Hvad er en agent grænseflade?
Agentgrænsefladen giver agenter fuld kontrol over alle aktiviteter relateret til agentarbejde i helpdesk-software. Grænsefladen har forskellige sektioner, såsom dashboardet og panel med billetdetaljer, som giver agenter mulighed for at udføre en lang række handlinger.
Hvad kan du gøre i en agentgrænseflade?
Agenter kan udføre tonsvis af handlinger såsom:
- Overførselsbillet-ansvar
- Tilføj noter
- Rediger kundeoplysninger
- Tilmeld og afmeld kunder fra mailinglister
- Foretage tilbagebetalinger
- Foretag både interne og eksterne livechats, video og -telefonopkald
- Opret omfattende rapporter
- Skab vidensbaser og kundeportaler
For at få et fuldt overblik over, hvad du kan gøre i en agentgrænseflade, skal du tjekke dette link.
Hvilke typer rapporter kan du oprette i en agentgrænseflade?
Rapporteringsdashboardet inde i agentgrænsefladen giver indsigt i individuelle og teams (afdelings) præstationer, når det drejer sig om billetafviklinger, gennemsnitlige svartider, billetoverførsler, førstekontaktafviklinger og mere.
Ved at udarbejde rapporter, kan du ikke kun indstille agentsoftware anvendelse, men også identificere eventuelle usædvanlige aktiviteter eller tendenser i dine medarbejderes adfærd.
![LiveAgent introduktion](https://www.liveagent.dk/wp/urlslab-download/fa0d11b17c24080cc5a89768b1cfc0b6/Dashboard-screenshot-1024x576.png)
Optagelse af telefonsamtalesoftware anmeldelse
LiveAgent tilbyder optagelse af telefonsamtaler med avancerede funktioner og nem opsætning. Priser starter ved $29/agent pr. måned. Funktionen giver mulighed for at organisere, flette og downloade optagelser, men mangler en nem måde at gennemse optagelserne på. Overall, LiveAgent er et fleksibelt og tilfredsstillende valg for callcenter og optagelse af telefonsamtaler.
LiveAgent optagelse af telefonsamtalesoftware anmeldelse
LiveAgent tilbyder optagelse af telefonsamtale-funktionen, der er nem at bruge og har rimelige priser. Det har en stor mængde funktioner, men en lille indlæringskurve. Du kan integrere VoIP-numre og SIP-trunking, og softwaren yder god support. Priserne starter fra $29/agent pr. måned, og konklusionen er, at det er en intuitiv og brugervenlig helpdesk-løsning.
Den givne tekst er en samling af links til forskellige sider og ressourcer på LiveAgent's hjemmeside. Der er links til support, samarbejdspartnere, priser og certifikater, blog, akademi og en demo. Der er også information om, at LiveAgent opsætter brugerens konto og en besked om brugen af cookies. Der er mulighed for at kontakte LiveAgent via en kontaktformular eller live-chat.