Hvad er en agent grænseflade?
Agentgrænsefladen giver agenter fuld kontrol over alle aktiviteter relateret til agentarbejde i helpdesk-software. Grænsefladen har forskellige sektioner, såsom dashboardet og panel med billetdetaljer, som giver agenter mulighed for at udføre en lang række handlinger.
Hvad kan du gøre i en agentgrænseflade?
Agenter kan udføre tonsvis af handlinger såsom:
- Overførselsbillet-ansvar
- Tilføj noter
- Rediger kundeoplysninger
- Tilmeld og afmeld kunder fra mailinglister
- Foretage tilbagebetalinger
- Foretag både interne og eksterne livechats, video og -telefonopkald
- Opret omfattende rapporter
- Skab vidensbaser og kundeportaler
For at få et fuldt overblik over, hvad du kan gøre i en agentgrænseflade, skal du tjekke dette link.
Hvilke typer rapporter kan du oprette i en agentgrænseflade?
Rapporteringsdashboardet inde i agentgrænsefladen giver indsigt i individuelle og teams (afdelings) præstationer, når det drejer sig om billetafviklinger, gennemsnitlige svartider, billetoverførsler, førstekontaktafviklinger og mere.
Ved at udarbejde rapporter, kan du ikke kun indstille agentsoftware anvendelse, men også identificere eventuelle usædvanlige aktiviteter eller tendenser i dine medarbejderes adfærd.

Expert note
Agentgrænsefladen giver agenter fuld kontrol over alle aktiviteter relateret til agentarbejde i helpdesk-software og tillader en lang række handlinger.

Sådan opsætter du regler i LiveAgent
Helpdesk-software med chat, opkald og kontaktformularer for bedre kundesupport. LiveAgent har regelfunktioner til automatisering af billethåndtering.
Sådan opretter du tidsregler i LiveAgent
LiveAgent præsenterer deres priser, certifikater og partnerskaber. Deres gratis helpdesk-software dækker vigtige supportkanaler og billetfunktioner. De tilbyder også support til sociale medier og live chat software som Podium og Zendesk. Zoho Desk er bedst for større virksomheder med chat-widgets.
Detaljeret Help Desk-funktionsoversigt
LiveAgent er en helpdesk-software med mange funktioner, herunder billetteringssystem, automatisering og live chat. Det forbedrer kundesupport på alle kanaler.
Et Dybt Dyk ned i Billetteringssoftware
Billetteringssoftware som LiveAgent hjælper virksomheder med at effektivisere kundeforespørgsler. Det tilbyder avancerede funktioner og problemfri kommunikation.