Sig farvel til langsom, uacceptabel software

Skift over til LiveAgent & migrer dine data fra Customerly i dag.

  • ✓ Intet opsætningsgebyr    
  • ✓ Kundeservice 24/7    
  • ✓ Intet kreditkort påkrævet    
  • ✓ Annuller når som helst
Brugt af
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
LiveAgent migration animation
Migration background

Flytte fra Customerly til LiveAgent?

Migrer fra Customerly til LiveAgent i dag og få adgang til en fuldt udstyret kundesupportløsning, der kan håndtere alle vigtige kundekanaler.

  • Flytte fra Customerly til LiveAgent? - Best Customer Success Software
  • Leader in knowledge management software
  • Leader in issue tracking software badge
  • Flytte fra Customerly til LiveAgent? - LiveAgent boasts the fastest chat widget on the market and has over 150M end-users worldwide. LiveAgent harnesses the power of a universal inbox, real-time live chat, built-in call center and a robust customer service portal.

Customerly vs LiveAgent sammenligning

Funktioner Liveagent Customerly
Billettering
Indeholder et styringsværktøj, der behandler og katalogiserer kundeserviceanmodninger.
LiveAgent tilbyder billetsalg i billetplan for $15/agent/måned.
Customerly tilbyder billetsalg i plan for $29/måned.
Live Chat
En chat-widget i realtid, som du kan placere på enhver hjemmeside..
LiveAgent tilbyder Live Chat i Ticket+Chat-plan for $29/agent/måned.
Customerly tilbyder Live Chat i plan for $19/måned.
Call Center
Et callcenter, der kan bruges til at foretage og modtage opkald ved hjælp af automatisk opkaldsdistribution.
LiveAgent tilbyder Call Center
Customerly tilbyder ikke Call Center.
Selvbetjening
En funktion, der giver dig mulighed for at bygge en kundeportal, som dine kunder kan registrere sig på for at få adgang til deres tidligere billetter og videnbaseindhold.
LiveAgent tilbyder selvbetjeningsportal i billetplan for $15/agent/måned.
Customerly tilbyder selvbetjeningsportal i plan for $29/måned.
Facebook
En Facebook-integration, der henter alle kommentarer og omtaler og omdanner dem til billetter. Integrationen gør det også muligt for brugere at besvare alle kommentarer og omtaler fra helpdesk-softwaren til sociale medier.
LiveAgent tilbyder en Facebook-integration.
Customerly tilbyder ikke en Facebook-integration.
Twitter
En Twitter-integration, der henter alle omtaler og kommentarer og omdanner dem til billetter. Integrationen gør det også muligt for brugere at besvare tweets direkte fra softwaren.
LiveAgent tilbyder en Twitter-integration.
Customerly tilbyder ikke en Twitter-integration.
Instagram
En Instagram-integration, der henter alle kommentarer og omtaler og omdanner dem til billetter. Integrationen gør det også muligt for brugere at besvare alle kommentarer og omtaler fra helpdesk-softwaren til sociale medier.
LiveAgent tilbyder en Instagram-integration.
Customerly tilbyder ikke en Instagram-integration.
Viber
En Viber-integration, der henter alle beskeder og omdanner dem til billetter. Integrationen gør det også muligt for brugere at besvare og udsende Viber-beskeder direkte fra helpdesk-softwaren til sociale medier.
LiveAgent tilbyder en Viber-integration.
Customerly tilbyder ikke en Viber-integration.
Vidensbase
Et videnlager, der indeholder væsentlig information, herunder fejlfindingsvejledninger, ofte stillede spørgsmål og vejledningsartikler.
LiveAgent tilbyder vidensbase i billetplan for $15/agent/måned.
Customerly tilbyder videnbase i plan for $29/måned.
Kundeforum
Et online diskussionsforum til dine kunder, der er placeret direkte i din videnbase.
LiveAgent tilbyder kundeforum i plan for $29/måned.
Customerly tilbyder ikke kundeforum.
Automatisering og regler
Arbejdsgange, som du kan automatisere for at eliminere gentagne opgaver.
LiveAgent tilbyder automatisering og regler i billetplanen for $15/agent/måned.
Customerly tilbyder automatisering og regler i plan for $87/måned.
API
Et sæt funktioner, der gør det muligt for forskellige applikationer at samarbejde.
LiveAgent tilbyder API-funktioner.
Customerly tilbyder ikke API-funktioner.
Interactive Voice Response (IVR)
En teknologi, der gør det muligt for indgående opkald at navigere i et telefonsystem, før de taler med en menneskelig operatør.
LiveAgent tilbyder IVR-funktioner.
Customerly tilbyder ikke IVR-funktioner.
Videoopkald
Et opkald, der indeholder video, svarende til Skype-, Zoom- eller Facetime-opkald.
LiveAgent tilbyder videoopkald i alt inklusive plan for $49/agent/måned.
Customerly tilbyder videoopkald i plan for $87/måned.
Ubegrænset historie
Billetter udløber eller slettes ikke – du kan se dem til enhver tid.
LiveAgent tilbyder ubegrænset historie i billetplanen for $15/agent/måned.
Customerly tilbyder ubegrænset historie i planen for $87/måned.
Ubegrænsede websteder
Du kan bruge softwaren på et ubegrænset antal websteder.
LiveAgent tilbyder ubegrænsede websteder
Customerly tilbyder ikke ubegrænsede websteder.
Ubegrænsede chatknapper
Du kan placere et ubegrænset antal chatknapper på dine hjemmesider.
LiveAgent tilbyder ubegrænsede chatknapper i Ticket+Chat-planen for $29/agent/måned.
Customerly tilbyder ubegrænsede chatknapper i plan for $87/måned.
Ubegrænsede billetter/mails
Du kan modtage et ubegrænset antal e-mails og billetter.
LiveAgent tilbyder ubegrænsede billetter/mails i billetplan for $15/agent/måned.
Customerly tilbyder ubegrænsede billetter/mails i plan for $87/måned.
Ubegrænset optagelse af telefonsamtaler
Optag hvert opkald, der er foretaget eller modtaget, og afspil optagelsen til enhver tid.
LiveAgent tilbyder ubegrænset optagelse af telefonsamtaler.
Customerly tilbyder ikke ubegrænset optagelse af telefonsamtaler.
Ubegrænset 24/7 support
Kundesupport tilbydes 24/7 uden at begrænse antallet af forespørgsler, du kan sende.
LiveAgent tilbyder ubegrænset 24/7 support i billetplan for $15/agent/måned.
Customerly tilbyder ubegrænset 24/7 support i planen for $29/måned.
Data migration from one solution to another

Overfør dine data til LiveAgent

Migrer dine data til vores helpdesk-system og få adgang til vores billetsystem, der kan håndtere e-mails, live chat, callcenter, kundeportal, vidensbase og sociale medier – Facebook, Twitter, Instagram og Viber. Giv en fantastisk support på tværs af alle kanaler med lethed.

Kunne du tænke dig at migrere på egen hånd?

LiveAgent tilbyder migreringsplugins til helpdesk-software. Vi har i øjeblikket ikke et migreringsplugin til Customerly, men hvis du er interesseret, så sig bare til, så vil vi gøre vores bedste for at tilføje det snart. 

Migrate data to LiveAgent on your own

Hvilken slags data kan jeg migrere fra Customerly?

Hvilken slags data kan jeg migrere fra Customerly?

Mennesker

Migrer agenter, administratorer, slutbrugere og kunder med lethed.

Mennesker

Tags

Migrer alle dine afdelings- og billet tags.

Tags

Billetter

Migrer billetter, vedhæftede filer, brugerfelter og billetfelter.

Klar til at migrere fra Customerly til LiveAgent?

Se nogle af de fordele, du får, når du skifter over til LiveAgent

Customer providing review for service on mobile phone

Fremragende kundeservice

24/7 support fra vores agenter. Vi er der, når du har brug for os.

Ultimate omni-channel help desk software experience

Ultimativ helpdesk-løsning

Nyttige værktøjer, mere end 175 funktioner og over 40 integrationer. Vi har alt, hvad du har brug for.

Person collecting papers into the net

Øg besparelser og ROI

Få LiveAgent gratis for evigt, eller vælg en af ​​vores tre betalte planer.

Multilingual support in LiveAgent

Vælg dit sprog

Vælg en af ​​43 forskellige oversættelser. LiveAgent understøtter også sprogtilpasselige widgets.

Grunde til, at virksomheder skiftede over til LiveAgent

  • Grunde til, at virksomheder skiftede over til LiveAgent

    “Det er fyldt med funktioner og var bedre end mit 5-årige zendesk-abonnement. Så jeg skiftede over. god valuta for pengene for mig som ejer små virksomheder.”Albert

  • Grunde til, at virksomheder skiftede over til LiveAgent

    Jeg prøvede Zendesk først, men efter flere timers konfiguration og forståelse af prismodellen indså jeg, at det ikke var noget for mig. I stedet begyndte jeg at bruge LiveAgent og må sige, at jeg indtil videre er meget tilfreds. Systemet fik den helt rigtige mængde konfiguration, som jeg ønsker, og jeg har endnu ikke fundet noget, der ikke er muligt at gøre. Selve støtten er stor og de besvarer normalt dine spørgsmål på et par minutter. “Erik

  • Grunde til, at virksomheder skiftede over til LiveAgent

    “Vi kom over til til LiveAgent fra ZenDesk … og ville ikke gå tilbage til dem … Det er utroligt overkommelige priser og altid et hjælpsomt supportteam, der er der for at hjælpe os døgnet rundt. For det andet er der det avancerede automatiseringsniveau, der bogstaveligt talt har erstattet vores behov for Zapier, da der er en god mængde integrationer. Plus de giver også så mange alias e-mails for at forbinde det meget nemt. “Aaron

  • Grunde til, at virksomheder skiftede over til LiveAgent

    “Vi og vores kunder havde konstant problemer med ZenDesk, men efter at have set på forskellige muligheder valgte vi LiveAgent baseret på brugeranmeldelser og prisen.” Adam

  • Grunde til, at virksomheder skiftede over til LiveAgent

    “Jeg brugte ZenDesk i årevis, og jeg var træt af disse” billetstil “e-mails, og at jeg ikke kunne vedhæfte filer til mine e-mails, kunne kun sende links. Hvad jeg kan lide i LiveAgent: det sender e-mails (ikke billetter), der kan jeg vedhæft filer, organisere e-mails nemmere end i ZenDesk, kan chatte og administrere e-mails fra det samme vindue. LiveAgent understøtter også regneark i sine e-mails og har et fantastisk supportteam. ” Vlad

  • Grunde til, at virksomheder skiftede over til LiveAgent

    “Vi skiftede til dette system efter mange års brug af ZenDesk. Funktionaliteten er fantastisk: kontaktformularer, live chat, databaser, integration med sociale netværk – alt i ét og alle disse moduler er gennemtænkte og interagerer godt med hinanden. Jeg kunne godt lide, at tjenesten fungerer stabilt, selv på mobile platforme (efter ZenDesk er dette et stort plus for os). “Olga

  • Grunde til, at virksomheder skiftede over til LiveAgent

    “Prøvede forskellige løsninger, herunder Zendesk, Freshdesk og mere. Fandt derefter LiveAgent. Fantastisk værktøj, god valuta for pengene, let at bruge, god support og hjælp til at installere. Og nu, efter flere års brug, er det stadig det bedste supportværktøj, som vi kunne have valgt. ” Michal

  • Grunde til, at virksomheder skiftede over til LiveAgent

    “Jeg har før brugt mange andre helpdesk-systemer, f.eks. LiveZilla, Zopim, Zendesk, Freshdesk, Desk.com osv. LiveAgent har slået dem på alle måder på grund af dets priser, funktioner, kundesupport og mobile funktioner.” Harrison

Migrer dine data fra Customerly i dag

LiveAgent er den mest anmeldte og #1-bedømte helpdesk-software til SMB i 2020. Slut dig til virksomheder som Huawei, BMW, Yamaha og Oxford University for at yde support i verdensklasse til dine kunder.

$15 måned

Supportsag

  • Ubegrænset billethistorik
  • Ubegrænsede e-mailadresser
  • Avanceret rapportering
  • Kundeportal + forum
$29 måned

Ticket+chat

  • Alt i Ticket, plus:
  • Ubegrænsede chatknapper
  • Styring af feedback
  • Overvågning af besøgende i realtid
$0 måned

Gratis

  • 7 dages billethistorik
  • 1 chatknap
  • 1 telefonnummer
  • 1 e-mailadresse

Du vil være i gode hænder!

Ved du hvad Huawei, BMW, Yamaha og O2 har tilfælles? Du gættede rigtigt... LiveAgent!

Prøv det helt gratis Ingen kreditkort nødvendigt

FAQ

Hvordan kan du migrere fra Customerly til LiveAgent?

Du er velkommen til at migrere dine data manuelt, da vi i øjeblikket ikke har et integrationsplugin klar. Sig til, hvis du er interesseret, og så tilføjer vi det til vores opgaver.

Hvilke data kan du migrere fra Customerly til LiveAgent?

Din virksomhed kan migrere data såsom billetter, administratorer, agenter, kundeoplysninger, tags, vedhæftede filer og mere fra Customerly til LiveAgent.

Our website uses cookies. By continuing we assume your permission to deploy cookies as detailed in our privacy and cookies policy.

×
Plan en én-til-én samtale og opdag hvordan LiveAgent kan hjælpe din virksomhed.

Vi er tilgængelige på adskillige datoer

Planlæg en demo