Hvad er Help Center analyse?
Se nyttige statistikker om dit Help Center med analysefunktionen. Du kan overvåge aktivitet i vidensbase og community og gennemgå søgetermer fra de sidste 30 dage. Du får også antallet af nye artikler og spørgsmål, synspunkter, stemmer, abonnementer og kommentarer.
Frequently asked questions
Hvad er Help Center analyse?
Help center analyse er nyttige oplysninger til analyse og rapporter om, hvordan dit help center fungerer. Det muliggør overvågelse af kundernes og agenternes aktivitet. Takket være dem kan du være opdateret med, hvad der virker, og hvad der ikke virker i din virksomheds kundeservice.
Hvordan fungerer Help Center analyse?
Indsamler detaljerede data om arbejdet i kundeserviceafdelingen. Du kan finde ud af, hvor effektive agenterne er, hvor mange forespørgsler de håndterer på en time eller en dag. Du kan også sammenligne de aktuelle data med de historiske data, hvilket kan hjælpe med at vurdere, om tjenesten fungerer godt, bedre eller måske af en eller anden grund dårligere. Det giver dig også mulighed for at oprette rapporter, der opsummerer en given periode med teamaktiviteter.
Kan du finde Help Center analyse i LiveAgent?
LiveAgent leverer Help Center analyser. Takket være dette kan du overvåge aktiviteten i videnbasen, analysere communities, se søgte betingelser fra de sidste 30 dage. Derudover har du adgang til antallet af nye artikler, spørgsmål, stemmer, abonnementer og kommentarer.
Expert note
<p>Help Center analyse kan hjælpe din virksomhed med at overvåge og forbedre kundeservice ved at indsamle og analysere detaljerede data om agenter og kunders aktiviteter.</p>

LiveAgent Succeshistorie: Sli.do
LiveAgent er en kundesupport-software med god omtale og mange funktioner. Prøv det gratis og opret din konto i dag.
LiveAgent Webinar 1: Introduktion & Generel oversigt
LiveAgent tilbyder webinarer med omfattende information om deres kundeserviceløsning, herunder funktioner som Multi Vidensbase og foruddefinerede svar.
Sådan chatter du på farten med LiveAgent iOS-app
LiveAgent tilbyder virksomheds- og supportløsninger med funktioner som chat, videoopkald og kontaktformularer. Planlæg en demo i dag.
Dåsesvar (makroer) i LiveAgent
Live Agent-systemet gør det muligt for agenter at gemme og bruge dåsesvar til at besvare kundespørgsmål hurtigt og konsistent. Det fremskynder responstiden og frigiver tid til komplekse problemer.