Opkaldsomstilling

Hvad er en Opkaldsomstilling?

I telesektorens ordforråd betyder opkaldsomstilling, at opkaldet kan omstilles til en anden bruger, der er i stand til at besvare opkaldet. I LiveAgent venter opkaldsomstillingen, indtil den bliver taget, afvist eller simpelthen ikke besvares. Derefter overføres opkaldet til en anden agent.

Frequently asked questions

Hvad er en opkaldsomstilling?

Opkaldsomstilling er en, der venter under indgående opkald med at afslutte et opkald, indtil det bliver besvaret, afvist eller ikke besvares af en anden agent. Det betyder, at dine agenter ikke skal lade dine kunder vente i unødvendig lang tid. Den, der ringer, bliver afbrudt, og forbindelsen er etableret med agenten. Hvis agenten ikke besvarer, returneres opkaldet til den forrige agent.

Sådan starter man en opkaldsomstilling

Hvis du vil starte en opkaldsomstilling under en samtale med en klient, kan du starte den ved at vælge en forbindelse med en anden agent. Den nye forbindelse er derefter aktiv, og den første sættes på pause.

Hvem kan assistere eller betjene en opkaldsomstilling?

Opkaldsomstilling kan håndteres af enhver agent, der er tilsluttet LiveAgent. Dette er en funktion, der muliggør mere effektiv kundeservice og større produktivitet.

Tilbage til ordforklaringen Opret en GRATIS konto

Our website uses cookies. By continuing we assume your permission to deploy cookies as detailed in our privacy and cookies policy.

×
Plan en én-til-én samtale og opdag hvordan LiveAgent kan hjælpe din virksomhed.

Vi er tilgængelige på adskillige datoer

Planlæg en demo