Hvad er Dåsebeskeder?
Dåse beskeder er foruddefinerede svar på almindelige spørgsmål. Disse kan effektivt eliminere gentagelse og omformulering af svar på kundeforespørgsler, der bliver ved med at gentage sig. I LiveAgent kan du definere et ubegrænset antal dåse beskeder og gøre dem tilgængelige for alle supportmedarbejdere generelt eller pr. afdeling. Alle meddelelserne kunne være forbundet med specifikke søgeord, så det er nemt at finde det rigtige. Agenter er også i stand til at definere deres egne meddelelser for at tilpasse deres respektive arbejdsgange og behov.
Frequently asked questions
Hvad er dåsebeskeder?
Dåsebeskeder er et sæt forberedte svar på ofte stillede spørgsmål. Inden for områder som kundeservice eller teknisk support kan dåsebeskeder være en meget effektiv løsning for både kunden og agenten, der giver hurtige svar og sparer tid.
Hvordan bruger man dåsebeskeder?
I LiveAgent kan du definere et ubegrænset antal færdige svar. Sådanne forberedte svar giver dig mulighed for at give hurtigere svar på gentagne spørgsmål. Som et resultat udfører agenter deres arbejde meget hurtigere, fordi de sender færdige eller lidt tilpassede beskeder.
Hvor kan man finde dåsebeskeder i LiveAgent?
Du kan finde LiveAgents dåsebeskeder i dit panel ved at gå til "Konfigurationer", derefter vælge fanen "Automation" og klikke på "Dåsebeskeder". Beskeder kan gøres tilgængelige for hele supportpersonalet eller kun for udvalgte afdelinger.
- Udgående callcenter software - LiveAgent
- Den bedste Software til kundeinteraktion -
- Helpdesk-software til modeindustrien | LiveAgent
- Helpdesk-software til fitness- og sundhedsindustrien
- FAQ Software - LiveAgent
- Virksomhed | LiveAgent
- Hvad er funktionen Ubegrænset opkaldsoptagelse? | LiveAgent
- Hvad er en Søg & Erstat-funktion? (+ Gratis prøveversion) | LiveAgent