Hvad er en lukket billet?
Den endelige billetstatus kaldes normalt ‘lukket’. Den bedste praksis i branchen kræver, at det er kunden og ikke agenten, der lukker billetten, efter at sidstnævnte ændrer billetstatus til “løst”, hvilket indikerer, at anmoderen er enig med løsningen. Hvis klienten ikke er enig, kan han/hun bare svare på billetten, og den vil så blive taget ud af den ‘løste’ stak.
Frequently Asked Questions
Hvordan definerer man en lukket billet?
En lukket billet er den endelige status for billetten. Tildeling af status "lukket" bør følge status "løsning". Statussen "lukket" betyder, at klienten er enig i løsningen, og agenten anser sagen for afsluttet.
Lukker LiveAgent automatisk en billet?
LiveAgent tillader automatisk lukning af billetter. Hvis du vil indstille denne mulighed, skal du vælge en regel for at angive, hvornår en specifik billet skal lukkes. Når systemet ved den skal lukke billetten, vil det automatisk ske.
Hvordan får man adgang til en liste over lukkede billetter?
Hvis du vil have adgang til dine lukkede billetter, skal du indtaste LiveAgent og vælge dine billetter. Der kan du finde en lukket billetkategori og filtrere og søge i andre billetkategorier.
Når du har læst om "lukket billet", kan det være nyttigt at lære mere om åbne billetter. Åbne billetter spiller en vigtig rolle i kundesupport og det er godt at vide, hvordan man administrerer dem effektivt.
En anden relevant læsning er om løste billetter. At forstå forskellen mellem lukkede og løste billetter kan hjælpe dig med at forbedre din kundeservice.
Du kan også dykke ned i, hvad en support billet indebærer. Det dækker bedste praksis og fordelene ved at bruge support billetter i din kundesupportstrategi.