Hvad er en agent svar skabelon?
En agent svar skabelon er et særligt værktøj til et hurtigt svar på en billet. Det er en fantastisk måde at gøre det lettere for kundesupportteamet, og det sparer tid. Agenter kan ganske enkelt arrangere og redigere indholdet af en agent svar skabelon. Skabelonen indeholder en hilsen i begyndelsen og agentunderskrift i slutningen af svaret. Agenter kan tilpasse skabelonen til forskellige situationer. Det er ikke svært at lave skabeloner i din LiveAgent.
Frequently asked questions
Hvad er en agentsvarskabelon?
En agent svar skabelon er et foruddefineret svar, som en agent kan bruge til at besvare en kundeforespørgsel. Agent svar skabelonen er et værktøj, der gør dig i stand til hurtigt at svare på en afventende billet. Skabelonen kan tilpasses den konkrete sag og situation. I begyndelsen af skabelonen er hilsner rettet til kunden, og i slutningen af svaret har vi agentens underskrift. Med denne indstilling kan agenten organisere og redigere indholdet af agentsvarskabelonen. Denne funktionalitet gør arbejdet lettere og er tidsbesparende for kundeserviceteamet.
Hvor mange agent svar skabeloner tilbyder LiveAgent?
Ubegrænset. Antallet af skabeloner afhænger af, hvor mange af dem du tilpasser til dine behov. Du kan tilpasse så mange skabeloner, som du har brug for.
Hvordan finder man en agents svar skabeloner?
Du kan finde agent svar skabeloner i agentskærmen. under fanen 'Konfigurationer'. Du kan redigere dåsesvar (korte dele af svar) eller foruddefinerede skabeloner (komplette e-mail-svar).
Expert note
<p>En agentsvarskabelon er et foruddefineret svar, der gør det nemmere og mere effektivt for kundesupportteamet at besvare kundeforespørgsler. Skabelonerne kan tilpasses til forskellige situationer.</p>

Sådan opsætter du regler i LiveAgent
Hos LiveAgent kan du oprette regler for automatisering af billethåndtering, hvilket forbedrer effektiviteten og nøjagtigheden af din support.
Dåsesvar (makroer) i LiveAgent
Virksomheden LiveAgent tilbyder support, prisinformation og samarbejde til kunder gennem forskellige kommunikationskanaler som chat, opkald og forum.
Sådan gør du: Foruddefinerede svar i LiveAgent
Få support, dataoverførsel, ændringslog, virksomhedsoplysninger og priser for LiveAgent. Abonner på nyheder og planlæg en demo.