Hvad er arkivering?
Det er et fantastisk værktøj, der hjælper med at rydde op i hukommelsen og optimere helpdesk-softwaren. Ved Arkivering overføres data og information til et sjældent brugt depot. Det er muligt at arkivere løste eller lukkede billetter og e-mails efter en vis tid. Arkivering kører automatisk. Det hjælper også med at adskille aktive og arkiverede anmodninger. I LiveAgent kan du også arkivere al din kommunikation på sociale medier som en Facebook- eller Twitter-kommunikation i billetter.
Frequently Asked Questions
Hvad betyder arkivering?
Arkivering er den handling at flytte data til et andet sted på lager til langtidslagring. I LiveAgent er det muligt at arkivere løste eller lukkede billetter og e-mails efter et angivet tidspunkt.
Hvad kan du arkivere?
I LiveAgent kan du arkivere løste eller lukkede billetter og en e-mail efter et angivet tidspunkt. Derudover kan du arkivere al kommunikation på sociale medier (f.eks. på Facebook og Twitter) via rapporter.
Tilbyder LiveAgent funktionen til arkivering?
LiveAgent har en arkiveringsmulighed. Takket være dette slettes hukommelsen løbende, og den tekniske supportsoftware er optimeret. Arkivering i LiveAgent er automatisk. Du har også mulighed for at adskille aktive og arkiverede anmodninger.
LiveAgent tilbyder omfattende funktioner og integrationer til virksomhedsløsninger. Med pausefunktionen kan agenter holde pauser ansvarligt og sikre effektivitet i arbejdet. Det er vigtigt at holde pauser for at undgå udbrændthed og sikre god kundeservice. Planlæg en demo i dag for at opdage, hvordan LiveAgent kan hjælpe din virksomhed.