Hvem er en anmoder?
En anmoder er et navn givet til en person, der opretter en helpdesk-billet via en hvilken som helst kanal. Han eller hun står som en selvfølge blandt andre kunder af helpdesk.
Alle billetterne har i hovedsagen data om ansøgere ved siden af deres navne. Dette giver øget kontekst til de personer, der beskæftiger sig med de pågældende billetter. Det betyder, at billetbehandlerne er klar over, om anmoderne har rejst spørgsmål om identiske problemer, hvor tilfredse de var med nogen af disse tidligere handler, og hvor indflydelsesrige de er socialt osv.
Frequently asked questions
Hvem er en anmoder?
Anmoderen er den person, der opretter en anmodning til helpdesk ved hjælp af en hvilken som helst kanal, som er tilgængelig for vedkommende.
Hvad er tilladelserne for en anmoder?
Anmoderen er klienten. De har derfor alle de rettigheder, som en kunde, der kontakter kundeservice, måtte have. Afhængigt af hvilke kommunikationskanaler de bruger, har de sådanne tilladelser (hvis de kontakter via chat, kan de f.eks. sende en fil).
Hvor kan du finde anmoderdata i LiveAgent?
Anmoderens oplysninger kan findes i billetpanelet ved siden af navnet på listen. Data her, omfatter oplysninger om, hvorvidt klienten tidligere har kontaktet kundeservice eller allerede har indberettet det samme problem, hvad serviceniveauet var, og hvor socialt indflydelsesrig de er.