Hvad er et begrænset help center?
Begrænset help center begrænser kunders login for at indsende eller svare på billetter. Ved at begrænse dit help center kan du undgå spam eller dobbelte indlæg og øge ydeevnen og effektiviteten. Til gengæld vil det hjælpe dig med at forblive “tættere” og mere åben over for dine kunder.
Frequently Asked Questions
Hvad er et begrænset help center?
Begrænset help center begrænser kundelogin til at indsende og svare på billetter. Dette giver dig mulighed for at undgå spam og duplikerede meddelelser. Dette øger effektiviteten og nyttevirkningen.
Hvilke slags typer af begrænset help center er der?
Det begrænsede help center kan begrænse de kommunikationskanaler, som en kunde kan kontakte. Derudover kan det begrænse antallet af indlæg, som én person kan indsende.
Tilbyder LiveAgent en begrænset help center funktion?
LiveAgent tilbyder en begrænset help center funktion. Dette har sine fordele, da det giver dig mulighed for at undgå spam og dobbelte indlæg, men desværre øger det også afstanden mellem kunden og brand.
Expert note
Et begrænset help center kan begrænse kunders login for at indsende eller svare på billetter. Dette kan hjælpe med at undgå spam og duplikerede meddelelser, men også øge afstanden mellem kunden og brandet.

Freshdesk gamification funktion anmeldelse
Vil du gamify dit kundesupportteams oplevelse? Tjek vores Freshdesk gamification anmeldelse for at høre mere om det. Du bør ikke gå glip af det. Læs nu.
LiveAgent gamification funktion anmeldelse
Tjek vores anmeldelse af LiveAgents gamification-funktioner, designet til at hjælpe dig med at motivere dit team og forbedre kundetilfredsheden.