Agent interface

Hvad er en agent grænseflade?

Agentgrænsefladen giver agenter fuld kontrol over alle aktiviteter relateret til agentarbejde i helpdesk-software. Grænsefladen har forskellige sektioner, såsom dashboardet og panel med billetdetaljer, som giver agenter mulighed for at udføre en lang række handlinger.

Hvad kan du gøre i en agentgrænseflade?

Agenter kan udføre tonsvis af handlinger såsom:

  • Overførselsbilletansvar
  • Tilføj noter
  • Rediger kundeoplysninger
  • Tilmeld og afmeld kunder fra mailinglister
  • Yder refusion
  • Foretag både interne og eksterne livechats, videoopkald og telefonopkald
  • Opret omfattende rapporter
  • Opret vidensbaser og kundeportaler

For at få et fuldt overblik over, hvad du kan gøre i en agentgrænseflade, skal du tjekke dette link.

Hvilke typer rapporter kan du oprette i en agentgrænseflade?

Rapporteringsdashboardet inde i agentgrænsefladen giver indsigt i individuelle og teams (afdelings) præstationer, når det drejer sig om billetafviklinger, gennemsnitlige svartider, billetoverførsler, førstekontaktafviklinger og mere.

LiveAgent introduktion
{ “@context”: “https://schema.org”, “@type”: “FAQSide”, “mainEntity”: [ { “@type”: “Spørgsmål”, “name”: “Hvad er agentbrugergrænseflade?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Svar”, “text”: “Agentbrugergrænsefladen giver agenter mulighed for at kontrollere og agere som en del af deres arbejde i helpdesk-softwaren. Grænsefladerne omfatter blandt andet et dashboard, billetpanel, takket være hvilket agenten kan overføre ansvaret for billetter, redigere kundeoplysninger, koordinere mailinglisten, foretage telefonopkald og chats, oprette omfattende rapporter og skabe vidensbaser.” } }, { “@type”: “Spørgsmål”, “name”: “Hvilke funktioner har LiveAgent dashboard?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Svar”, “text”: “I LiveAgent-dashboardet finder du alt, hvad du skal bruge til dit nuværende arbejde. Der finder du overvågning i realtid af agenters arbejde. Der kan du finde antallet af åbne billetter, der er tildelt, men agenten kan også se kollegaernes billetter.” } } ] }

FAQ

Hvad er agentbrugergrænseflade?

Agentbrugergrænsefladen giver agenter mulighed for at kontrollere og agere som en del af deres arbejde i helpdesk-softwaren. Grænseflade omfatter, blandt andet et dashboard, billetpanel, takket være hvilket agenten kan overføre ansvar for billetter, redigere kundeoplysninger, koordinere mailingliste, foretage telefonopkald og chats, oprette omfattende rapporter og skabe vidensbaser.

Hvilke funktioner har LiveAgent-dashboardet?

I LiveAgent dashboardet finder du alt, hvad du skal bruge til dit nuværende arbejde. Der finder du overvågning i realtid af agenters arbejde. Der kan du finde antallet af åbne billetter, der er tildelt, men agenten kan også se kollegaernes billetter.

Tilbage til ordforklaringen Opret en GRATIS konto

Our website uses cookies. By continuing we assume your permission to deploy cookies as detailed in our privacy and cookies policy.

×
Plan en én-til-én samtale og opdag hvordan LiveAgent kan hjælpe din virksomhed.

Vi er tilgængelige på adskillige datoer

Planlæg en demo