Hvad er staff agent?
Staff agent er et medlem af kundeserviceteamet med færre privilegier end en supervisor, teamleder eller en leder, der er udpeget til Admin-rollen. Typisk har en staff agent en rolle som Agent, som giver hende/ham mulighed for at løse og overføre billetter, have adgang til specificerede afdelinger og kun foretage mindre konfigurationer.
Få flere oplysninger om Agenter i LiveAgent.
Frequently Asked Questions
Hvem er staff agent?
A staff agent er en agent, der er medlem af kundeserviceteamet, som har mindre autoritet end sin arbejdsleder, leder eller chef. Deres opgaver omfatter først og fremmest direkte kundeservice og effektiv problemløsning.
Hvilke tilladelser har staff agent?
Staff agent har agentrettigheder, dvs. adgang til alle billetter, der er tildelt dem, eller grupper af billetter, som stilles til rådighed for dem. De kan fuldt ud håndtere billetter og implementere relaterede aktiviteter, har adgang til specifikke afdelinger og kan udførere mindre konfigurationer.
Kan du indstille en staff agent i LiveAgent?
I LiveAgent kan du indstille en agentrolle, der er beregnet til staff agents. Det muliggør udførelse af opgaver relateret til agenten og håndtering af anmodninger.
LiveAgent tilbyder en intern videnbase og helpdesk til virksomheder. Det gør det muligt for medarbejdere at finde information hurtigt og effektivt, hvilket forbedrer kundeservice og effektivitet. Med en pris på $9 pr. agent er det en overkommelig løsning, der også tilbyder en 30-dages gratis prøveperiode.
Automatiseringsstøtte er afgørende for at forbedre kundeservice. Det øger produktiviteten, sparer omkostninger og øger kundetilfredsheden. LiveAgent tilbyder effektive automatiseringsfunktioner, herunder tidsregler, regler, IVR, automatisk tilbagekald og automatiseret billetdistribution. Disse funktioner kan konfigureres på få minutter og forbedrer kundeserviceoplevelsen markant.
LiveAgent tilbyder omfattende funktioner og integrationer til virksomhedsløsninger. Med pausefunktionen kan agenter holde pauser ansvarligt og sikre effektivitet i arbejdet. Det er vigtigt at holde pauser for at undgå udbrændthed og sikre god kundeservice. Planlæg en demo i dag for at opdage, hvordan LiveAgent kan hjælpe din virksomhed.