Open source billetteringssystem

Hvad er et open source billetteringssystem?

Et open source billetteringssystem er en fantastisk løsning til at håndtere kunders forespørgsler, supportanmodninger eller anden kommunikation med kunder. Så det bruges til at tildele billetter til kundeforespørgsler og spørgsmål. Hver genereret billet spores og gemmes i support billetterings-systemet. Det giver agenter mulighed for at sammenflette flere anmodninger.

Dette billetterings-styrings system koster ofte mindre end det proprietære IT billetteringssystems-software. Det er en fantastisk måde at øge effektiviteten af ​​din virksomheds kommunikation på.

Frequently asked questions

Hvad betyder et open source billetteringssystem?

Open source software er software, der kan udvikles af en bred development community. Et open source billetteringssystem er et system, der giver dig mulighed for at administrere kundeforespørgsler, serviceanmodninger og kundekommunikation generelt. Det bruges til at tildele billetter til kundeforespørgsler og undersøgelser.

Hvad er fordelene ved et open source billetteringssystem?

Det muliggør effektiv håndtering af alle henvendelser og kunders spørgsmål, samt kommunikation med dem gennem forskellige kommunikationskanaler. Det giver agenter mulighed for at forbinde flere tråde. Hver genereret billet spores og gemmes i systemet. Alt dette strømliner og automatiserer agenternes arbejde.

Kan du bruge et open source billetteringssystem via LiveAgent?

Gennem LiveAgent kan du bruge open source billetteringssystemet. Det muliggør effektiv kundeservice og automatisering af agenternes arbejde.

Tilbage til ordforklaringen Opret en GRATIS konto

Our website uses cookies. By continuing we assume your permission to deploy cookies as detailed in our privacy and cookies policy.

×
Plan en én-til-én samtale og opdag hvordan LiveAgent kan hjælpe din virksomhed.

Vi er tilgængelige på adskillige datoer

Planlæg en demo