Den rigtige pasform til enhver virksomhed

Fuldt skalerbar, tilpasningsbar & tilpasses dine behov.

  • ✓ Intet installationsgebyr    
  • ✓ Kundeservice 24/7    
  • ✓ Intet kreditkort påkrævet    
  • ✓ Annuller når som helst
Brugt af
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo

30%

Tjen flere penge

Opret mindeværdige kundeoplevelser, der øger omsætningen.

97%

Forbedre tilfredsheden

Glæd dine kunder med lynhurtige svar..

16×

Forøg kundeværdien

Tjen flere penge ved at få loyale brand-kunder.

Business background

Én kompleks løsning til forskellige typer virksomheder

LiveAgent er helpdesk-software, der tilpasser sig forskellige forretningsmodeller. Find ud af, hvordan det kan hjælpe din virksomhed med kundesupport.

Se, hvordan LiveAgent passer til din niche

Kontakt og konverter webstedsbesøgende, der søger på high-intent sider ved hjælp af proaktive chatinvitationer på få sekunder.

Læs mere

Give let adgang til vigtige oplysninger ved hjælp af en engagerende selvbetjeningsportal, der er fyldt med ofte stillede spørgsmål og fora.

Læs mere

Skaler din kundeserviceindsats og automatiser arbejdsgange, før support til dine kunder bliver overvældende.

Læs mere

Opbyg tillid ved at tilbyde de højeste sikkerhedsstandarder, når det kommer til beskyttelse af din kundes data.

Læs mere

Gør kundeservice til dit største aktiv ved at levere personlige oplevelser, der får dine kunder til at ønske mere.

Læs mere

Spar tid og penge ved at administrere flere kundesamtaler på samme tid.

Læs mere

Spar mere med LiveAgent

Se, hvorfor virksomheder vælger LiveAgent

  • “Det er fyldt med funktioner og var bedre end mit 5-årige zendesk-abonnement. Så jeg skiftede over. god valuta for pengene for mig som ejer små virksomheder.”Albert

  • Jeg prøvede Zendesk først, men efter flere timers konfiguration og forståelse af prismodellen indså jeg, at det ikke var noget for mig. I stedet begyndte jeg at bruge LiveAgent og må sige, at jeg indtil videre er meget tilfreds. Systemet fik den helt rigtige mængde konfiguration, som jeg ønsker, og jeg har endnu ikke fundet noget, der ikke er muligt at gøre. Selve støtten er stor og de besvarer normalt dine spørgsmål på et par minutter. “Erik

  • “Vi kom over til til LiveAgent fra ZenDesk … og ville ikke gå tilbage til dem … Det er utroligt overkommelige priser og altid et hjælpsomt supportteam, der er der for at hjælpe os døgnet rundt. For det andet er der det avancerede automatiseringsniveau, der bogstaveligt talt har erstattet vores behov for Zapier, da der er en god mængde integrationer. Plus de giver også så mange alias e-mails for at forbinde det meget nemt. “Aaron

  • “Vi og vores kunder havde konstant problemer med ZenDesk, men efter at have set på forskellige muligheder valgte vi LiveAgent baseret på brugeranmeldelser og prisen.” Adam

  • “Jeg brugte ZenDesk i årevis, og jeg var træt af disse” billetstil “e-mails, og at jeg ikke kunne vedhæfte filer til mine e-mails, kunne kun sende links. Hvad jeg kan lide i LiveAgent: det sender e-mails (ikke billetter), der kan jeg vedhæft filer, organisere e-mails nemmere end i ZenDesk, kan chatte og administrere e-mails fra det samme vindue. LiveAgent understøtter også regneark i sine e-mails og har et fantastisk supportteam. ” Vlad

  • “Vi skiftede til dette system efter mange års brug af ZenDesk. Funktionaliteten er fantastisk: kontaktformularer, live chat, databaser, integration med sociale netværk – alt i ét og alle disse moduler er gennemtænkte og interagerer godt med hinanden. Jeg kunne godt lide, at tjenesten fungerer stabilt, selv på mobile platforme (efter ZenDesk er dette et stort plus for os). “Olga

  • “Prøvede forskellige løsninger, herunder Zendesk, Freshdesk og mere. Fandt derefter LiveAgent. Fantastisk værktøj, god valuta for pengene, let at bruge, god support og hjælp til at installere. Og nu, efter flere års brug, er det stadig det bedste supportværktøj, som vi kunne have valgt. ” Michal

  • “Jeg har før brugt mange andre helpdesk-systemer, f.eks. LiveZilla, Zopim, Zendesk, Freshdesk, Desk.com osv. LiveAgent har slået dem på alle måder på grund af dets priser, funktioner, kundesupport og mobile funktioner.” Harrison

LiveAgent Product Tour | Live Agent02:25Youtube video: LiveAgent Product Tour
Live Agent

Voks med de bedste

Kom med i den stadigt voksende liste over virksomheder, der er afhængige af LiveAgent og kommer fra forskellige forretningsmiljøer. Lær, hvordan de drager fordel af multikanals kommunikationsplatform, og hvordan du også kan drage fordel af det.

LiveAgent er også i stand til at opfylde kravene fra flere erhvervsmæssige områder. Se hvordan, og se dens virkning.

Du vil være i gode hænder!

Ved du hvad Huawei, BMW, Yamaha og O2 har tilfælles? Du gættede rigtigt... LiveAgent!

Prøv det helt gratis Ingen kreditkort nødvendigt

FAQ

Hvad gør help desk support?

Helpdesk support giver kundesupport, normalt ved hjælp af kundeservicesoftware. Desuden giver softwaren medarbejderne mulighed for at håndtere alle henvendelser fra en platform.

Hvad er en god help desk?

En god helpdesk giver den nødvendige hjælp og viden til at løse kundens problemer med det samme. Desuden bruger den de rigtige værktøjer til at styre alle anmodninger effektivt.

Hvorfor skal virksomheder investere i helpdesk-software?

Helpdesk-software øger kundetilfredsheden, indtægterne og kundens fastholdelse for virksomheder af enhver størrelse.

Related Articles to Virksomhed
Inddel dine kunder i deres virksomheder og hold styr på, hvad hvert enkelt virksomhedsmedlem efterspørger med lethed.

Virksomheder

LiveAgent er en helpdesk-software, der kan hjælpe både forexvirksomheder og modeforretninger med at forbedre deres kundeservice og øge deres værdi. Softwaren tilbyder en strømlinet kommunikation, en videnbase med ofte stillede spørgsmål og relevante artikler, og en 14-dages gratis prøveperiode. Kundeservice er tilgængelig 24/7, og der er ingen opsætningsgebyr eller kreditkort påkrævet. LiveAgent er også fuldt integreret og kan hjælpe med at opbygge et fællesskab af handlende og mæglere.

Mål to gange, klip en gang! LiveAgent hjælper dig med at sortere din kommunikation efter prioritet. Lær mere om, hvordan modeindustrien er afhængig af helpdesk.

Helpdesk software til modeindustrien

En helpdesk-software er afgørende for et modemærke for at støtte kunder og automatisere opgaver som adgangskode-gendannelse og takkebeskeder. LiveAgent er en anbefaling værdig helpdesk-software, da det tilbyder en enkelt løsning til alle kundesupportkanaler såsom telefon, e-mail, chat og sociale netværk. Det er også integreret med virksomhedens butik for nem billetindsendelse og support. LiveAgent er fuldt skalerbar og tilpasses. Virksomheden tilbyder også en gratis prøveperiode på 14 dage og 24/7 kundeservice.

LiveAgent hjælper Hostinger med at øge produktiviteten, det reducerer antallet af billetter og hjælper også med at trække deres agents præstation fra og lave forbedringer.

Hostinger | LiveAgent

Hostinger er en verdensomspændende webhostingplatform med en stor kundeservice. LiveAgent er en integreret chat og billetplatform, som hjælper med at forbedre kommunikationssystemerne og reducere antallet af billetter. Opsætning af LiveAgent kan gøres ved at tilmelde sig og modtage loginoplysninger via e-mail. LiveAgent hjælper med at øge produktiviteten og er en effektiv måde at forbinde med kunderne på. Derudover tilbyder Hostinger en chat, der kan bruges til at kontakte dem direkte.

Kom videre med kundeinteraktionssoftware i dag. Hold styr på alle kundeønsker og forøg kundeoplevelsen på alle kanaler.

Gå hånd i hånd med dine kunder

LiveAgent er en effektiv løsning til kundeservice, som har modtaget positiv feedback fra en række virksomheder og deres medarbejdere. Produktet er nemt at bruge og tilbyder mange funktioner, herunder rapportering og integration med sociale medier og telefoner. LiveAgent har hjulpet virksomheder med at øge kundetilfredsheden og salget, reducere responstiden på e-mails og chatte med kunder. Den overlegne løsning er prisbillig og professional, og anbefales af brugere i forskellige brancher.

LiveAgent kundeservice webinar fokuserer på en multi-channel help desk løsning. Live chat, billetsoftware, live chat, indbygget callcenter og meget mere er inkluderet. LiveAgent gratis prøveperiode er tilgængelig i en begrænset periode.

Lær med LiveAgent webinarer

LiveAgent tilbyder kundesupport og samarbejdsprogrammer, integrationer og skabeloner. Virksomheden har flere priser og certifikater. Der er også support og kundeoplevelser, samt en blog og et akademi med webinarer og skrivetests. LiveAgent tilbyder gratis prøveversioner og en cost calculator. Det er en virksomhed, der sætter pris på deres kunder og deres erfaring med LiveAgent.

LiveAgent har mere end 175 funktioner, over 40 integrationer og en grænseflade, der hjælper dig med at øge din arbejdsgang. Se en af ​​vores betalte planer eller vælg funktioner.

Leder du efter et Drift alternativ?

LiveAgent er en populær kundesupportplatform, der bruges af mange virksomheder. Brugere er tilfredse med den stabile oplevelse på mobile platforme, det avancerede automatiseringsniveau og priserne. LiveAgent har erstattet behovet for Zapier og tilbyder en god mængde integrationer. LiveAgent understøtter vedhæftning af filer og regneark i e-mails og har gode supportteam. Brugere er også tilfredse med LiveAgents funktioner som kontaktformularer, live chat, databaser, integration med sociale netværk osv. Virksomheder, der er skiftet til LiveAgent, rapporterer, at det er en god valgmulighed sammenlignet med andre helpdesk-systemer.

Our website uses cookies. By continuing we assume your permission to deploy cookies as detailed in our privacy and cookies policy.

×
Plan en én-til-én samtale og opdag hvordan LiveAgent kan hjælpe din virksomhed.

Vi er tilgængelige på adskillige datoer

Planlæg en demo