Hvad er en agent grænseflade?
Agentgrænsefladen giver agenter fuld kontrol over alle aktiviteter relateret til agentarbejde i helpdesk-software. Grænsefladen har forskellige sektioner, såsom dashboardet og panel med billetdetaljer, som giver agenter mulighed for at udføre en lang række handlinger.
Hvad kan du gøre i en agentgrænseflade?
Agenter kan udføre tonsvis af handlinger såsom:
- Overførselsbillet-ansvar
- Tilføj noter
- Rediger kundeoplysninger
- Tilmeld og afmeld kunder fra mailinglister
- Foretage tilbagebetalinger
- Foretag både interne og eksterne livechats, video og -telefonopkald
- Opret omfattende rapporter
- Skab vidensbaser og kundeportaler
For at få et fuldt overblik over, hvad du kan gøre i en agentgrænseflade, skal du tjekke dette link.
Hvilke typer rapporter kan du oprette i en agentgrænseflade?
Rapporteringsdashboardet inde i agentgrænsefladen giver indsigt i individuelle og teams (afdelings) præstationer, når det drejer sig om billetafviklinger, gennemsnitlige svartider, billetoverførsler, førstekontaktafviklinger og mere.
Ved at udarbejde rapporter, kan du ikke kun indstille agentsoftware anvendelse, men også identificere eventuelle usædvanlige aktiviteter eller tendenser i dine medarbejderes adfærd.
Expert’s note
Agentgrænsefladen giver agenter fuld kontrol over alle aktiviteter relateret til agentarbejde i helpdesk-software og tillader en lang række handlinger.
Photoshop Generative AI – Forvandler Ejendomsmarkedet
Få LiveAgent til din virksomhed og oplev alle de kommunikationskanaler, det tilbyder, herunder chat, opkald, videoopkald, kontaktformularer og mere. Slut dig til LiveAgent, den mest anmeldte helpdesk-software til SMB, og få support i verdensklasse. Prøv GRATIS i 30 dage.
Sådan Bruger Du ChatGPT Til Kundeservice
ChatGPT kan forbedre kundeservice ved at generere nøjagtige svar, opretholde en konsistent tone og muliggøre centraliseret support på tværs af agenter.
Optagelse af telefonsamtalesoftware anmeldelse
LiveAgent tilbyder optagelse af telefonsamtaler med avancerede funktioner og nem opsætning. Priser starter ved $29/agent pr. måned. Funktionen giver mulighed for at organisere, flette og downloade optagelser, men mangler en nem måde at gennemse optagelserne på. Overall, LiveAgent er et fleksibelt og tilfredsstillende valg for callcenter og optagelse af telefonsamtaler.