Hvad er metrikker?
Metrikker også kaldet rapporter er forskellige typer målinger, der kan være nyttige for dig for at se din virksomheds aktuelle status. Der er 3 hovedkategorier af målinger: time-based metrics, effort metrics og agent activity metrics.
Time-based metrics giver dig data som f.eks. første svartid, anmoderventetid eller fuld opløsningstid. Indsatsmålinger omfatter antal svar, genåbnede eller omtildelte billetter og agentaktivitetsmålinger vedrører onlinetid, tilgængelighed og løste billetter. Du kan også oprette tilpassede metrikker for at spore data til det, der interesserer dig mest.
Metrikker kan hjælpe dig med at overvåge dit kontaktcenters produktivitet og spore arbejdstimer for dine medarbejdere. Målet med denne proces er at forstå dit kontaktcenters aktiviteter og forbedre eventuelle områder, der kan være underpræsterende.
Få flere oplysninger om Metrikker in LiveAgent.

Frequently asked questions
Hvad er metrikker?
Metrikker er mål for kvantificering. De bruges til at evaluere, sammenligne og spore ydeevne eller produktion. Det er en gruppe af målinger, som ledelsen eller analytikere regelmæssigt gennemgår for at opretholde vurderinger af præstationer, meninger og forretningsstrategier.
Hvad er de mest almindelige kundesupportmålinger?
De mest almindelige kundeservice-metrikker er Ticket Volume, som er antallet af notifikationer, der måler det samlede antal opkald i hjælpefeltet. De næste er Average Problem Solving Time, Average Response Time, Average First Response Time, Customer Satisfaction Score, og Average Customer Service Time.
Hvilke metrikker kan du måle i LiveAgent?
I LiveAgent kan du måle klienter og agenters arbejde. Når det kommer til kunder, kan du blandt andet måle Net Promoter Score, Customer Satisfaction Index, Customer Effort Score, Internal Quality Score, Customer Engagement, Customer Churn Rate, Customer Retention Rate og Recommendation Rate. Hvad angår agenter, kan vi blandt andet måle billetvolumen, antal kontakter, serviceniveau og billet backlog.