Prøveperiode

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

IP-telefon

Hvad er en IP-telefon ?

En IP-telefon er en digital enhed, der bruger Internet Protocol (IP) teknologi til at lave og modtage telefonopkald. En IP-telefon digitalisere en opkalders stemme som derefter videresendes til modtageren.

En IP-telefon kan ringe til enhver anden telefon, uanset om du vil ringe til en traditionel telefon (dvs. en analog telefon), en virtuel telefon eller en mobiltelefon. I modsætning til en analog telefon kræver en IP-telefon en bredbåndsforbindelse for at virke pålidelig. Heldigvis kan en IP-telefon bruge wifi, en mobilforbindelse og andre slags internetforbindelser.

Hvordan virker en IP telefon ?

Har du nogensinde tænkt på hvad der sker når du bruger IP tjenesteudbyder til at lave IP telefoni opkald ? Der er flere måder hvordan du kan lave IP telefoni opkald.

1) Du bruger en IP telefon til at indtaste et telefonnummer i opkaldstastaturet og derefter starter du dit opkald. Som modtager af opkaldet er der ikke nogen specielt udstyr nødvendigt.

2) IP tjenesteudbyderen modtager opkaldsanmodningen og forbinder dig til verdens telefonnetværk ved hjælp af internetteknologi. En IP tjenesteudbyder kan forbinde dig med næsten enhver anden telefontjeneste (f.eks. En analog telefon, en virksomhedstelefon eller en IP-telefon).

3) Når dine IP-telefoni opkald er forbundet, omdannes de lydbølger, du laver, til digitale signaler. De bliver hurtigt sendt over internettet og konverteres tilbage til lyd. Processen er den samme for modtageren af opkaldet.

Anmærk, at du skal bruge en pålidelig internetforbindelse for at din IP telefontjeneste kan fungere korrekt. Hvis du bor i et område uden en pålidelig internetforbindelse, er det måske nødvendigt at have en mobiltelefon eller en almindelig telefon som backup.

A software for streamlined VoIP calling

LiveAgent's virtual call center solution includes VoIP phone support as part of our call center services.

Learn more

Hvilke slags IP telefoner are disponibel ?

Der er flere slags IP telefoner du kan bruge afhængigt af dit budget og præferencer. Du kan muligvis bruge flere slags IP telefoner (f.eks. En virksomhedstelefon til dit kontor og en mobilenhed, når du er ude på rejse)

Her er de mest almindelige slags IP telefoner

  • Hard phones

Også kendt som en fastnets telefon, en hard phone er en fysisk enhed, du har på dit skrivebord for at lave IP telefonopkald. Det vil sandsynligvis have et fysisk opkaldstastatur og forskellige andre funktioner, der hjælper dig med at administrere indgående opkald via din bredbåndsforbindelse til internettet

  • Softphones

Softphones er et fremragende valg for en virksomhedsejer, der ønsker at minimere uorden og maksimere fleksibiliteten. I stedet for en fysisk enhed med opkaldstastatur er en softphone en app, du kan køre på din bærbare eller mobile enhed. Da der ikke er nogen særlig hardware at købe, kan de bedste softphones levere ekstra omkostningsbesparelser.

  • IP-telefoni Software

Denne type IP-telefon er en app som du kører på en mobilenhed eller computer. For eksempel kan du downloade Skype -appen på din computer eller smartphone for at lave opkald. Måske beslutter du dig for at købe et headset der er forbundet til din computers USB -port for ekstra komfort.

  • Mobil enhed

Flere slags af mobile enheder can blive brugt til at lave IP telefonopkald. For eksempel kan næsten alle moderne Android- og Apple -mobiltelefonmodeller benytte IP-telefoni software. Så du kan foretage opkald fra en tablet eller smartphone.

  • Arbejdstelefon

En IP forretningstelefon er almindeligt fastgjort til et bestemt sted som f.eks. En chefs kontor (også kendt som en bordtelefon). Det kan tilbyde avancerede funktioner som konferenceopkald, telefonsvarer og en virtuel receptionist, der ikke kommer med en almindelig telefon. Hvis du vælger et alt-i-et virksomheds telefonsystem

  • Fastnet telefon

Når de fleste folk leder efter en almindelig telefon så mener de en konventionel fastnet telefon, som er mest brugt til at lave analoge telefonopkald. Hvert opkald er transmitteret igemmen traditionel teknologi (dvs. analoge signaller). Selvom en almindelig telefon mangler de ekstra funktioner, der normalt findes i moderne telefoner, er det et godt valg, hvis du ikke har en pålidelig netværksforbindelse. Man kan dog  bruge en IP-telefoni adapter til at tilslutte din analoge telefon til en IP-telefoni tjenesteudbyder. En sælger eller en producent kan tjekke din almindelige telefons muligheder i dette tilfælde.

Maximize the efficiency of your business

LiveAgent offers over 50 integrations with leading VoIP service providers.

Try it out

Hvad er funktionerne i en IP-telefon ?

De bestemte funktioner, som hver IP-telefoni udbyder tilbyder, varierer betydeligt. For enkelheds skyld kan du skelne mellem grundlæggende funktioner (dvs. standardfunktioner, der er fælles for næsten alle IP telefoner) og mere avancerede funktioner, der giver dig flere kommunikationsmuligheder.

  • Grundlæggende funktioner. IP teknologi på det mest basiske niveau giver dig mulighed for at foretage opkald og modtage indgående opkald. Normalt kan du ringe til traditionelle fastnettelefoner, mobiltelefoner og andre IP telefoner. Ved brug af opkaldstastaturet kan du indtaste et telefonnummer og starte dit opkald hurtigt.
  • Avancerede egenskaber. Også kendt som yderligere funktioner. Med disse kan en forretnings IP service omfatte HD stemmekvalitet. Andre populære avancerede funktioner omfatter en videokonference-løsning, sikkerhedsfunktioner (f.eks. 256-bit avanceret krypteringsstandard) og muligheden for at understøtte et callcenter.

Hvis du vil have yderligere funktioner, skal du kontakte salgsteamet fra IP tjenesteudbyderen. For et ekstra gebyr kan du I mange tilfælde købe adgang til en bred vifte af funktioner. Især kan der opkræves ekstra gebyrer hvis du ønsker avancerede funktioner (dvs. et forenet kommunikationssystem til en stor virksomhed).

Fully stacked customer service software

Discover all the features that make LiveAgent a powerful multi-channel help desk solution.

Learn more

Hvad er fordelene ved at bruge et IP telefonsystem?

Antaget at du har en pålidelig internetforbindelse, har IP telefoner flere fordele som du skal forstå før du siger farvel til traditionelle fastnettelefoner.

  • Spar plats

Virksomhedsejere ved at mange medarbejdere ønsker at kunne arbejde eksternt. At fjerne dine konventionelle telefoner og skifte til et cloud-baseret telefonsystem er en fremragende måde at spare plads på. I stedet for at have fysiske telefoner på hvert skrivebord kan medarbejdere foretage IP telefonopkald ved hjælp af deres bærbare computere eller mobile enheder.

  • Omkostningsbesparelser

For mange mennesker er muligheden for at spare penge ved at skifte til IP-telefoni attraktiv. Især kan virksomhedsejere, der betaler for flere telefonlinjer og fjernservice se en betydelig omkostningsbesparelsesfordel.

  • Servicekvalitet

Som virksomhedsejer har du brug for kvik støtte. Desværre tvinger de virksomheder der leverer fastnettelefoner ofte kunderne til at vente længe på service. Kunder er mindre tilbøjelige til at udstå skuffende service, når virksomheder bruger IP-telefoni tjenester. Endnu mere i kombination med andre kommunikationskanaler.

  • Forretnings Kommunikation

Virksomhedsejere med ansatte på flere steder (f.eks. Et callcenter, et distant salgsteam osv.) Har brug for en fleksibel telefontjeneste. Et avanceret callcenter system, der er hostet i clouden, omfatter typisk IVR (Interactive Voice Response), automatisk tilbagekald, videoopkald, ubegrænset opkaldsoptagelse og IP-telefoni integration.

https://www.youtube.com/watch?v=BZtDNkvb2a8

A single interface for managing customer queries

Sign up for a free 14-day trial and start improving your customer service today.

Free trial

Ofte stillede spørgsmål

Hvad er en IP-telefon

En IP-telefon bruger IP-netværk og digitale signaler til at transmittere og modtage telefonopkald til hvem som helst, uanset om de har en traditionel telefon, mobiltelefon eller virtuel telefon.

Hvordan virker en IP-telefon ?

Et IP-telefon opkald indebærer flere elementer, som IP-telefoni tjenesteudbyderen betjener. Du indtaster et telefonnummer i opkaldstastaturet. IP telefonsystemer forbinder dig automatisk med den person, du ringer til. Din samtale transmitteres derefter frem og tilbage ved hjælp af digitale signaler.

Hvilken slags IP telefoner er disponibel ?

Der er flere slags IP telefoner. Med Softphones kan du lave IP telefonopkald via din bærbare eller mobile enhed. Hardphones er en type fysisk enhed, du har på dit skrivebord. Hver IP-telefoni udbyder har forskellige slags IP telefoner.

Hvad er funktionerne af en IP-telefon

Funktionerne af en IP-telefon variere afhængig af modellen og hvilken slags IP-telefoni service du har. Almindeligt kan du forvente at modtage og lave telefon opkald. I nogle tilfælde har du muligvis landsdækkende opkald, videokonferencer og andre funktioner.

Hvad er fordelene af et IP telefonsystem ?

Der er flere fordele ved IP telefoner. Normalt kan du opnå omkostningsbesparelser i sammenlignet med konventionelle telefoner. Hvis du ønsker det kan du også spare plads ved at fjerne dine bordtelefoner. Tilsidst er IP telefoner også lynhurtige og fleksible. Du kan nemt tilføje flere telefonlinjer efter behov.

Tilbage til ordforklaringen Opret en GRATIS konto

Our website uses cookies. By continuing we assume your permission to deploy cookies as detailed in our privacy and cookies policy.

×

Plan en én-til-én samtale og opdag hvordan LiveAgent kan hjælpe din virksomhed.

Vi er tilgængelige på adskillige datoer

Planlæg en demo