Helpdesk software on premise

Hvad er helpdesk software on premise?

Help desk software on premise tilbyder dig infrastrukturen på stedet. Du skal bare installere det og hoste på dine servere. Det giver dig en enorm fleksibilitet, og du er i stand til at konfigurere forskellige ting i denne type software. Det er muligt at tilføje nogle nye funktioner eller ændre den eksisterende. Alle dine data er kontrolleret og sikret. Help desk software on premise sparer din tid, penge og forbedrer processerne i din organisation.

Frequently asked questions

Hvad betyder helpdesk software on premise?

Lokal supportsoftware leverer infrastrukturen. Bare installer dem, og så kan du hoste dem på dine servere. Men endnu vigtigere, det giver fleksibilitet, så du kan konfigurere de forskellige ting, du har brug for, du kan tilføje nye funktioner eller foretage ændringer i de eksisterende. Data er kontrolleret og sikret. 

Har virksomheder brug for helpdesk software on premise?

Lokal supportsoftware giver dig fuld kontrol. Helpdesk-software on premise giver denne kontrol, så det er værd at bruge det i dine aktiviteter. Det giver mulighed for større sikkerhed, sparer tid og penge og forbedrer også processer i organisationen. Derfor vil det være perfekt til virksomheder og vil forbedre driften af ​​din virksomhed.

Hvad er de grundlæggende funktioner ved helpdesk software on premise?

De grundlæggende funktioner i den lokale helpdesk-software inkluderer muligheden for fuld kontrol over udstyret og adgang, styring af interne forbindelser, det giver også mulighed for at skabe nye løsninger og forbedre de nuværende. Alle data er kontrollerede og sikre.

Tilbage til ordforklaringen Opret en GRATIS konto

Our website uses cookies. By continuing we assume your permission to deploy cookies as detailed in our privacy and cookies policy.

×
Plan en én-til-én samtale og opdag hvordan LiveAgent kan hjælpe din virksomhed.

Vi er tilgængelige på adskillige datoer

Planlæg en demo