Hvad er helpdesk software on premise?
Help desk software on premise tilbyder dig infrastrukturen på stedet. Du skal bare installere det og hoste på dine servere. Det giver dig en enorm fleksibilitet, og du er i stand til at konfigurere forskellige ting i denne type software. Det er muligt at tilføje nogle nye funktioner eller ændre den eksisterende. Alle dine data er kontrolleret og sikret. Help desk software on premise sparer din tid, penge og forbedrer processerne i din organisation.
Frequently asked questions
Hvad betyder helpdesk software on premise?
Lokal supportsoftware leverer infrastrukturen. Bare installer dem, og så kan du hoste dem på dine servere. Men endnu vigtigere, det giver fleksibilitet, så du kan konfigurere de forskellige ting, du har brug for, du kan tilføje nye funktioner eller foretage ændringer i de eksisterende. Data er kontrolleret og sikret.
Har virksomheder brug for helpdesk software on premise?
Lokal supportsoftware giver dig fuld kontrol. Helpdesk-software on premise giver denne kontrol, så det er værd at bruge det i dine aktiviteter. Det giver mulighed for større sikkerhed, sparer tid og penge og forbedrer også processer i organisationen. Derfor vil det være perfekt til virksomheder og vil forbedre driften af din virksomhed.
Hvad er de grundlæggende funktioner ved helpdesk software on premise?
De grundlæggende funktioner i den lokale helpdesk-software inkluderer muligheden for fuld kontrol over udstyret og adgang, styring af interne forbindelser, det giver også mulighed for at skabe nye løsninger og forbedre de nuværende. Alle data er kontrollerede og sikre.
Design af en kundecentreret virksomhedsmodel
Design af en kundecentreret virksomhedsmodel handler om at forbedre omsætning, konkurrenceevne og innovation. Ved at skræddersy produkter og tjenester til kundernes behov, kan man opbygge loyalitet og øge omsætningen.
Detaljeret Help Desk-funktionsoversigt
Oprettelse af kontaktformularer og brug af dåsesvar i LiveAgent er vigtigt for virksomheder, da det giver lettere adgang til kunder og reducerer spam. LiveAgent tilbyder omfattende support og funktioner til virksomheder.
LiveAgent Webinar 4: Multi Vidensbase
LiveAgent iOS-app tilbyder virksomheds- og supportløsninger med chat, videoopkald og kontaktformularer for at forbedre kundesupport. Planlæg en demo i dag.