Funktioner | Liveagent
Prøv det bedste kundesupportalternativ gratis! Intet kreditkort påkrævet.
|
Olark
|
---|---|---|
Billetter
Indeholder et administrationsværktøj, der behandler og katalogiserer kundeserviceanmodninger.
|
LiveAgent tilbyder billetsalg.
|
Olark tilbyder ikke billetsalg.
|
Livechat
En chat-widget i realtid, som du kan placere på ethvert websted.
|
LiveAgent tilbyder Live Chat i Ticket+Chat-plan for $29/agent/måned.
|
Olark tilbyder Live Chat i plan for $19/agent/måned.
|
Call Center
Et callcenter, der kan bruges til at foretage og modtage opkald ved hjælp af automatisk opkaldsdistribution.
|
LiveAgent tilbyder Call Center.
|
Olark tilbyder ikke Call Center.
|
Selvbetjening
En funktion, der giver dig mulighed for at bygge en kundeportal, som dine kunder kan registrere sig for for at få adgang til deres tidligere billetter og videnbaseindhold.
|
LiveAgent tilbyder selvbetjening.
|
Olark tilbyder ikke selvbetjening.
|
Facebook
En Facebook-integration, der henter alle kommentarer og omtaler og omdanner dem til billetter. Integrationen gør det også muligt for brugere at besvare alle kommentarer og omtaler fra helpdesk-softwaren til sociale medier.
|
LiveAgent tilbyder en Facebook-integration.
|
Olark tilbyder ikke en Facebook-integration.
|
Twitter
En Twitter-integration, der henter alle omtaler og kommentarer og omdanner dem til billetter. Integrationen gør det også muligt for brugere at besvare tweets direkte fra softwaren.
|
LiveAgent tilbyder en Twitter-integration.
|
Olark tilbyder ikke en Twitter-integration.
|
Instagram
En Instagram-integration, der henter alle kommentarer og omtaler og omdanner dem til billetter. Integrationen gør det også muligt for brugere at besvare alle kommentarer og omtaler fra helpdesk-softwaren til sociale medier.
|
LiveAgent tilbyder en Instagram-integration.
|
Olark tilbyder ikke en Instagram-integration.
|
Viber
En Viber-integration, der henter alle beskeder og omdanner dem til billetter. Integrationen gør det også muligt for brugere at besvare og udsende Viber-beskeder direkte fra helpdesk-softwaren til sociale medier.
|
LiveAgent tilbyder en Viber-integration.
|
Olark tilbyder ikke en Viber-integration.
|
Vidensbase
Et videnlager, der indeholder væsentlige oplysninger, herunder fejlfindingsvejledninger, ofte stillede spørgsmål og vejledningsartikler.
|
LiveAgent tilbyder vidensbase.
|
Olark tilbyder ikke videnbase.
|
Kundeforum
Et online diskussionsforum til dine kunder, som er placeret direkte i din videnbase.
|
LiveAgent tilbyder kundeforum.
|
Olark tilbyder ikke kundeforum.
|
Automation og regler
Arbejdsgange, som du kan automatisere for at eliminere gentagne opgaver.
|
LiveAgent tilbyder automatisering og regler i billetplanen for $15/agent/måned.
|
Olark tilbyder automatisering og regler i plan for $19/agent/måned.
|
API
Et sæt funktioner, der tillader forskellige applikationer at arbejde sammen.
|
LiveAgent tilbyder API-funktioner i billetplan for $15/agent/måned.
|
Olark tilbyder API-funktioner i plan for $19/agent/måned.
|
Interactive Voice Response (IVR)
En teknologi, der gør det muligt for indgående opkald at navigere i et telefonsystem, før de taler med en menneskelig operatør.
|
LiveAgent tilbyder IVR-funktioner.
|
Olark tilbyder ikke IVR-funktioner.
|
Videoopkald
Et opkald, der indeholder video, svarende til Skype-, Zoom- eller Facetime-opkald.
|
LiveAgent tilbyder videoopkald.
|
Olark tilbyder ikke videoopkald.
|
Ubegrænset historik
Billetter udløber eller slettes ikke – du kan se dem til enhver tid.
|
LiveAgent tilbyder ubegrænset historie i billetplanen for $15/agent/måned.
|
Olark tilbyder ubegrænset historik i plan for $19/agent/måned.
|
Ubegrænset websteder
Du kan bruge softwaren på et ubegrænset antal websteder.
|
LiveAgent tilbyder ubegrænsede websteder i billetplan for $15/agent/måned.
|
Olark tilbyder ubegrænsede websteder i plan for $19/agent/måned.
|
Ubegrænsede chatknapper
Du kan placere et ubegrænset antal chatknapper på dine websteder.
|
LiveAgent tilbyder ubegrænsede chatknapper.
|
Olark tilbyder ikke ubegrænsede chatknapper.
|
Ubegrænset antal billetter/mails
Du kan modtage et ubegrænset antal e-mails og billetter.
|
LiveAgent tilbyder ubegrænsede billetter/mails.
|
Olark tilbyder ikke ubegrænsede billetter/mails.
|
Ubegrænset optagelse af opkald
Optag hvert opkald, der er foretaget eller modtaget, og afspil optagelsen til enhver tid.
|
LiveAgent tilbyder ubegrænset optagelse af opkald.
|
Olark tilbyder ikke ubegrænset optagelse af opkald.
|
Ubegrænset 24/7 support
Kundesupport tilbydes 24/7 uden at begrænse antallet af forespørgsler, du kan sende.
|
LiveAgent tilbyder ubegrænset 24/7 support.
|
Olark tilbyder ikke ubegrænset 24/7 support.
|
Det, du får, er en fantastisk helpdesk-løsning med de rigtige værktøjer, funktioner og integrationer til dit supportteam. Forbedre dine kunderelationer med vores pålidelige billetsystem, superhurtig livechat, vidensbase, callcenter eller support via sociale medier. LiveAgent kan tage sig af dine Facebook Messenger-, Twitter-, Instagram- og endda Viber-konti. Skab kunder, beskæftige dig med e-mailmarketing eller marketingautomatisering og giv den bedste kundeoplevelse med LiveAgent.
En fantastisk kundekommunikationssoftware bør give gode værktøjer til at forbedre agentarbejdsgangen og hjælpe med at give hurtig hjælp til dine kunder. Vi har noget ekstra udover standardværktøjer, såsom e-mail, billetsalg, callcenter og vidensbase.
Hvad med fantastisk e-mail-support, instant messaging, live chat-software eller fantastisk administrationssystem? Vores live chat-widget er den hurtigste på markedet, med chat-visningshastigheder på 2,5 sekunder. Desuden tilbyder vi support til sociale mediekanaler såsom Facebook Messenger, Twitter, Viber og endda Instagram. Giv dine kunder hjælp fra enhver kanal, de vælger, og hold stadig tingene organiseret i dashboardet.
3.000+ Trustpilot | GetApp | G2 crowd anmeldelser
Join our community of happy clients and provide excellent customer support with LiveAgent.
Our website uses cookies. By continuing we assume your permission to deploy cookies as detailed in our privatliv og cookies politik.
Answer more tickets with our all-in-one help desk software. Try LiveAgent for 30 days with no credit card required.
Hello, I’m Andrej. We’re thrilled to invite you to an exclusive software demo where we’ll showcase our product and how it can transform your customer care. Learn how to achieve your business goals with LiveAgent or feel free to explore the best help desk software by yourself with no fee or credit card requirement.
Andrej Saxon | LiveAgent support team