Hvad er Dåsebeskeder?
Dåse beskeder er foruddefinerede svar på almindelige spørgsmål. Disse kan effektivt eliminere gentagelse og omformulering af svar på kundeforespørgsler, der bliver ved med at gentage sig. I LiveAgent kan du definere et ubegrænset antal dåse beskeder og gøre dem tilgængelige for alle supportmedarbejdere generelt eller pr. afdeling. Alle meddelelserne kunne være forbundet med specifikke søgeord, så det er nemt at finde det rigtige. Agenter er også i stand til at definere deres egne meddelelser for at tilpasse deres respektive arbejdsgange og behov.
Se en video om dåsebeskeder
Dåsebeskeder are er forudskrevne svar på ofte stillede spørgsmål, der kan spare agenter for meget tid, når de svarer på kundehenvendelser. LiveAgent er en omfattende helpdesk-softwareløsning, der hjælper agenter med at forbedre deres effektivitet ved at strømline almindelige kundeanmodninger ved at bruge dåsebeskeder. Agenter kan hurtigt sende et svar til kunder med blot et par klik, hvilket kan hjælpe med at forbedre kundetilfredsheden og reducere svartider.
Topics
- Konservesbeskeder
- Forskellen mellem canned messages og chatbots
- Vigtigheden af Ægthed og Personalisering
Video summary
I denne video taler vi om konservesbeskeder eller canned messages. Canned messages er forhåndsskrevne beskeder, som agenter kan bruge til at svare på kundespørgsmål med et enkelt klik. Disse beskeder gør det muligt for agenter at svare hurtigt uden at skulle undersøge svarene hver gang. Canned messages er nyttige til at besvare generelle spørgsmål, f.eks. om åbningstider, og de giver agenter mere tid til at personalisere hvert svar i overensstemmelse med den enkelte kundes behov. Dette forbedrer kundetilfredsheden. Forskellen mellem canned messages og chatbots er, at canned messages stadig kræver menneskelig indgriben, mens chatbots er automatiserede og kan ikke føre en samtale med kunderne. Brugen af canned messages giver mulighed for hurtige svar, men hvis samtalen bliver mere indgående, kan en agent stadig træde til og give en menneskelig respons. Det er vigtigt, at canned messages lyder ægte og ikke får kunden til at tvivle på, om de taler med en rigtig person. Brug kun canned messages til de mest grundlæggende eller ofte stillede spørgsmål. Det vigtigste er at føre en ægte samtale med kunden og tilbyde værdi. To nøglepunkter at huske, når det kommer til canned messages, er at matche dem til dit brands stemme og personliggøre hver besked til hver kunde eller situation for at sikre den bedst mulige brugeroplevelse.
Frequently Asked Questions
Hvad er dåsebeskeder?
Dåsebeskeder er et sæt forberedte svar på ofte stillede spørgsmål. Inden for områder som kundeservice eller teknisk support kan dåsebeskeder være en meget effektiv løsning for både kunden og agenten, der giver hurtige svar og sparer tid.
Hvordan bruger man dåsebeskeder?
I LiveAgent kan du definere et ubegrænset antal færdige svar. Sådanne forberedte svar giver dig mulighed for at give hurtigere svar på gentagne spørgsmål. Som et resultat udfører agenter deres arbejde meget hurtigere, fordi de sender færdige eller lidt tilpassede beskeder.
Hvor kan man finde dåsebeskeder i LiveAgent?
Du kan finde LiveAgents dåsebeskeder i dit panel ved at gå til "Konfigurationer", derefter vælge fanen "Automation" og klikke på "Dåsebeskeder". Beskeder kan gøres tilgængelige for hele supportpersonalet eller kun for udvalgte afdelinger.
LiveAgent tilbyder omfattende funktioner og integrationer til virksomhedsløsninger. Med pausefunktionen kan agenter holde pauser ansvarligt og sikre effektivitet i arbejdet. Det er vigtigt at holde pauser for at undgå udbrændthed og sikre god kundeservice. Planlæg en demo i dag for at opdage, hvordan LiveAgent kan hjælpe din virksomhed.