Hvad er en kundetilfredshedsbedømmelse?
Kunder kan give feedback, efter at deres billet er blevet løst ved hjælp af et simpelt spørgeskema med 2 muligheder: god eller dårlig vurdering. Kunder kan også efterlade en kommentar, hvis de vil give deres mening. Kundetilfredshedsbedømmelse er en fantastisk måde at se effektiviteten af dine agenter og kan administreres effektivt gennem et gæstetilfredshedsporingssystem.
Bedømmelser kan kun gives af kunder og ikke af agenter, selvom de har anmodet om billetten.
Implementering af et klagestyringssystem i din virksomhed sikrer en strømlinet proces til håndtering af kundefeedback og forbedring af den overordnede kundetilfredshed , samt overvågning af dine agenters ydeevne, når det kommer til håndtering af kundefeedback.

Frequently asked questions
Hvad er kundetilfredshedsbedømmelse?
Kundetilfredshedsbedømmelsen er et mål, der viser os, hvor tilfreds kunden er med kundeservice. De kan svare os på dette, efter at deres rapport er løst af en agent. Dette gøres normalt med et simpelt spørgeskema, hvor de kan angive, om vurderingen er god eller dårlig.
Hvordan beregner man kundetilfredshedsbedømmelse?
Kundetilfredshedsbedømmelsen kan for eksempel beregnes ved hjælp af et simpelt spørgeskema, der stilles til rådighed for kunden efter at have løst deres anmodning. Kunden giver en positiv eller negativ vurdering og fra vurderingsskalaen fra kunderne, kan vi vurdere om kunderne er tilfredse med servicen.
Hvordan forbedrer man kundetilfredshedsbedømmelsen?
For at øge din kundetilfredshedsbedømmelse, skal du udvikle din kundeservice. Husk at behandle dine kunder individuelt og vær opmærksom på dem som individer. Giv dine kunder mulighed for at blive kontaktet gennem en række forskellige kanaler for at vælge den bedste for dem. Reager på kundeproblemer så hurtigt og nemt som muligt. Indsaml feedback og vurderinger fra kunder. Brug dem til at forbedre dine handlinger.
Expert note
<p>Kundetilfredshedsbedømmelse er en måde at evaluere kundernes tilfredshed med din virksomheds service. Det kan administreres gennem et simpelt spørgeskema og bruges til at forbedre kundeoplevelsen.</p>

Gå hånd i hånd med dine kunder
LiveAgent er en unik software til kundeinteraktion, der hjælper med at forbedre kundeservice og øge salget. Teamet reagerer hurtigt og implementerer effektive løsninger. TrustPay og Nay er nogle af de virksomheder, der har haft succes med LiveAgent. Kundetilfredsheden stiger, og responstiden forbedres.
Leder du efter et Front alternativ?
LiveAgent er et populært alternativ til Zendesk og Freshdesk med god funktionalitet, overkommelige priser og fantastisk support. Brugere er tilfredse med dets e-mail-funktioner, chatfunktioner og stabilitet på mobile platforme. Det er et værdifuldt værktøj for små virksomheder.