Partnere
Følg instruktionerne herunder for at integrere Magento 2 med LiveAgent.
- Log ind på din LiveAgent -konto
- Klik på Konfiguration
- Klik på System og plugins

- Find Magento 2 -integrationen
- Aktiver integrationen ved at trykke på skyderen

Hvad er Magento 2?
Magento 2 giver tusindvis af detailhandlere de bedste e -handelsplatforme til hurtigt at innovere og vokse.
Hvordan kan du bruge det?
Dette plugin giver dig mulighed for at tilføje en Magento 2 -widget til dinbilletter grænseflade. Med plugin’et aktiveret vil du automatisk modtage oplysninger om kunderne der e-mailer dig. LiveAgent vil oprette forbindelse til din Magento butik og tjekke, om den e-mailede kunde også er en kunde i din butik. Ved hvilket tilfælde widgeten vil indlæse deres ordrer. På denne måde kan du kommunikere problemfrit med dine kunder uden at skulle spore deres ordrer manuelt uden for LiveAgent.
Frequently asked questions
Hvad er Magento 2?
Magento er en open-source e-handelssoftware. Magento 2 er bare en hurtigere version af den originale Magento.
Hvordan kan du integrere Magento 2?
1. Log ind på din LiveAgent -konto
2. Naviger til Konfigurationer - System - Plugins
3. Aktiver Magento 2
Leder du efter et Olark alternativ?
Vidner har skiftet fra ZenDesk til LiveAgent på grund af dets stabilitet på mobile platforme, avancerede automatiseringsniveau og overkommelige priser. Brugeranmeldelser roser også dets funktioner, herunder live chat, kontaktformularer, databaser og integration med sociale netværk. Kundesupport og mobile funktioner er også fremhævet som imponerende. Samtidig var nogle utilfredse med billetstilen e-mails i ZenDesk og deres begrænsede evne til at vedhæfte filer. LiveAgent blev også sammenlignet med andre helpdesk-systemer som Zendesk, Freshdesk og Zopim.
Leder du efter et Hesk -alternativ?
LiveAgent er blevet rost af flere virksomheder, der har prøvet deres helpdesk-software. Supportteamet reagerer hurtigt med at implementere løsninger, og virksomheder som TrustPay, Nay, m:zone og Volterman ser LiveAgent som et godt værktøj til at kommunikere med kunder og øge kundetilfredshed og salg. HEWO Internetmarketing er meget tilfredse med LiveAgent, og WebMaster Tilbud har oplevet en stigning på 60% i responstiden. XperienceHR har endda oplevet en stigning på 325% i betalte kunders konverteringsrate. CEO Peter Komornik roser LiveAgents fremragende live chat, billetmærkning og automatisering, der yder enestående support til kunder. LiveAgent tilbyder en gratis 14-dages prøveperiode uden bindinger.
The text provides tips for an escalation manager, such as understanding customer value and using escalation results to improve procedures. It also mentions LiveAgent, a customer service solution with pricing, features, and support information available. The importance of delegating tasks and training agents for effective customer service is discussed, with LiveAgent presented as a helpful tool. Sales contacts and the option to subscribe to LiveAgent updates are provided.