Hvad er et begrænset help center?
Begrænset help center begrænser kunders login for at indsende eller svare på billetter. Ved at begrænse dit help center kan du undgå spam eller dobbelte indlæg og øge ydeevnen og effektiviteten. Til gengæld vil det hjælpe dig med at forblive “tættere” og mere åben over for dine kunder.
Frequently Asked Questions
Hvad er et begrænset help center?
Begrænset help center begrænser kundelogin til at indsende og svare på billetter. Dette giver dig mulighed for at undgå spam og duplikerede meddelelser. Dette øger effektiviteten og nyttevirkningen.
Hvilke slags typer af begrænset help center er der?
Det begrænsede help center kan begrænse de kommunikationskanaler, som en kunde kan kontakte. Derudover kan det begrænse antallet af indlæg, som én person kan indsende.
Tilbyder LiveAgent en begrænset help center funktion?
LiveAgent tilbyder en begrænset help center funktion. Dette har sine fordele, da det giver dig mulighed for at undgå spam og dobbelte indlæg, men desværre øger det også afstanden mellem kunden og brand.
LiveAgent tilbyder kundesupport-platform til virksomheder med chat, opkald, videoopkald, kontaktformularer og forum. Opkaldswidgets og målgruppekendskab er vigtige for at forbedre kundeinteraktion og salg. Kvaliteten af opkald afhænger af teknologi og dygtige agenter. SLA'er kan hjælpe med at definere svartider. LiveAgent er gratis i 14 dage.
En helpdesk portal er et informations- og kommunikationssystem, der giver effektiv kundesupport og svarer på spørgsmål om produkter og tjenester. LiveAgent tilbyder en sådan portal, inklusive en gratis version, der kan tilpasses virksomhedens behov. Det forbedrer kundesupport på tværs af forskellige kanaler.
Gamification i helpdesk-systemer tilbyder agenter niveauer, badges og belønninger for at fremme sund konkurrence og forbedre produktiviteten. Et alt-i-et helpdesk-værktøj sparer penge ved at eliminere behovet for flere dyre værktøjer og forbedrer sikkerheden. Anvendelse af en helpdesk forbedrer også kundeservice, engagement og loyalitet, hvilket kan reducere omkostningerne ved kundeanskaffelse.