Hvad er en anmoder?
En anmoder er et navn givet til en person, der opretter en helpdesk-billet via en hvilken som helst kanal. Han eller hun føres automatisk ind blandt andre kunder af helpdesken. Implementering af anmodningssporingssoftware, kan strømline administrationen af disse billetter og give en bedre kundeserviceoplevelse.
Alle billetterne har hovedsageligt data om anmodere ud for deres navne. Dette giver øget kontekst til de personer, der beskæftiger sig med de pågældende billetter. Det betyder, at dem der har med billetten at gøre, er klar over, om anmoderne har rejst billetter om identiske problemer tidligere, hvad deres tilfredshedsgrad var med nogen af disse tidligere sager, og hvor indflydelsesrige de er socialt osv.
Frequently Asked Questions
Hvem er en anmoder?
Anmoderen er den person, der opretter en anmodning til helpdesk ved hjælp af en hvilken som helst kanal, som er tilgængelig for vedkommende.
Hvad er tilladelserne for en anmoder?
Anmoderen er klienten. De har derfor alle de rettigheder, som en kunde, der kontakter kundeservice, måtte have. Afhængigt af hvilke kommunikationskanaler de bruger, har de sådanne tilladelser (hvis de kontakter via chat, kan de f.eks. sende en fil).
Hvor kan du finde anmoderdata i LiveAgent?
Anmoderens oplysninger kan findes i billetpanelet ved siden af navnet på listen. Data her, omfatter oplysninger om, hvorvidt klienten tidligere har kontaktet kundeservice eller allerede har indberettet det samme problem, hvad serviceniveauet var, og hvor socialt indflydelsesrig de er.
Twitter integrationsmeddelelse
LiveAgent har en omkostningseffektiv løsning til Twitter-integration. Indsæt din egen Twitter API for at bevare din forbindelse og undgå høje omkostninger.