Hvad er en kundetilfredshedsbedømmelse?
Kunder kan give feedback, efter at deres billet er blevet løst. Dette gøres gennem et simpelt spørgeskema med 2 muligheder: god eller dårlig vurdering. Kunder kan også efterlade en kommentar, hvis de vil sige deres mening. Kundetilfredshedsbedømmelse er en fantastisk måde at måle effektiviteten af dine agenter på.
Bedømmelser kan kun gives af kunder og ikke af agenter, selvom de har anmodet om billetten.
Frequently asked questions
Hvad er kundetilfredshedsbedømmelse?
Kundetilfredshedsbedømmelsen er et mål, der viser os, hvor tilfreds kunden er med kundeservice. De kan svare os på dette, efter at deres rapport er løst af en agent. Dette gøres normalt med et simpelt spørgeskema, hvor de kan angive, om vurderingen er god eller dårlig.
Hvordan beregner man kundetilfredshedsbedømmelse?
Kundetilfredshedsbedømmelsen kan for eksempel beregnes ved hjælp af et simpelt spørgeskema, der stilles til rådighed for kunden efter at have løst deres henvendelse. Kunden giver en positiv eller negativ vurdering og fra vurderingsskalaen fra kunderne, kan vi vurdere om kunderne er tilfredse med servicen.
Hvordan forbedrer man kundetilfredshedsbedømmelsen?
For at øge din kundetilfredshedsbedømmelse, skal du udvikle din kundeservice. Husk at behandle dine kunder individuelt og vær opmærksom på dem som individer. Giv dine kunder mulighed for at blive kontaktet gennem en række forskellige kanaler for at vælge den bedste for dem. Reager på kundeproblemer så hurtigt og nemt som muligt. Indsaml feedback og vurderinger fra kunder. Brug dem til at forbedre dine handlinger.