What is customer information?
Navn, telefonnummer, e-mailadresse, firmaadresse, ordrer og meget mere. Disse er kundeoplysninger, som enhver virksomhed skal gemme for at give en perfekt kundesupport. Virksomheder kan spore forskellige oplysninger om kunder.
Every company also has to know, what their customers demand or how company can exceed customers’ expectations. This can increase sales, revenues and build customer satisfaction. More information tends to have better customer service and growth of your business.
Få mere at vide om Kontakter og Kontaktfelter i LiveAgent.
Frequently Asked Questions
Hvad er kundeinformation?
Oplysninger om kunden er de data, vi har om dem i systemet. Normalt er disse for- og efternavn, telefonnummer, e-mailadresse, firmaadresse, ordrehistorik osv. Disse oplysninger er påkrævet af hver virksomhed.
Hvor opbevares kundeoplysninger i LiveAgent?
Oplysninger om klienter i LiveAgent gemmes i databasen i agentens panel. For at tjekke dem kan du gå til sektionen 'Kunder'. Der finder du al den information, du har brug for om de tilgængelige kunder. På denne måde kan du forbedre din kundeservice.
Hvordan sikrer man kundeoplysninger?
Opbevaring af følsomme kundedata betyder, at de skal være ordentligt sikret. For at beskytte dem godt, skal du huske kun at indsamle de data, du har brug for. Hold den software, du bruger til at kommunikere med klienten, opdateret - de har normalt de passende krypteringsteknologier indbygget. Næste trin er at begrænse tilgængeligheden af kundeoplysninger til personer, der virkelig har brug for dem. Teambevidsthed om, hvordan data håndteres, er også ekstremt vigtigt.