Hvad er en suspenderet billet?
LiveAgent kan registrere spam e-mails. I nogle helpdesk-systemer kaldes denne slags billetter suspenderede billetter. I LiveAgent kaldes de blot SPAM. Når en billet er markeret som SPAM, er den ikke inkluderet i “at løse”-køen, men den er sat til side. Hvis du beslutter dig for, at en bestemt billet ikke er SPAM, kan du fjerne markeringen af den og tilføje den til den almindelige kø.
LiveAgent SPAM-filtre kan indstilles automatisk eller manuelt, baseret på dine foretrukne betingelser som nøgleord i emne eller e-mail-beskedtekst.
Frequently asked questions
Hvad er definitionen på en suspenderet billet?
En suspenderet billet betyder, at billetten sættes i bero til yderligere analyse. Oftest drejer det sig om beskeder, der ligner SPAM. De placeres ikke i næste "skal løses", men lægges væk som SPAM.
Hvordan kan billetten suspenderes?
Billetter kan evalueres som SPAM og suspenderes automatisk eller manuelt, afhængigt af dine foretrukne præferencer, såsom nøgleord i emnet eller beskedteksten i e-mailen.
Er det muligt at suspendere en billet i LiveAgent-systemet?
Hos LiveAgent er suspenderede billetter simpelthen SPAM. Hvis du beslutter dig for, at en given billet ikke er SPAM, kan du fjerne markeringen fra den og tilføje den til den almindelige kø. Spamfiltre kan indstilles automatisk eller manuelt baseret på dine foretrukne præferencer (såsom søgeord i emnelinjen, e-mail-beskedtekst).
Expert note
En suspenderet billet i LiveAgent-systemet betyder, at billetten sættes i bero til yderligere analyse. Dette kan ske automatisk eller manuelt, afhængigt af dine præferencer.

LiveAgent er en helpdesk-software, der hjælper virksomheder med at forbedre kundetilfredsheden og øge kundeværdien. Programmet reducerer svartider og billetvolumen og øger fortalervirksomhed. LiveAgent tilbyder kundeservice 24/7 og en gratis prøveperiode på 14 dage. Det er den mest anmeldte helpdesk-software til SMB i 2019 og er fuldt skalerbar og tilpasses til forskellige typer virksomheder. Kundeanmeldelser og virksomhedsløsninger kan findes på LiveAgent's hjemmeside.
Twitter integrationsmeddelelse
LiveAgent har en omkostningseffektiv løsning til Twitter-integration. Indsæt din egen Twitter API for at bevare din forbindelse og undgå høje omkostninger.
LiveAgent er en helpdesk-software til forex business, der tilbyder strømlinet kommunikation, reducere svartider og billetvolumen samt skabe en positiv CX. Softwaren er fuldt integreret med mere end 180 integrationer, herunder ActiveCampaign og Clickfunnels. Der er også forskellige e-mail-marketingværktøjer og en 14-dages gratis prøveperiode til rådighed.
Én helpdesk-løsning til forskellige brancher
LiveAgent er en alsidig platform, der kan tilpasses en lang række industrier og virksomheder. Platformen tilbyder analyser, tidssporing, rapporteringsværktøjer og realtids supportmuligheder for enestående kundeservicoplevelser. LiveAgent understøtter også automatiseringsarbejdsprocesser, som kan hjælpe med at øge ROI og fokusere på at opbygge varige relationer. Derudover kan LiveAgent hjælpe virksomheder med at oprette personlige anbefalinger og uforglemmelige shoppingoplevelser, samt styrke kundeprofiler ved at kommunikere via forskellige kanaler som email, live chat, chat i realtid og videoopkald.