Arkivering

Hvad er arkivering?

Det er et fantastisk værktøj, der hjælper med at rydde op i hukommelsen og optimere helpdesk-softwaren. Ved Arkivering overføres data og information til et sjældent brugt depot. Det er muligt at arkivere løste eller lukkede billetter og e-mails efter en vis tid. Arkivering kører automatisk. Det hjælper også med at adskille aktive og arkiverede anmodninger. I LiveAgent kan du også arkivere al din kommunikation på sociale medier som en Facebook- eller Twitter-kommunikation i billetter.

Frequently asked questions

Hvad betyder arkivering?

Arkivering er den handling at flytte data til et andet sted på lager til langtidslagring. I LiveAgent er det muligt at arkivere løste eller lukkede billetter og e-mails efter et angivet tidspunkt.

Hvad kan du arkivere?

I LiveAgent kan du arkivere løste eller lukkede billetter og en e-mail efter et angivet tidspunkt. Derudover kan du arkivere al kommunikation på sociale medier (f.eks. på Facebook og Twitter) via rapporter.

Tilbyder LiveAgent funktionen til arkivering?

LiveAgent har en arkiveringsmulighed. Takket være dette slettes hukommelsen løbende, og den tekniske supportsoftware er optimeret. Arkivering i LiveAgent er automatisk. Du har også mulighed for at adskille aktive og arkiverede anmodninger.

Tilbage til ordforklaringen Opret en GRATIS konto

Our website uses cookies. By continuing we assume your permission to deploy cookies as detailed in our privacy and cookies policy.

×
Plan en én-til-én samtale og opdag hvordan LiveAgent kan hjælpe din virksomhed.

Vi er tilgængelige på adskillige datoer

Planlæg en demo