Begrænset help center

Hvad er et begrænset help center?

Begrænset help center begrænser kunders login for at indsende eller svare på billetter. Ved at begrænse dit help center kan du undgå spam eller dobbelte indlæg og øge ydeevnen og effektiviteten. Til gengæld vil det hjælpe dig med at forblive “tættere” og mere åben over for dine kunder.

Frequently asked questions

Hvad er et begrænset help center?

Begrænset help center begrænser kundelogin til at indsende og svare på billetter. Dette giver dig mulighed for at undgå spam og duplikerede meddelelser. Dette øger effektiviteten og nyttevirkningen.

 

Hvilke slags typer af begrænset help center er der?

Det begrænsede help center kan begrænse de kommunikationskanaler, som en kunde kan kontakte. Derudover kan det begrænse antallet af indlæg, som én person kan indsende.

 

Tilbyder LiveAgent en begrænset help center funktion?

LiveAgent tilbyder en begrænset help center funktion. Dette har sine fordele, da det giver dig mulighed for at undgå spam og dobbelte indlæg, men desværre øger det også afstanden mellem kunden og brand.

 

Tilbage til ordforklaringen Opret en GRATIS konto

Our website uses cookies. By continuing we assume your permission to deploy cookies as detailed in our privacy and cookies policy.

×
Plan en én-til-én samtale og opdag hvordan LiveAgent kan hjælpe din virksomhed.

Vi er tilgængelige på adskillige datoer

Planlæg en demo