Huawei er en kinesisk virksomhed, der tilbyder netværks- og telekommunikationsudstyr og service i over 170 lande. De implementerede LiveAgent helpdesk-software for at give kunderne live chat support og overvåger kundetilfredshed med feedback-funktioner. Huawei har haft succes med at aflaste opkald fra kontaktcenter og har øget kundetilfredsheden med 29%. Deres supportrepresentanter modtager positiv feedback efter chatsessioner, som motiverer dem. Huawei overvåger også kundefeedback og forespørgsler på sociale medier direkte i LiveAgent.
Forøg konverteringsfrekvenser med LiveAgent
For at forbedre konverteringsraten skal du genoverveje dit tilbud, optimere dit websted og sikre god kundeservice. En god konverteringsfrekvens ligger mellem 2% og 5%. Kunder er villige til at betale mere for bedre service, og dårlig service kan skade din virksomhed. LiveAgent tilbyder avanceret automatisering og overkommelige priser.
Sociale medier supportsoftware
LiveAgent tilbyder en effektiv løsning til kundesupport på sociale medier. Med funktioner som universel indbakke, hurtigere svar, og integration med forskellige sociale platforme, kan virksomheder effektivt håndtere kundesamtaler og opbygge kundeloyalitet. Start en GRATIS prøveversion i dag!
Teksten præsenterer forskellige forretnings- og industriløsninger for start-ups, SMB'er, regeringer, NGO'er og andre organisationer. Den fremhæver også fordelene ved LiveAgent- værktøjet til kundeservice, som er blevet rost af flere virksomheder for at forbedre deres kundetilfredshed, salg og produktivitet.
Én helpdesk-løsning til forskellige brancher
LiveAgent er en alsidig platform, der kan tilpasses en lang række industrier og virksomheder. Platformen tilbyder analyser, tidssporing, rapporteringsværktøjer og realtids supportmuligheder for enestående kundeservicoplevelser. LiveAgent understøtter også automatiseringsarbejdsprocesser, som kan hjælpe med at øge ROI og fokusere på at opbygge varige relationer. Derudover kan LiveAgent hjælpe virksomheder med at oprette personlige anbefalinger og uforglemmelige shoppingoplevelser, samt styrke kundeprofiler ved at kommunikere via forskellige kanaler som email, live chat, chat i realtid og videoopkald.
Opret salgs-, marketing- og tekniske supportafdelinger for lettere billetrouting. Brug foruddefinerede tekstsekvenser og opdel kunder efter interesser, alder og nationalitet. Få øjeblikkelig feedback og overvåg kundetilfredsheden med tiden. Tilpas agenttilladelser og automatiser rutineprægede opgaver for at forbedre produktiviteten.
Our website uses cookies. By continuing we assume your permission to deploy cookies as detailed in our privatliv og cookies politik.