Hvad er en vidensbase?
Vidensbasen er en del af dit Hjælpecenter, som tilbyder selvbetjeningsindhold. Det giver kunderne dokumenter for dine produkter.
Vidensbase kan være til gavn for både kunder og agenter. Kunder kan finde løsninger på deres problemer her, uden at skulle kontakte supportteamet. Agenter har mulighed for at arbejde med færre billetter og kan se dem direkte i vidensbasen. Med gratis vidensbasesoftware kan dine agenter fokusere på kritiske problemer og bruge mindre tid på at håndtere gentagne forespørgsler.
Få mere at vide om Vidensbase in LiveAgent.

Se en video om vidensbasen
LiveAgent helpdesk-software er et kraftfuldt værktøj til kundeservice og vidensbase. Det hjælper virksomheder med at levere hurtige og effektive kundeserviceløsninger til deres kunder. Dens vidensbase er en omfattende og veldesignet database med information. Det hjælper kunder med hurtigt at søge efter svar på deres spørgsmål og reducerer tid brugt på at løse kundeforespørgsler. LiveAgent giver også en intuitiv brugergrænseflade og analyser om kundeserviceprocessen, hvilket giver virksomheder mulighed for at spore ydeevne og opretholde høj kundetilfredshed.
Topics
- Typer af vidensbaser
- Forskelle mellem intern og ekstern vidensbase
- Fordele ved vidensbaser for organisationer og brugere
Video summary
En vidensbase er en samling af information om dit produkt. Den inkluderer typisk svar på hyppigt stillede spørgsmål, vejledninger og fejlfinding. Formålet er at gøre det nemt for folk at finde løsninger på deres problemer uden at skulle bede om hjælp. Vidensbaser bruger en kombination af tekster, billeder og videoindhold, og hvis du gør det rigtigt og gør det nemt at finde emner og relaterede emner, kan en god vidensbase skalere dit kundesupportprogram og samtidig forbedre den samlede kundeoplevelse.
Frequently Asked Questions
Hvad er en vidensbase?
En vidensbase er et online selvbetjeningsbibliotek, der indeholder oplysninger om produkter og tjenester, specifikke problemer og andre mærkespecifikke emner. De hjælper kunder, men også medarbejdere, med at tilegne sig viden, som de ikke har, og har brug for, for at løse problemet.
Hvad omfatter en vidensbase?
Hvad vidensbasen indeholder afhænger af dens formål. Hvis det er nødvendigt til intern brug i virksomheden, indeholder det information om individuelle processer i HR-afdelingen eller den juridiske afdeling, forklarer præcis hvordan produktet fungerer, og hvordan man løser klientens problem. Det kan også være til ekstern brug, og i så fald vil det indeholde oplysninger om produkter og tjenester, der kan være nyttige for kunderne.
Hvordan fungerer vidensbasen i LiveAgent?
Vidensbasen i LiveAgent giver dig mulighed for at oprette kategorier i kundeportalen baseret på dine produkter og tjenester samt kundetyper. Kunder har adgang til indhold (i form af artikler, videoer, vejledninger osv.), som kan hjælpe dem med at håndtere problemer, de kan opleve, mens de bruger produkter eller tjenester, der tilbydes af din virksomhed. Du kan tilpasse det efter de tilgængelige skabeloner eller tilpasse det til dine behov.
Expert note
<p>En vidensbase er en selvbetjeningsdatabase, der indeholder information om produkter og tjenester, der kan hjælpe kunderne med at løse deres problemer uden support fra en medarbejder.</p>

LiveAgent Webinar 4: Multi Vidensbase
LiveAgent iOS-app tilbyder virksomheds- og supportløsninger med chat, videoopkald og kontaktformularer for at forbedre kundesupport. Planlæg en demo i dag.