Hvad er en kundetilfredshedsbedømmelse?
Kunder kan give feedback, efter at deres billet er blevet løst ved hjælp af et simpelt spørgeskema med 2 muligheder: god eller dårlig vurdering. Kunder kan også efterlade en kommentar, hvis de vil give deres mening. Kundetilfredshedsbedømmelse er en fantastisk måde at se effektiviteten af dine agenter og kan administreres effektivt gennem et gæstetilfredshedsporingssystem.
Bedømmelser kan kun gives af kunder og ikke af agenter, selvom de har anmodet om billetten.
Implementering af et klagestyringssystem i din virksomhed sikrer en strømlinet proces til håndtering af kundefeedback og forbedring af den overordnede kundetilfredshed , samt overvågning af dine agenters ydeevne, når det kommer til håndtering af kundefeedback.
Frequently Asked Questions
Hvad er kundetilfredshedsbedømmelse?
Kundetilfredshedsbedømmelsen er et mål, der viser os, hvor tilfreds kunden er med kundeservice. De kan svare os på dette, efter at deres rapport er løst af en agent. Dette gøres normalt med et simpelt spørgeskema, hvor de kan angive, om vurderingen er god eller dårlig.
Hvordan beregner man kundetilfredshedsbedømmelse?
Kundetilfredshedsbedømmelsen kan for eksempel beregnes ved hjælp af et simpelt spørgeskema, der stilles til rådighed for kunden efter at have løst deres anmodning. Kunden giver en positiv eller negativ vurdering og fra vurderingsskalaen fra kunderne, kan vi vurdere om kunderne er tilfredse med servicen.
Hvordan forbedrer man kundetilfredshedsbedømmelsen?
For at øge din kundetilfredshedsbedømmelse, skal du udvikle din kundeservice. Husk at behandle dine kunder individuelt og vær opmærksom på dem som individer. Giv dine kunder mulighed for at blive kontaktet gennem en række forskellige kanaler for at vælge den bedste for dem. Reager på kundeproblemer så hurtigt og nemt som muligt. Indsaml feedback og vurderinger fra kunder. Brug dem til at forbedre dine handlinger.
Expert’s note
Kundetilfredshedsbedømmelse er en måde at evaluere kundernes tilfredshed med din virksomheds service. Det kan administreres gennem et simpelt spørgeskema og bruges til at forbedre kundeoplevelsen.
Design af en kundecentreret virksomhedsmodel
At designe en kundecentreret virksomhedsmodel handler om at sætte kunderne i centrum for at forbedre omsætning, konkurrenceevne og innovation. Forstå kundernes behov og skræddersy produkter og tjenester for at opbygge loyalitet. Opret en gratis konto hos LiveAgent for at lære mere.
Sådan opretter og tilføjer du tags i LiveAgent
LiveAgent tilbyder kraftfulde funktioner til kundesupport, herunder tags til billetkategorisering og organisering. Dette kan forbedre arbejdsgangen og prioriteringen af billetter, hvilket øger produktiviteten og forbedrer kundeoplevelsen. Opret en gratis konto for at lære mere.
Sådan gør du: Foruddefinerede svar i LiveAgent
LiveAgent tilbyder konkurrencedygtig prissætning, branche- og virksomhedsløsninger samt pålidelig support. Lær at bruge foruddefinerede svar til at forbedre kundeserviceoplevelsen. Opret en gratis konto og planlæg en demo for at opdage, hvordan LiveAgent kan hjælpe din virksomhed.