Hvad er private noter?

Private noter, også kaldet Interne billetter i LiveAgent, er en fantastisk måde at udveksle information på, uden at nogen tredjepart kan se dem. Du kan oprette en privat note for at sende en besked til en bestemt målgruppe. Private noter giver dig mulighed for at give vigtige oplysninger til dine teammedlemmer, mens agenter og kunder ikke ved noget om dem.
Frequently asked questions
Hvad betyder private noter?
Private noter er noter, som en agent kan efterlade på en bestemt billet. Den kontaktede kunde kan ikke se noterne. De er kun tilgængelige for de agenter, der har adgang til en bestemt billet.
Hvordan kan du bruge private noter til at yde bedre kundesupport?
Private noter giver dig mulighed for at nedskrive de vigtigste problemer relateret til problemet. Tilføjelse af sådanne notater gør det også lettere for en anden agent at overtage den sag, der skal løses. Derudover kan du tilføje oplysninger der, som agenten ikke vil kunne finde andre steder.
Kan du bruge private noter-funktionen i LiveAgent?
I LiveAgent har du mulighed for at bruge private noter. Dette gør agenternes arbejde lettere og giver dem mulighed for at udføre aktiviteter på et bedre niveau.
Expert note
Private noter i LiveAgent er noter, kun synlige for helpdesk-medarbejdere, der tillader agenten at nedskrive vigtig information og fremskynde billetbehandling.

Der er forskellige teknologier og systemer, der er nyttige i callcentre, inklusive prædiktive og forhåndsvisningsdialere samt telefon- og callcentersoftware. Høflighed og respekt for kundernes tid er vigtigt for udgående opkald, mens inddækkende callcentre kan forbedre kunderelationer ved at give personlig tilpasning. Prædiktive dialere kan øge agentudnyttelsen, men kan være begrænset for nogle virksomheder. Sporing af metrics og politikker er også vigtige. En knap til at ringe fra webstedet kan forbedre kundeoplevelsen og øge salget.
Rettighedserhverver betyder en person, der er tildelt en billet i LiveAgent. Rettighedserhververen har tilladelse til at kontakte klienten, oprette rapporter og handle inden for den billet, han er ansvarlig for. Administratoren og ejeren har adgang til listen over tildelinger i LiveAgent, og der er også mulighed for billetovervågning. Kundeserviceevner som lytning, kommunikation og empati er vigtige, og kundeserviceundersøgelser kan hjælpe virksomheder med at forbedre sig.
LiveAgent is a company that offers support solutions and communication tools for businesses with customizable chat options. They offer various features and integrations, and their prices and certifications can be found on their website. They also provide a demo and a free trial period, with setup and installation through their dashboard. Additionally, the website uses cookies. LiveAgent offers real-time chat for better customer service and conversions, and their chat tool allows for personalized responses for improved customer relations. They also have customer reviews, a blog, and a cost calculator on their website. Plan a one-on-one conversation to discover how LiveAgent can help your business.
Teksten beskriver forskellige teknologier og systemer, der anvendes i callcentre, herunder prædiktive dialers og telefon- og callcentersoftwareløsninger. Forbedring af telefonløsning kan medføre højere kundefastholdelsesrater, mere tilfredse agenter og differentiering fra konkurrenter. Der er udfordringer, men disse kan løses ved at definere klare mål, udarbejde en forbedringsplan, oprette en vidensbase, tilbyde træning, bemyndige medarbejdere, bruge taleanalyse og overvåge ydeevnen. Prædiktive dialers kan være begrænset for virksomheder, der sælger produkter af høj værdi, da det fokuserer på kvantitet frem for kvalitet. Callcentersoftware er en integreret del af driften af et call center og hjælper med at organisere og administrere interaktioner med kunder og overvåge kundeemner. Telefonløsning er afgørende for kundetilfredshed og kan måles ved at dividere det samlede antal løste sager med det samlede antal modtagne sager og multiplicere med 100.