Help center analyser

Hvad er Help Center analyse?

Se nyttige statistikker om dit Help Center med analysefunktionen. Du kan overvåge aktivitet i vidensbase og community og gennemgå søgetermer fra de sidste 30 dage. Du får også antallet af nye artikler og spørgsmål, synspunkter, stemmer, abonnementer og kommentarer.

Frequently asked questions

Hvad er Help Center analyse?

Help center analyse er nyttige oplysninger til analyse og rapporter om, hvordan dit help center fungerer. Det muliggør overvågelse af kundernes og agenternes aktivitet. Takket være dem kan du være opdateret med, hvad der virker, og hvad der ikke virker i din virksomheds kundeservice. 

Hvordan fungerer Help Center analyse?

Indsamler detaljerede data om arbejdet i kundeserviceafdelingen. Du kan finde ud af, hvor effektive agenterne er, hvor mange forespørgsler de håndterer på en time eller en dag. Du kan også sammenligne de aktuelle data med de historiske data, hvilket kan hjælpe med at vurdere, om tjenesten fungerer godt, bedre eller måske af en eller anden grund dårligere. Det giver dig også mulighed for at oprette rapporter, der opsummerer en given periode med teamaktiviteter.

Kan du finde Help Center analyse i LiveAgent?

LiveAgent leverer Help Center analyser. Takket være dette kan du overvåge aktiviteten i videnbasen, analysere communities, se søgte betingelser fra de sidste 30 dage. Derudover har du adgang til antallet af nye artikler, spørgsmål, stemmer, abonnementer og kommentarer.

 

Tilbage til ordforklaringen Opret en GRATIS konto

Our website uses cookies. By continuing we assume your permission to deploy cookies as detailed in our privacy and cookies policy.

×
Plan en én-til-én samtale og opdag hvordan LiveAgent kan hjælpe din virksomhed.

Vi er tilgængelige på adskillige datoer

Planlæg en demo