Billet prioritet

Hvad er en billet prioritet?

Hver billet tildeles en prioritet baseret på dens SLA-niveau. Hvis du ikke har sat SLA-niveauer op, tildeler LiveAgent prioritet automatisk ved “først til mølle”. Prioriteter bruges til at generere visninger og rapporter og bruges også som betingelser og handlinger i automatiseringer og triggere og som handlinger i regler.

LiveAgent billet prioritetsfunktion

Frequently asked questions

Hvad er en billet prioritet?

Billettens prioritet angiver den rækkefølge, vi skal behandle billetterne i. Skal en given billet behandles hurtigst muligt, eller kan det vente. De mest almindelige er Urgent, High, Medium eller Low afhængigt af indholdet, anmodende karakter eller enhver egenskab afhængigt af virksomheden.

 

Hvad bruges billet prioriteten til?

For at bestemme rækkefølgen af ​​arbejdet. Det bruges til at generere visninger og rapporter, men også som betingelser og handlinger i automatiseringer og triggere, og som handlinger i regler. 

 

Hvad er fordelene ved at bruge en billet prioritet?

Det letter helt sikkert arbejdet og gør billetterne gennemsigtige og rækkefølgen af ​​håndteringen er tydelig. 

 

Tilbage til ordforklaringen Opret en GRATIS konto

Our website uses cookies. By continuing we assume your permission to deploy cookies as detailed in our privacy and cookies policy.

×
Plan en én-til-én samtale og opdag hvordan LiveAgent kan hjælpe din virksomhed.

Vi er tilgængelige på adskillige datoer

Planlæg en demo