Opret en positiv CX, der får dine kunder til at tale.
Forbedre første svarprocent med automatiseret billetrouting.
Reducer tilstrømningen af supportbilletter med en vidensbase.
Se, hvordan LiveAgent tilpasser sig forskellige branchers behov. Kontroller vores nuværende kunders brugstilfælde og vidnesbyrd fra erhvervslivet. Se, hvordan LiveAgent kan tilpasses til dine krav og forbedre din kundesupport med den rigtige omnichannel help desk-software.
Fører data gennem maskinen...
By signing up, I accept T&C and Privatlivs politik.
Identificer potentielle kunder i realtid ved at analysere kundeadfærd og data, besøgte sider og webstedshenvisninger.
Opret virtuelle udstillingslokaler og lever tilpassede shoppingoplevelser med avancerede funktioner som chat i realtid og videoopkald i HD.
Opret omfattende kundeprofiler, og kommuniker med dine kunder via en lang række kanaler, f.eks. e-mail eller live chat.
Opret et fleksibelt supportsystem til dine kunder ved at lade dem starte en samtale når som helst på tværs af flere kanaler.
Opret forbindelse til dine kunder på stor målestok og giv support på de kanaler, de bruger mest fra en strømlinet app.
Strømlin al kommunikation til et enkelt billetsystem, der kan integreres med over 130 eksterne værktøjer såsom Stripe eller PayPal.
Skab mere salg ved at overvåge din websitebesøgendes adfærd og ved at oprette personlige produktanbefalinger i realtid.
Hold øje med din ROI og hold øje med din præstation med vores robuste analyse-, tidssporings- og rapporteringsværktøjer.
Lever enestående kundeserviceoplevelser med realtids supportmuligheder og selvbetjeningshubs.
Boost din rekruttering med de rigtige automatiseringsarbejdsprocesser, og fokuser på at opbygge varige relationer.
Kommuniker med potentielle kunder, giv dem personlig support, og omdan webtrafik til en voksende indtægtsstrøm.
Giv smartere kundesupport gennem live chat, interaktiv voice response -teknologi (IVR) og unik CRM-indsigt.
Opbyg livslang brandlojalitet ved at tilbyde personligt salg, onboarding og supportoplevelse.
Brug tags og tagrapporter til at identificere tilbagevendende problemer og have indsigt i dit indhold og forbedringsplaner.
Indsaml kundeoplysninger, og brug dem til at oprette personlige anbefalinger og uforglemmelige shoppingoplevelser.
Hold styr på dine præstations- og vækstmålinger med vores robuste analyser, omfattende rapporter og værdifulde integrationer.
Kom med på den stadigt voksende liste over virksomheder, der er afhængige af LiveAgent og kommer fra forskellige branchemiljøer. Lær, hvordan de drager fordel af omnichannel-kommunikationsplatformen, og hvordan din virksomhed også kan drage fordel af den.
LiveAgent kan også opfylde kravene fra flere forretningsområder. Lær hvordan, se dens indflydelse og gå i gang med en ændring.
Ved du hvad Huawei, BMW, Yamaha og O2 har tilfælles? Du gættede rigtigt... LiveAgent!
Help desk software is very beneficial for different industries, such as accounting, automotive, banking, insurance, e-commerce, entertainment, esports, fashion, forex, healthcare, HR & recruitment, marketing, real estate, retail, SaaS, software, and more.
LiveAgent is a great help desk software solution for better customer service since it gathers all customer issues into one interface. Thus, your agents don't need to switch between platforms anymore. Moreover, LiveAgent's knowledge base feature allows you to provide self-service support to your customers, so they can easily find information on their own without contacting support agents.
Vi sætter pris på din seneste tilmelding til LiveAgent.
En meddelelse sendes til din email-adresse, der indeholder loginoplysninger, lige efter din konto er installeret.
Hvis du venter et stykke tid, efter installationen er afsluttet, kan du få adgang til din konto direkte herfra.
Efter processen er overstået, vil vi sende dig dine loginoplysninger til din mailboks.
Our website uses cookies. By continuing we assume your permission to deploy cookies as detailed in our privacy and cookies policy.
Vi er tilgængelige på adskillige datoer