Hvad er telefon billettering?
Hvert telefonopkald, som kunderne foretager til helpdesk, arkiveres som en billet. Billetten indeholder oplysninger om den, der ringer op, agenten og samtalen mellem dem. Når der foretages et andet opkald vedrørende samme emne, tilføjes oplysninger om det til den forrige billet.
Billettering er vigtigt for at holde styr på alle handlingerne. Ikke kun telefonopkald, men også e-mails og andre kommunikationsmidler omdannes til billetter. Dette er med til at opretholde sammenhold og orden blandt alle kanaler. For at sikre den højeste servicekvalitet, skal du implementere bedste praksis for billettering.
Frequently Asked Questions
Hvad er telefon billettering?
Telefonopkald, som kunderne foretager til helpdesk, arkiveres som billetter. Den indeholder oplysninger om den bruger der ringer op, agenten, der håndterer sagen, og samtalen mellem dem.
Hvordan kan du bruge telefon billettering?
Telefonbilletter giver dig mulighed for at indsamle oplysninger om kunder, indsamle historier om kommunikation mellem kunden og virksomheden. Takket være dette har du sammenhold og orden i kommunikationen på alle kanaler.
Kan du bruge telefon billettering via LiveAgent?
LiveAgent tilbyder telefon billettering. Takket være softwaren kan du bruge telefonerne på et højere niveau og dermed udvikle dit kundeserviceniveau.
LiveAgent tilbyder en bred vifte af funktioner, herunder videoopkald, chat, billetadministration, call center-funktioner og meget mere. Det giver virksomheder mulighed for at forbedre kundesupporten og øge kundetilfredsheden. Med LiveAgent kan virksomheder kommunikere mere personligt med deres kunder gennem videoopkald og samtidig tilbyde chatsupport. Derudover kan LiveAgent integreres med andre systemer og tilpasses efter virksomhedens behov. Med en 30-dages gratis prøveperiode kan virksomheder opleve fordelene ved LiveAgent uden forpligtelser.