Hvad er helpdesk software on premise?
Der findes to slags billetteringssoftware. Help desk software on premise tilbyder dig infrastrukturen på stedet, til forskel fra cloud billetteringssystemer. Den største forskel mellem de to er, at du skal installere og hoste den lokale software på dine egne servere. Det er muligt at tilføje nogle nye funktioner eller ændre de eksisterende. Dette er ofte billetteringssystem IT virksomhederne, der bruger det på grund af dets fleksibilitet og datasikkerhed. Alle dine data er kontrolleret og sikret. Help desk software on premise sparer tid og penge og forbedrer processerne i din organisation.
Frequently Asked Questions
Hvad betyder helpdesk software on premise?
Lokal supportsoftware leverer infrastrukturen. Bare installer dem, og så kan du hoste dem på dine servere. Men endnu vigtigere, det giver fleksibilitet, så du kan konfigurere de forskellige ting, du har brug for, du kan tilføje nye funktioner eller foretage ændringer i de eksisterende. Data er kontrolleret og sikret.
Har virksomheder brug for helpdesk software on premise?
Lokal supportsoftware giver dig fuld kontrol. Helpdesk-software on premise giver denne kontrol, så det er værd at bruge det i dine aktiviteter. Det giver mulighed for større sikkerhed, sparer tid og penge og forbedrer også processer i organisationen. Derfor vil det være perfekt til virksomheder og vil forbedre driften af din virksomhed.
Hvad er de grundlæggende funktioner ved helpdesk software on premise?
De grundlæggende funktioner i den lokale helpdesk-software inkluderer muligheden for fuld kontrol over udstyret og adgang, styring af interne forbindelser, det giver også mulighed for at skabe nye løsninger og forbedre de nuværende. Alle data er kontrollerede og sikre.
LiveAgent | Oversigt over Quick Help Desk-software
Helpdesk-software hjælper virksomheder med at administrere kundeservice og support fra ét sted. LiveAgent tilbyder integration af kommunikationskanaler og automatisering af opgaver, hvilket reducerer arbejdsbyrden. Få en oversigt over funktionerne og opret en gratis konto.
Den rigtige helpdesk-software til enhver startup
LiveAgent er et effektivt værktøj til markedsføring og kundeservice. Det kan hjælpe med at integrere sociale medier, sende nyhedsbreve og forbedre agentproduktivitet. Kunder har oplevet en stor stigning i kundetilfredshed og salg efter at have brugt LiveAgent.
LiveAgent er en multikanals helpdesk-software med funktioner som filtrering, billetadministration, sikkerhed og integrationer. Det tilbyder også funktioner som agentkollisionsdetektion, automatiseret billetdistribution, dåsebeskeder og brugerdefinerede roller. LiveAgent kan også integreres med andre applikationer som e-handel, Zapier og e-mail marketing. Med dens omfattende billetadministration og kundeservicerapporter, kan det hjælpe virksomheder med at håndtere kundeforespørgsler effektivt.