Hvad er et dashboard?
Dashboard består af en skærm, der viser information til brugeren ét sted, så informationen er nem og tilgængelig. Dette hjælper agenterne med at holde sig ajour med de vigtigste informationer i virksomheden.
Dashboard giver realtidsdata og hjælper agenterne med at overvåge deres indsats. For eksempel, når en kundeservicemedarbejder logger ind på sin konto på virksomhedens hjemmeside, kan de se mængden af åbne billetter, de har og de agenter, der arbejder i deres afdeling. Hvis der er mange åbne billetter, betyder det, at agenten og dennes team ikke er gode til at opfylde kundernes behov.
Frequently Asked Questions
Hvad er et dashboard?
Dashboard er et værktøj, der giver dig mulighed for at administrere information og udføre business intelligence. Det viser og gemmer vigtige data fra forskellige kilder på ét sted. Normalt bruges datavisualiseringer, som giver nem forståelse af de viste data og deres afhængigheder. Det giver dig mulighed for at spore tendenser og udelukke fejl.
Hvordan får man adgang til dashboard i LiveAgent?
Du skal være en LiveAgent-bruger for at få adgang til dashboard. Efter at have logget ind i systemet på sin konto, bliver brugeren præsenteret for et dashboard, der giver dig mulighed for at spore antallet af åbne billetter, der er tildelt en specifik kunde, information om, hvor mange mennesker der arbejder i en given afdeling. Dashboard hjælper agenter med at overvåge deres indsats.
Hvilke slags dashboards tilbyder LiveAgent?
Der er tre hovedtyper af dashboards, den første er dashboard, som fortæller dig, hvad der foregår i dette øjeblik. Det andet er et strategisk dashboard, der sporer KPI'er. Den sidste er det analytiske cockpit, som bruges til at behandle data for at identificere styrker. I LiveAgent har du adgang til dashboard.
Expert’s note
Dashboardet er afgørende for en succesfuld kundeservice, da det giver et hurtigt og nemt overblik over kundeanmodninger og interaktioner. En intuitiv og brugervenlig dashboard kan bidrage til øget produktivitet og tilfredshed hos kunderne.
Giv fremragende kunde service.
Sammenlign helpdesk-software og se hvad der gør LiveAgent anderledes. Få den hurtigste opsætning og den bedste kundesupport. Udforsk alle egenskaber og funktioner.
Sådan Bruger Du ChatGPT Til Kundeservice
ChatGPT kan forbedre kundeservice ved at generere nøjagtige svar, opretholde en konsistent tone og muliggøre centraliseret support på tværs af agenter.