Kundeservice manager

Hvem er en kundeservice manager?

Kundeservice manager er en person, der er ansvarlig for kundeserviceafdelingen. Denne person har mange ansvarsområder, såsom at fastlægge strategier, opgaver, servicepolitikker og standarder, lede og motivere kundeservicepersonalet.

Kundeservice managers skal uddanne kunderepræsentanter til at yde den bedste support, opbygge loyale kunderelationer og have en stor viden om produkter og tjenester. De skal analysere data, lave rapporter og de har også nogle økonomiske forpligtelser. Så Kundeservice manager skal være tålmodig, IT-dygtig, venlig og kunne arbejde under pres.

Frequently asked questions

Hvem er en kundeservice manager?

Kundeservice manager, også kendt som Kundepleje Manager, er en person, der bekymrer sig om kundernes og potentielle kunders tilfredshed. Deres opgaver omfatter frem for alt at yde fremragende kundeservice, tage sig af serviceteamet, samt at skabe løsninger, der forbedrer denne service.

Hvilket ansvar har en kundeservice manager?

Kundeservice managers ansvar omfatter at levere en samlet kundeservice til virksomheden. For at nå dette mål bør lederen effektivt overdrage nogle kundeforespørgsler til et dedikeret team, administrere kundekonti samt indgående opkald og e-mails. Det bør også føre en fortegnelse over interaktioner mellem agenter og klienter og specifikke fortegnelser over udførte handlinger. Det er også ekstremt vigtigt at opbygge relationer til medarbejderne og tage sig af deres udvikling.

Kan du tilføje en kundeservice manager i LiveAgent?

I LiveAgent er kundeservice manager rollen ikke tilgængelig, men personen med denne rolle kan have mere end agentrettighederne. Derfor er det værd at give dem rollen som administrator eller ejer (afhængigt af virksomhedens behov og politik). De kan derefter administrere teamet og dataene korrekt.

Tilbage til ordforklaringen Opret en GRATIS konto

Our website uses cookies. By continuing we assume your permission to deploy cookies as detailed in our privacy and cookies policy.

×
Plan en én-til-én samtale og opdag hvordan LiveAgent kan hjælpe din virksomhed.

Vi er tilgængelige på adskillige datoer

Planlæg en demo