Personliggjorte e-mail-svar

Hvad er personliggjorte e-mail-svar?

Hvis du vil have dit navn vist i en e-mail-adresse, kan du konfigurere dette ved at bruge personlige e-mail-svar. Denne funktion giver dig mulighed for at ændre e-mailadressen, så den passer til dine behov. Så i stedet for at få vist et firma- eller afdelingsnavn, vil e-mail-modtageren se dit rigtige navn.

Personliggjorte e-mail-svar bruges normalt i kontakt med slutbrugere for at få kommunikationen til at føles mere venlig. Når kunderne kan se dit faktiske navn i stedet for kun din stilling, har det en positiv indflydelse på deres tillid til dig.

Frequently asked questions

Hvordan definerer du personliggjorte e-mail-svar?

Hvis du ønsker, at dit navn skal vises i e-mail-adressen, kan du konfigurere dette ved hjælp af personliggjorte e-mail-svar. Denne funktion giver dig mulighed for at ændre e-mailadressen i overensstemmelse med dine behov. Modtageren vil, i stedet for at se dit firma- eller afdelingsnavn, se dit rigtige navn.

 

Hvilke typer af personliggjorte e-mail-svar findes der?

Personliggjorte e-mail-svar kan være baseret på personlige oplysninger (såsom for- eller efternavn), men kan også angå specifikke situationer eller tidspunkter, hvor e-mailen blev sendt.

 

Tilbyder LiveAgent personliggjorte e-mail-svar?

Personliggjorte e-mail-svar er tilgængelige i LiveAgent. Takket være dette er tilgangen til kunden individuel, og modtagernes tillid til virksomheden øges.

 

Tilbage til ordforklaringen Opret en GRATIS konto

Our website uses cookies. By continuing we assume your permission to deploy cookies as detailed in our privacy and cookies policy.

×
Plan en én-til-én samtale og opdag hvordan LiveAgent kan hjælpe din virksomhed.

Vi er tilgængelige på adskillige datoer

Planlæg en demo