By signing up, I accept T&C and Privatlivs politik.
Funktioner | Liveagent
Prøv det bedste kundesupportalternativ gratis! Intet kreditkort påkrævet.
|
Olark
|
---|---|---|
Billetter
Indeholder et administrationsværktøj, der behandler og katalogiserer kundeserviceanmodninger.
|
LiveAgent tilbyder billetsalg.
|
Olark tilbyder ikke billetsalg.
|
Livechat
En chat-widget i realtid, som du kan placere på ethvert websted.
|
LiveAgent tilbyder Live Chat i Ticket+Chat-plan for $29/agent/måned.
|
Olark tilbyder Live Chat i plan for $19/agent/måned.
|
Call Center
Et callcenter, der kan bruges til at foretage og modtage opkald ved hjælp af automatisk opkaldsdistribution.
|
LiveAgent tilbyder Call Center.
|
Olark tilbyder ikke Call Center.
|
Selvbetjening
En funktion, der giver dig mulighed for at bygge en kundeportal, som dine kunder kan registrere sig for for at få adgang til deres tidligere billetter og videnbaseindhold.
|
LiveAgent tilbyder selvbetjening.
|
Olark tilbyder ikke selvbetjening.
|
Facebook
En Facebook-integration, der henter alle kommentarer og omtaler og omdanner dem til billetter. Integrationen gør det også muligt for brugere at besvare alle kommentarer og omtaler fra helpdesk-softwaren til sociale medier.
|
LiveAgent tilbyder en Facebook-integration.
|
Olark tilbyder ikke en Facebook-integration.
|
Twitter
En Twitter-integration, der henter alle omtaler og kommentarer og omdanner dem til billetter. Integrationen gør det også muligt for brugere at besvare tweets direkte fra softwaren.
|
LiveAgent tilbyder en Twitter-integration.
|
Olark tilbyder ikke en Twitter-integration.
|
Instagram
En Instagram-integration, der henter alle kommentarer og omtaler og omdanner dem til billetter. Integrationen gør det også muligt for brugere at besvare alle kommentarer og omtaler fra helpdesk-softwaren til sociale medier.
|
LiveAgent tilbyder en Instagram-integration.
|
Olark tilbyder ikke en Instagram-integration.
|
Viber
En Viber-integration, der henter alle beskeder og omdanner dem til billetter. Integrationen gør det også muligt for brugere at besvare og udsende Viber-beskeder direkte fra helpdesk-softwaren til sociale medier.
|
LiveAgent tilbyder en Viber-integration.
|
Olark tilbyder ikke en Viber-integration.
|
Vidensbase
Et videnlager, der indeholder væsentlige oplysninger, herunder fejlfindingsvejledninger, ofte stillede spørgsmål og vejledningsartikler.
|
LiveAgent tilbyder vidensbase.
|
Olark tilbyder ikke videnbase.
|
Kundeforum
Et online diskussionsforum til dine kunder, som er placeret direkte i din videnbase.
|
LiveAgent tilbyder kundeforum.
|
Olark tilbyder ikke kundeforum.
|
Automation og regler
Arbejdsgange, som du kan automatisere for at eliminere gentagne opgaver.
|
LiveAgent tilbyder automatisering og regler i billetplanen for $15/agent/måned.
|
Olark tilbyder automatisering og regler i plan for $19/agent/måned.
|
API
Et sæt funktioner, der tillader forskellige applikationer at arbejde sammen.
|
LiveAgent tilbyder API-funktioner i billetplan for $15/agent/måned.
|
Olark tilbyder API-funktioner i plan for $19/agent/måned.
|
Interactive Voice Response (IVR)
En teknologi, der gør det muligt for indgående opkald at navigere i et telefonsystem, før de taler med en menneskelig operatør.
|
LiveAgent tilbyder IVR-funktioner.
|
Olark tilbyder ikke IVR-funktioner.
|
Videoopkald
Et opkald, der indeholder video, svarende til Skype-, Zoom- eller Facetime-opkald.
|
LiveAgent tilbyder videoopkald.
|
Olark tilbyder ikke videoopkald.
|
Ubegrænset historik
Billetter udløber eller slettes ikke – du kan se dem til enhver tid.
|
LiveAgent tilbyder ubegrænset historie i billetplanen for $15/agent/måned.
|
Olark tilbyder ubegrænset historik i plan for $19/agent/måned.
|
Ubegrænset websteder
Du kan bruge softwaren på et ubegrænset antal websteder.
|
LiveAgent tilbyder ubegrænsede websteder i billetplan for $15/agent/måned.
|
Olark tilbyder ubegrænsede websteder i plan for $19/agent/måned.
|
Ubegrænsede chatknapper
Du kan placere et ubegrænset antal chatknapper på dine websteder.
|
LiveAgent tilbyder ubegrænsede chatknapper.
|
Olark tilbyder ikke ubegrænsede chatknapper.
|
Ubegrænset antal billetter/mails
Du kan modtage et ubegrænset antal e-mails og billetter.
|
LiveAgent tilbyder ubegrænsede billetter/mails.
|
Olark tilbyder ikke ubegrænsede billetter/mails.
|
Ubegrænset optagelse af opkald
Optag hvert opkald, der er foretaget eller modtaget, og afspil optagelsen til enhver tid.
|
LiveAgent tilbyder ubegrænset optagelse af opkald.
|
Olark tilbyder ikke ubegrænset optagelse af opkald.
|
Ubegrænset 24/7 support
Kundesupport tilbydes 24/7 uden at begrænse antallet af forespørgsler, du kan sende.
|
LiveAgent tilbyder ubegrænset 24/7 support.
|
Olark tilbyder ikke ubegrænset 24/7 support.
|
Det, du får, er en fantastisk helpdesk-løsning med de rigtige værktøjer, funktioner og integrationer til dit supportteam. Forbedre dine kunderelationer med vores pålidelige billetsystem, superhurtig livechat, vidensbase, callcenter eller support via sociale medier. LiveAgent kan tage sig af dine Facebook Messenger-, Twitter-, Instagram- og endda Viber-konti. Skab kunder, beskæftige dig med e-mailmarketing eller marketingautomatisering og giv den bedste kundeoplevelse med LiveAgent.
En fantastisk kundekommunikationssoftware bør give gode værktøjer til at forbedre agentarbejdsgangen og hjælpe med at give hurtig hjælp til dine kunder. Vi har noget ekstra udover standardværktøjer, såsom e-mail, billetsalg, callcenter og vidensbase.
Hvad med fantastisk e-mail-support, instant messaging, live chat-software eller fantastisk administrationssystem? Vores live chat-widget er den hurtigste på markedet, med chat-visningshastigheder på 2,5 sekunder. Desuden tilbyder vi support til sociale mediekanaler såsom Facebook Messenger, Twitter, Viber og endda Instagram. Giv dine kunder hjælp fra enhver kanal, de vælger, og hold stadig tingene organiseret i dashboardet.
3.000+ Trustpilot | GetApp | G2 crowd anmeldelser
Roman Bosch
Partly
Det er en fornøjelse at have en fantastisk portal, der forbedrer vores kundeservice.
Christine Preusler
HostingAdvice
LiveAgent hjælper vores medarbejdere til at yde bedre, hurtigere og mere præcis support.
Karl Dieterich
Covomo
LiveAgent hjalp os opnå 2 meget vigtige mål: Øge vores kundetilfredshed og salg.
Hendrik Henze
HEWO Internetmarketing
Vi har brugt LiveAgent siden August og vi er meget tilfredse.
Razvan Sava
WebMaster Tilbud
Siden vi har brugt LiveAgent har vores responstid steget med 60%
Taras Baca
XperienceHR
Vores betalte kundes konverteringsrate steg 325% den første måned, vi startede og aktivt begyndte at bruge LiveAgent.
Andrej Ftomin
TAZAR Group
Jeg må sige, at jeg aldrig har oplevet en så professionel kundetilgang.
Matt Janaway
The Workplace Depot
Vi synes, at LiveAgent var langt den bedste live chat løsning.
Viviane Carter
CSI-produkter
Vi bruger LiveAgent på alle vores e -handelswebsteder. Værktøjet er let at bruge og forbedrer vores produktivitet.
Christian Lange
Lucky-Bike
Med LiveAgent er vi i stand til at give vores kunder support, uanset hvor de er.
Jens Malmqvist
Projure
Jeg kan anbefale LiveAgent til alle, der er interesseret i at gøre deres kundeservice bedre og mere effektiv.
Catana Alexandru
Websignal
Jeg er sikker på, at vi ville bruge 90% af vores dag på at sortere via e -mails, hvis vi...
Jan Wienk
All British Casino
Med LiveAgent er vi i stand til at holde vores spillere glade ved at tilbyde mere effektiv support, hvilket resulterer...
Allan Bjerkan
Norske Automaten
LiveAgent er pålidelig, med rimelige priser og simpelthen et godt valg for enhver travl online onlineforretning!
Sissy Böttcher
Study Portals
Vi kan lide det, fordi det er nemt at bruge og tilbyder stor funktionalitet, såsom nyttige rapporteringsfunktioner.
Peter Koning
TypoAssassin
Vi elsker LiveAgent - det gør det let at støtte vores kunder.
Aranzazu F
Factorchic
Vi kan godt lide at tilbyde vores kunder den bedste supportoplevelse. Derfor valgte vi LiveAgent.
Rick Nuske
MyFutureBusiness
Fra opsætning til løbende support og alt andet ind imellem fortsætter teamet på LiveAgent med at imponere.
Vojtech Kelecsenyi
123-Nakup
LiveAgent sparer os hundredvis af dyrebare minutter hver dag ved at gøre kundeservice tydelig og ordenligt.
Rafael Kobalyan
Betconstruct
Ubegrænsede medarbejdere, e-mails, sociale medier og telefon integration. Alt dette for en lavere pris end vores tidligere udbyder.
Martin Drugaj
Atomer
Vi har brugt LiveAgent siden 2013. Vi kan ikke forestille os at arbejde uden det.
Ivan Golubović
AVMarket
Det er en omkostningseffektiv løsning, der kan hjælpe dig med en stor mængde supportanmodninger via forskellige kanaler.
Rustem Gimaev
Antalya Consulting Language Center
Det var så svært at håndtere e-mails fra Outlook. Med LiveAgent er vi sikre på, at hver e-mail besvares i...
Randy Bryan
tekRESCUE
LiveAgent er så fantastisk. Med meget lidt tid og kræfter havde jeg det godt i gang på få minutter.
Timothy G. Keys
Marietta Corporation
Jeg anbefaler stærkt LiveAgent -produktet, ikke kun som et Kayako -alternativ, men en meget bedre løsning med merværdi.
Mihaela Teodorescu
eFortuna
Supportteamet reagerede altid hurtigt med hurtigt at implementere løsninger.
Hilda Andrejkovičová
TrustPay
Det hjælper os med at kategorisere billetterne og statistisk spore, hvad vores kunder har mest brug for.
Alexandra Danišová
Nay
Vi ser LiveAgent som et godt værktøj til at kommunikere med kunder.
Samuel Smahel
m:zone
LiveAgent fremskyndede vores kommunikation med vores kunder og gav os også mulighed for at chatte med dem.
David Chandler
Volterman
Kort sagt - LiveAgent slår alt derude på dette endda på endnu højere prisniveau.
Ved du hvad Huawei, BMW, Yamaha og O2 har tilfælles? Du gættede rigtigt... LiveAgent!
Flytte fra Tawk til LiveAgent?
Migrer dine data til LiveAgent i dag og tilbyd support i verdensklasse til dine kunder. Vurderet som den bedste helpdesk-software til SMB i 2023. Gratis prøveperiode og fleksible planer.
Forøg konverteringsfrekvenser med LiveAgent
Optimér dit websted til konverteringer ved at genoverveje tilbud, sænke priser, forbedre funktionalitet og tilføje incitamenter.
Leder du efter et Olark alternativ?
LiveAgent er en populær helpdesk-løsning, der har fået positiv feedback. Brugere roser funktionerne, supporten og det rimelige prisniveau.
Lær alt om LiveAgent med webinarer
LiveAgent er en hjælpesk- og supportsoftware, der kan hjælpe virksomheder af enhver størrelse med e-mail, lynhurtig livechat, sociale medier, callcenter og vidensbase. Lösningen kan øge produktiviteten, reducere antallet af billetter og forbedre kundeservice. Virksomheder kan oprette en gratis konto og få en 14-dages prøveperiode. LiveAgent tilbyder også webinarer og hjælp til modeforretninger og hostingvirksomheder. Det er også den kundeservicetjeneste med den højeste tilfredshed blandt kunderne. Virksomheder med live chat oplever en positiv effekt på salg, omsætning og kundeloyalitet. LiveAgent kan hjælpe sundhedsvirksomheder med bedre kundesupport, øge salget og forbedre effektiviteten og produktiviteten af personalet.
We appreciate your recent sign up for a LiveAgent.
A message will be sent to your email address containing login details, right after your account is installed.
Our website uses cookies. By continuing we assume your permission to deploy cookies as detailed in our privacy and cookies policy.
Vi er tilgængelige på adskillige datoer