Hvad er live online chat?
Live online chat er en form for kommunikation over internettet. Det er en kommunikation mellem kunder og kunderepræsentanter i realtid gennem en indbygget online chat.
Når kunder klikker på en chatknap placeret på virksomhedens hjemmeside, kan de starte kommunikationen. Gennem online livechat er kunderepræsentanter i stand til at sende svar hurtigere og nemmere, hvilket sikrer effektiv interaktiv realtidsadministration. Den hurtige kommunikation og umiddelbare adgang til hjælp kan øge kundetilfredsheden. Live chat til WordPress hjemmesider er en fremragende funktion, der vil gøre kommunikationen med dine kunder nemmere og hurtigere.
Forbedring af kundesupport med et integreret billetværktøj
For at booste kundesupportoplevelsen kan integration af et billetværktøj med live online chat være et vendepunkt. Med et online billetværktøj kan live chat-samtaler nemt omdannes til billetter, hvilket sikrer, at alle kundeforespørgsler håndteres. Ved at kombinere live chat med organisering og sporingsmulighederne i en billetløsning kan virksomheder forbedre deres kommunikationseffektivitet og levere fremragende kundesupport i realtid.
Frequently Asked Questions
Hvad betyder live online chat?
Live online chat er en teknologi, der giver brugerne mulighed for at interagere med virksomheder i realtid gennem en widget på et websted eller kommunikation i app. Dette giver mulighed for et øjeblikkeligt svar på kundens behov, støtter dem og giver dem information om de tjenester og produkter, som virksomheden tilbyder.
Hvilke funktioner skal man have i en live online chat?
De væsentlige funktioner i live chat tjenester er tilgængelighed og hurtig respons fra kundeservice. Chatvinduet bør være tilgængeligt på hver side af din virksomhed eller produktside. Funktioner i en livechat, der er særligt nyttige, omfatter muligheden for at sende billeder og filer, der giver kunden mulighed for at skildre problemet mere præcist. Derudover er agenternes viden ekstremt vigtig, såvel som deres kommunikationsevner.
Tilbyder LiveAgent en live online chat?
LiveAgent tilbyder gratis online live chat software. Den har en af de hurtigste widgets på markedet, der giver dig mulighed for at reagere meget hurtigt. Du kan tilpasse chatten efter dine behov - ved at konfigurere og justere sproget. Derudover tilbyder det et gratis billetteringssystem med en universel modtagerindbakke, callcenter og kundeportal.
LiveAgent er en multikanals helpdesk-software med funktioner som filtrering, billetadministration, sikkerhed og integrationer. Det tilbyder også funktioner som agentkollisionsdetektion, automatiseret billetdistribution, dåsebeskeder og brugerdefinerede roller. LiveAgent kan også integreres med andre applikationer som e-handel, Zapier og e-mail marketing. Med dens omfattende billetadministration og kundeservicerapporter, kan det hjælpe virksomheder med at håndtere kundeforespørgsler effektivt.
Teksten præsenterer forskellige forretnings- og industriløsninger for start-ups, SMB'er, regeringer, NGO'er og andre organisationer. Den fremhæver også fordelene ved LiveAgent- værktøjet til kundeservice, som er blevet rost af flere virksomheder for at forbedre deres kundetilfredshed, salg og produktivitet.