Hvad er et help center?
Et help center (også kaldet vidensbase/kundeportal) er et websted, der er designet af virksomheden for at hjælpe kunder med de problemer, de står over for.
Når en kunde har problemer med et produkt eller en tjeneste, besøger han/hun help center, som har et panel for ofte besvarede spørgsmål (FAQ). De fleste problemer, som kunderne står over for, er blevet løst, og der gives et svar på, hvordan man løser et bestemt problem. Det er klart, at nogle kunder kan have forskellige problemer, som de ikke kan finde svar på i help center. I så fald ringer de til kundeservice. Help center har også paneler til kontaktoplysninger, artikler om problemer og feedbackformularer.
Få mere at vide om Kundeportal i LiveAgent.
Frequently asked questions
Hvad er definitionen af help center?
Help Center er normalt et websted, der giver kunderne mulighed for at finde svar på deres spørgsmål. Afhængigt af virksomheden kan det omfatte en vidensbase, rapporterede problemer, live supportchat, brugervejledninger og artikler.
Hvad er help centers rolle?
Help center rollen er at svare den kunde, der har brug for support. Det kan handle om problemer med et produkt eller en tjeneste, eller hvis de leder efter detaljerede betjeningsvejledninger. Måske vil de rapportere en fejl eller klage over de leverede tjenester, samt lære mere om individuelle produkter.
Tilbyder LiveAgent et help center?
LiveAgent tilbyder et help center. Den er indbygget i LiveAgent og er ret nemt at bruge. Når du opretter en konto, er der en instruktionsmanual, som vil guide dig gennem aktiviteterne i help center. Ved at klikke på Vidensbase kan du nemt begynde at oprette. Du har mulighed for at tilføje kategorier, artikler, ofte stillede spørgsmål eller forum.
Expert note
<p>Et help center er et websted designet til at hjælpe kunder med at løse deres problemer, ofte gennem FAQs og artikler om produkter og tjenester.</p>

Answer Delivery Status Indicator
The answer delivery status indicator in LiveAgent tickets provides information on the status of email replies, including if they were sent, scheduled, delayed, or not delivered. Administrators and owners can access detailed email response information for a specific time period. If an answer is not delivered, a delivery report can be viewed to determine the issue.
At reducere opkaldshåndteringstiden i callcentre kan opnås ved at give agenter passende værktøjer og adgang til vidensressourcer. Dette hjælper kunder med at finde svar selv og forbedrer agenternes hastighed og kundeoplevelse. Opkaldshåndteringstid er et metric brugt i call center til at måle produktivitet og effektivitet.
Funktionsrig gratis helpdesk-software.
Få gratis helpdesk-software til din virksomhed! LiveAgent er den ideelle løsning til små og mellemstore virksomheder, der ønsker at booste vækst og forbedre kundesupport på alle kommunikationskanaler.