Hvad er Help Center analyse?
Se nyttige statistikker om dit Help Center med analysefunktionen. Du kan overvåge aktivitet i vidensbase og community og gennemgå søgetermer fra de sidste 30 dage. Du får også antallet af nye artikler og spørgsmål, synspunkter, stemmer, abonnementer og kommentarer.
Frequently Asked Questions
Hvad er Help Center analyse?
Help center analyse er nyttige oplysninger til analyse og rapporter om, hvordan dit help center fungerer. Det muliggør overvågelse af kundernes og agenternes aktivitet. Takket være dem kan du være opdateret med, hvad der virker, og hvad der ikke virker i din virksomheds kundeservice.
Hvordan fungerer Help Center analyse?
Indsamler detaljerede data om arbejdet i kundeserviceafdelingen. Du kan finde ud af, hvor effektive agenterne er, hvor mange forespørgsler de håndterer på en time eller en dag. Du kan også sammenligne de aktuelle data med de historiske data, hvilket kan hjælpe med at vurdere, om tjenesten fungerer godt, bedre eller måske af en eller anden grund dårligere. Det giver dig også mulighed for at oprette rapporter, der opsummerer en given periode med teamaktiviteter.
Kan du finde Help Center analyse i LiveAgent?
LiveAgent leverer Help Center analyser. Takket være dette kan du overvåge aktiviteten i videnbasen, analysere communities, se søgte betingelser fra de sidste 30 dage. Derudover har du adgang til antallet af nye artikler, spørgsmål, stemmer, abonnementer og kommentarer.
LiveAgent gamification funktion anmeldelse
LiveAgent tilbyder gamification-funktioner, der gør kundeserviceopgaver mere underholdende og skaber sund konkurrence. Oprettelse er nemt, og funktionerne kan tilpasses, men badges kunne bruge flere justeringsmuligheder. Niveauer og belønninger gør det sjovt for agenter at stige i niveau.
Freshdesk gamification funktion anmeldelse
Freshdesk tilbyder gamification funktioner, der belønner agenter med point, badges og trophies baseret på deres præstationer i kundesupport. Dette skaber en sjov og engagerende atmosfære og motiverer agenter til at yde deres bedste. Funktionerne kan tilpasses og er nemme at administrere.
Gamification Software anmeldelse
Anmeldelse af gamification-software viser LiveAgent og Freshdesk som førende valg med brugervenlige opsætninger og implementeringer. Gamification i kundeservice bruger spilelementer til at motivere kunder og serviceagenter. LiveAgent tilbyder også en bred vifte af kommunikationskanaler.
Telcowise er en telekommunikationsintegrationsvirksomhed, der specialiserer sig i cloud- og lokale telefonsystemer, voicebot-løsninger og e-mail-automatisering. De tilbyder skræddersyede løsninger til forskellige telefoni-behov og sigter mod at styrke små og mellemstore virksomheder med telekommunikationsløsninger af virksomhedsniveau. LiveAgent og Telcowise har slået sig sammen for at gøre integrationen af Telcowise-numre i dit callcenter gnidningsløs.