Online chat

Hvad er online chat?

Det hele startede med Talkomatic – det første online chatsystem i verden, som kun tilbød flere kanaler. I dag har vi masser af online chatprogrammer, som byder på mange funktioner og egenskaber. Disse programmer giver folk mulighed for at kommunikere i realtid med andre via internettet. Denne kommunikation kaldes også online chat.

Online kommunikation har også nogle grundlæggende regler. Chatiquette, også kendt som chatetikette, blev skabt for at undgå misforståelser eller konflikter.

Frequently asked questions

Hvad er en online chat?

Online chat er et program, der muliggør kommunikation i realtid med andre mennesker over internettet. Den er tilgængelig direkte i browseren eller kommunikere via applikationen.

 

Hvad er fordelene ved en online chat?

Fordelene ved onlinechat inkluderer muligheden for hurtigt at reagere på en kundes problem. Takket være dette har hele virksomheden en chance for at øge konverteringer og forhindre, at indkøbsvognen forlades, da kunden modtager et hurtigt svar på problemet. Derudover reducerer det serviceomkostningerne og øger effektiviteten af ​​kundeserviceteamet. Det giver dig også mulighed for at indsamle kundedata.

 

Tilbyder LiveAgent online chat?

LiveAgent yder live chat support. Den har den hurtigste widget på markedet og muliggør effektiv kommunikation. Du har også mulighed for en hvilken som helst online chatkonfiguration i henhold til dine behov.

 

Tilbage til ordforklaringen Opret en GRATIS konto

    Our website uses cookies. By continuing we assume your permission to deploy cookies as detailed in our privacy and cookies policy.

    ×
    Plan en én-til-én samtale og opdag hvordan LiveAgent kan hjælpe din virksomhed.

    Vi er tilgængelige på adskillige datoer

    Planlæg en demo