Online support

Hvad er online support?

Online support er en webbaseret form for levering af en kundeservice. I dag er det en meget populær form for at kontakte en virksomhed, mere populær end at besøge en virksomhed eller et telefonopkald. Online support er også en del af customer relationship management.

Den bedste fordel ved online support er kundeservice i alle døgnets timer. Kunder eller besøgende på hjemmesiden kan nemt kontakte kunderepræsentanten, når der opstår et problem, eller når de har nogle spørgsmål om produktet eller tjenesten.

Frequently asked questions

Hvad er online support?

Online support er en onlineform til at yde kundeservice og hjælpe kunder med at løse forskellige problemer. Det kan for eksempel implementeres via e-mail, sociale medier eller live chat. Det giver dig også mulighed for at få kundernes meninger og understøtter opbygningen af forbindelser med dem.

Burde du tilbyde online support?

Hvis du vil have din virksomhed til at få betydning på markedet, skal du tilbyde online support. Kunder er nu mere tilbøjelige til at bruge online kommunikationskanaler end telefonkommunikation. For at indfri deres forventninger er det godt at tilbyde så mange kommunikationskanaler som muligt, også online.

Kan LiveAgent bruges til at yde online support?

Ja, selvfølgelig. LiveAgent er software, der understøtter alle typer kundeservice. Takket være det kan du administrere alle kommunikationskanaler på ét sted, det vil sige e-mail, sociale medier, videochat og live chat. Det muliggør også for skabningen af en videnbase. Du har adgang til rapporter og samtalehistorik, der hjælper dig med at køre effektiv online support.

Tilbage til ordforklaringen Opret en GRATIS konto

Our website uses cookies. By continuing we assume your permission to deploy cookies as detailed in our privacy and cookies policy.

×
Plan en én-til-én samtale og opdag hvordan LiveAgent kan hjælpe din virksomhed.

Vi er tilgængelige på adskillige datoer

Planlæg en demo