Prøveperiode

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Den rigtige pasform til enhver virksomhed

Fuldt skalerbar, tilpasningsbar & tilpasses dine behov.

  • ✓ Intet installationsgebyr    
  • ✓ Kundeservice 24/7    
  • ✓ Intet kreditkort påkrævet    
  • ✓ Annuller når som helst
Brugt af
logo clients forbes
logo clients airbus
logo clients nascar

30%

Tjen flere penge

Opret mindeværdige kundeoplevelser, der øger omsætningen.

97%

Forbedre tilfredsheden

Glæd dine kunder med lynhurtige svar..

16×

Forøg kundeværdien

Tjen flere penge ved at få loyale brand-kunder.

Business background

Én kompleks løsning til forskellige typer virksomheder

LiveAgent er helpdesk-software, der tilpasser sig forskellige forretningsmodeller. Find ud af, hvordan det kan hjælpe din virksomhed med kundesupport.

Se, hvordan LiveAgent passer til din niche

Kontakt og konverter webstedsbesøgende, der søger på high-intent sider ved hjælp af proaktive chatinvitationer på få sekunder.

Læs mere

Give let adgang til vigtige oplysninger ved hjælp af en engagerende selvbetjeningsportal, der er fyldt med ofte stillede spørgsmål og fora.

Læs mere

Skaler din kundeserviceindsats og automatiser arbejdsgange, før support til dine kunder bliver overvældende.

Læs mere

Opbyg tillid ved at tilbyde de højeste sikkerhedsstandarder, når det kommer til beskyttelse af din kundes data.

Læs mere

Gør kundeservice til dit største aktiv ved at levere personlige oplevelser, der får dine kunder til at ønske mere.

Læs mere

Spar tid og penge ved at administrere flere kundesamtaler på samme tid.

Læs mere

Spar mere med LiveAgent

Se, hvorfor virksomheder vælger LiveAgent

  • “Det er fyldt med funktioner og var bedre end mit 5-årige zendesk-abonnement. Så jeg skiftede over. god valuta for pengene for mig som ejer små virksomheder.”Albert

  • Jeg prøvede Zendesk først, men efter flere timers konfiguration og forståelse af prismodellen indså jeg, at det ikke var noget for mig. I stedet begyndte jeg at bruge LiveAgent og må sige, at jeg indtil videre er meget tilfreds. Systemet fik den helt rigtige mængde konfiguration, som jeg ønsker, og jeg har endnu ikke fundet noget, der ikke er muligt at gøre. Selve støtten er stor og de besvarer normalt dine spørgsmål på et par minutter. “Erik

  • “Vi kom over til til LiveAgent fra ZenDesk … og ville ikke gå tilbage til dem … Det er utroligt overkommelige priser og altid et hjælpsomt supportteam, der er der for at hjælpe os døgnet rundt. For det andet er der det avancerede automatiseringsniveau, der bogstaveligt talt har erstattet vores behov for Zapier, da der er en god mængde integrationer. Plus de giver også så mange alias e-mails for at forbinde det meget nemt. “Aaron

  • “Vi og vores kunder havde konstant problemer med ZenDesk, men efter at have set på forskellige muligheder valgte vi LiveAgent baseret på brugeranmeldelser og prisen.” Adam

  • “Jeg brugte ZenDesk i årevis, og jeg var træt af disse” billetstil “e-mails, og at jeg ikke kunne vedhæfte filer til mine e-mails, kunne kun sende links. Hvad jeg kan lide i LiveAgent: det sender e-mails (ikke billetter), der kan jeg vedhæft filer, organisere e-mails nemmere end i ZenDesk, kan chatte og administrere e-mails fra det samme vindue. LiveAgent understøtter også regneark i sine e-mails og har et fantastisk supportteam. ” Vlad

  • “Vi skiftede til dette system efter mange års brug af ZenDesk. Funktionaliteten er fantastisk: kontaktformularer, live chat, databaser, integration med sociale netværk – alt i ét og alle disse moduler er gennemtænkte og interagerer godt med hinanden. Jeg kunne godt lide, at tjenesten fungerer stabilt, selv på mobile platforme (efter ZenDesk er dette et stort plus for os). “Olga

  • “Prøvede forskellige løsninger, herunder Zendesk, Freshdesk og mere. Fandt derefter LiveAgent. Fantastisk værktøj, god valuta for pengene, let at bruge, god support og hjælp til at installere. Og nu, efter flere års brug, er det stadig det bedste supportværktøj, som vi kunne have valgt. ” Michal

  • “Jeg har før brugt mange andre helpdesk-systemer, f.eks. LiveZilla, Zopim, Zendesk, Freshdesk, Desk.com osv. LiveAgent har slået dem på alle måder på grund af dets priser, funktioner, kundesupport og mobile funktioner.” Harrison

Voks med de bedste

Kom med i den stadigt voksende liste over virksomheder, der er afhængige af LiveAgent og kommer fra forskellige forretningsmiljøer. Lær, hvordan de drager fordel af multikanals kommunikationsplatform, og hvordan du også kan drage fordel af det.

LiveAgent er også i stand til at opfylde kravene fra flere erhvervsmæssige områder. Se hvordan, og se dens virkning.

You Will Be in Good Hands!

Ved du hvad Huawei, BMW, Yamaha og O2 har tilfælles? Du gættede rigtigt... LiveAgent!

Prøv det helt gratis Ingen kreditkort nødvendigt

FAQ

Hvad er en god help desk?

En god helpdesk giver den nødvendige hjælp og viden til at løse kundens problemer med det samme. Desuden bruger den de rigtige værktøjer til at styre alle anmodninger effektivt.

Hvorfor skal virksomheder investere i helpdesk-software?

Helpdesk-software øger kundetilfredsheden, indtægterne og kundens fastholdelse for virksomheder af enhver størrelse.

Our website uses cookies. By continuing we assume your permission to deploy cookies as detailed in our privacy and cookies policy.

×

Plan en én-til-én samtale og opdag hvordan LiveAgent kan hjælpe din virksomhed.

Vi er tilgængelige på adskillige datoer

Planlæg en demo