Hvad er kundetilfredsheds-score?
Kundetilfredshed er et værktøj, der bruges til at måle, om kunden var tilfreds med det produkt, han/hun har købt eller ej.
Kunder i dag efterlader kommentarer på sociale apps om, hvordan deres interaktion med et produkt var. Det kan være bedre end deres forventninger, godt, eller lavere end forventningerne. Organisationer kan overvåge deres kunders tilfredshedsniveau via telefonopkald eller online-undersøgelser. Dette vil hjælpe dem med at foretage ændringer i overensstemmelse hermed, så kunderne er tilfredse med det, de køber, og virksomheden ikke mister sine kunder.
Frequently asked questions
Hvad er definitionen på kundetilfredsheds-score?
Kundetilfredsheds-score er en indikator, der viser os graden af kundeloyalitet. Virksomheder bruger det til at vurdere graden af kundetilfredshed med oplevelsen med en given virksomhed (køb, interaktion, leveret produkt eller service).
Hvordan måler man kundetilfredsheds-score?
Hvis du vil måle kundetilfredsheds-score, skal du sende dine kunder et kort spørgeskema, og de vil så kunne besvare et servicevurderingsspørgsmål såsom "Hvordan vil du vurdere den service/produkt, du har modtaget?" Kunder bør svare på en skala fra 1 til 5, hvor 1 er meget utilfreds og 5 er meget tilfreds. Men hvis du har brug for at udvide din undersøgelse, kan du også bruge en 10-punkts skala.
Kan du måle kundetilfredsheds-score ved hjælp af LiveAgent?
LiveAgent-brugere kan måle kundetilfredshed ved hjælp af native integration med Nicereply. Det er et værktøj til kundetilfredshedsundersøgelse. Integrationen giver en undersøgelsesskabelon, der kan sendes til din kundebase via e-mail, integrere et undersøgelseslink i din e-mailsignatur eller via live chat.
Expert note
<p>Kundetilfredsheds-score er en vigtig indikator for virksomheders kundeloyalitet og succes. En høj score opnås ved at forstå kundens behov og levere en god kundeoplevelse.</p>

Answer Delivery Status Indicator
The answer delivery status indicator in LiveAgent tickets provides information on the status of email replies, including if they were sent, scheduled, delayed, or not delivered. Administrators and owners can access detailed email response information for a specific time period. If an answer is not delivered, a delivery report can be viewed to determine the issue.
Gå hånd i hånd med dine kunder
LiveAgent er en unik software til kundeinteraktion, der hjælper med at forbedre kundeservice og øge salget. Teamet reagerer hurtigt og implementerer effektive løsninger. TrustPay og Nay er nogle af de virksomheder, der har haft succes med LiveAgent. Kundetilfredsheden stiger, og responstiden forbedres.