Hvad er en Opkaldsomstilling?
I telesektorens ordforråd betyder opkaldsomstilling, at opkaldet kan omstilles til en anden bruger, der er i stand til at besvare opkaldet. I LiveAgent venter opkaldsomstillingen, indtil den bliver taget, afvist eller simpelthen ikke besvares. Derefter overføres opkaldet til en anden agent.
Frequently asked questions
Hvad er en opkaldsomstilling?
Opkaldsomstilling er en, der venter under indgående opkald med at afslutte et opkald, indtil det bliver besvaret, afvist eller ikke besvares af en anden agent. Det betyder, at dine agenter ikke skal lade dine kunder vente i unødvendig lang tid. Den, der ringer, bliver afbrudt, og forbindelsen er etableret med agenten. Hvis agenten ikke besvarer, returneres opkaldet til den forrige agent.
Sådan starter man en opkaldsomstilling
Hvis du vil starte en opkaldsomstilling under en samtale med en klient, kan du starte den ved at vælge en forbindelse med en anden agent. Den nye forbindelse er derefter aktiv, og den første sættes på pause.
Hvem kan assistere eller betjene en opkaldsomstilling?
Opkaldsomstilling kan håndteres af enhver agent, der er tilsluttet LiveAgent. Dette er en funktion, der muliggør mere effektiv kundeservice og større produktivitet.
Expert note
<p>Opkaldsomstilling er en funktion, der tillader at henvise opkald til en anden agent for at øge effektiviteten i kundeservice og mindske ventetid for kunderne.</p>

Podium og Zendesk tilbyder live chat-software til virksomheder. Podium har nem brug og god kommunikation, mens Zendesk har mange funktioner. Priserne for Podium starter ved $289, mens Zendesk starter ved $19 pr. medarbejder pr. måned. Begge tilbyder gratis prøveperioder. Podiums kunder inkluderer Lunchbox, America's Car-Mart og Bruce Titus Auto Group, mens Zendesks kunder inkluderer BaubleBar, 99designs og Modsy. Zoho Desk er bedst til større virksomheder med mange kundeinteraktioner.
Answer Delivery Status Indicator
The answer delivery status indicator in LiveAgent tickets provides information on the status of email replies, including if they were sent, scheduled, delayed, or not delivered. Administrators and owners can access detailed email response information for a specific time period. If an answer is not delivered, a delivery report can be viewed to determine the issue.
Funktionsrig gratis helpdesk-software.
Få gratis helpdesk-software til din virksomhed! LiveAgent er den ideelle løsning til små og mellemstore virksomheder, der ønsker at booste vækst og forbedre kundesupport på alle kommunikationskanaler.