Online kundeservice

Hvad er online kundeservice?

En online assistance, der besvarer kunders forespørgsler og spørgsmål. Det er en online hjælp, som en virksomhed yder til sine kunder, der bruger deres produkter. Kundeserviceagenter bruger visse værktøjer til at hjælpe kunder. Det er normalt live chat, telefonopkald, e-mails eller sociale medier.

Hvis du er kunde, er er det at besvare dine spørgsmål og håndtering af problemer en prioritet for virksomheder. En af nøgleindikatorerne for en kundecentreret virksomhed er dens evne til at betjene deres kunder hurtigt og effektivt.

Frequently asked questions

Hvordan definerer du online kundeservice?

Online kundesupport er enhver tjeneste, der hjælper kunder med at løse problemer og støtter kunden. Dette kan ske via e-mail, live chat eller sociale medier.

 

Hvad er grundlaget for online kundeservice?

Grundlaget for online kundeservice er primært tilgængeligheden af ​​kommunikationskanaler, samt effektiviteten og værdien af ​​de leverede svar. Derudover er kompetencerne hos kundeserviceteamet ekstremt vigtige, og kommunikation og softwaredrift, hvilket også er afgørende.

 

Hvordan kan du forbedre online kundeservice ved hjælp af LiveAgent?

Online kundeservice kan udvikles med LiveAgent. Det er kundeservicesoftware, der giver dig mulighed for at integrere mange kommunikationskanaler på ét sted. Som følge heraf behøver agenten ikke at skifte mellem programmer og anmodninger. Dette automatiserer deres arbejde. LiveAgent tilbyder også muligheden for at oprette e-mail-skabeloner, oprette makroer og vidensbaser. Derudover har du adgang til rapporter og analyser, der giver dig mulighed for løbende at analysere kvaliteten af ​​kundeservice.

 

Tilbage til ordforklaringen Opret en GRATIS konto

Our website uses cookies. By continuing we assume your permission to deploy cookies as detailed in our privacy and cookies policy.

×
Plan en én-til-én samtale og opdag hvordan LiveAgent kan hjælpe din virksomhed.

Vi er tilgængelige på adskillige datoer

Planlæg en demo