Hvad er in-app support?
At bevare kundernes tilfredshed er en væsentlig del af enhver succesfuld virksomhed. Med in-app support kan du nemmere hjælpe dine kunder. De behøver ikke at forlade appen for at rapportere et problem længere.
Denne funktion kan især være nyttig for kunder, der bruger en mobilapp, hvor de ellers skulle forlade appen for at søge efter en måde at kontakte din virksomheds supportteam på.
In-app support leveres af en hjælpeknap placeret i appen, som bringer kunderne til mange supportartikler. For yderligere hjælp kontaktes en supportmedarbejder og en billet oprettes.
Frequently Asked Questions
Hvad er in-app support?
In-app support giver kunderne mulighed for at interagere med kundesupportteamet (eller bots) i selve appen. Oftest er dette muligt takket være en kommunikationsgrænseflade, der ligner måden at kommunikere på i andre kanaler som Messenger eller WhatsApp. Så det er intuitivt for brugeren. Dette giver brugerne mulighed for at blive engageret på det rigtige tidspunkt.
Hvordan tager man sig af in-app support?
For at få support i applikationen skal kunden først og fremmest teknisk set nemt kunne gå ind i selve appen og derefter kontakte supportteamet. Det skal være intuitivt og visuelt tiltalende. Fra kundeservicesiden bør kunden modtage et øjeblikkeligt svar, der vil hjælpe dem med at løse deres problem. Du skal om muligt ikke overføre brugeren til andre messengers, men hjælpe dem direkte i applikationen.
Hvorfor er in-app support vigtig?
Hver dag stiger den tid, brugerne bruger på mobile enheder, og den tid, de bruger på at få adgang til internettet via desktops, falder. Flere og flere kunder bestiller produkter eller booker tjenester via mobile enheder, og derfor er det så vigtigt, at applikationerne også muliggør en effektiv kundeservice. Du bør ikke sende klienten til e-mail eller telefon mulighederne.
Den rigtige helpdesk-software til enhver startup
LiveAgent er et effektivt værktøj til markedsføring og kundeservice. Det kan hjælpe med at integrere sociale medier, sende nyhedsbreve og forbedre agentproduktivitet. Kunder har oplevet en stor stigning i kundetilfredshed og salg efter at have brugt LiveAgent.
Sociale medier supportsoftware
LiveAgent tilbyder en effektiv løsning til kundesupport på sociale medier. Med funktioner som universel indbakke, hurtigere svar, og integration med forskellige sociale platforme, kan virksomheder effektivt håndtere kundesamtaler og opbygge kundeloyalitet. Start en GRATIS prøveversion i dag!
Artiklen giver råd til forbedring af kundesupport på dit websted gennem chat support. Det er vigtigt at kontrollere både grammatik og stavning og undgå akronymer og forkortelser. Chat support er en effektiv måde at tilbyde support på og kan øge kundetilfredshed og konverteringer. LiveAgent tilbyder gratis demo og avancerede funktioner som proaktive chatinvitationer og personalisering af svar for bedre kunderelationer. Online support gennem digitale kanaler som e-mail og sociale medier er vigtigt for at opnå omkostningsbesparelser og en konkurrencefordel. LiveAgent er en help desk software, der kan bruges til online support.
Software til indgående call center
Telefonstøtte er stadig populært, men software som LiveAgent gør det nemt at håndtere indgående kundekommunikation og øge salget. Med funktioner som smart call routing, intelligent IVR-system og ubegrænset opkalds-optagelser kan virksomheder forbedre kundetilfredshed og salgsmængde. LiveAgent tilbyder en omfattende løsning til indgående callcenter, der kan integreres problemfrit med andre kommunikationskanaler.