Opdag de 20 bedste indgående call center softwareløsninger i 2024. Lær om nøglefunktioner som smart opkaldsrouting, integrationer, og hvordan du vælger den rette løsning til dine behov.
Der er flere måder at kommunikere på i vores digitale tidsalder, men kunderne fortsætter primært med at kontakte virksomheder per telefon. Den bedste indgående call centerløsning lader din virksomhed håndtere indgående og udgående opkald hurtigt og med succes. Få forbindelse til dine kunder på flere kanaler ved hjælp af en enkelt indgående callcentersoftware. Strømlin din virksomheds kundeservice med et indgående callcenter for at øge kundetilfredsheden og øge salget.
Indgående call center software giver dit lokale eller eksterne call center mulighed for nemt at administrere alle indgående funktioner fra ét værktøj. Der er flere typer software til indgående opkald:
Indgående call center-softwareløsninger strømliner din kundeserviceoplevelse, så du hurtigt kan håndtere kunder gennem forskellige kanaler. Eksterne opkaldscentre kræver ikke, at indgående call centeragenter er sammen – hvilket giver din virksomhed mulighed for at fjerne forbundne omkostninger. Dine eksterne teams kan udføre deres arbejde effektivt fra hvor som helst i verden, mens de holder sig til et lavere budget.
Desuden er indgående kontaktcentre værdifulde aktiver for dine salgsteams for at sælge produkterne, besvare kundespørgsmål og i sidste ende lukke aftaler.
Interactive Voice Response (IVR) systemer giver opkaldere mulighed for at bruge selvbetjening, når de kontakter en virksomhed. En indgående call center software fungerer ved hjælp af interaktiv færdighedsbaseret routing eller internet protocol (VoIP). Færdighedsbaseret routing sender opkaldere til den mest relevante afdeling eller agent. Begge systemer bruger et lignende system til at udføre kundeopkald, såsom:
Når der er et indgående opkald i åbningstiden, gennemser det indgående callcenter-software virksomhedens database for at identificere kunden og informerer kundeserviceagenten.
Når du vælger en indgående call centersoftware, bør du og dine agenter sætte dig ind i softwarens komponenter. Her er hvad udgør indgående callcenter-software.
Billettering giver kundeservicemedarbejdere mulighed for at bruge en enkelt grænseflade for at besvare forespørgsler effektivt. Når en kundeservicemedarbejder modtager et kundeopkald via en hvilken som helst kanal, opretter den en billet. Agenter kan finde disse billetter i en universel postkasse for at tillade svar til kunderne hurtigt og effektivt. Billettering er en fantastisk måde at yde fremragende kundetilfredshed nemt og hurtigt, hvilket reducerer virksomhedens omkostninger.
Live chat software i det indgående call center-software giver medlemmer af dit kundesupportteam mulighed for at chatte over video, web, SMS og telefon. Automatisering driver live chat-software, så dine kunder kan modtage assistance fra kundeserviceagenter eller AI-drevne chatbots for at besvare enkle spørgsmål.
Call centerdelen af den indgående call centersoftware er den del af tjenesten, der muliggør interaktion mellem virksomhed og kunde. Uden den vil du måske ikke være i stand til at acceptere indgående opkald eller udsende personale til de rigtige steder.
Dine indgående call centers styring af sociale medier giver dig mulighed for at kommunikere gennem alle dine sociale kanaler fra én software.
Kundeportalen er en integreret del af indgående call centersoftware. Det giver kunderne hurtig adgang til vigtige kontooplysninger uden at skulle kontakte virksomheden direkte. Lad os f. eks. sige, at en kundes internetforbindelse går ned. I så fald kan de hurtigt kigge på deres konto på kundeportalsiden for at afgøre, om der er problemer med fakturering eller forfaldne betalinger, der kan forårsage tjenesteafbrydelsen.
Når du arbejder med indgående callcentre, er en vidensbase essentiel for at håndtere kundeforespørgsler korrekt. Det kan løse almindelige spørgsmål eller tekniske problemer, der kan opstå. Gennem vidensbasen, kan en kunde få løst deres problemer uden at ringe til Hjælp.
Automatisk dirigere indgående opkald fra kunder til agenter ved hjælp af enten prioriteret eller smart opkaldsdirigering. Hvis du bruger tilfældige tildelinger, vil opkald blive tilfældigt tildelt tilgængelige agenter. Hvis du bruger prioriterede opgaver, bliver opkald med den længste ventetid overført til den næste kvalificerede agent. Smart opkaldsrouting reducerer afbrudte opkald ved at sikre, at opkald bliver besvaret så hurtigt som muligt.
Taleintegration giver dig mulighed for nem integration af voice over internet protocol (VoIP) partnere. Indgående call center-softwaremulighed som LiveAgent integreres med over 99 % af VoIP-udbydere. Efter at have oprettet forbindelse til din udbyder, kan du tilslutte ubegrænset SIP-trunks afhængigt af dit indgående call center-software.
Et intelligent Interactive Voice Response (IVR) virksomhedsværktøj giver dig mulighed for at skabe personlige og komplekse IVR-træer for at fremskynde og automatisere dine talestøttekanaler. Denne funktion sparer ressourcer og sikrer, at kundeopkald bliver dirigeret til den relevante agent eller afdeling.
Indgående call centersoftware kan gemme indgående kundetelefonopkald på en sikker måde og voicemails uden yderligere opkaldsoptagersoftware, takket være integrerede call center optagelsesløsninger. Opkaldsoptagelse kan bruges til trænings- og supportformål, så du kan downloade eller afspille opkald, der er optaget i dit system.
Få even til at tilføje video chat hvor som helst på dit websted med indgående call centersoftware. De topintegrerede videochatprogrammer gør det muligt for videoopkald at være browserbaserede for at lette brugen, og gemme videoopkald på samme måde som billetter.
De avancerede rapporteringsfunktioner i call centeranalysen giver dig mulighed for at modtage dybdegående rapporter om, hvordan dit callcenter klarer sig. Du kan holde styr på vigtige callcenter-metrics, KPI’er og agentproduktivitet ved hjælp af forskellige ord ved at bruge call centeranalyser.
Hybridbilletter indeholder alle opkaldsoplysninger om traditionelle billet-ID’er, såsom din kundes problem og væsentlige oplysninger. Giver dig mulighed for at gemme kundekommunikation under et billet-ID, så agenter nemt kan se, hvilken kanal kunden bruger til at kontakte dig på.
Customer Relationship Management (CRM) i dit kontaktcentersoftware giver agenter mulighed for at se opkaldsoplysninger med det samme. Med kundeindsigt kan du hurtigt få adgang til kundedata, oprette noter og se tidligere interaktioner og billethistorik, hvilket giver dig en bedre forståelse af hele billedet og gør dig i stand til at yde bedre kundeservice.
Du skal kende dine forretningskrav, før du vælger et indgående call centersoftware, der passer til dine behov. Du bør overveje din virksomheds størrelse, forretningsmål, og om det er fjernarbejde eller ej. Du skal vælge et indgående call center-software, der gør det muligt for dit kundeserviceteam at støtte kunder på tværs af flere kanaler for at yde fremragende personlig service.
Når du vælger et indgående call center software, skal du være opmærksom på softwarens forpligtelser. I nogle arrangementer forpligter du dig til at betale månedligt for indgående call center software. I andre tilfælde kan du få et årligt abonnement eller software på stedet.
Indgående call center software opkræver normalt pr. agent pr. måned baseret på din virksomheds størrelse og serviceniveau. Din pris bestemmes af antallet af de tjenester, du vælger, og hvor mange agenter, der vil bruge platformen. Bedst vurderet indgående call center software har ingen kontrakt, ingen gebyrer og giver dig mulighed for at annullere når som helst.
Med indgående call center software, som LiveAgent, kan du få adgang til en kundeserviceportal. Denne portal giver dine agenter mulighed for at få information, videovejledninger og kundesupport.
Uanset om det er e-mail, live chat, telefon eller mere, skal du vælge indgående call center software med flere kontaktmuligheder. Vælg en software, der giver kunderne mulighed for at kontakte dig på enhver af de aktuelle kommunikationskanaler, du bruger i din virksomhed.
Vælg en software, der giver dig mulighed for at skalere dit månedlige abonnement op eller ned, baseret på dine agenter og planindstillinger – hvilket gør det nemt at justere dit softwareabonnement, når din virksomhed har en langsom eller travl tid på året.
Vælg software, der giver mulighed for samarbejde over VoIP eller sociale kanaler. Giver din indgående call center software mulighed for at integrere med de andre nødvendige tjenester for at få din kundeservicedrift til at køre
gnidningsløst.
Vær opmærksom på din softwares begrænsninger. Overvej størrelsen på din virksomheds personale og dine kunders behov, når du vælger funktioner. Sørg for, at din software kan håndtere alle dine kunders behov.
Når du vælger en indgående call center software, er det vigtigt at sætte dig ind i softwaren, før du vælger en. Virksomheder kan opnå dette gennem en demo, hvor de vil blive vist, hvordan softwaren fungerer. Viser, hvordan softwaren hjælper med at nå dine mål, og hvordan den kan hjælpe dig med at betjene dine kunder bedre. Ulempen er, at de fleste demoer af indgående call center software netop er det. Alligevel giver demoversioner dig mulighed for at vælge en indgående løsning, der matcher din virksomheds behov.
For at finde en indgående call center software skal du sammenligne de forskellige produkter med dine forretningsbehov. Det bedste indgående call center for dig afhænger i høj grad af, om du har et lille, mellem eller stort call center.
Tired of searching?
Are you still looking for software that will help you improve your customer service? LiveAgent may be the solution for you!
Ved at bruge indgående call center software, som LiveAgent, giver det dig mulighed for at besvare kundeopkald med en højere lydstyrke. Når du ikke kan besvare opkaldere, kan du bruge automatiske tilbagekald og automatiseret eller færdighedsbaseret opkaldsdirigering til at få opkaldere til de afdelinger, de har brug for. Gennem brugen af interaktiv talesvar har det aldrig været nemmere at kommunikere med kunderne.
Omni-channel support vil gøre dig i stand til at kommunikere med kunder over flere kanaler ved hjælp af bare ét stykke software. Dette fører til øget kundetilfredshed og loyalitet, når du yder hurtig og hjælpsom support til dine kunder. Indgående call center software giver dig mulighed for at yde bedre kundeservice og drive et mere succesfuldt call center.
Implementering af en indgående call center-løsning er nemmere, end du tror. Processen varierer fra software til software. De fleste, ligesom LiveAgent, giver mulighed for enkel integration. Vi vil bruge LiveAgent til dette eksempel på, hvor nemt det er at integrere indgående call center software i din virksomhed.
Først skal du tilmelde dig en konto til dig selv og dine agenter og derefter downloade softwaren. Konfigurer dine LiveAgent-implementeringer, og konfigurer det navn, din kunde ser, når de taler med en agent. Du skal forbinde din nuværende telefontjeneste til din nye indgående call center software. Du kan tilføje ekstra tilpasning til din implementering, men denne enkle opsætning kan klares på mindre end en time, så din virksomhed kommer hurtigt i gang.
Prisområdet for indgående call centerløsninger er tilgængelig for alle. Du kan bruge demosoftware gratis, og flere softwaremuligheder tilbyder en gratis prøveperiode. Disse er en glimrende mulighed for virksomheder at prøve softwaren for at se, om den passer til deres behov. De fleste indgående call center software er på et månedligt abonnement. Du kan finde indgående call center software på denne liste, der starter ved kun $1. Der er normalt flere niveauer af service med forskellige servicepriser, baseret på den service du ønsker.
For at give dit lille, mellem eller store call center mulighed for at finde passende software, har vi samlet en liste over de 20 bedste indgående call center software. Alle kan hurtigt og effektivt hjælpe dit call center med forskellige tilpasselige funktioner, fordele, ulemper og prismuligheder.
LiveAgents fremragende indgående call center løsning er effektiv til små, mellem eller store virksomheder. LiveAgent call software kan hjælpe dig med alle dine call centers behov for at drive din virksomhed effektivt.
LiveAgent er en fremragende indgående call centerløsning til telefonsupport. Tilbyder ubegrænsede optagelse af telefonsamtaler med hurtige chatkanaler via deres widget.
LiveAgent er et af de eneste programmer, der tilbyder en gratis version. De har også en gratis prøveversion. LiveAgent tilbyder flere serviceniveauer og priser, inklusive $9, $29 og $49 pr. måned.
Call Center Studio giver din virksomhed værktøjerne til at spore fragt og bruge interaktiv talerapportering for at forbedre din indgående opkaldsoplevelse.
Call Center er en fantastisk indgående call centerløsning til skalerbarhed. Call Center er bygget til hurtig kundeserviceinteraktion og giver maksimal skalerbarhed for dine små og mellemstore virksomheder.
Nøglefunktioner
Kontakt Call Center Studios indgående team for at modtage et tilbud på din call centervirksomhed.
Ringcentral er en nyttig indgående call center software til videochat med kunder og andre teammedlemmer.
Ringcentral er en god mulighed for små og mellemstore virksomheder for at få adgang til de funktioner, der hjælper dem med at holde forbindelsen til kunderne.
Ringcentral tilbyder en gratis prøveversion og gratis software med begrænsede funktioner. Ringcentral tilbyder fire per agent, per måned planer med forskellige funktioner til $19.99, $27.99, $34.99 og $49.99.
Zendesk tilbyder adskillige funktioner, herunder indgående og udgående opkald, tekst, monitorrouting og mere på sin cloud-baserede platform.
Zendesk er en fantastisk mulighed for indgående call center for en samlet arbejdsplatform, der giver dig mulighed for at håndtere alle softwarens funktioner fra ét sted. Disse funktioner er fremragende til små og store virksomheder.
Selvom Zendesk er en velkendt og populær mulighed for indgående call center, tilrådes det at overveje forskellige Zendesk-alternativer på markedet for at sikre sig, om Zendesk er det rigtige valg til din virksomhed og dine specifikke krav.
Zendesk er en cloud-baseret software, der har en gratis prøveversion, men ingen gratis version af softwaren. Zendesk tilbyder en mulighed for $19, $39, or $89 pr. agent, per måned.
Talkdesk har mange standardfunktioner, der er nødvendige for dine callcentre, såsom stemmestyrede funktioner, udgående opkaldsfunktioner, rapporter, analyser og intelligente routingfunktioner.
Talkdesk er en populær mulighed for mellem og store callcentre, der bruger Windows, Mac og webbaserede værktøjer. Talkdesk er en fremragende indgående call center software til nem implementering og opretholdelse af næsten 100 % oppetid.
En ulempe ved Talkdesk er, at de kræver, at din virksomhed kontakter dem direkte for at få et tilbud på tjenester, hvilket får kontraktfornyelser til at kræve ekstra planlægning.
Zoho Desk call center software har indgående call centerfunktioner, der giver din virksomheds analysefunktioner for at overvåge din succes.
Zoho Desk er en indgående call center software, der kan opfylde små, mellem og store callcentres behov. Zoho Desk er den bedste indgående call center software. For dens brugergrænseflade , der er nem at navigere og enkel medarbejdersoftwaretræning.
Du kan få planer med Zoho Desk, der inkluderer forskellige funktioner på denne cloud-baserede software til $14, $23 og $40 pr. måned pr. agent rate. Der er både en gratis prøveversion og en gratis softwareversion.
Cloudtalk giver dit call center mulighed for at bruge indgående cloud-baserede opkald, stemmestyrede funktioner, intelligent opkaldsdirigering, internationale telefonnumre, smarte opkaldere og statistikovervågning.
Cloudtalk er en omfattende cloud-baseret callcenter-løsning til håndtering af kundeserviceopkald med høj trafik over internettet. Softwaren er en remote-ready indgående call centerløsning, der kan være bedre til mindre callcentre.
Cloudtalk tilbyder en månedlig plan til $15, $20, og $35. Der er en gratis prøveversion, men ingen gratis version.
GoToConnect kan hjælpe med dine indgående og udgående call centerbehov med komplette softwareløsninger, uanset om din operation er personlig eller ekstern.
Denne software tilbyder indgående call centerløsninger til små og mellemstore callcentre, der søger en komplet softwareløsning.
GoToConnect kan bruges på cloud-baserede og mobilbaserede tjenester på en $22, $26 og $39 pr. agent pr. måned mulighed. Der er ingen gratis version af softwaren, men der er en gratis prøveversion.
Salesforce-platformen tilbyder analyser, interaktiv talesvar, indgående opkald, CMR-integration og marketingstatistikker til dit call center.
Salesforce Service Cloud er en fantastisk indgående call centersoftware til simple API integrationer med dine andre tredjepartssystemer. Denne cloud-kontaktcenterløsning er kendt for at håndtere små og mellemstore call center virksomheders behov for indgående call center.
Der er en gratis prøveversion, men ingen gratis softwareversion. Der er mulighed for $25, $75, $150 og $300 pr. måned for hele dit team.
Nice CXone tilbyder kundeoplevelse, call centeranalyse, indgående og udgående tjenester. Denne software tilbyder datadrevne resultater, som giver en bedre forståelse af forretningen.
Denne software giver små og mellemstore virksomheder mulighed for at tilbyde kundeservice og call centerbehov med cloud-baseret software til indgående og udgående opkald.
Priserne er normalt fra $90-$100 pr. bruger pr. måned. Kontakt kundeservice direkte for et tilbud. Der er en gratis prøveversion, men ingen gratis software.
Dialpad tilbyder udgående opkald, beskeder og videomøder for at levere komplette kontaktcenterløsninger til dannelse af virksomheder.
Dialpad tilbyder flere kundeserviceløsninger til små og mellemstore virksomheder, der ønsker at få virkninger for kunder. Dialpad call center software anbefales til hurtig kommunikation med kunder via videochat.
Denne cloud-baserede software til din lille eller mellemstore virksomhed er enten $20 eller $30. Hvis du vil have endnu flere muligheder ud over det, så kontakt dem direkte for et tilbud. Der er en gratis prøveversion, men ingen gratis software.
Agile CRM tilbyder kundechatsupport, telefonindstillinger og autosvar.
Denne software anbefales til små og mellemstore indgående call centervirksomheder. Det kan passe til virksomheder, der kun leder efter individuelle funktioner på grund af dets prissætning.
Agile har tre serviceniveauer; gratis, $15 og $80 pr. måned pr. agent. Der er en gratis prøveversion og en gratis version af softwaren tilgængelig.
Five9 tilbyder indgående og udgående call centerkapaciteter, professionelle tjenester, træning og kundesupport.
Denne software er velegnet til små, mellem og store call centervirksomheder med dens forskellige funktioner. Five9 kan bruges på næsten alt, såsom Windows, Mac, iPhone og webbaserede klienter.
Der tilbydes ingen gratis prøveversion eller gratis software. Five9 tilbyder en række produktpakker, men hvis du har brug for et specifikt tilbud, så kontakt dem direkte.
CallHippo tilbyder indgående opkald, automatisk distribution, e-mail-support og taleoptagelse med deres call center-software.
Denne software bruges i over 50 lande og er fantastisk til små virksomheder. CallHippo er en fantastisk indgående call centersoftware for at bruge et virtuelt telefonnummer, der giver virksomheder over hele kloden mulighed for nemt at integrere virtuelle opkald i deres kommunikation,
CallHippo har $10, $18 og $40 muligheder. Der er ingen gratis prøveversion eller gratis software. Denne cloud-baserede software kan bruges på flere enheder, herunder Windows, Mac og mobil.
Twilio tilbyder kommunikation med SMS, API’er, video og taletjenester.
Twilios software er velegnet til små virksomheder, der forsøger at få mest muligt ud af lidt. Denne software kan nemt integreres i andre software, hvilket gør det nyttigt for mindre virksomheder for at øge deres online tilstedeværelse.
Denne cloud-baserede software tilbyder unikke betalingsmuligheder lige fra pr. måned pr. person eller timebetaling. Opkald starter ved 2 cents i minuttet. Priser for at modtage opkald starter ved $1 pr. måned pr. telefonnummer og 1 cent pr. minut. Der er en gratis prøveversion, men ingen gratis version. Kontakt Twilio direkte for et tilbud.
VICIdial kan hjælpe din virksomhed med udgående opkald, indgående opkald, optagelse af opkald og chat.
VICIdial er den bedste indgående call center software til integration med Telcom. Denne indgående call center software er velegnet til små virksomheder, der forsøger at udbygge deres online call center. VICDial tilbyder support til alle deres tjenester og gør det muligt for mindre callcentre at udbygge deres virksomhed.
VICIdial software er gratis, bortset fra de indledende serverleveringsgebyrer, der spænder fra $400 til over $1.000, afhængigt af dine behov.
3CX software tilbyder indgående opkald, chat og videotjenester, som du kan bruge med dine nuværende headset og andet udstyr.
3CX er perfekt til små til mellemstore callcentre, der søger software med små opstartsomkostninger til serverbrug.
Du kan få dit første år med 3CX gratis. Service er i gennemsnit $145 eller $180 pr. agent om året i det andet år, hvilket gør denne software tilgængelig for alle. Du bør kontakte 3CX direkte for et tilbud.
Vonage Business Communications strømliner din call center-drift med en høj forbindelseseffektivitet og forskellige funktioner.
Denne indgående call center software er designet til at fungere godt med små virksomheder. Vonage Business Communications er en praktisk indgående call centerplatform for hurtigt at ændre indstillinger for brugere og profiler.
Der er mulighed for $14.99 og $39.99 med $0,03 pr. minut tilføjet til udgående opkald. Mulighederne varierer, og du kan tale med dem direkte for et yderligere tilbud.
Aircall-softwarefunktioner omfatter telefonsystemfunktioner som voicemail, interaktiv talesvar og virtuelle callcentre.
Denne service er en blanding af værdi og funktioner, der er velegnet til små og mellemstore callcentre, der leder efter effektiv en call center software.
Aircall har $40 og $70 månedlige abonnementsmuligheder, eller hvis du fakturerer årligt, sænkes denne pris til $30 og $50 pr. agent pr. måned. Der er ingen gratis software, men en gratis prøveversion er tilgængelig.
CallRail er et indgående call center software, der anbefales til at spore brugerengagement på dit websted og øge dine analytiske data.
Callrail er en anden mulighed for små og mellemstore virksomheder, der søger software til en overkommelig pris, der får mest muligt ud af analyser.
CallRail-planer starter ved $45, som inkluderer ti lokale telefonnumre og 500 minutter. Kontakt support for en mere detaljeret prisplan.
Når du vælger en passende indgående call center software til din virksomheds behov, skulle du gerne kunne sammenligne dem og deres forskellige funktioner. Dette giver dig mulighed for bedre at opbygge din virksomheds planer vedrørende dit call center. Følgende er vores valg for den bedste indgående call center software på markedet, og hvad der kunne gøre dem perfekte til din virksomhed.
LiveAgent indgående call centerløsning er et passende valg, hvis du har brug for at fremskynde din kundeservice og forbindelse. LiveAgent udnytter kraften i en robust kundeserviceportal, der bruger flere værktøjer. Den hurtigste chat-widget på markedet giver dine kunder mulighed for hurtigt at chatte med personalet, hvilket forbedrer callcenterets effektivitet. LiveAgent Ticketing bruger et hybrid billetteringssystem, der bruger omnichannel-support til nem sporing af problemer med flere kanaler. LiveAgent er en af de få indgående call center software, der tilbyder 24-timers erhvervssupport.
Looking for the right CRM software?
LiveAgent offers a wide range of features and integrations so everyone can find what they need. Wanna see it for yourself?
Primo Dialer en ny måde at forbinde dine brugere med kvalitets call center funktioner, der tilbydes via telekommunikation. Primo Dialer adskiller sig ved at tilbyde en række funktioner til en lav pris. Primo Dialer kunne være perfekt til mellemstore erhvervsopkaldscentre, der har brug for innovative telekommunikationsfunktioner.
PhoneBurner skaber opkaldssoftware, der giver dit indgående call center mulighed for at strømline præstationer. PhoneBurner hævder, at du kan kontakte 447 % flere ved at bruge deres indgående call center software, der adskiller sig fra andet software. PhoneBurner kan hjælpe dit kundeserviceteam inden for automatisering af arbejdsgange, kundeemneadministration, rapportering og en power dialer.
Denne prædiktive dialer-pakke skiller sig ud ved at være TCPA-kompatibel, hvilket garanterer online datasikkerhed fra hackere for dig og din virksomhed. ChaseData CCaaS er et glimrende match til callcentre med fem eller flere agenter. ChaseData CCaaS bruger funktioner, der hjælper callcentre, der er afhængige af høj oppetid, ved effektivt at besvare indgående opkald og automatiserede udgående opkald. Finansielle tjenester som inkassovirksomheder og banker kan bruge denne software, hvor der kræves høj oppetid mellem kunder for at nå dine B2B- eller B2C-mål.
Forbedre kundeserviceinteraktioner ved hjælp af XCALLYs unikke bevægelsesteknologi, som ikke findes i anden indgående call center software. XCALLY er en omnichannel indgående call center software, der integrerer deres Asterisk-tjeneste med shuttle- og bevægelsesteknologier, hvilket giver dig optimeret kontrol til at håndtere alle indgående call centerfunktioner med deres software. XCALLY er en god mulighed for indgående call center virksomheder, der søger professionelle løsninger til indgående, udgående og blandede call center softwaretjenester.
Ja! At prøve før køb er fremragende, fordi du vil have en indgående call center software, der opfylder din virksomheds behov. Gratis brug eller gratis prøveversions-muligheder hjælper med at se, om en bestemt software passer til dit call centerbehov. Nedbryd forskellen mellem en gratis prøveversion og gratis software for at få mest muligt ud af dem. Muligheden for at opleve alle funktionerne i software til et indgående call center giver dit team mulighed for at prøve det, før du køber. Gratis prøveperiode afhænger af indgående call center software. For eksempel tilbyder LiveAgent en 30-dages gratis prøveperiode, som du kan tilmelde dig på, på mindre end 60 sekunder uden behov for kreditkort.
Indgående call center software er nødvendig for din virksomhed, uanset størrelsen på dit call center. Software såsom LiveAgent kan spare din virksomhed penge og samtidig øge kvaliteten og kvantiteten af din kundekommunikation. At kunne håndtere alle dine call centerbehov gør indgående call center software nødvendig. Det giver dig mulighed for bedre at få adgang til klientoplysninger og strømline kundekommunikation.
Den bedste indgående call center software giver din virksomhed mulighed for at opnå mere med dine kundeservicemedarbejdere, alt sammen fra ét værktøj. LiveAgent gør dette for callcentre af alle størrelser ved at tilbyde fremragende funktioner uden opsætningsgebyr, intet kreditkort påkrævet, 24/7 support og muligheden for at annullere når som helst. LiveAgent har den indbyggede mulighed for at integrere med over 200 forskellige software, du allerede bruger til markedsføring.
LiveAgents omnichannel system tillader kommunikation med alle afdelinger. Når du bruger funktioner, såsom verdens bedste chat-widget, kan du hurtigt interagere med kunder, når de begynder at kommunikere. Med LiveAgents overlegne cloud-baserede telefonsupport har du ubegrænset optagelse af telefonsamtaler og kan deltage i viderestilling af telefonopkald, velegnet til indgående og udgående call centerbehov. Med LiveAgents analyser kan du se alle dine interaktioner med dine kunder, salg, websitedata og endda effektiviteten af dine agenter. LiveAgent bruger en hybrid billetstrøm, der når alle kanaler på en betalingsplan, der passer til dine behov.
Kunder foretrækker at kommunikere med virksomheder gennem det medie, de føler sig mest trygge ved. LiveAgent tillader indgående call centers at håndtere billettering, live chat og alle opkaldsfunktioner på grund af deres omnichannel-support. LiveAgent tilbyder din virksomhed indgående call center funktioner som interaktiv talesvar, indgående opkald, udgående opkald, kundeforholdsstyring, softphone, omnichannel-support og analyser.
LiveAgent software til indgående opkald er den mest funktionsrige software, der findes. LiveAgent tilbyder over 130 forskellige funktioner designet til at hjælpe med ind- og udgående opkald, statistik, kundeforholdsstyring og omnichannel support. Dette giver dit call center mere alsidighed, øget indtjening og gladere kunder.
Uanset hvad dit call centers størrelse er, skal du finde den rigtige software til valuta for pengene, for at hjælpe dig opnå succes og overskud. LiveAgent software hjælper kunder med at gøre alt dette med priser, som enhver virksomhed har råd til. En gratis prøveversion lader din virksomhed teste alle de funktioner, LiveAgent tilbyder i 14 dage uden et kreditkort. Det betyder, at nye callcentre kan tjene penge uden at bruge penge, mens du ser, hvordan programmet fungerer i dit team. LiveAgent har et fremragende værdi-pris-forhold for virksomheder, der ønsker at vokse med mere avancerede funktioner, og tilbyder en $15, $29 og $39 serviceniveau mulighed pr. agent pr. måned.
LiveAgent er den højst vurderede software til indgående call center software, med en gennemsnitlig anmeldelse på 4,7 stjerner på Capterra og 4,5 stjerner på G2. Tusindvis af brugere vidner om LiveAgents mange fordele og få ulemper. LiveAgents alsidighed er lig med øget salg, nem adgang og en overkommelig pris. Dette er grunden til, at LiveAgent konsekvent er vurderet som en af de bedste tilgængelige call center software.
Vælg et indgående inbound call center software, der er let at integrere med dine nuværende operationer, nemt at konfigurere og nemt for dit team at bruge. Dette betyder mindre træning for dit team og mere overskud til din virksomhed, med mere opmærksomhed på kunderne end træning. LiveAgent giver mulighed for begrænset træning og hurtig opsætning med deres let tilgængelige indgående call center software. Med LiveAgents enkle integration kan du få agenter til at udfylde kundeanmodninger den første dag. Øget tilgængelighed, brugervenlighed, opsætning og pris gør LiveAgent til den mest tilgængelige call center software på markedet.
For at få mest muligt ud af dit indgående call center software, bør du kende dets anvendelser og hvordan man håndterer mulige problemer; og du kan altid slå oplysninger op i vidensbaser eller i call center sektionen i LiveAgent Academy. Eller læs denne kortfattede FAQ-guide for at opnå yderligere indsigt om brug af software til indgående call center.
Fra redaktøren: Hvis nogen af oplysningerne i denne oversigtsartikel er unøjagtige, bedes du kontakte os, og vi vil revidere den i overensstemmelse hermed.
Find the best call center
LiveAgent offers wide range of call center tools, and therefore making it great choice for businesses of all sizes. Curious about all the opportunities?
Den rigtige helpdesk-software til enhver startup
LiveAgent is a help desk solution that connects multiple channels in one interface. Find out more about LiveAgent and its business/industry benefits.
Giv fremragende kunde service.
Great customer service starts with better Help Desk Software. See the benefits of LiveAgent and get started with it in 5 minutes.
Join our community of happy clients and provide excellent customer support with LiveAgent.
Our website uses cookies. By continuing we assume your permission to deploy cookies as detailed in our privatliv og cookies politik.
Answer more tickets with our all-in-one help desk software. Try LiveAgent for 30 days with no credit card required.
Hello, I’m Andrej. We’re thrilled to invite you to an exclusive software demo where we’ll showcase our product and how it can transform your customer care. Learn how to achieve your business goals with LiveAgent or feel free to explore the best help desk software by yourself with no fee or credit card requirement.
Andrej Saxon | LiveAgent support team