Hvad er en lukket billet?
Den endelige billetstatus kaldes normalt ‘lukket’. Den bedste praksis i branchen kræver, at det er kunden og ikke agenten, der lukker billetten, efter at sidstnævnte ændrer billetstatus til “løst”, hvilket indikerer, at anmoderen er enig med løsningen. Hvis klienten ikke er enig, kan han/hun bare svare på billetten, og den vil så blive taget ud af den ‘løste’ stak.
Frequently asked questions
Hvordan definerer man en lukket billet?
En lukket billet er den endelige status for billetten. Tildeling af status "lukket" bør følge status "løsning". Statussen "lukket" betyder, at klienten er enig i løsningen, og agenten anser sagen for afsluttet.
Lukker LiveAgent automatisk en billet?
LiveAgent tillader automatisk lukning af billetter. Hvis du vil indstille denne mulighed, skal du vælge en regel for at angive, hvornår en specifik billet skal lukkes. Når systemet ved den skal lukke billetten, vil det automatisk ske.
Hvordan får man adgang til en liste over lukkede billetter?
Hvis du vil have adgang til dine lukkede billetter, skal du indtaste LiveAgent og vælge dine billetter. Der kan du finde en lukket billetkategori og filtrere og søge i andre billetkategorier.
Expert note
<p>En lukket billet er den endelige status for en supportanmodning, hvor klienten er enig i løsningen, og agenten anser sagen for afsluttet. LiveAgent tillader automatisk lukning af billetter, men det er bedst, hvis klienten lukker billetten efter at have godkendt løsningen.</p>

Open source billetteringssystem
Et open source billetteringssystem er en prisbillig løsning til effektiv håndtering af kundeforespørgsler og kommunikation i virksomheder.