Suspenderet billet

Hvad er en suspenderet billet?

LiveAgent kan registrere spam e-mails. I nogle helpdesk-systemer kaldes denne slags billetter suspenderede billetter. I LiveAgent kaldes de blot SPAM. Når en billet er markeret som SPAM, er den ikke inkluderet i “at løse”-køen, men den er sat til side. Hvis du beslutter dig for, at en bestemt billet ikke er SPAM, kan du fjerne markeringen af ​​den og tilføje den til den almindelige kø.

LiveAgent SPAM-filtre kan indstilles automatisk eller manuelt, baseret på dine foretrukne betingelser som nøgleord i emne eller e-mail-beskedtekst.

Frequently asked questions

Hvad er definitionen på en suspenderet billet?

En suspenderet billet betyder, at billetten sættes i bero til yderligere analyse. Oftest drejer det sig om beskeder, der ligner SPAM. De placeres ikke i næste "skal løses", men lægges væk som SPAM. 

 

Hvordan kan billetten suspenderes?

Billetter kan evalueres som SPAM og suspenderes automatisk eller manuelt, afhængigt af dine foretrukne præferencer, såsom nøgleord i emnet eller beskedteksten i e-mailen. 

 

Er det muligt at suspendere en billet i LiveAgent-systemet?

Hos LiveAgent er suspenderede billetter simpelthen SPAM. Hvis du beslutter dig for, at en given billet ikke er SPAM, kan du fjerne markeringen fra den og tilføje den til den almindelige kø. Spamfiltre kan indstilles automatisk eller manuelt baseret på dine foretrukne præferencer (såsom søgeord i emnelinjen, e-mail-beskedtekst).

 

Tilbage til ordforklaringen Opret en GRATIS konto

Our website uses cookies. By continuing we assume your permission to deploy cookies as detailed in our privacy and cookies policy.

×
Plan en én-til-én samtale og opdag hvordan LiveAgent kan hjælpe din virksomhed.

Vi er tilgængelige på adskillige datoer

Planlæg en demo