Hvad er telefon billettering?
Hvert telefonopkald, som kunderne foretager til helpdesk, arkiveres som en billet. Billetten indeholder oplysninger om den, der ringer op, agenten og samtalen mellem dem. Når der foretages et andet opkald vedrørende samme emne, tilføjes oplysninger om det til den forrige billet.
Billettering er vigtigt for at holde styr på alle handlingerne. Ikke kun telefonopkald, men også e-mails og andre kommunikationsmidler omdannes til billetter. Dette er med til at opretholde sammenhold og orden blandt alle kanaler. For at sikre den højeste servicekvalitet, skal du implementere bedste praksis for billettering.
Frequently Asked Questions
Hvad er telefon billettering?
Telefonopkald, som kunderne foretager til helpdesk, arkiveres som billetter. Den indeholder oplysninger om den bruger der ringer op, agenten, der håndterer sagen, og samtalen mellem dem.
Hvordan kan du bruge telefon billettering?
Telefonbilletter giver dig mulighed for at indsamle oplysninger om kunder, indsamle historier om kommunikation mellem kunden og virksomheden. Takket være dette har du sammenhold og orden i kommunikationen på alle kanaler.
Kan du bruge telefon billettering via LiveAgent?
LiveAgent tilbyder telefon billettering. Takket være softwaren kan du bruge telefonerne på et højere niveau og dermed udvikle dit kundeserviceniveau.
Expert’s note
Telefon billettering giver mulighed for at arkivere og organisere telefonopkald som billetter, hvilket er vigtigt for at holde styr på alle handlinger og opretholde orden blandt kommunikationskanalerne.
Sådan opretter og tilføjer du tags i LiveAgent
LiveAgent tilbyder kraftfulde funktioner til kundesupport, herunder tags til billetkategorisering og organisering. Dette kan forbedre arbejdsgangen og prioriteringen af billetter, hvilket øger produktiviteten og forbedrer kundeoplevelsen. Opret en gratis konto for at lære mere.
Sådan gør du: Foruddefinerede svar i LiveAgent
LiveAgent tilbyder konkurrencedygtig prissætning, branche- og virksomhedsløsninger samt pålidelig support. Lær at bruge foruddefinerede svar til at forbedre kundeserviceoplevelsen. Opret en gratis konto og planlæg en demo for at opdage, hvordan LiveAgent kan hjælpe din virksomhed.