Hvad er personliggjorte e-mail-svar?
Hvis du vil have dit navn vist i en e-mail-adresse, kan du konfigurere dette ved at bruge personlige e-mail-svar. Denne funktion giver dig mulighed for at ændre e-mailadressen, så den passer til dine behov. Så i stedet for at få vist et firma- eller afdelingsnavn, vil e-mail-modtageren se dit rigtige navn.
Før du tilføjer et personligt præg på din e-mail, kan du bruge en pladsholder. Glem dog ikke at redigere den, før du sender beskeden.
Personliggjorte e-mail-svar bruges normalt i kontakt med slutbrugere for at få kommunikationen til at føles mere venlig. Når kunderne kan se dit faktiske navn i stedet for kun din stilling, har det en positiv indflydelse på deres tillid til dig.
Frequently Asked Questions
Hvordan definerer du personliggjorte e-mail-svar?
Hvis du ønsker, at dit navn skal vises i e-mail-adressen, kan du konfigurere dette ved hjælp af personliggjorte e-mail-svar. Denne funktion giver dig mulighed for at ændre e-mailadressen i overensstemmelse med dine behov. Modtageren vil, i stedet for at se dit firma- eller afdelingsnavn, se dit rigtige navn.
Hvilke typer af personliggjorte e-mail-svar findes der?
Personliggjorte e-mail-svar kan være baseret på personlige oplysninger (såsom for- eller efternavn), men kan også angå specifikke situationer eller tidspunkter, hvor e-mailen blev sendt.
Tilbyder LiveAgent personliggjorte e-mail-svar?
Personliggjorte e-mail-svar er tilgængelige i LiveAgent. Takket være dette er tilgangen til kunden individuel, og modtagernes tillid til virksomheden øges.