Prøveperiode

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

LiveAgent -priser
Vi fakturerer i USD, og det endelige faktureringsbeløb er baseret på USD/EUR -omregningskursen fra den dag, din konto blev oprettet.
Omnichannel helpdesk-software komplet med avanceret automatisering, live chat, sociale integrationer og callcenter -funktioner
14 dages gratis prøveperiode
Intet kreditkort påkrævet
Opgrader og beta løbende
Ingen kontrakter
Intet installationsgebyr
Annuller når som helst

Billet

Et must-have organisationsværktøj til e-mail-billetter

$ 15 /agent/måned
13 & nbsp € /agent/måned
  • Ubegrænset billethistorik
  • Ubegrænset e-mail adresser
  • Avanceret rapportering
  • Kundeportal + forum
  • API + integrationer
  • Regler og tidsregler
  • Kunde service
  • Opsætning af hvid handske
Ticket+Chat

Billet+Chat

En robust multi-channel live chat og billetløsning

$ 29 /agent/måned
25 & nbsp € /medarbejder/måned

Alt i billet plus:

  • Ubegrænset chat knapper
  • Feedback management
  • Besøgende i realtid overvåger
  • Proaktive chatinvitationer
  • Chattilfredshedsundersøgelser
  • Sociale netværk*
  • Tidssporing*
  • Revisionslog*
All-inclusive

Alt inklusiv

En kraftfuld omnichannel helpdesk med 180+ funktioner

$ 39 /medarbejder/måned
33 & nbsp € /medarbejder/måned

Alt i Ticket + chat plus:

  • Call center support
  • Videoopkald
  • IVR
  • Opkaldsdirigering og -overførsler
  • Hardware IP -telefon
  • Ubegrænset opkald optagelser
  • Alle stjernetjenester fra tidligere pakker er gratis i denne pakke
Free

Gratis

For evigt gratis konto med nogle begrænsninger

$ 0 /medarbejder/måned
0 & nbsp € /medarbejder/måned
  • 7 dages billethistorik
  • 1 chat -knap
  • 1 telefonnummer
  • 1 mailadresse
  • Grundlæggende rapporter
  • Kundeportal + forum
  • Ubegrænset billethistorik Hav alle dine billetter ved hånden, når du har brug for dem. LiveAgent gemmer alle billetter i en ubegrænset periode.
  • Ubegrænset e-mail adresser Tilslut et ubegrænset antal e-mail-adresser (salg, marketing, teknisk support) til din LiveAgent-konto for at sikre problemfri support på hele virksomheden.
  • Avanceret rapportering Opret avancerede rapporter (kanal, medarbejder, afdeling, SLA-overholdelse osv.) i form af søjlediagrammer, cirkeldiagrammer, arealdiagrammer eller linjediagrammer.
  • Kundeportal + forum Brug vores kundeportal til at opbygge din helt egen vidensbase. Fyld den med fora, vejledningsartikler, ofte stillede spørgsmål og bokse med feedback og forslag.
  • API + integrationer Integrer dine yndlingsapplikationer med vores helpdesk -software via vores unikke API -nøgle. Tilslut faktureringsstyringssystemer, CRM’er, samarbejdsværktøjer og mere.
  • Regler og tidsregler Opret tilpassede handlinger eller tidsudløste automatiseringsregler for at fremskynde gentagne opgaver, der ikke kræver opmærksomhed fra dinemedarbejdere.
  • Kundeservice Kontakt os på en af vores kommunikationskanaler, hvis du har brug for hjælp. Vi tilbyder kundesupport døgnet rundt året rundt.
  • Opsætning af hvid handske Læn dig tilbage og slap af, mens vi opretter din LiveAgent -konto til dig. Log ind på et klar helpdesk -system, der vil øge din medarbejders produktivitet og forbedre kvaliteten af din kundeservice.

Alt i billet plus:

  • Ubegrænset chat knapper Placer et ubegrænset antal chatknapper på tværs af forskellige webadresser på dit websted. Vis/skjul hver knap i henhold til specifikke adfærdsmæssige udløsere.
  • Feedback management Opmuntre dine kunder til at sende dig nye ideer og feedback til fremtidig udvikling.
  • Besøgende i realtid overvåger Overvåg, hvad dine webstedsbesøgende laver. Se, hvilke webadresser de har åbne, hvor længe de har gennemset hver side, og få besked, når de navigerer til en ny side på dit websted.
  • Proaktive chatinvitationer Nå ud til dit websteds besøgende med proaktive chatinvitationer. Lad dem vide, at du er online og klar til at hjælpe, hvis de har brug for det.
  • Chattilfredshedsundersøgelser Få øjeblikkelig feedback efter hver live chat -session. Find ud af, hvordan du kan forbedre, hvad der blev gjort rigtigt, og overvåge kundetilfredshed over tid.
  • Sociale netværk Tag kontrollen tilbage over dine sociale medier. Integrer LiveAgent med Facebook, Instagram, Twitter og Viber for at strømline alle kommentarer, meddelelser og omtaler direkte i din helpdesk i form af en billet.
  • Timeregistrering Spor dine arbejdsvaner. Se, hvor lang tid det tager dig at svare på hver billet, eller hvor lange dine pauser var.
  • Auditlog Find noget mistænkeligt? Gennemgå revisionsloggen for at se, hvilke handlinger hver medarbejder har udført i løbet af en bestemt periode.

Alt i Ticket + chat plus:

  • Call center support Opret et fuldt fungerende virtuelt callcenter komplet med ACD, IVR, avancerede tilbagekaldsmuligheder og mere.
  • Videoopkald Vil du blive mere personlig? Start et videoopkald for at give dine kunder en mere unik, personlig supportoplevelse.
  • IVR Forbedre din kundes callcenteroplevelse ved at designe omfattende interaktive voice response (IVR) træer, der leder dem til den korrekte supportafdeling eller medarbejder.
  • Opkaldsdirigering og -overførsler Vores callcenter -software er udstyret med ACD og deltog i opkaldsoverførsler. Nyd problemfri opkaldsovergange fra en medarbejder til en anden i dag.
  • Hardware IP -telefon Føler du dig mere tryg ved at bruge din hardware -telefon? Ingen problem! Tilslut det med LiveAgent for at besvare opkald på det. Der er ingen grund til at bruge softphones eller besvare opkald i browseren, hvis du ikke er til det.
  • Ubegrænset opkald optagelser Alle indgående og udgående opkald foretaget med LiveAgent registreres automatisk for din bekvemmelighed. Få adgang til opkaldsoptagelser når som helst til kvalitetssikring, uddannelse eller juridiske formål.
  • Alle stjernetjenester fra tidligere pakker er gratis i denne pakke
  • 7 dages billethistorik Hver billet kan maksimalt ses i 7 dage efter modtagelsen. Efter 7 dage vil billetten ikke længere være tilgængelig.
  • 1 chat -knap Føj en chat -knap til en URL efter eget valg.
  • Telefonnummer Tilslut et enkelt telefonnummer for at foretage og modtage opkald via dit virtuelle callcenter.
  • E-mailadresse Forbind en e -mail -adresse med vores billetsoftware for at organisere, spore og besvare alle e -mail -forespørgsler rettidigt.
  • Grundlæggende rapporter Få et komplet overblik over din analyse og medarbejderens ydeevne. Generer rapporter i flere formater, herunder søjlediagrammer, cirkeldiagrammer eller linjediagrammer.
  • Kundeportal + forum Brug vores kundeportal til at opbygge din helt egen vidensbase. Fyld den med fora, vejledningsartikler, ofte stillede spørgsmål og bokse med feedback og forslag.
  • Kundeservice Vi tilbyder kundesupport døgnet rundt året rundt. Kontakt os på live chat, e -mail, telefon, sociale medier eller via vores kundeportal.
* Service opkræves i henhold til prislisten, som du finder i den komplette sammenligning af planer herunder
Sammenlign planer
Tjek vores plan sammenligninger og vælg den bedste for dig

Billet

Billet+Chat

Alt inklusiv

Gratis

Billet

$ 15 /agent/måned
13 & nbsp € /medarbejder/måned
Ticket+Chat

Billet+Chat

$ 29 /agent/måned
25 & nbsp € /medarbejder/måned
All-inclusive

Alt inklusiv

$ 39 /medarbejder/måned
33 & nbsp € /medarbejder/måned

Free

Gratis

$ 0 /medarbejder/måned
0 & nbsp € /medarbejder/måned
Kommunikationskanaler
Kundeportal
Opsætning af en kundeportal komplet med en vidensbase, forum, og ofte stillede spørgsmål. Kundeportal funktion
Kontaktformularer
Giv dine kunder mulighed for at nå ud via en kontaktperson form der er placeret direkte på dit websted. Kontaktformularfunktion
Slap notifikationer
Modtag en Slack -meddelelse, hver gang du modtager en ny billet eller et billetsvar i LiveAgent. Slack meddelelsesfunktion
Kundeforum
Opret et online community forum for dine brugere. BEMYNDIG dem at stille spørgsmål, give svar og føre diskussioner. Kundeforumfunktion
E-mail billettering (e-mail-adresser)
Smart e-mail billettering sikrer, at ingen e-mails går tabt eller forblive ubesvaret. Vores billetsystem forhindrer også dobbeltreaktioner med agentkollisionen opdagelse funktion. Billetfunktion
Ubegrænset
Ubegrænset
Ubegrænset
1 E-mail -adresse
Live chat
Få kundetillid og boost salget med personlige, live chat support i realtid. Live chat funktion
Ubegrænset
Ubegrænset
1 Chat -knap
Proaktive chatinvitationer
Engager dine besøgende på dit websted ved at invitere dem til at chatte med dine medarbejdere. Proaktiv snak invitationsfunktion
Feedback management
Opfordre kunderne til at sende dig nye ideer og feedback til fremtidig udvikling. Feedback & Forslagsfunktion
Instagram
Strømlin alle kommentarer og omtaler af din Instagram side og svar direkte fra dit LiveAgent -billetdashboard. Instagram -funktion
$ 39 / måned / pr. Acc 33 & nbsp € / måned / pr
Yderligere månedligt funktionsgebyr. (Antallet af medarbejdere på din konto øger eller reducerer ikke dette ekstra månedlige gebyr.)
$ 39 / måned / pr. Acc 33 & nbsp € / måned / pr
Yderligere månedligt funktionsgebyr. (Antallet af medarbejdere på din konto øger eller reducerer ikke dette ekstra månedlige gebyr.)
Viber
Svar på Viber -beskeder direkte fra dit LiveAgent -instrumentbræt. Viber -funktion
$ 39 / måned / pr. Acc 33 & nbsp € / måned / pr
Yderligere månedligt funktionsgebyr. (Antallet af medarbejdere på din konto øger eller reducerer ikke dette ekstra månedlige gebyr.)
$ 39 / måned / pr. Acc 33 & nbsp € / måned / pr
Yderligere månedligt funktionsgebyr. (Antallet af medarbejdere på din konto øger eller reducerer ikke dette ekstra månedlige gebyr.)
Twitter
Overvåg unikke søgeord, og svar på Tweets, der kræve handling. Alle svar fra LiveAgent sendes som tweets. Twitter -funktion
$ 39 / måned / pr. Acc 33 & nbsp € / måned / pr
Yderligere månedligt funktionsgebyr. (Antallet af medarbejdere på din konto øger eller reducerer ikke dette ekstra månedlige gebyr.)
$ 39 / måned / pr. Acc 33 & nbsp € / måned / pr
Yderligere månedligt funktionsgebyr. (Antallet af medarbejdere på din konto øger eller reducerer ikke dette ekstra månedlige gebyr.)
Facebook
Svar på Facebook -beskeder, indlæg, kommentarer eller nævner direkte fra LiveAgent. Facebook funktion
$ 39 / måned / pr. Acc 33 & nbsp € / måned / pr
Yderligere månedligt funktionsgebyr. (Antallet af medarbejdere på din konto øger eller reducerer ikke dette ekstra månedlige gebyr.)
$ 39 / måned / pr. Acc 33 & nbsp € / måned / pr
Yderligere månedligt funktionsgebyr. (Antallet af medarbejdere på din konto øger eller reducerer ikke dette ekstra månedlige gebyr.)
Call center support
Vælg din VoIP udbyder fra vores partners liste, Opsætning ubegrænsede agentenheder, og begynd at besvare telefonopkald direkte fra din browser. Call center support
1 Telefonnummer
Videoopkald
Forøg udgående salg og forbedre kundetilfredshed med vores videoopkaldsfunktion. Bliv personlig, og glem ikke at smile! Videoopkaldsfunktion
Samtalehåndtering
Billet historie
Gem alle billetter og chatudskrifter på ubestemt tid. Adgang alle tidligere billetter, samtaler og opkaldsoptagelser til kvalitetssikring, juridisk eller uddannelse formål til enhver tid.
Ubegrænset
Ubegrænset
Ubegrænset
7 dage
Flet billetter
Har modtaget flere billetter om det samme problem og ønsker til kombinere dem? Ingen problem! Brug vores flet billetter funktion.
Tilpassede billetfelter
Lærte du nogle værdifulde oplysninger? Opret en tilpasset billet feltet, og tilføj det til billetinformationspanelet. Brugerdefineret billetfelt funktion
Split billetter
Har du modtaget en billet med flere anmodninger? Opdel billet i to og tildele hver til en anden agent/afdeling. Split billetter funktion
Interne billetter
Opret en intern note til dine kolleger. Noterne er kun synlig for medarbejdere, så der er ingen grund til at bekymre sig om, at andre slutbrugere eller kunder ser din private noter. Interne billetter
Vedhæftede filer
Træk og slip vedhæftede filer let (billeder, musik, video, dokumenter osv.) for at dele dem med dine kunder. Vedhæftningsfunktion
Billetmasseaktioner
Vælg flere billetter på én gang, og kør massehandlinger til Gemme tid. Med denne funktion kan du løse, overføre eller slette flere billetter med en enkelt klik. Billetmasseaktioner funktion
At løse algoritme
Prioriter automatisk billetter, der skal løses i henhold til serviceniveauaftaler (SLA’er) og dato og klokkeslæt, da de blev modtaget. At løse funktion
Undersøgelse af billettilfredshed
Send automatisk e-mails med billettilfredshedsundersøgelse efter hver interaktion for at sikre, at dine kunder får service af høj kvalitet.
Brugerdefinerede tags
Tilføj brugerdefinerede tags for at organisere og filtrere gennem billetter mens ser deres indhold hurtigt.
Tilpassede billetfiltre
Opret unikke billetfiltre til søgning og filtrering lettere. Tilpassede billetfiltre funktion
Agentnotater til billetter
Tilføj private noter til billetter. Private noter er synlige for kun medarbejdere, så der er ingen grund til at bekymre sig om, at dine kunder eller andre slutbrugere ser dem. Agentnotater til billetter
Dashboards i realtid
En realtidsoversigt over din brugsstatistik.
Billetoverførsler
Overfør billetter til de medarbejdere eller afdelinger, der er bedst udstyret til at håndtere dem med et enkelt klik.
WYSIWYG editor
Brug vores WYSIWYG -editor til at style indholdet i dine e-mails, e-mail -skabeloner og videnbaserede artikler. WYSIWYG editor-funktion
Flere billetfaner
Løser du mere end en billet ad gangen? Ingen problem! Åbn flere billetfaner i din LiveAgent-app, og skift frem og tilbage Efter behov. Flere billetfane- funktion
Arbejdstimer
Hvornår er du tilgængelig for at hjælpe dine kunder? Lad dem ved godt med Arbejdstimer funktion
Afdelinger
Opret salgs-, marketing- og teknisk supportafdelinger til lettere billetrouting og ansvarsfordeling. Afdelingsfunktion
Dåser svar
Fremskynd dine svar ved at bruge foruddefinerede sekvenser af tekst. Dåse svar funktion
Kontakter og grupper
Segmentér kunder efter interesser, alder, nationalitet eller evt Andet metrisk. Kontakter funktion & Gruppe-funktion
Foruddefinerede svar
Opret foruddefinerede svar til supportforespørgsler, der kan være besvaret med et generisk svar. Foruddefinerede svar funktion
Chatudskrifter
Har dine kunder brug for en kopi af den samtale, de har havde med dig? Giv dem chat-udskrifter via e-mail.
Begrænset til 1 Chat -knap
Fildeling over chat
Vores live chat understøtter JPG, JPEG, PNG, GIF, PDF og TXT fil deling.
Begrænset til 1 Chat -knap
Vindue til mobil chat
Vores live chat -widgets er lydhøre - det kan kunderne Start chatter let på mobil eller desktop.
Begrænset til 1 Chat -knap
Indstilling af chat -velkomstbesked
Send automatiske chat -velkomstbeskeder til din nye internet side besøgende for at vise, at du er online og tilgængelig til at hjælpe dem efter behov.
Begrænset til 1 Chat -knap
Besøgende i realtid overvåger
Overvåg, hvad dine webstedsbesøgende laver. Se hvilken URL’er de har åbent, hvor længe de har gennemset hver side, og får besked, når de navigerer til -en ny side på dit websted.
Chattilfredshedsundersøgelser
Få øjeblikkelig feedback efter hver kundeinteraktion. Find ud, hvordan du kan forbedre, hvad der blev gjort rigtigt, og overvåge kundetilfredshed over tid. Funktion for agentvurderinger
Tidssporing
Få en dybere forståelse af din helpdests ydeevne ved at spore din agents arbejdsvaner. Se, hvor lang tid det tager dem at svare på hver billet, hvor lang tid de var online, eller hvor lange deres pauser var. Tidssporingsfunktion
$ 19 / måned / pr. Acc 16 & nbsp € / måned / pr. acc
Yderligere månedligt funktionsgebyr. (Antallet af medarbejdere på din konto øger eller reducerer ikke dette ekstra månedlige gebyr.)
Opkald i kø
Hvis alle online medarbejdere har travlt med igangværende opkald, LiveAgent opretter automatisk en opkaldskø for nye opkaldere. Opkaldskø indikator
Begrænset til 1 telefonnummer
IVR
Forbedre din kundes callcenteroplevelse ved design omfattende interaktive voice response (IVR) træer, der leder dem til den korrekte support afdeling eller agent. IVR funktion
Ubegrænset opkald optagelser
Ubegrænset opkaldsoptagelse sikrer, at du altid er det beskyttet med optagelser af dine opkald i høj kvalitet, når du har mest brug for dem. Ubegrænset opkald optagelser funktion
Opkaldsdirigering og -overførsler
Vores callcenter software er udstyret med ACD og deltog opkaldsoverførsler. Nyd problemfri opkaldsovergange fra en afdeling eller agent til en anden startende i dag. Opkaldsdirigering og Opkaldsoverførselsfunktion
Tilpasning
API
Tilslut forskellige programmer, software eller værktøjer med LiveAgent og automatisere utallige opgaver. API -funktion
Kunde mail Createeloner
Konfigurer e-mail -Createeloner til dine kunder og medarbejdere. Alle e-mail -Createeloner, der sendes fra LiveAgent, kan formateres som HTML- eller almindelige tekst -e-mails. Mail Createeloner funktion
Regler og tidsregler
Opret brugerdefinerede udløsere, automatiseringsregler og tidsregler til fremskynde gentagne opgaver, der ikke kræver opmærksomhed fra dine medarbejdere. Regler og Tidsregler-funktion
Gamification
Motivere, underholde, øge produktiviteten og fremme samarbejde i teams. Gamification -funktion
Tilpasning af kontaktformular -widgets
Vælg en kontaktformular -widget fra vores Createelongalleri og tilpasse den, så den matcher din virksomheds æstetik.
Begrænset til 1 formular
Tilpasning af chatwidgets
Vælg en chat -widget fra vores Createelongalleri, og tilpas den passer til din virksomheds farvepalet.
Begrænset til 1 formular
Tilpasning af widgets til chatinvitationer
Vælg et chatinvitationsdesign fra vores Createelongalleri og tilpasse det efter dine behov.
Lydkonfiguration
Tilpas eller deaktiver alle meddelelseslyde, du hører i LiveAgent. Vælg mellem vores eksisterende lyde, eller upload dine egne filer. Lydkonfigurationsfunktion
$ 5 / måned / pr. Acc 6 & nbsp € / måned / pr
Yderligere månedligt funktionsgebyr. (Antallet af medarbejdere på din konto øger eller reducerer ikke dette ekstra månedlige gebyr.)
Søg og udskift
LiveAgent kan automatisk søge efter bestemte strenge i hver indgående besked, og udskift dem med noget andet, før de vises eller gemmes i database. Søg og udskift funktion
$ 9 / måned / pr. Acc 10 & nbsp € / måned / pr
Yderligere månedligt funktionsgebyr. (Antallet af medarbejdere på din konto øger eller reducerer ikke dette ekstra månedlige gebyr.)
Tilpasning af opkaldswidgets
Opret fristende opkaldswidgets, eller vælg fra vores Createelon galleri. Tilpas ethvert eksisterende design efter dine behov.
Begrænset til 1 chat
Tilpasning af widgets til videoopkald
Opret engagerende videoopkaldswidgets, eller vælg en eksisterende design fra vores Createelongalleri. Tilpas enhver eksisterende Createelon efter dine behov.
Yderligere vidensbase
Multi vidensbase* giver dig mulighed for at oprette en ubegrænset antal separate kundeportaler, hvor hver enkelt af dem kan have sit eget unikke design, indstillinger og indhold. Ekstra Videnbase
$ 19 / måned / pr. Acc 16 € / måned / pr. Acc
Yderligere månedligt funktionsgebyr. (Antallet af medarbejdere på din konto øger eller reducerer ikke dette ekstra månedlige gebyr.)
$ 19 / måned / pr. Acc 16 € / måned / pr. Acc
Yderligere månedligt funktionsgebyr. (Antallet af medarbejdere på din konto øger eller reducerer ikke dette ekstra månedlige gebyr.)
$ 19 / måned / pr. Acc 16 € / måned / pr. Acc
Yderligere månedligt funktionsgebyr. (Antallet af medarbejdere på din konto øger eller reducerer ikke dette ekstra månedlige gebyr.)
Branding gratis
Fjern LiveAgent -branding fra live chat -vinduer og -knapper, vidensbase/kundeportal, opkaldsvinduer og knapper, kontaktformularer, feedbackformularer og e-mail -Createeloner.
$ 19 / måned / pr. Acc 16 € / måned / pr. Acc
Yderligere månedligt funktionsgebyr. (Antallet af medarbejdere på din konto øger eller reducerer ikke dette ekstra månedlige gebyr.)
$ 19 / måned / pr. Acc 16 € / måned / pr. Acc
Yderligere månedligt funktionsgebyr. (Antallet af medarbejdere på din konto øger eller reducerer ikke dette ekstra månedlige gebyr.)
$ 19 / måned / pr. Acc 16 € / måned / pr. Acc
Yderligere månedligt funktionsgebyr. (Antallet af medarbejdere på din konto øger eller reducerer ikke dette ekstra månedlige gebyr.)
Rapportering
Grundlæggende rapporter
Oversigt over Analytics
Få et overblik over din kundesupport. Se hvem der er interagere med din virksomhed og overvåge den service, de modtager. Oversigtsfunktion i Analytics
Ydelsesrapport
Overvåg ydeevnen for dine supportmedarbejdere. Se hvem der er mest produktive, der foretrækker e-mails frem for live chats, og som leverer konsekvente resultater over tid. Performance rapport funktion
Avanceret rapportering
Agent rapport
Opret agentrapporter for arbejdstid, besvarede billetter, chats, opkald, salg, ratings og mere fra et bestemt tidsinterval. Agentrapportfunktion
Agents ratings
Generer agentvurderingsrapporter komplet med kundens kommentarer. Agents ratings funktion
Afdelingsrapport
Generer rapporter om hver afdelings besvarede antal billetter, chats, opkald og mere i løbet af et bestemt tidsinterval. Afdelingsrapportfunktion
Kanalrapport
LiveAgent giver dig detaljeret indsigt om alle kommunikationskanal: e-mail, live chat, callcenter, kontaktformularer, Instagram, Facebook -beskeder, Tweets osv. Kanalrapportfunktion
Tag rapport
Generer tagrapporter fra en bestemt periode. Individuelle poster kan sorteres efter tidsinterval, afdeling, kanal og agent. Tagrapportfunktion
Billet historie
Filtrer billetter efter dag, uge, måned, år eller en tilpasset dato område for at generere en billethistorikrapport. Find ud af, hvilke afdelinger der havde flest tildelte billetter, hvilke medarbejdere løste dem, deres nuværende status og mere.
Min arbejdsrapport
Generer rapporter om det arbejde, du har udført i en dag, uge, måned, år eller i et tilpasset datointerval. Find ud af, hvor mange billetter der blev tildelt dig, hvorfra kanal, de kom fra, og deres nuværende status.
Agent tilgængelighed for opkald, chats, billet
Overvåg tilgængeligheden af dine medarbejdere, og se præcis hvornår de er online (dato, timer, fra, til). Agent tilgængelighed funktion
Ring, chat tilgængelighed
Generer rapporter om hver agents tilgængelighed, der skal besvares opkald og chats. Find ud af, hvem der er mest involveret, og hvem der skal øge deres supportindsats.
Ring, chat, billetindlæsning
Find ud af, hvilke medarbejdere der havde flest billetter, opkald og chats tildelt dem til at sammenligne og optimere din agents arbejdsbyrde.
Tidsrapport
Find ud af, hvor lang tid det tog at besvare billetter fra en bestemt tidsinterval. Individuelle poster kan sorteres efter agent, billet, kunde, firma, rapportdato, faktureret dato, type (manuel, auto). Tidsrapportfunktion
$ 19 / måned / pr. Acc 16 & nbsp € / måned / pr. acc
Yderligere månedligt funktionsgebyr. (Antallet af medarbejdere på din konto øger eller reducerer ikke dette ekstra månedlige gebyr.)
SLA’er med rapporter
Opkald, chats, billetter SLA -overholdelse
LiveAgent tilbyder en rapport om opfyldte og savnede SLA’er fra en bestemt tidsinterval og afdeling. Individuelle poster kan sorteres efter afdeling, agent og dato. SLA -overholdelsesfunktion
Opkald, chats, billetter SLA -log
LiveAgent tilbyder en log over opfyldte og savnede SLA’er fra en bestemt tidsinterval og afdeling. Individuelle poster kan sorteres efter rekvirent, billet -ID, SLA starttidspunkt, afdeling, agent, forfaldsdato, lukningsdato og SLA resterende/forfalden tid. SLA -logfunktion
Integrationer
Squarespace
LiveAgent giver dig mulighed for at placere live chat -knapper på din Squarespace -websteder. Squarespace -integration
1 Chat -knap
Weebly
LiveAgents Weebly -integration giver dig mulighed for at placere live chat knapper på dine Weebly -websteder. Weebly integration
1 Chat -knap
Wix
LiveAgents Wix -integration giver dig mulighed for at placere live chat knapper på dine Wix -websteder. Wix -integration
1 Chat -knap
WordPress
LiveAgents WordPress -integration giver dig mulighed for at placere en live chat -knap på dit WordPress -websted eller din blog. Gør dit websted til en kraftfuld WordPress HelpDesk eller WordPress live chat med LiveAgent. WordPress integration
1 Chat-knap
PipeDrive
Registrer nye PipeDrive -tilbud og se alle registrerede tilbud vedrørende kunden, som du hjælper. PipeDrive integration
Begrænset
Intet plugin er tilgængeligt i gratisplanen, men en ekstern integration via Zapier er tilgængelig.
ActiveCampaign
Integrer ActiveCampaign med LiveAgent for at automatisere processer som at oprette nye tilbud, opdatere kontakter og mere. ActiveCampaign -integration
Begrænset
Intet plugin er tilgængeligt i gratisplanen, men en ekstern integration via Zapier er tilgængelig.
Mailchimp
Abonner og afmeld kontakter fra din MailChimp -mailing lister direkte fra LiveAgent. MailChimp -integration
Begrænset
Intet plugin er tilgængeligt i gratisplanen, men en ekstern integration via Zapier er tilgængelig.
Jira
Tilslut Jira med din LiveAgent -konto for at se billetter relateret til Jira -opgaver, flette opgaver med billetter fra bestemte kunder, og søg efter Jira -billetter i LiveAgent. Jira integration
Google Analytics
Spor begivenheder under live chat -sessioner i Google Analytics. Tak til disse data kan du evaluere virkningen af live chat på konverteringer eller dine medarbejdere på virksomhedens salg. Google Analytics integration
Zapier
Tilslut Zapier med din LiveAgent -konto for at konfigurere brugerdefineret udløsere, der udfører ønskede handlinger. Zapier integration
Magento 2
Saml indsigt i din kundes tidligere ordrer fra din Magento -butik direkte fra dit LiveAgent -billetoplysningspanel. Magento 2 integration
Begrænset
Intet plugin er tilgængeligt i gratisplanen, men en ekstern integration via Zapier er tilgængelig.
Prestashop
Placer en live chat -widget på dit Prestashop -websted og se din kundens ordrer direkte fra dit LiveAgent billetoplysningspanel. Prestashop integration
Shopify
Placer en live chat -knap i din Shopify -butik. Shopify -integration
1 Chat -knap
Bigcommerce
Placer en live chat -knap i din Bigcommerce -butik. Bigcommerce integration
Opencart
Placer en live chat -knap i din Opencart -butik. Opencart integration
Salgsstyrke
Tilføj nye eller rediger eksisterende tilbud i din SalesForce -pipeline direkte fra dit LiveAgent billetinformationspanel. Reducer duplikat dataindtastning på tværs af forskellige applikationer og fokus på at levere en problemfri supportoplevelse til dine mest værdsatte kunder i stedet. Salesforce -integration
CMS
Joomla!
Hvis du vil tilføje en af vores live chat -knapper til din Joomla websted, kan du gøre det ved at indsætte knappens kode i din Joomla -sidefod. Joomla! integration
1 Chat -knap
Adobe Business Catalyst
LiveAgents Adobe Business Catalyst -integration gør det muligt for dig placer en live chat -knap på dit Adobe Business Catalyst -websted. Adobe Business Catalyst integration
1 Chat -knap
Drupal
Få kontakt med dine kunder i realtid ved at placere et live chat -knap på dit Drupal -websted. Brug også offline formularer og help desk -funktioner. Drupal integration
1 Chat -knap
Udtryksmotor
LiveAgent giver dig mulighed for at placere live chat -knapper på din ExpressionEngine websites. Udtryksmotor integration
1 Chat -knap
Kom så far
LiveAgents integration med GoDaddy giver dig mulighed for at placere en live chat -knap på dit GoDaddy -websted. GoDaddy integration
1 Chat-knap
Squarespace
LiveAgent giver dig mulighed for at placere live chat -knapper på din Squarespace -websteder. Squarespace -integration
1 Chat -knap
SpringBuilder
Føj en live chat -knap til dit SpringBuilder -websted for hurtigere op problemløsning og kommunikation med dine kunder. SpringBuilder integration
1 Chat -knap
uKit
LiveAgents uKit -integration giver dig mulighed for at placere en live chat knappen på din uKit -butik. uKit integration
1 Chat -knap
Weebly
LiveAgents Weebly -integration giver dig mulighed for at placere live chat knapper på dine Weebly -websteder. Weebly integration
1 Chat -knap
Wix
LiveAgents Wix -integration giver dig mulighed for at placere live chat knapper på dine Wix -websteder. Wix integration
1 Chat -knap
WordPress
LiveAgents WordPress -integration giver dig mulighed for at placere en live chat -knap på dit WordPress -websted eller din blog. Gør dit websted til en kraftfuld WordPress HelpDesk eller WordPress live chat med LiveAgent. WordPress integration
1 Chat -knap
CRM
Salgsflare
Udtræk kundedata fra chats og formularer, og gem dem direkte til Salesflare fra dit LiveAgent -billetinformationspanel. Salesflare integration
PipeDrive
Registrer nye PipeDrive -tilbud og se alle registrerede tilbud vedrørende kunden, som du hjælper. PipeDrive integration
Begrænset
Intet plugin er tilgængeligt i gratisplanen, men en ekstern integration via Zapier er tilgængelig.
Vectera
Planlæg møder, klasser eller endda ansigt til ansigt opkald med kunder direkte fra LiveAgent. Vectera integration
Highrise
Aktiver Highrise -integrationen, og begynd at administrere Highrise data i LiveAgent (og omvendt). Registrer nye tilbud, rediger eksisterende tilbud og mere. Highrise integration
Begrænset
Intet plugin er tilgængeligt i gratisplanen, men en ekstern integration via Zapier er tilgængelig.
SharpSpring
Synkronisering af LiveAgent og SharpSpring giver dig mulighed for automatisk synkronisere kontaktoplysninger på tværs af begge platforme. SharpSpring integration
Salesforce (snart)
Tilføj nye eller rediger eksisterende tilbud i din SalesForce -pipeline direkte fra dit LiveAgent billetinformationspanel. Reducer duplikat dataindtastning på tværs af forskellige applikationer og fokus på at levere en problemfri supportoplevelse til dine mest værdsatte kunder i stedet.
E-mail marketing
ActiveCampaign
Integrer ActiveCampaign med LiveAgent for at automatisere processer som at oprette nye tilbud, opdatere kontakter og mere. ActiveCampaign -integration
Begrænset
Intet plugin er tilgængeligt i gratisplanen, men en ekstern integration via Zapier er tilgængelig.
Klaviyo
Abonner dine kunder på dine Klaviyo -mailinglister inden for LiveAgent. Integrer de to værktøjer for at reducere mængden af indsats og tid, du skal bruge administrere din database. Klaviyo integration
Begrænset
Intet plugin er tilgængeligt i gratisplanen, men en ekstern integration via Zapier er tilgængelig.
SpamAssassin
Filtrer indgående e-mails gennem SpamAssassins spamfilter. E-mails markeret som spam kan stadig findes i billetterne markeret som spam. SpamAssassin -integration
AWeber
Aktivering af AWeber -pluginet giver dig mulighed for at abonnere og afmelde kontakter til og fra dine mailinglister direkte fra LiveAgent. AWeber integration
Begrænset
Intet plugin er tilgængeligt i gratisplanen, men en ekstern integration via Zapier er tilgængelig.
GetResponse
Føj kunder til dine GetResponse-mailinglister fra din billetinformationspanel. For at undgå at sende spam-e-mails sendes en tilmeldings-e-mail til kontakten, når du tilføjer dem til en ny mailingliste. (Abonnementet skal bekræftes af kontakten). GetResponse -integration
Begrænset
Intet plugin er tilgængeligt i gratisplanen, men en ekstern integration via Zapier er tilgængelig.
Mailchimp
Abonner og afmeld kontakter fra din MailChimp -mailing lister direkte fra LiveAgent. MailChimp -integration
Begrænset
Intet plugin er tilgængeligt i gratisplanen, men en ekstern integration via Zapier er tilgængelig.
Social
GIPHY
GIPHY Search giver dig mulighed for øjeblikkeligt at finde den nøjagtige GIF du leder efter og indsæt det i din billets brødtekst. GIPHY integration
Socialbager
Socialbakers integration til LiveAgent kan hjælpe dig med administration af sociale medier og billettering. Socialbakers integration
telefon
Cloudtalk
CloudTalk viser kontaktoplysninger, opkaldshistorik, noter og billetter relateret til den, der ringer op, og synkroniserer dem med LiveAgent. Cloudtalk integration
Chatbot
Quriobot
Opret en intuitiv chatbot, der vil interagere med din kunder til enhver tid. Quriobot chatbot kan bruges til leadgenerering, kundesupport og feedback. Quiobot integration
Sporing
Clockify
Brug Clockify til at spore den tid, du bruger på løsning af billetter og redigering af videnbaserede artikler. Forbedre din produktivitet, rentabilitet og spore teamaktivitetslogfiler. Clockify integration
Jira
Tilslut Jira med din LiveAgent -konto for at se billetter relateret til Jira -opgaver, flette opgaver med billetter fra bestemte kunder, og søg efter Jira -billetter i LiveAgent. Jira integration
Google Analytics
Spore begivenheder under live chat -sessioner i Google Analytics. Tak til disse data kan du evaluere virkningen af live chat på konverteringer eller dine medarbejdere på virksomhedens salg. Google Analytics integration
Workflow
Fed BI
Brug data fra LiveAgent til at oprette et dashboard med realtid oplysninger om dine indgående henvendelser. Fed BI -integration
CloudApp
Fang din skærm, kommenter den, og send den over i en vedhæftet fil med CloudApp. Hjælp dine kunder med at forstå, hvad du har brug for at løse deres problemer effektivt. CloudApp -integration
Zapier
Tilslut Zapier med din LiveAgent -konto for at konfigurere brugerdefineret udløsere, der udfører ønskede handlinger. Zapier integration
Pabbly
Brug Pabblys udløsere, logiske regler, filtre og betingelser til effektivisere salgs-, marketing- og supportprocesser på tværs af forskellige platforme. Pabbly integration
Feedback
Klaus
Vurder din agents ydeevne, giv feedback ifht forskellige kriterier, forbedre din arbejdsgang og mere. Klaus integration
Pænere
Ved du, hvordan kunderne har det med din kunde kompetence Spor kvaliteten af din kundeservice med Nicereply-en alt-i-en kundetilfredshedsundersøgelse værktøj bygget til LiveAgent. Pænere integration
e -handel
CS-vogn
LiveAgents CS-Cart integration giver dig mulighed for at placere en live chat-knap i din CS-Cart-butik. CS-Cart integration
1 Chat -knap
Formue 3
LiveAgents Forune3 -integration giver dig mulighed for at placere et live chat -knap i din Fortune3 -butik. Fortune 3 integration
1 Chat -knap
Magento 2
Saml indsigt i din kundes tidligere ordrer fra din Magento -butik direkte fra dit LiveAgent -billetoplysningspanel. Magento 2 integration
Begrænset
Intet plugin er tilgængeligt i gratisplanen, men en ekstern integration via Zapier er tilgængelig.
Oxatis
Start med at levere bedre kundesupport ved at placere en live chat -knappen på din Oxatis -butik. Oxatis integration
1 Chat -knap
Post Affiliate Pro
Start med at levere mere personlig kundesupport ved at placere en live chat -knap på dit partnerpanel og tilmeldingssider. Post Affiliate Pro integration
Prestashop
Placer en live chat -widget på dit Prestashop -websted og se din kundens ordrer direkte fra dit LiveAgent billetoplysningspanel. Prestashop integration
Shopify
Placer en live chat -knap i din Shopify -butik. Shopify -integration
1 Chat -knap
Volusion
Start med at levere personlig kundesupport ved at placere en live chat -knap i din Volusion -butik. Volusion integration
X-vogn
LiveAgents X-Cart-integration giver dig mulighed for at placere en direkte chat-knap til dine X-Cart-butikker. X-Cart integration
1 Chat -knap
3dvogn
LiveAgents 3dcart -integration giver dig mulighed for at placere et live chat -knap i din 3dcart -butik. 3dcart integration
Bigcommerce
Placer en live chat -knap i din Bigcommerce -butik. Bigcommerce integration
CoreCommerce
Placere en live chat -knap i din CoreCommerce -butik. Corecommerce -integration
1 Chat -knap
Opencart
Placer en live chat -knap i din Opencart -butik. Opencart integration
Overvågning
NetCrunch
Konverter NetCrunch -advarsler til billetter, og modtag dem direkte til din LiveAgent helpdesk. NetCrunch integration
LDAP
Importer medarbejdere fra LDAP -biblioteksstrukturen eller login medarbejdere, der bruger LDAP -godkendelsesmetode. Hvis LDAP -tjenesten ikke er tilgængelig, bruger LiveAgent dens egen standard godkendelsesmetode. LDAP integration
Migrations plugins
Help Desk Migration af Relokia
Migrer dine data mellem on-premise og skybaseret helpdesk systemer med Relokia. Migrerbare data inkluderer billetter, medarbejdere, grupper, kontakter, tags, vedhæftede filer, noter og tilpassede felter. Relokia integration
Faktureringsstyring
ChargeDesk
Se din kundes seneste betalinger, refusioner eller status ordrer uden at skulle logge ind på din ChargeDesk -konto. Integration af ChargeDesk med LiveAgent -vilje fremskynde din support og gøre dig mere vidende om hver kunde. ChargeDesk -integration
Braintree
Annuller og refunder betalinger direkte fra dit LiveAgent instrumentbræt billetpanel. Braintree integration
Begrænset
Intet plugin er tilgængeligt i gratisplanen, men en ekstern integration via Zapier er tilgængelig.
2 Checkout
Placer en live chat -knap i din 2Checkout -butik. 2 Checkout integration
Projektledelse
ClickUp
Konverter e-mails til opgaver, link billetter til eksisterende opgaver og administrere projekter fra LiveAgent. ClickUp -integration
Begrænset
Intet plugin er tilgængeligt i gratisplanen, men en ekstern integration via Zapier er tilgængelig.
ProjectManager.com
Projektleder hjælper dig med at administrere medarbejdere og afdelinger ved oprette nye opgaver, timesedler eller projekter, når nye kunder tilmelder sig LiveAgent. ProjectManager.com integration
Support og tjenester
Kunde service
Vi tilbyder kundesupport døgnet rundt året rundt. Kontakt os på chat, e-mail, telefon, sociale medier eller via vores kundeportal. Vi tilbyder også flersproget support.
24/7
24/7
24/7
24/7
Opsætning af hvid handske
Læn dig tilbage og slap af, mens vi opretter din LiveAgent -konto til du. Log ind på et helpdesk -system, der er klar til brug, og som øger din agents produktivitet og forbedres din kundeservice.
Vidensbase
Opret kategorier i din kundeportal baseret på din produkter, tjenester eller kundetyper. Opret vidensbase -søg widgets og skaff kunder med let adgang til dine vidensbase artikler. Knowledge Base -funktion
IPhone/Android apps
Vi tilbyder en LiveAgent -app til både Android- og iOS -drift systemer. iPhone/Android mobilapplikationer funktion
Understøttelse af flere sprog
LiveAgent understøtter i øjeblikket 45 sprogoversættelser med nye der tilføjes regelmæssigt. Understøttelse af flere sprog funktion
Support til flere websteder
Har flere virksomheder, produkter eller underdomæner med unikke hjemmesider? Intet problem, LiveAgent kan hente og strømline alle billetter til en enkelt LiveAgent konto.
Multibrand support
Opret flere vidensbaser for hvert af dine produkter, mærker eller brugergrupper.
Hardware IP -telefon
Føler du dig mere tryg ved at bruge din hardware -telefon? Ingen problem! Tilslut det med LiveAgent for at besvare opkald på det. Der er ingen grund til at bruge softphones eller besvare opkald i browseren, hvis du ikke er til det.
Sikkerhed og tilladelser
EU/US/UK/SG Data Center
I øjeblikket har vi flere datacentre rundt om i verden. On installerer vores kundekonti på det bedst mulige serverpunkt afhængigt af hvor de er lokaliseret og under hensyntagen til deres nationale love. Flere datacentre
SPAM -filtre
Spar tid og bekæmp spam med automatisk spam filtrering. LiveAgent implementerer SpamAssassin anti-spam platform, som blokerer spam. SPAM filtre funktion
Adgangsbegrænsning til agentpanel
Begræns antallet af IP -numre, der har adgang til din agentpanel.
Password Policy Management
LiveAgent sikrer, at den adgangskode, du vælger til din konto er ikke blevet kompromitteret ved tidligere databrud.
2-trins verifikation
Beskyt din LiveAgent -konto med din adgangskode og en yderligere kode fra Google Authenticator -mobilappen. 2-trins verifikation funktion.
HTTPS -kryptering
Alle LiveAgent -hostede konti kører på en sikker forbindelse vha HTTPS -protokollen. HTTPS -krypteringsfunktion
Liste over forbudte besøgende
Er der nogen, der spammer dig eller er modbydelig? Forbyde deres IP adresse for at forhindre dem i at chatte med dig. Ophæv forbuddet, når du er klar ved at gennemgå listen af besøgende, der er udelukket fra din chat.
Revisionslog
Find noget mistænkeligt? Gennemgå revisionsloggen for at se, hvad handlinger hver agent har udført i løbet af en bestemt periode. Revisionslogfunktion
$ 9 / måned / pr. Acc 9 & nbsp € / måned / pr. Acc
Yderligere månedligt funktionsgebyr. (Antallet af medarbejdere på din konto øger eller reducerer ikke dette ekstra månedlige gebyr.)
Maskering af kreditkort
Maskering af kreditkort sikrer, at følsomme oplysninger ikke vil være det gemt i chatarkiver og udskrifter. Søg og udskift funktion
$ 9 / måned / pr. Acc 9 & nbsp € / måned / pr. Acc
Yderligere månedligt funktionsgebyr. (Antallet af medarbejdere på din konto øger eller reducerer ikke dette ekstra månedlige gebyr.)
Automatisk sletning/redigering af data
Sender dine kunder dig følsomme data? Brug vores søgning og udskift funktion for at redigere data, før de gemmes i din database. Søg og udskift funktion
$ 9 / måned / pr. Acc 9 & nbsp € / måned / pr. Acc
Yderligere månedligt funktionsgebyr. (Antallet af medarbejdere på din konto øger eller reducerer ikke dette ekstra månedlige gebyr.)

Har du brug for hjælp til at finde den bedste plan for dig?

Hver virksomhed er forskellig. Vi har et team af kundesuccess-ledere klar til at se på din specifikke brugssag.

Spar meremed LiveAgent

Ofte stillede spørgsmål

Hver prøveperiode starter med altomfattende adgang og giver dig adgang til alle LiveAgent-funktioner i 14 dage. Et kreditkort er ikke påkrævet for at tilmelde dig til prøveperioden. For at fortsætte med at bruge din konto kan du indsende dine kreditkortoplysninger og opgradere til en betalt version. 

Det er teknisk umuligt at skifte fra en gratis konto til en 14-dages prøveversion og omvendt. Bare rolig, du kan når som helst opgradere fra en gratis konto til et betalt abonnement. Bemærk, at du ikke kan gå tilbage til den gratis konto efter det. Husk: gratis konti har begrænsninger på plads, så testning af alle tilgængelige LiveAgent-funktioner er kun mulig efter opgradering til en betalt plan eller oprettelse af en anden 14-dages gratis prøvekonto. 

Helt klart Ja! Vi vil have virksomheder til at tilmelde sig til vores gratis LiveAgent-plan, bruge de grundlæggende helpdesk -funktioner, men samtidig har vi brug for grænser for at reducere misbrug. Derfor kan vi hjælpe mindre virksomheder med at vokse og potentielt opgradere til vores ikke-begrænsede planer med en hel masse funktioner. 

Nej. Der er ingen kontrakter. Vi fakturerer månedligt. Du kan nedgradere og opgradere din plan og tilføje eller fjerne medarbejdere når som helst. Der er ingen installationsgebyrer, og kundeservice og produktopdateringer er altid gratis. 

Ja, det gør vi. Hvis du er en virksomhed, bedes du kontakte os for at lære mere om mulighederne. Alternativt kan du tjekke vores virksomhedspriser eller indsende en anmodning om et forslag. 

Ja, vi leverer VIP-support til kunder, der kræver særlige SLA’er. Få flere oplysninger here.

Vi accepterer alle større kreditkort inklusive Mastercard, VISA, Diners og American Express. Vi accepterer også betalinger via PayPal. Hvis du ønsker at bruge en anden form for betalingsmetode, skal du kontakte vores kundesupport på support@liveagent.com.  

Er din kundeservice sæsonbetonet, og skal du tilføje eller fjerne agenter i bestemte tidsperioder? Vi fakturerer dig kun for reel brug. 

Vi vil sikre os, at alle vores kunder kan nyde og succesfuldt kan bruge vores service uanset eventuelle forhold. Hvis nogle kunder bruger så mange data eller overtræder regler, at det kan påvirke andre brugere, kan vi kontakte sådanne overtrædere og diskutere ændring af deres brug og grænser eller annullere deres konti. Vi forbeholder os også retten til at ændre kontogrænserne uden forudgående varsel. 

Ja det er det! Vi leverer topmoderne sikkerhed. Vores konti er hostet i velkendte datacentre, der er beskyttet af 24-timers overvågning. Vi arbejder også med mange sikkerhedsforskere for at sikre, at appen holder trit med de nyeste sikkerhedsstandarder. Alle konti inkluderer SSL-kryptering for at beskytte dine data. 

For at sikre lynhurtig service vil dine kontodata blive placeret i det nærmeste datacenter baseret på din geografiske placering. Vi har i øjeblikket datacentre i Dallas (USA), Newark (USA), London (Storbritannien), Frankfurt (Tyskland), Singapore (Singapore) og Bratislava (Slovakiet). Dataene fra vores europæiske kunder findes i et af vores europæiske datacentre, og vi er i overensstemmelse med GDPR. 

Vi er her for dig! Du er velkommen til at starte en live chat-samtale eller e-maile os support@liveagent.com. Vores support fungerer døgnet rundt, inklusive ferier, og vi hjælper dig mere end gerne med dit spørgsmål. Vi er også online på live chat og tilgængelige via telefon i åbningstiden i de fleste tidszoner. 

Peter Komornik

LiveAgent kombinerer fremragende live chat, billettering og automatisering, der giver os mulighed for at yde enestående support til vores kunder.

Peter Komornik, CEO
logo slido black
logo clients forbes
logo clients airbus
logo clients nascar
logo clients usc
logo esky color
slido green

Our website uses cookies. By continuing we assume your permission to deploy cookies as detailed in our privacy and cookies policy.

×

Plan en én-til-én samtale og opdag hvordan LiveAgent kan hjælpe din virksomhed.

Vi er tilgængelige på adskillige datoer

Planlæg en demo