The #1 indgående callcenter
Kom godt i gang | 14 dage gratis
Se det i aktion
På trods af den hurtige stigning i digitale kanaler er telefonstøtte stadig et af de mest populære kommunikationsmidler i både B2B og B2C industrier. Faktisk viser forskning, at 39% af forbrugerne foretrækker support via telefon over andre kommunikationskanaler.
Med LiveAgent kan du oprette et virtuelt callcenter lige i din helpdesk og modtage opkald fra din fastnet eller fra dit websted. Administrer let indgående kundekommunikation, forbedre dit supportteams ydeevne og generer mere indgående salg.
Indgående callcenter-software gør det muligt for virksomheder at håndtere en stor mængde telefonopkald fra kunder på en effektiv måde. Softwaren fungerer med IVR-teknologi (Interactive Voice Response) og intelligente opkaldsdirigeringssystemer, der reducerer afbrudte opkald og ventetider for opkald, samtidig med at opkald altid er forbundet til de mest passende medarbejdere.
Ved at bruge professionel software i dit indgående callcenter kan du genopfinde den måde, din virksomhed håndterer indgående kundekommunikation på.
Uanset om det er at besvare kundeanmodninger til tiden eller afslutte en handel, kan dine medarbejdere kun opnå et positivt resultat, hvis det callcenter-software, de bruger, giver dem en række nyttige funktioner.
Med integreret IVR kan du strømline kommunikationen, når opkald viderestilles til de rigtige afdelinger eller medarbejdere, reducerer ventetider og øger kundetilfredsheden.
Med øjeblikkelig adgang til detaljerede opkaldsoplysninger kan medarbejdere lave mersalg og krydssælge relevante produkter eller tjenester til dine eksisterende kunder og øge salget.
Uanset om det er at besvare kundeanmodninger til tiden eller afslutte en handel, kan dine medarbejdere kun opnå et positivt resultat, hvis det callcenter-software, de bruger, giver dem en række nyttige funktioner.
LiveAgent tilbyder problemfri integration med 99+% af nationale, regionale og globale VoIP partners – vælg din VoIP-udbyder, tilslut ubegrænsede SIP-stammer og lokale numre. Du kan også aktivere PC til PC -opkald og lade kunderne ringe til dig med et klik på en knap lige på dit websted.
Læs mere
For at sikre hurtig og præcis kommunikation dirigerer LiveAgents callcenter-software automatisk opkald efter prioritet eller tildeler dem tilfældigt. Med prioriteret tildelingskald dirigeres opkald til en ledig medarbejder med den højeste prioritet og længste tid siden deres sidste opkald, mens tilfældig tildeling distribuerer opkald til tilgængelige medarbejdere.
Med en omfattende Interactive Voice Response (IVR) designerværktøj, hvor du kan oprette selv de mest komplicerede og personlige IVR-træer, automatisere og fremskynde din stemmestøtte, spare ressourcer og sikre, at kundesamtaler altid dirigeres til de mest passende afdelinger eller medarbejdere.
Læs mere
Oplev ubegrænset opkaldsoptagelse uden at bruge yderligere opkaldsoptager-software, og gem alle indgående kundeopkald og telefonsvarermeddelelser på din LiveAgent-konto til juridiske, uddannelsesmæssige eller supportformål på en sikker måde. Afspil, download eller brug de optagede opkald, når som helst du har mest brug for dem for at servicere dine kunder bedre.
Placer en Video Chat-knap hvor som helst på dit websted, og få kunderne til at ringe til dig fra deres computer for mere personlig kommunikation. LiveAgents videoopkald er fuldstændig browserbaseret, så det er ikke nødvendigt at installere en ekstern tredjepartsapplikation. Videoopkald gemmes sikkert som billetter.
Læs mere
Få en fuld oversigt over, hvordan dit indgående callcenter klarer sig med dybdegående rapportering. Generer forskellige rapporter, og hold styr på alle de vigtige callcenter-metrics og KPI’er, herunder medarbejderproduktivitet og medarbejdere i rangorden, for at identificere bedst fungerende medarbejdere og dem, der muligvis har brug for yderligere uddannelse.
LiveAgents cloud-baserede callcenter er fyldt med en række funktioner, der kan hjælpe medarbejdere med at skabe flere salgsmuligheder, mens de interagerer med kunder og løbende tilbyder kundesupport.
Uanset hvilken supportkanal der bruges, gemmes al kommunikation med hver kunde bekvemt i den samme hybridbillet under det samme billet -ID med alle de vigtige detaljer, du har brug for om kunden og deres problem.
Med LiveAgents indbyggede CRM kan medarbejdere øjeblikkeligt se, hvem de kommunikerer med. Tilføj felter til hver kontakt for at gemme kundedata, oprette noter, få let adgang til tidligere billethistorik-og få al den kontekst, du har brug for for at levere personlig support og udnytte muligheder for salg og krydssalg.
Det indgående callcenter er blot et segment af en mere kompleks omnichannel help desk-løsning. Med LiveAgent kan dine kunder kontakte dig overalt. Uanset hvilke kanaler de bruger – e-mail, telefon, live chat eller sociale medier – kan dine medarbejdere nemt, bekvemt og effektivt styre alle kundeinteraktioner fra et enkelt sted gennem et samlet dashboard og få en problemfri omnichannel -kundeoplevelse. Softwaren leveres med 180+ funktioner, 40+ integrations og næsten uendelige tilpasningsmuligheder, der kan tilpasses din virksomhed behov.
Hvis du leder efter gratis indgående callcenter-software, kommer værktøjet sandsynligvis med begrænset funktionalitet. Når du undersøger løsninger, skal du være opmærksom på sættet med de mest afgørende funktioner som IVR, opkaldsdirigering, ubegrænsede opkaldsoptagelser, rapportering osv. Værktøjet skal være let at konfigurere og give supportteams mulighed for at få komplet callcenter-funktionalitet i gang. inden for få minutter og få enkle klik.
Få adgang til en cloud-baseret callcenter-software med både indgående og udgående funktioner og uden ekstra gebyrer for brug pr. minut-direkte inde i din helpdesk-løsning. LiveAgent tilbyder det mest fordelagtige tilbud med fuldt gennemsigtige priser, der kun faktureres for reel brug hver måned. Ingen langsigtede kontrakter, bare betal pay-as-you-go.
Passer til små og store virksomheder og agenturer
$39
/mo
Try it
Der er et par ting, din virksomhed kan gøre for at forbedre dit indgående callcenter. Den første ting du skal gøre er at give en ordentlig uddannelse. Den anden er at give dine medarbejdere de rigtige værktøjer. Dine medarbejdere bruger ofte mere tid på at søge og skifte mellem platforme, hvilket kan påvirke deres arbejdsgang og arbejdsbyrde, hvis de ikke har en ordentlig help desk-løsning/software. Sidst, men bestemt ikke mindst, skal du motivere dine medarbejdere med belønninger og konsekvent interagere med dem. Spørg efter deres mening om deres daglig arbejdsgang og bede om nye ideer til forbedring.
Callcenter-software har hundredvis af funktioner, der kan transformere din kundeservice-arbejdsgang. F.eks. er IVR, automatisk tilbagekald eller opkaldsoverførsel få standarder, der kan påvirke, hvor effektivt dine medarbejdere håndterer opkaldene. En stor fordel ved at have callcenter-software er, at din virksomhed kan forbedre kundetilfredsheden, øge salget og øge agentproduktiviteten.
Vi sætter pris på din seneste tilmelding til LiveAgent.
En meddelelse sendes til din email-adresse, der indeholder loginoplysninger, lige efter din konto er installeret.
Hvis du venter et stykke tid, efter installationen er afsluttet, kan du få adgang til din konto direkte herfra.
Efter processen er overstået, vil vi sende dig dine loginoplysninger til din mailboks.
Our website uses cookies. By continuing we assume your permission to deploy cookies as detailed in our privacy and cookies policy.
Vi er tilgængelige på adskillige datoer