Hvad er en kundetilfredshedsbedømmelse?
Kunder kan give feedback, efter at deres billet er blevet løst ved hjælp af et simpelt spørgeskema med 2 muligheder: god eller dårlig vurdering. Kunder kan også efterlade en kommentar, hvis de vil give deres mening. Kundetilfredshedsbedømmelse er en fantastisk måde at se effektiviteten af dine agenter og kan administreres effektivt gennem et gæstetilfredshedsporingssystem.
Bedømmelser kan kun gives af kunder og ikke af agenter, selvom de har anmodet om billetten.
Implementering af et klagestyringssystem i din virksomhed sikrer en strømlinet proces til håndtering af kundefeedback og forbedring af den overordnede kundetilfredshed , samt overvågning af dine agenters ydeevne, når det kommer til håndtering af kundefeedback.
Frequently Asked Questions
Hvad er kundetilfredshedsbedømmelse?
Kundetilfredshedsbedømmelsen er et mål, der viser os, hvor tilfreds kunden er med kundeservice. De kan svare os på dette, efter at deres rapport er løst af en agent. Dette gøres normalt med et simpelt spørgeskema, hvor de kan angive, om vurderingen er god eller dårlig.
Hvordan beregner man kundetilfredshedsbedømmelse?
Kundetilfredshedsbedømmelsen kan for eksempel beregnes ved hjælp af et simpelt spørgeskema, der stilles til rådighed for kunden efter at have løst deres anmodning. Kunden giver en positiv eller negativ vurdering og fra vurderingsskalaen fra kunderne, kan vi vurdere om kunderne er tilfredse med servicen.
Hvordan forbedrer man kundetilfredshedsbedømmelsen?
For at øge din kundetilfredshedsbedømmelse, skal du udvikle din kundeservice. Husk at behandle dine kunder individuelt og vær opmærksom på dem som individer. Giv dine kunder mulighed for at blive kontaktet gennem en række forskellige kanaler for at vælge den bedste for dem. Reager på kundeproblemer så hurtigt og nemt som muligt. Indsaml feedback og vurderinger fra kunder. Brug dem til at forbedre dine handlinger.
Automatiseringsstøtte er afgørende for at forbedre kundeservice. Det øger produktiviteten, sparer omkostninger og øger kundetilfredsheden. LiveAgent tilbyder effektive automatiseringsfunktioner, herunder tidsregler, regler, IVR, automatisk tilbagekald og automatiseret billetdistribution. Disse funktioner kan konfigureres på få minutter og forbedrer kundeserviceoplevelsen markant.
LiveAgent tilbyder en bred vifte af funktioner, herunder videoopkald, chat, billetadministration, call center-funktioner og meget mere. Det giver virksomheder mulighed for at forbedre kundesupporten og øge kundetilfredsheden. Med LiveAgent kan virksomheder kommunikere mere personligt med deres kunder gennem videoopkald og samtidig tilbyde chatsupport. Derudover kan LiveAgent integreres med andre systemer og tilpasses efter virksomhedens behov. Med en 30-dages gratis prøveperiode kan virksomheder opleve fordelene ved LiveAgent uden forpligtelser.