Hvad er et dashboard?
Dashboard består af en skærm, der viser information til brugeren ét sted, så informationen er nem og tilgængelig. Dette hjælper agenterne med at holde sig ajour med de vigtigste informationer i virksomheden.
Dashboard giver realtidsdata og hjælper agenterne med at overvåge deres indsats. For eksempel, når en kundeservicemedarbejder logger ind på sin konto på virksomhedens hjemmeside, kan de se mængden af åbne billetter, de har og de agenter, der arbejder i deres afdeling. Hvis der er mange åbne billetter, betyder det, at agenten og dennes team ikke er gode til at opfylde kundernes behov.

Frequently asked questions
Hvad er et dashboard?
Dashboard er et værktøj, der giver dig mulighed for at administrere information og udføre business intelligence. Det viser og gemmer vigtige data fra forskellige kilder på ét sted. Normalt bruges datavisualiseringer, som giver nem forståelse af de viste data og deres afhængigheder. Det giver dig mulighed for at spore tendenser og udelukke fejl.
Hvordan får man adgang til dashboard i LiveAgent?
Du skal være en LiveAgent-bruger for at få adgang til dashboard. Efter at have logget ind i systemet på sin konto, bliver brugeren præsenteret for et dashboard, der giver dig mulighed for at spore antallet af åbne billetter, der er tildelt en specifik kunde, information om, hvor mange mennesker der arbejder i en given afdeling. Dashboard hjælper agenter med at overvåge deres indsats.
Hvilke slags dashboards tilbyder LiveAgent?
Der er tre hovedtyper af dashboards, den første er dashboard, som fortæller dig, hvad der foregår i dette øjeblik. Det andet er et strategisk dashboard, der sporer KPI'er. Den sidste er det analytiske cockpit, som bruges til at behandle data for at identificere styrker. I LiveAgent har du adgang til dashboard.
Expert note
Dashboardet er afgørende for en succesfuld kundeservice, da det giver et hurtigt og nemt overblik over kundeanmodninger og interaktioner. En intuitiv og brugervenlig dashboard kan bidrage til øget produktivitet og tilfredshed hos kunderne.

Helpdesk-software ordforklaringsliste
En liste over kundeservice terminologi, som kan være nyttig for dem, der arbejder med helpdesk-software eller generelt i kundeservice. Listen indeholder ordforklaringer fra A til V, herunder helpdesk, billetteringssystem, ventetid, warm calling, ACD, agentgrupper, chat software, CRM, kundeservice manager, og meget mere.
LiveAgent er et firma med tilknyttede programmer, der samarbejder med VoIP-partnere. De tilbyder priser, certifikater, blog- og akademioplysninger samt en cost calculator. Derudover kan du finde en liste med salgskontakter og information om, hvordan du kan abonnere på deres nyhedsbrev. Du kan også installere LiveAgent-dashboardet. Quality Unit, LLC er ejeren af firmaet, og de betingelser og vilkår, privathedspolitik og GDPR opfattes seriøst.
Én helpdesk-løsning til forskellige brancher
LiveAgent er en alsidig platform, der kan tilpasses en lang række industrier og virksomheder. Platformen tilbyder analyser, tidssporing, rapporteringsværktøjer og realtids supportmuligheder for enestående kundeservicoplevelser. LiveAgent understøtter også automatiseringsarbejdsprocesser, som kan hjælpe med at øge ROI og fokusere på at opbygge varige relationer. Derudover kan LiveAgent hjælpe virksomheder med at oprette personlige anbefalinger og uforglemmelige shoppingoplevelser, samt styrke kundeprofiler ved at kommunikere via forskellige kanaler som email, live chat, chat i realtid og videoopkald.
En helpdesk billetterings-system er software, der hjælper kundeservicemedarbejdere med at kommunikere med kunder gennem én grænseflade. Det automatiserer processerne og opsummerer kundedata i billetter, som kan administreres og løses af agenten. Et effektivt system inkluderer en vidensbase, automatiseringer, tags, agentrapporter, interne billetter/noter og en universel indbakke. Disse nøglefunktioner organiserer kundedata, forbedrer tilgængeligheden af kundeservice og øger kundefastholdelsen. LiveAgent tilbyder et helpdesk billetterings-system, der håndterer e-mails, chats, omtaler i sociale medier og andre kanaler ét sted.