Hvad er en kundeinteraktion?
Samspillet mellem virksomheden og kunden starter, når denne indsender billetten. De optagede samtaler, hvad enten de er via opkald, chat, tweet eller e-mail mellem kunden og virksomheden forud for løsning af billetten, svarer til antallet af klientinteraktioner angivet på en billet.
En billet formodes fortrinsvis at være løst efter den indledende kommunikation mellem klienten og virksomheden, for at tilbyde den største kundetilfredshed.
Frequently asked questions
Hvad betyder kundeinteraktion?
Interaktion med klienten er et forhold til klienten, som har til formål at tilfredsstille deres behov og opfylde deres forventninger. Det bør dog ikke kun slutte der, men bør også udføres på en måde, der vil opbygge et langsigtet forhold til kunden.
Hvad er eksempler på kundeinteraktion?
Der kan være lige så mange eksempler på interaktion med klienter, som der er klienter og deres individuelle sager. Generelle eksempler er: telefonopkald, svar på kommentarer på sociale medier, kontakt via e-mail. Som et resultat af disse interaktioner er det muligt at opbygge en følelsesmæssig relation til klienten, bruge feedback fra klienter og fokusere primært på klientens behov. Andre interessante eksempler er brugen af kunstig intelligens, der kan understøtte en handling. Det er også ekstremt vigtigt at bruge et ærligt menneskeligt sprog.
Gemmes kundeinteraktion i LiveAgent?
Interaktioner med klienter gemmes i LiveAgent, så agenter kan bruge dem, når det er nødvendigt. LiveAgent bruger mobilapplikationer, hybride billetstreams og automatiseringsregler til at hjælpe med automatisk billetdistribution.