Hvad er en anmoder?
En anmoder er et navn givet til en person, der opretter en helpdesk-billet via en hvilken som helst kanal. Han eller hun står som en selvfølge blandt andre kunder af helpdesk. Implementering af anmodningssporingssoftware, kan strømline administrationen af disse billetter og give en bedre kundeserviceoplevelse.
Alle billetterne har hovedsageligt data om anmodere ud for deres navne. Dette giver øget kontekst til de personer, der beskæftiger sig med de pågældende billetter. Det betyder, at dem der har med billetten at gøre, er klar over, om anmoderne har rejst billetter om identiske problemer tidligere, hvad deres tilfredshedsgrad var med nogen af disse tidligere sager, og hvor indflydelsesrige de er socialt osv.
Frequently asked questions
Hvem er en anmoder?
Anmoderen er den person, der opretter en anmodning til helpdesk ved hjælp af en hvilken som helst kanal, som er tilgængelig for vedkommende.
Hvad er tilladelserne for en anmoder?
Anmoderen er klienten. De har derfor alle de rettigheder, som en kunde, der kontakter kundeservice, måtte have. Afhængigt af hvilke kommunikationskanaler de bruger, har de sådanne tilladelser (hvis de kontakter via chat, kan de f.eks. sende en fil).
Hvor kan du finde anmoderdata i LiveAgent?
Anmoderens oplysninger kan findes i billetpanelet ved siden af navnet på listen. Data her, omfatter oplysninger om, hvorvidt klienten tidligere har kontaktet kundeservice eller allerede har indberettet det samme problem, hvad serviceniveauet var, og hvor socialt indflydelsesrig de er.
Expert note
<p>En anmoder er en person, der opretter en hjælpebillet via en hvilken som helst kanal. Alle billetter har data om anmoderen, der giver øget kontekst til billetbehandleren.</p>

Sådan opsætter du regler i LiveAgent
Hos LiveAgent kan du oprette regler for automatisering af billethåndtering, hvilket forbedrer effektiviteten og nøjagtigheden af din support.
LiveAgent: Billettering Software Demo
LiveAgent er et pålideligt billetværktøj, der forbedrer kommunikationen med kunder og øger produktiviteten. Priser og integrationer kan findes på deres hjemmeside.
Den rigtige helpdesk-software til enhver startup
LiveAgent er et effektivt værktøj til at forbedre kundeservice og kommunikation med kunder. Det hjælper med at kategorisere billetter og øge kundetilfredshed.