Klager

Hvad er klager?

En klage er en besked, hvor kunder udtrykker deres utilfredshed. Dette sker, når kundernes forventninger ikke opfyldes, eller de har et eller andet problem med et produkt eller en tjeneste.

Løsningen for disse kunder er kompensering, gave eller feedback. Klager er ikke godt for virksomheden, men på den anden side hjælper det kunderepræsentanter, ledere til at yde en bedre service.

Når en kunde poster en klage på din Facebook-side, spores det hele i LiveAgent, og du er i stand til at svare på det på et øjeblik.

LiveAgents klager irettesætter

Frequently asked questions

Hvad er klager?

Kundeklager er en uoverensstemmelse mellem, hvad kunderne forventer, og hvilket produkt eller hvilken tjeneste de modtager. Det kan anses for at være en manglende opfyldelse af det løfte, som brand har givet kunden. Klager kan primært vedrøre produktets kvalitet.

Hvordan kan kunder rapportere klager?

For at indgive en klage skal kunder kontakte kundeservice. Afhængigt af hvilken eller hvilke kanaler brandet vælger, bør denne rute vælges som en måde at indgive en klage på. Normalt skal du indtaste dit ordrenummer.

Er kundernes klager en god ting?

Umiddelbart er kundeklager jo ikke en god ting, men ikke desto mindre kan der opnås en merværdi fra dem. Takket være klager finder vi ud af, hvad der ikke fungerer for os, hvad kunderne forventer, hvilke løfter der ikke er blevet opfyldt af brand. Når klager bliver behandlet ordentligt, ser kunderne desuden, at de bliver taget alvorligt. Deres mening tæller.

Tilbage til ordforklaringen Opret en GRATIS konto

Our website uses cookies. By continuing we assume your permission to deploy cookies as detailed in our privacy and cookies policy.

×
Plan en én-til-én samtale og opdag hvordan LiveAgent kan hjælpe din virksomhed.

Vi er tilgængelige på adskillige datoer

Planlæg en demo