Detaljeret Help Desk-funktionsoversigt
LiveAgent er en helpdesk-software med mange funktioner, herunder billetteringssystem, automatisering og live chat. Det forbedrer kundesupport på alle kanaler.
LiveAgent Webinar 4: Multi Vidensbase
Appen LiveAgent forbedrer kundesupport med chat, videoopkald og kontaktformularer og tilbyder en bedre kundeoplevelse. Prøv det gratis i dag.
Leder du efter en bedre helpdesk-software?
LiveAgent er en populær kundesupportsoftware, der tilbyder overkommelige priser, avanceret automatisering og integrationer for at øge kundetilfredsheden. Platformen er målrettet mod brancheløsninger og har både support portal og systemstatus. Mange tidligere ZenDesk-brugere har skiftet til LiveAgent på grund af dens funktionalitet, muligheden for at vedhæfte filer til e-mails og live chat-funktionen. Over 21.000 virksomheder har haft succes med at implementere helpdesk-software, og der er positive vidnesbyrd og succeshistorier om LiveAgent's priser og support.
Leder du efter et Olark alternativ?
LiveAgent er en populær helpdesk-løsning, der har fået positiv feedback. Brugere roser funktionerne, supporten og det rimelige prisniveau.
Live chat statistikker og tendenser
Virksomheder kan reducere ventetiden for kunder og forbedre produktiviteten ved at give helpdesk-systemer til live chat-repræsentanter. Kunder forlader indkøbskurve på grund af manglende realtidshjælp. Mere end 80% af chats kunne løses af chatbots.
We appreciate your recent sign up for a LiveAgent.
A message will be sent to your email address containing login details, right after your account is installed.
Our website uses cookies. By continuing we assume your permission to deploy cookies as detailed in our privacy and cookies policy.
Vi er tilgængelige på adskillige datoer