Prøveperiode

Help desk prisberegner

Få den bedste valuta for pengene med LiveAgent helpdesk-software.

  • ✓ Intet opsætningsgebyr    
  • ✓ Kundeservice 24/7    
  • ✓ Intet kreditkort påkrævet    
  • ✓ Annuller til enhver tid
Helpdesk Comparison
Woman thinking
Lets get started

Spar mere with LiveAgent

Tag et kig på nogle af de vigtigste funktioner i LiveAgent. Forbedre din vidensstyring med en kundeportal. Brug billetsalg som et værktøj til styring af kunderelationer. Hold styr på kundeserviceleveringen med problemfri billetdistribution.

Kalkutor fordele

Fordele ved helpdesk prisberegner

Se på fordelene ved at bruge vores helpdesk-prisberegner, og find ud af, hvordan det kan hjælpe dig med at forbedre din kundesupport

Helpdesk benefits
5

Enkle trin

Find din ideelle helpdesk-løsning i 5 nemme trin med vores prisberegner.

70+

Sammenlign helpdesks

Sammenlign mere end 70 populære helpdesk-løsninger og find det bedste tilbud.

72 %

Reduktion i omkostninger

Skær ned på dine omkostninger og spar op til 72% på helpdesk-software med LiveAgent.

Alt-i-én-løsning

Hvad kan LiveAgent levere?

Få adgang til et fuldt udstyret omnichannel billetsystem, der kan håndtere de mest populære kundekanaler. Giv support via e-mail, opkald, live chat, kundeportal med videnbase eller sociale medier som Facebook, Instagram, Twitter eller Viber. Benyt dig af 130+ funktioner og 150+ integrationer.

  • ✓ Intet opsætningsgebyr    
  • ✓ Kundeservice 24/7    
  • ✓ Intet kreditkort påkrævet    
  • ✓ Annuller til enhver tid
Brugt af
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
What can LiveAgent provide
Medal icon

Begynd at bruge LiveAgent nu!

Prøv alt det vi tilbyder med en gratis 14-dages prøveperiode

  • ✓ Intet opsætningsgebyr    
  • ✓ Kundeservice 24/7    
  • ✓ Intet kreditkort påkrævet    
  • ✓ Annuller til enhver tid

Compare top 5 helpdesk-løsninger

Se, hvordan LiveAgent kan sammenlignes med andre alternative førende løsninger på markedet.
Fuldt gennemsigtigt, ingen skjulte oplysninger.

Produktbeskrivelse LiveAgent
Prøv det bedste helpdesk-alternativ gratis! Intet kreditkort påkrævet.
Zendesk
Zendesk konkurrent.
Freshdesk
Freshdesk konkurrent.
LiveChat
LiveChat konkurrent.
Intercom
Intercom konkurrent.
Billettering
Opretter forbindelse til flere kommunikationslinjer (såsom e-mail, live chat, et callcenter eller sociale medier) for at strømline alle beskeder og give brugerne mulighed for at svare på dem fra billetsoftwaren.
Billet
$15/måned/agent Inkluderet i billetplanen, der koster $15 pr. agent pr. måned. Alle priser er i USD.
Professionel
$59/måned/agent Inkluderet i den professionelle plan, der koster $59 pr. agent pr. måned. Alle priser er i USD.
Blossom
$19/måned/agent Inkluderet i Blossom-planen, der koster $19 pr. agent pr. måned. Alle priser er i USD.
Starter
$19/måned/agent Inkluderet i starterplanen, der koster $19 pr. agent pr. måned. Alle priser er i USD.
Starter
$79/måned/agent Inkluderet i starterplanen, der koster $79 for første agent om måneden. Hver ekstra agent koster $19 pr. agent pr. måned. Alle priser er i USD.
Live Chat
En indbygget live chat-widget, der kan implementeres på dit websted og bruges til realtidskommunikation med dine besøgende på webstedet.
Ticket+chat
$29/måned/agent Inkluderet i billet + chat-planen, der koster $29 pr. agent pr. måned. Alle priser er i USD.
Add-on
$15-59/måned/agent Tilgængelig som en supplerende funktion for $15-59 pr. måned. Alle priser er i USD
Garden
$45/måned/agent Inkluderet i Garden plan, der koster $45 pr. agent pr. måned. Alle priser er i USD.
Starter
$19/måned/agent Inkluderet i starterplanen, der koster $19 pr. agent pr. måned. Alle priser er i USD.
Enterprise
On-demand-priser Inkluderet i planerne med prisfastsættelse på on-demand.
Indbygget Call Center
Et virtuelt callcenter med et centraliseret dashboard til at foretage, modtage og administrere opkald.
All-inclusive
$39/måned/agent Inkluderet i All-Inclusive-planen, der koster $39 pr. agent pr. måned. Alle priser er i USD.
Add-on
$45/måned/agent Tilgængelig som en Add-on-funktion for $45 pr. måned. Alle priser er i USD.
Estate
$85/måned/agent Inkluderet i estate-planen, der koster $85 pr. agent pr. måned. Alle priser er i USD.
LiveChat tilbyder ikke denne funktion
Intercom tilbyder ikke denne funktion
Facebook & Twitter
En integration, der henter alle tweets, kommentarer, omtaler og Facebook-beskeder og omdanner dem til billetter, der kan besvares direkte fra softwaren.
Add-on
$39/måned/konto Tilgængelig som en add-on funktion for $39 pr. måned pr. konto eller i alt inklusive abonnement for $39/måned/agent. Alle priser er i USD.
Team
$25/måned/agent Inkluderet i teamplanen, der koster $25 pr. agent pr. måned. Alle priser er i USD.
Blossom
$19/måned/agent Inkluderet i Blossom-planen, der koster $19 pr. agent pr. måned. Alle priser er i US.
LiveChat tilbyder ikke denne funktion
Enterprise
On-demand prisfastsættelse Inkluderet i planerne med prisfastsættelse på on-demand.
Regler og automatisering
Automatiseringsregler, der kan implementeres for at fremskynde kundesupportprocesser.
Ticket
$15/måned/agent Inkluderet i billetplanen, der koster $15 pr. agent pr. måned. Alle priser er i USD
Team
$25/måned/agent Inkluderet i teamplanen, der koster $25 pr. agent pr. måned. Alle priser er i USD..
Garden+Add-on
$45/måned/age Inkluderet i Garden-planen, der koster $45 pr. agent pr. måned, eller som kan tilføjes. Alle priser er i USD..
LiveChat tilbyder ikke denne funktion
Enterprise
On-demand-priser Inkluderet i planerne med prisfastsættelse på on demand.
Åbningstider og serviceleveranceaftaler (SLAs)
En funktion, der giver dig mulighed for at administrere og overvåge SLA-logfiler, SLA-overholdelse og fastsætte åbningstider.
Ticket
$15/måned/agent Inkluderet i billetplanen, der koster $15 pr. agent pr. måned. Alle priser er i USD.
Professional
$59/måned/agent Inkluderet i den professionelle plan, der koster $59 pr. agent pr. måned. Alle priser er i USD
Blossom
$19/måned/agent Inkluderet i Blossom-planen, der koster $19 pr. agent pr. måned. Alle priser er i USD.
LiveChat tilbyder ikke denne funktion
Intercom tilbyder ikke denne funktion
Audit Logs
En aktivitetslog, der registrerer alle handlinger udført i helpdesk-systemet.
All-inclusive
$39/måned/agent Inkluderet i All-Inclusive-planen, der koster $39 pr. agent pr. måned. Alle priser er i USD.
Zendesk tilbyder ikke denne funktion
Estate
$65/måned/agent Inkluderet i Estate planen, der koster $65 pr. agent pr. måned. Alle priser er i USD.
LiveChat tilbyder ikke denne funktio
Intercom tilbyder ikke denne funktio
Ubegrænset historie
En ubegrænset visningshistorik for billetter. (Du mister ikke adgang til billetter efter et bestemt tidsrum.)
Billet
$15/måned/agent Inkluderet i billetplanen, der koster $15 pr. agent pr. måned. Alle priser er i USD.
Team
$25/måned/agent Inkluderet i teamplanen, der koster $25 pr. agent pr. måned. Alle priser er i USD.
Blossom
$19/måned/agent Inkluderet i Blossom-planen, der koster $19 pr. agent pr. måned. Alle priser er i USDSD.
Team
$39/måned/agent Inkluderet i teamplanen, der koster $39 pr. agent pr. måned. Alle priser er i USD.
Starter
$79/måned/agent Inkluderet i starterplanen, der koster $79 for den første agent om måneden. Hver ekstra agent koster $19 pr. agent pr. måned. Alle priser er i USD.
Fjern branding
Mulighed for at bruge ikke-mærkevarer (branding gratis).
Add-on
$19/måned/agent Tilgængelig som en Add-on-funktion for $19 pr. måned. Alle priser er i USD.
Zendesk tilbyder ikke denne funktion
Blossom
$19/måned/agent Inkluderet i Blossom-planen, der koster $19 pr. agent pr. måned. Alle priser er i USD.
Business
$59/måned/agent Inkluderet i business-planen, der koster $59 pr. agent pr. måned. Alle priser er i USD.
Intercom tilbyder ikke denne funktion
24/7 Individualiseret succesteam
Et dedikeret kundesuccesteam, der er tildelt dig og tilgængeligt til at hjælpe 24/7 365 på tværs af alle kommunikationskanaler.
Ticket
$15/måned/agent Inkluderet i ticket-planen, der koster $15 pr. agent pr. måned. Alle priser er i USD.
Zendesk tilbyder ikke denne funktion
Blossom
$19/måned/agent Inkluderet i Blossom-planen, der koster $19 pr. agent pr. måned. Alle priser er i U.
Starter
$19/måned/agent Inkluderet i starter-planen, der koster $19 pr. agent pr. måned. Alle priser er i USD.
Intercom tilbyder ikke denne funktion

Udtalelser

Se, hvorfor vores kunder elsker at arbejde med LiveAgent

  • Roman Bosch
    Det er en fornøjelse at have en fantastisk portal, der forbedrer vores kundeservice.
    Roman Bosch Partly
  • Christine Preusler
    LiveAgent hjælper vores medarbejdere til at yde bedre, hurtigere og mere præcis support.
    Christine Preusler HostingAdvice
  • Karl Dieterich
    LiveAgent hjalp os opnå 2 meget vigtige mål: Øge vores kundetilfredshed og salg.
    Karl Dieterich Covomo
  • Hendrik Henze
    Vi har brugt LiveAgent siden August og vi er meget tilfredse.
    Hendrik Henze HEWO Internetmarketing
  • Razvan Sava
    Siden vi har brugt LiveAgent har vores responstid steget med 60%
    Razvan Sava WebMaster Tilbud
  • Taras Baca
    Vores betalte kundes konverteringsrate steg 325% den første måned, vi startede og aktivt begyndte at bruge LiveAgent.
    Taras Baca XperienceHR
  • Andrej Ftomin
    Jeg må sige, at jeg aldrig har oplevet en så professionel kundetilgang.
    Andrej Ftomin TAZAR Group
  • Matt Janaway
    Vi synes, at LiveAgent var langt den bedste live chat løsning.
    Matt Janaway The Workplace Depot
  • Viviane Carter
    Vi bruger LiveAgent på alle vores e -handelswebsteder. Værktøjet er let at bruge og forbedrer vores produktivitet.
    Viviane Carter CSI-produkter
  • Christian Lange
    Med LiveAgent er vi i stand til at give vores kunder support, uanset hvor de er.
    Christian Lange Lucky-Bike
  • Jens Malmqvist
    Jeg kan anbefale LiveAgent til alle, der er interesseret i at gøre deres kundeservice bedre og mere effektiv.
    Jens Malmqvist Projure
  • Catana Alexandru
    Jeg er sikker på, at vi ville bruge 90% af vores dag på at sortere via e -mails, hvis vi...
    Catana Alexandru Websignal
  • Jan Wienk
    Med LiveAgent er vi i stand til at holde vores spillere glade ved at tilbyde mere effektiv support, hvilket resulterer...
    Jan Wienk All British Casino
  • Allan Bjerkan
    LiveAgent er pålidelig, med rimelige priser og simpelthen et godt valg for enhver travl online onlineforretning!
    Allan Bjerkan Norske Automaten
  • Sissy Böttcher
    Vi kan lide det, fordi det er nemt at bruge og tilbyder stor funktionalitet, såsom nyttige rapporteringsfunktioner.
    Sissy Böttcher Study Portals
  • Peter Koning
    Vi elsker LiveAgent - det gør det let at støtte vores kunder.
    Peter Koning TypoAssassin
  • Aranzazu F
    Vi kan godt lide at tilbyde vores kunder den bedste supportoplevelse. Derfor valgte vi LiveAgent.
    Aranzazu F Factorchic
  • Rick Nuske
    Fra opsætning til løbende support og alt andet ind imellem fortsætter teamet på LiveAgent med at imponere.
    Rick Nuske MyFutureBusiness
  • Vojtech Kelecsenyi
    LiveAgent sparer os hundredvis af dyrebare minutter hver dag ved at gøre kundeservice tydelig og ordenligt.
    Vojtech Kelecsenyi 123-Nakup
  • Rafael Kobalyan
    Ubegrænsede medarbejdere, e-mails, sociale medier og telefon integration. Alt dette for en lavere pris end vores tidligere udbyder.
    Rafael Kobalyan Betconstruct
  • Martin Drugaj
    Vi har brugt LiveAgent siden 2013. Vi kan ikke forestille os at arbejde uden det.
    Martin Drugaj Atomer
  • Ivan Golubović
    Det er en omkostningseffektiv løsning, der kan hjælpe dig med en stor mængde supportanmodninger via forskellige kanaler.
    Ivan Golubović AVMarket
  • Rustem Gimaev
    Det var så svært at håndtere e-mails fra Outlook. Med LiveAgent er vi sikre på, at hver e-mail besvares i...
    Rustem Gimaev Antalya Consulting Language Center
  • Randy Bryan
    LiveAgent er så fantastisk. Med meget lidt tid og kræfter havde jeg det godt i gang på få minutter.
    Randy Bryan tekRESCUE
  • Timothy G. Keys
    Jeg anbefaler stærkt LiveAgent -produktet, ikke kun som et Kayako -alternativ, men en meget bedre løsning med merværdi.
    Timothy G. Keys Marietta Corporation
  • Mihaela Teodorescu
    Supportteamet reagerede altid hurtigt med hurtigt at implementere løsninger.
    Mihaela Teodorescu eFortuna
  • Hilda Andrejkovičová
    Det hjælper os med at kategorisere billetterne og statistisk spore, hvad vores kunder har mest brug for.
    Hilda Andrejkovičová TrustPay
  • Alexandra Danišová
    Vi ser LiveAgent som et godt værktøj til at kommunikere med kunder.
    Alexandra Danišová Nay
  • Samuel Smahel
    LiveAgent fremskyndede vores kommunikation med vores kunder og gav os også mulighed for at chatte med dem.
    Samuel Smahel m:zone
  • David Chandler
    Kort sagt - LiveAgent slår alt derude på dette endda på endnu højere prisniveau.
    David Chandler Volterman

Ofte stillede spørgsmål

Hvis du har spørgsmål, har vi svarene.
Tag et kig på de hyppigste spørgsmål om helpdesk-prisberegneren.

[nicefaqtitle1="Hvad er prisberegner?"question1="Hvad er en helpdesk-prisberegner?"answer1="Helpdesk-prisberegner fra LiveAgent er et værktøj lavet til at sammenligne forskellige helpdesk-løsninger. Det understøtter flere værktøjer og funktionskombinationer, samtidig med, at du kan vælge antallet af kundesupportagenter. Baseret på disse data vil beregneren vise dig prisen på populære helpdesk-løsninger. Du kan sammenligne omkostningerne for de funktioner, du har brug for, og vælge det bedste tilbud. LiveAgent prisberegner er i stand til at sammenligne forskellige kombinationer af kundesupportsoftwareværktøjssæt."title2="Hvordan kan du bruge beregneren?"question2="Hvordan kan du bruge en helpdeskprisberegner?"answer2="Vælg antallet af helpdeskagenter du skal bruge, og vælg derefter blot de værktøjer og funktioner, du har brug for. Brug derefter prisdataene til at sammenligne priser på helpdesk. Vælg dem, der giver mest værdi for dig og din virksomhed. Beregneren kan sammenligne mere end 70 forskellige helpdesk-løsninger, så du kan se prisforskellene mellem dem og LiveAgent helpdesk-software. LiveAgent prisberegner kan sammenligne flere værktøjskombinationer."title3="Hvad er fordelene ved beregneren"question3="Hvad er fordelene ved at bruge en helpdesk prisberegner?"answer3="Den største fordel er, at du ikke behøver at bruge timer eller dage på at undersøge forskellige helpdesk-softwareløsninger og foretage sammenligninger på egen hånd. Det, der gør det praktisk, er evnen til at mikse og matche kommunikationskanaler, funktioner og muligheder for sociale medier. Vælg noget, du har brug for, og udelad det, du ikke ønsker, for at få en korrekt prissammenligning for et bestemt antal helpdesk-agenter. Brug de beregnede data til at bestemme den bedste handel for din situation og din virksomhed."title4="Hvorfor er prisen vigtig?"question4="Hvorfor er helpdesk-prisen vigtig?"answer4="Kundesupport er en vital del af enhver moderne virksomhed. Moderne kundesupportdesk kræver normalt kommunikation via flere kundekanaler og support fra forskellige funktioner og automatiseringer. Standard helpdesk-kommunikationskanaler inkluderer e-mail, live chat, callcenter, sociale medier og kundeportal med vidensbase og forummuligheder. Priserne for disse værktøjer og funktioner kan være høje, især når man overvejer antallet af agenter, der vil bruge dem. Du bør dog også undgå at betale for funktioner, der ikke vil hjælpe dig i din virksomhed."title5="Hvorfor er kundesupport vigtig"question5="Hvorfor er kundesupport vigtig for virksomheden?"answer5="Kundesupport er et vigtig aspekt af enhver virksomhed. Det kan hjælpe dig med at løse kundeproblemer, kommunikere med kunderne effektivt og øge kundeloyaliteten. Loyale kunder er mere tilbøjelige til at vende tilbage og hjælpe dig med at generere mere omsætning. Derfor kan god kundesupport vise sig at være yderst fordelagtig for enhver virksomhed i enhver branche."title6="Hvordan kan du forbedre din virksomhed"question6="Hvordan kan en god helpdesk forbedre din virksomhed?"answer6="En god helpdesk-software er afgørende for at give god kundesupport, da det tilbyder en masse værktøjer og systemer til at gøre arbejdet nemmere og effektivt. Det hjælper helpdesk-teams med at håndtere kunder hurtigt og med fantastiske resultater. Derudover sparer helpdesk-software tid, lader brugere skabe automatiseringer og skabe integrerede arbejdsgange med forskellige apps. I det lange løb kan helpdesk-software hjælpe virksomheder med at sælge mere, tiltrække nye kunder samt øge deres loyalitet over for din virksomhed."title7="Hvad er fordelene ved LiveAgent"question7="Hvad er fordelene ved at bruge LiveAgent i stedet for andre helpdesks?"answer7="LiveAgent tilbyder adgang til de mest nyttige kundekanaler, som kan bruges i dets billetsystem. Det betyder, at helpdeske kan samle deres kundekommunikation til en enkelt platform. Et billetsystem giver en mere ubesværet organisation, mens du udvider din rækkevidde til kanaler, dine kunder kan lide at bruge."]

Nøgleresultater

Forskning er nøglen til kundesupport

Få mere at vide om virkningerne af ​​kundesupport på kunder og din virksomhed. Tag et kig på kundesupportstatistikker og drag fordel af resultaterne. De vigtigste forskningsområder omfatter indvirkning på forretningen, nøglestatistikker om kundesupportkanaler og kundeadfærd i forskellige situationer.

Hvad kan du lære?

  • Nøglestatistik for kundeservice
  • Statistik om kundekanaler
  • Konsekvensanalyse af kundeservice

og meget mere…

Den gennemsnitlige netto-FCR for servicedesks på verdensplan er ca

74%

MetricNet

80%

af live chat-agenter har brug for flere systemer for at få de oplysninger, de har brug for. CCW Digital

Research multiple systems

You Will Be in Good Hands!

Ved du hvad Huawei, BMW, Yamaha og O2 har tilfælles? Du gættede rigtigt... LiveAgent!

Prøv det helt gratis Ingen kreditkort nødvendigt

Our website uses cookies. By continuing we assume your permission to deploy cookies as detailed in our privacy and cookies policy.

×
Plan en én-til-én samtale og opdag hvordan LiveAgent kan hjælpe din virksomhed.

Vi er tilgængelige på adskillige datoer

Planlæg en demo