pr. måned. Alle priser er i USD.
|
Zendesk tilbyder ikke denne funktion
|
Estate
$65/måned/agent
Inkluderet i Estate planen, der koster $65 pr. agent pr. måned. Alle priser er i USD.
|
LiveChat tilbyder ikke denne funktio
|
Intercom tilbyder ikke denne funktio
|
Ubegrænset historie
En ubegrænset visningshistorik for billetter. (Du mister ikke adgang til billetter efter et bestemt tidsrum.)
|
Billet
$15/måned/agent
Inkluderet i billetplanen, der koster $15 pr. agent pr. måned. Alle priser er i USD.
|
Team
$25/måned/agent
Inkluderet i teamplanen, der koster $25 pr. agent pr. måned. Alle priser er i USD.
|
Blossom
$19/måned/agent
Inkluderet i Blossom-planen, der koster $19 pr. agent pr. måned. Alle priser er i USDSD.
|
Team
$49/måned/agent
Inkluderet i teamplanen, der koster $49 pr. agent pr. måned. Alle priser er i USD.
|
Starter
$79/måned/agent
Inkluderet i starterplanen, der koster $79 for den første agent om måneden. Hver ekstra agent koster $19 pr. agent pr. måned. Alle priser er i USD.
|
Fjern branding
Mulighed for at bruge ikke-mærkevarer (branding gratis).
|
Add-on
$19/måned/agent
Tilgængelig som en Add-on-funktion for $19 pr. måned. Alle priser er i USD.
|
Zendesk tilbyder ikke denne funktion
|
Blossom
$19/måned/agent
Inkluderet i Blossom-planen, der koster $19 pr. agent pr. måned. Alle priser er i USD.
|
Business
$59/måned/agent
Inkluderet i business-planen, der koster $59 pr. agent pr. måned. Alle priser er i USD.
|
Intercom tilbyder ikke denne funktion
|
24/7 Individualiseret succesteam
Et dedikeret kundesuccesteam, der er tildelt dig og tilgængeligt til at hjælpe 24/7 365 på tværs af alle kommunikationskanaler.
|
Lille
$9/måned/agent
Inkluderet i den lille plan, der koster $9 pr. agent pr. måned. Alle priser er i USD.
|
Zendesk tilbyder ikke denne funktion
|
Blossom
$19/måned/agent
Inkluderet i Blossom-planen, der koster $19 pr. agent pr. måned. Alle priser er i U.
|
Starter
$19/måned/agent
Inkluderet i starter-planen, der koster $19 pr. agent pr. måned. Alle priser er i USD.
|
Intercom tilbyder ikke denne funktion
|
Hvis du har spørgsmål, har vi svarene.
Tag et kig på de hyppigste spørgsmål om helpdesk-prisberegneren.
Nøgleresultater
Få mere at vide om virkningerne af kundesupport på kunder og din virksomhed. Tag et kig på kundesupportstatistikker og drag fordel af resultaterne. De vigtigste forskningsområder omfatter indvirkning på forretningen, nøglestatistikker om kundesupportkanaler og kundeadfærd i forskellige situationer.
og meget mere…
Ved du hvad Huawei, BMW, Yamaha og O2 har tilfælles? Du gættede rigtigt... LiveAgent!
Leder du efter et Kayako alternativ?
Liveagent er en kundesupport software, der modtog en samlet vurdering på 4,7 ud af 5 af verificerede brugere på Capterra. Brugervenlighed og kundesupport blev bedømt til 4,6 og 4,7 ud af 5, mens værdi for pengene blev bedømt til 4,7 ud af 5. Prisen er $15/måned/agent og Liveagent tilbyder en række funktioner, inklusiv advarsler og eskaleringer, automatiseret routing, call center ledelse, e-mail og vidensbase-håndtering samt real-tids chat. Integration med sociale medier og håndtering af arbejdsgange er også tilgængelig på platformen.
Leder du efter et LeadDesk alternativ?
Brugere skifter fra Zendesk til LiveAgent på grund af overkommelige priser, god funktionalitet, fantastisk kundesupport og avancerede automatiseringsniveauer. LiveAgent fungerer også stabilt på mobile platforme og har en god mængde integrationer. Brugere kan chatte og administrere e-mails fra det samme vindue og vedhæfte filer til e-mails. LiveAgent er let at bruge, har god support og hjælp til installationen.
Leder du efter et Olark alternativ?
En række forskellige brugere roser LiveAgent for deres funktionalitet, integration med sociale medier og for at være meget billigere end andre alternativer som Zendesk og Freshdesk. Brugerne er især glade for hjælpen fra supportteamet og deres avancerede automatiseringsmuligheder. LiveAgent fungerer også stabilt på mobile platforme.
Leder du efter et Hesk -alternativ?
LiveAgent er blevet rost af flere virksomheder, der har prøvet deres helpdesk-software. Supportteamet reagerer hurtigt med at implementere løsninger, og virksomheder som TrustPay, Nay, m:zone og Volterman ser LiveAgent som et godt værktøj til at kommunikere med kunder og øge kundetilfredshed og salg. HEWO Internetmarketing er meget tilfredse med LiveAgent, og WebMaster Tilbud har oplevet en stigning på 60% i responstiden. XperienceHR har endda oplevet en stigning på 325% i betalte kunders konverteringsrate. CEO Peter Komornik roser LiveAgents fremragende live chat, billetmærkning og automatisering, der yder enestående support til kunder. LiveAgent tilbyder en gratis 14-dages prøveperiode uden bindinger.
LiveAgent er en omfattende løsning til kundesupport, der hjælper med at behandle kundeanmodninger hurtigere og mere effektivt ved hjælp af produktivitetsværktøjer. Med funktioner som billetsystemer, live chat, sociale medier og kundeportaler kan virksomheder forbedre deres kundesupportoplevelse og styrke deres relationer med kunderne. LiveAgent tilbyder også automatiseret billetrouting, administration af callcenter og køstyring. Produktet er blevet godt modtaget af brugere og tilbydes til en konkurrencedygtig pris.
Vi sætter pris på din seneste tilmelding til LiveAgent.
En meddelelse sendes til din email-adresse, der indeholder loginoplysninger, lige efter din konto er installeret.
Hvis du venter et stykke tid, efter installationen er afsluttet, kan du få adgang til din konto direkte herfra.
Efter processen er overstået, vil vi sende dig dine loginoplysninger til din mailboks.
Our website uses cookies. By continuing we assume your permission to deploy cookies as detailed in our privacy and cookies policy.
Vi er tilgængelige på adskillige datoer