Hvad er kundetilfredsheds-score?
Kundetilfredshed er et værktøj, der bruges til at måle, om kunden var tilfreds med det produkt, han/hun har købt eller ej.
Kunder i dag efterlader kommentarer på sociale apps om, hvordan deres interaktion med et produkt var. Det kan være bedre end deres forventninger, godt, eller lavere end forventningerne. Organisationer kan overvåge deres kunders tilfredshedsniveau via telefonopkald eller online-undersøgelser. Dette vil hjælpe dem med at foretage ændringer i overensstemmelse hermed, så kunderne er tilfredse med det, de køber, og virksomheden ikke mister sine kunder.
Frequently Asked Questions
Hvad er definitionen på kundetilfredsheds-score?
Kundetilfredsheds-score er en indikator, der viser os graden af kundeloyalitet. Virksomheder bruger det til at vurdere graden af kundetilfredshed med oplevelsen med en given virksomhed (køb, interaktion, leveret produkt eller service).
Hvordan måler man kundetilfredsheds-score?
Hvis du vil måle kundetilfredsheds-score, skal du sende dine kunder et kort spørgeskema, og de vil så kunne besvare et servicevurderingsspørgsmål såsom "Hvordan vil du vurdere den service/produkt, du har modtaget?" Kunder bør svare på en skala fra 1 til 5, hvor 1 er meget utilfreds og 5 er meget tilfreds. Men hvis du har brug for at udvide din undersøgelse, kan du også bruge en 10-punkts skala.
Kan du måle kundetilfredsheds-score ved hjælp af LiveAgent?
LiveAgent-brugere kan måle kundetilfredshed ved hjælp af native integration med Nicereply. Det er et værktøj til kundetilfredshedsundersøgelse. Integrationen giver en undersøgelsesskabelon, der kan sendes til din kundebase via e-mail, integrere et undersøgelseslink i din e-mailsignatur eller via live chat.
LiveAgent tilbyder en bred vifte af funktioner, herunder videoopkald, chat, billetadministration, call center-funktioner og meget mere. Det giver virksomheder mulighed for at forbedre kundesupporten og øge kundetilfredsheden. Med LiveAgent kan virksomheder kommunikere mere personligt med deres kunder gennem videoopkald og samtidig tilbyde chatsupport. Derudover kan LiveAgent integreres med andre systemer og tilpasses efter virksomhedens behov. Med en 30-dages gratis prøveperiode kan virksomheder opleve fordelene ved LiveAgent uden forpligtelser.
Automatiseringsstøtte er afgørende for at forbedre kundeservice. Det øger produktiviteten, sparer omkostninger og øger kundetilfredsheden. LiveAgent tilbyder effektive automatiseringsfunktioner, herunder tidsregler, regler, IVR, automatisk tilbagekald og automatiseret billetdistribution. Disse funktioner kan konfigureres på få minutter og forbedrer kundeserviceoplevelsen markant.