Hvad er klager?
En klage er en meddelelse eller et budskab, hvor kunder udtrykker deres utilfredshed. Dette sker, når kundernes forventninger ikke opfyldes, eller de har et eller andet problem med et produkt eller en tjeneste.
Løsningen for disse kunder er en godtgørelse, gave eller feedback. Klager er ikke godt for virksomheden, men på den anden side hjælper det kunderepræsentanter og ledere med at yde en bedre service. Der er værktøjer, såsom software til kundeklagehåndtering, der kan hjælpe med at spore alle kundeklager og løsninger. Det giver også virksomhedsejere og ledere mulighed for at sikre, at alle klager håndteres hurtigt, og overvåge, hvordan deres medarbejdere håndterer hver klage.
Når en kunde sender en klage på din Facebook-væg, spores det hele i LiveAgent, og du er i stand til at svare på det på et øjeblik.
Frequently Asked Questions
Hvad er klager?
Kundeklager er en uoverensstemmelse mellem, hvad kunderne forventer, og hvilket produkt eller hvilken tjeneste de modtager. Det kan anses for at være en manglende opfyldelse af det løfte, som brand har givet kunden. Klager kan primært vedrøre produktets kvalitet.
Hvordan kan kunder rapportere klager?
For at indgive en klage skal kunder kontakte kundeservice. Afhængigt af hvilken eller hvilke kanaler brandet vælger, bør denne rute vælges som en måde at indgive en klage på. Normalt skal du indtaste dit ordrenummer.
Er kundernes klager en god ting?
Umiddelbart er kundeklager jo ikke en god ting, men ikke desto mindre kan der opnås en merværdi fra dem. Takket være klager finder vi ud af, hvad der ikke fungerer for os, hvad kunderne forventer, hvilke løfter der ikke er blevet opfyldt af brand. Når klager bliver behandlet ordentligt, ser kunderne desuden, at de bliver taget alvorligt. Deres mening tæller.
LiveAgent tilbyder omfattende funktioner og integrationer til virksomhedsløsninger. Med pausefunktionen kan agenter holde pauser ansvarligt og sikre effektivitet i arbejdet. Det er vigtigt at holde pauser for at undgå udbrændthed og sikre god kundeservice. Planlæg en demo i dag for at opdage, hvordan LiveAgent kan hjælpe din virksomhed.
LiveAgent tilbyder en intern videnbase og helpdesk til virksomheder. Det gør det muligt for medarbejdere at finde information hurtigt og effektivt, hvilket forbedrer kundeservice og effektivitet. Med en pris på $9 pr. agent er det en overkommelig løsning, der også tilbyder en 30-dages gratis prøveperiode.