Én helpdesk-løsning til forskellige brancher

Uanset om du er i sundhedsvæsenet
eller bilindustrien, er LiveAgent, LiveAgent
et aktiv.

  • ✓ Intet installationsgebyr    
  • ✓ Kundeservice 24/7    
Brugt af
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo

Boost advocacy

Opret en positiv CX, der får dine kunder til at tale.

24%

Skær ned svartider

Forbedre første svarprocent med automatiseret billetrouting.

37%

Reducer billetmængden

Reducer tilstrømningen af ​​supportbilletter med en vidensbase.

Industry background

Værdifuld i hver eneste branche

Se, hvordan LiveAgent tilpasser sig forskellige branchers behov. Kontroller vores nuværende kunders brugstilfælde og vidnesbyrd fra erhvervslivet. Se, hvordan LiveAgent kan tilpasses til dine krav og forbedre din kundesupport med den rigtige omnichannel help desk-software. 

Se, hvordan LiveAgent passer til din niche

Identificer potentielle kunder i realtid ved at analysere kundeadfærd og data, besøgte sider og webstedshenvisninger.

Læs mere

Opret virtuelle udstillingslokaler og lever tilpassede shoppingoplevelser med avancerede funktioner som chat i realtid og videoopkald i HD.

Læs mere

Opret omfattende kundeprofiler, og kommuniker med dine kunder via en lang række kanaler, f.eks. e-mail eller live chat.

Læs mere

Opret et fleksibelt supportsystem til dine kunder ved at lade dem starte en samtale når som helst på tværs af flere kanaler.

Læs mere

Opret forbindelse til dine kunder på stor målestok og giv support på de kanaler, de bruger mest fra en strømlinet app.

Læs mere

Strømlin al kommunikation til et enkelt billetsystem, der kan integreres med over 130 eksterne værktøjer såsom Stripe eller PayPal.

Læs mere

Skab mere salg ved at overvåge din websitebesøgendes adfærd og ved at oprette personlige produktanbefalinger i realtid.

Læs mere

Hold øje med din ROI og hold øje med din præstation med vores robuste analyse-, tidssporings- og rapporteringsværktøjer.

Læs mere

Lever enestående kundeserviceoplevelser med realtids supportmuligheder og selvbetjeningshubs.

Læs mere

Boost din rekruttering med de rigtige automatiseringsarbejdsprocesser, og fokuser på at opbygge varige relationer.

Læs mere

Kommuniker med potentielle kunder, giv dem personlig support, og omdan webtrafik til en voksende indtægtsstrøm.

Læs mere

Giv smartere kundesupport gennem live chat, interaktiv voice response -teknologi (IVR) og unik CRM-indsigt.

Læs mere

Opbyg livslang brandlojalitet ved at tilbyde personligt salg, onboarding og supportoplevelse.

Læs mere

Brug tags og tagrapporter til at identificere tilbagevendende problemer og have indsigt i dit indhold og forbedringsplaner.

Læs mere

Indsaml kundeoplysninger, og brug dem til at oprette personlige anbefalinger og uforglemmelige shoppingoplevelser.

Læs mere

Hold styr på dine præstations- og vækstmålinger med vores robuste analyser, omfattende rapporter og værdifulde integrationer.

Læs mere

Save more with LiveAgent

LiveAgent Product Tour | Live Agent02:25Youtube video: LiveAgent Product Tour
Live Agent

Vokse med det bedste

Kom med på den stadigt voksende liste over virksomheder, der er afhængige af LiveAgent og kommer fra forskellige branchemiljøer. Lær, hvordan de drager fordel af omnichannel-kommunikationsplatformen, og hvordan din virksomhed også kan drage fordel af den. 

LiveAgent kan også opfylde kravene fra flere forretningsområder. Lær hvordan, se dens indflydelse og gå i gang med en ændring. 

Du vil være i gode hænder!

Ved du hvad Huawei, BMW, Yamaha og O2 har tilfælles? Du gættede rigtigt... LiveAgent!

Prøv det helt gratis Ingen kreditkort nødvendigt

FAQ

What industries can benefit from using help desk software?

Help desk software is very beneficial for different industries, such as accounting, automotive, banking, insurance, e-commerce, entertainment, esports, fashion, forex, healthcare, HR & recruitment, marketing, real estate, retail, SaaS, software, and more.

How can LiveAgent improve customer service in your company?

LiveAgent is a great help desk software solution for better customer service since it gathers all customer issues into one interface. Thus, your agents don't need to switch between platforms anymore. Moreover, LiveAgent's knowledge base feature allows you to provide self-service support to your customers, so they can easily find information on their own without contacting support agents.

Related Articles to Industri
Drift Alternative 2

Drift Alternative 2

LiveAgent er en populær helpdesk-løsning på grund af dets avancerede automatiseringsniveau, overkommelige priser og hjælpsomme supportteam. Brugere rapporterer, at systemet fungerer stabilt på mobile enheder og har nem organisering, integration og vedhæftning af filer. Folk har været tilfredse med LiveAgent i flere år og er ikke vendt tilbage til konkurrenterne, som Zendesk og Freshdesk.

LiveAgent is a help desk solution that connects multiple channels in one interface. Find out more about LiveAgent and its business/industry benefits.

Den rigtige helpdesk-software til enhver startup

LiveAgent er en hjælpdesk-software til SMB'er, der kan forbedre din virksomhed ved at reducere svartider og billetvolumen og øge kundetilfredsheden. Programmet tilbyder en gratis prøveperiode på 7 eller 30 dage uden opsætningsgebyr og kundeservice 24/7. Det er også tilgængeligt for Edu & NGO-institutioner, regnskabs- og juridiske virksomheder og soloprenører samt underholdningsvirksomheder. LiveAgent er den mest anmeldte hjælpdesk-software til SMB i 2019 og kan hjælpe med at generere mere omsætning og øge kundeværdien.

Flyt fra LeadDesk til LiveAgent og opdag fordelene, såsom fantastisk omnikanals support, den hurtigste live chat og meget mere.

Leder du efter et LeadDesk alternativ?

Brugere skifter fra Zendesk til LiveAgent på grund af overkommelige priser, god funktionalitet, fantastisk kundesupport og avancerede automatiseringsniveauer. LiveAgent fungerer også stabilt på mobile platforme og har en god mængde integrationer. Brugere kan chatte og administrere e-mails fra det samme vindue og vedhæfte filer til e-mails. LiveAgent er let at bruge, har god support og hjælp til installationen.

LiveAgent support portal

LiveAgent support portal

The LiveAgent support portal offers a wide range of features for customer support, including a ticketing system, live chat, social helpdesk, and voice helpdesk. The portal includes resources such as technical support, video tutorials, customization options, and billing and payment information. Popular articles cover REST calls, external forwarding, API references, Facebook integration, and creating chat buttons. LiveAgent is accessible from anywhere in the cloud with SSL safety, and offers a free trial.

Our website uses cookies. By continuing we assume your permission to deploy cookies as detailed in our privacy and cookies policy.

×
Plan en én-til-én samtale og opdag hvordan LiveAgent kan hjælpe din virksomhed.

Vi er tilgængelige på adskillige datoer

Planlæg en demo