Hvad er telefon billettering?
Hvert telefonopkald, som kunderne foretager til helpdesk, arkiveres som en billet. Billetten indeholder oplysninger om den, der ringer op, agenten og samtalen mellem dem. Når der foretages et andet opkald vedrørende samme emne, tilføjes oplysninger om det til den forrige billet.
Billettering er vigtigt for at holde styr på alle handlingerne. Ikke kun telefonopkald, men også e-mails og andre kommunikationsmidler omdannes til billetter. Dette er med til at opretholde sammenhold og orden blandt alle kanaler.
Frequently asked questions
Hvad er telefon billettering?
Telefonopkald, som kunderne foretager til helpdesk, arkiveres som billetter. Den indeholder oplysninger om den bruger der ringer op, agenten, der håndterer sagen, og samtalen mellem dem.
Hvordan kan du bruge telefon billettering?
Telefonbilletter giver dig mulighed for at indsamle oplysninger om kunder, indsamle historier om kommunikation mellem kunden og virksomheden. Takket være dette har du sammenhold og orden i kommunikationen på alle kanaler.
Kan du bruge telefon billettering via LiveAgent?
LiveAgent tilbyder telefon billettering. Takket være softwaren kan du bruge telefonerne på et højere niveau og dermed udvikle dit kundeserviceniveau.
Expert note
<p>Telefon billettering giver mulighed for at arkivere og organisere telefonopkald som billetter, hvilket er vigtigt for at holde styr på alle handlinger og opretholde orden blandt kommunikationskanalerne.</p>

Funktionsrig gratis helpdesk-software.
Få gratis helpdesk-software til din virksomhed! LiveAgent er den ideelle løsning til små og mellemstore virksomheder, der ønsker at booste vækst og forbedre kundesupport på alle kommunikationskanaler.
Support til sociale medier inde i din helpdesk
Social kundeservicesoftware bruges af virksomheder til at undgå sociale mediers begrænsninger og spilde af tid i at skifte mellem forskellige softwaretyper. LiveAgent kan hjælpe med at administrere alle profiler fra ét dashboard.