Sig farvel til langsom software

Skift til LiveAgent & vi migrerer dine data fra Olark gratis.

  • ✓ Intet opsætningsgebyr    
  • ✓ Kundeservice 24/7    
  • ✓ Intet kreditkort påkrævet    
  • ✓ Annuller til enhver tid
Brugt af
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
LiveAgent migration animation
Migration background

Migrere fra Olark?

Overvejer du en datamigrering fra Olark? Prøv LiveAgents migreringsmuligheder, og flyt dine data til en ny helpdesk-software. Tag din kundeservice til et andet niveau med vores software og forbedre dine kunderelationer. Overvej en gratis prøveperiode og se LiveAgents muligheder i dag.
  • Leader in knowledge management software
  • Leader in issue tracking software badge

Hvilke data kan du migrere fra Olark?

Mennesker

Import contacts, agents and admin profiles

Billetter

Al din kundekommunikation

Tags

Behold vigtige tags

Olark vs LiveAgent sammenligning

Funktioner Liveagent Olark
Billetter
Indeholder et administrationsværktøj, der behandler og katalogiserer kundeserviceanmodninger.
LiveAgent tilbyder billetsalg.
Olark tilbyder ikke billetsalg.
Livechat
En chat-widget i realtid, som du kan placere på ethvert websted.
LiveAgent tilbyder Live Chat i Ticket+Chat-plan for $29/agent/måned.
Olark tilbyder Live Chat i plan for $19/agent/måned.
Call Center
Et callcenter, der kan bruges til at foretage og modtage opkald ved hjælp af automatisk opkaldsdistribution.
LiveAgent tilbyder Call Center.
Olark tilbyder ikke Call Center.
Selvbetjening
En funktion, der giver dig mulighed for at bygge en kundeportal, som dine kunder kan registrere sig for for at få adgang til deres tidligere billetter og videnbaseindhold.
LiveAgent tilbyder selvbetjening.
Olark tilbyder ikke selvbetjening.
Facebook
En Facebook-integration, der henter alle kommentarer og omtaler og omdanner dem til billetter. Integrationen gør det også muligt for brugere at besvare alle kommentarer og omtaler fra helpdesk-softwaren til sociale medier.
LiveAgent tilbyder en Facebook-integration.
Olark tilbyder ikke en Facebook-integration.
Twitter
En Twitter-integration, der henter alle omtaler og kommentarer og omdanner dem til billetter. Integrationen gør det også muligt for brugere at besvare tweets direkte fra softwaren.
LiveAgent tilbyder en Twitter-integration.
Olark tilbyder ikke en Twitter-integration.
Instagram
En Instagram-integration, der henter alle kommentarer og omtaler og omdanner dem til billetter. Integrationen gør det også muligt for brugere at besvare alle kommentarer og omtaler fra helpdesk-softwaren til sociale medier.
LiveAgent tilbyder en Instagram-integration.
Olark tilbyder ikke en Instagram-integration.
Viber
En Viber-integration, der henter alle beskeder og omdanner dem til billetter. Integrationen gør det også muligt for brugere at besvare og udsende Viber-beskeder direkte fra helpdesk-softwaren til sociale medier.
LiveAgent tilbyder en Viber-integration.
Olark tilbyder ikke en Viber-integration.
Vidensbase
Et videnlager, der indeholder væsentlige oplysninger, herunder fejlfindingsvejledninger, ofte stillede spørgsmål og vejledningsartikler.
LiveAgent tilbyder vidensbase.
Olark tilbyder ikke videnbase.
Kundeforum
Et online diskussionsforum til dine kunder, som er placeret direkte i din videnbase.
LiveAgent tilbyder kundeforum.
Olark tilbyder ikke kundeforum.
Automation og regler
Arbejdsgange, som du kan automatisere for at eliminere gentagne opgaver.
LiveAgent tilbyder automatisering og regler i billetplanen for $15/agent/måned.
Olark tilbyder automatisering og regler i plan for $19/agent/måned.
API
Et sæt funktioner, der tillader forskellige applikationer at arbejde sammen.
LiveAgent tilbyder API-funktioner i billetplan for $15/agent/måned.
Olark tilbyder API-funktioner i plan for $19/agent/måned.
Interactive Voice Response (IVR)
En teknologi, der gør det muligt for indgående opkald at navigere i et telefonsystem, før de taler med en menneskelig operatør.
LiveAgent tilbyder IVR-funktioner.
Olark tilbyder ikke IVR-funktioner.
Videoopkald
Et opkald, der indeholder video, svarende til Skype-, Zoom- eller Facetime-opkald.
LiveAgent tilbyder videoopkald.
Olark tilbyder ikke videoopkald.
Ubegrænset historik
Billetter udløber eller slettes ikke – du kan se dem til enhver tid.
LiveAgent tilbyder ubegrænset historie i billetplanen for $15/agent/måned.
Olark tilbyder ubegrænset historik i plan for $19/agent/måned.
Ubegrænset websteder
Du kan bruge softwaren på et ubegrænset antal websteder.
LiveAgent tilbyder ubegrænsede websteder i billetplan for $15/agent/måned.
Olark tilbyder ubegrænsede websteder i plan for $19/agent/måned.
Ubegrænsede chatknapper
Du kan placere et ubegrænset antal chatknapper på dine websteder.
LiveAgent tilbyder ubegrænsede chatknapper.
Olark tilbyder ikke ubegrænsede chatknapper.
Ubegrænset antal billetter/mails
Du kan modtage et ubegrænset antal e-mails og billetter.
LiveAgent tilbyder ubegrænsede billetter/mails.
Olark tilbyder ikke ubegrænsede billetter/mails.
Ubegrænset optagelse af opkald
Optag hvert opkald, der er foretaget eller modtaget, og afspil optagelsen til enhver tid.
LiveAgent tilbyder ubegrænset optagelse af opkald.
Olark tilbyder ikke ubegrænset optagelse af opkald.
Ubegrænset 24/7 support
Kundesupport tilbydes 24/7 uden at begrænse antallet af forespørgsler, du kan sende.
LiveAgent tilbyder ubegrænset 24/7 support.
Olark tilbyder ikke ubegrænset 24/7 support.
Maximum queue time

En gratis Olark-migrering

Det, du får, er en fantastisk helpdesk-løsning med de rigtige værktøjer, funktioner og integrationer til dit supportteam. Forbedre dine kunderelationer med vores pålidelige billetsystem, superhurtig livechat, vidensbase, callcenter eller support via sociale medier. LiveAgent kan tage sig af dine Facebook Messenger-, Twitter-, Instagram- og endda Viber-konti. Skab kunder, beskæftige dig med e-mailmarketing eller marketingautomatisering og giv den bedste kundeoplevelse med LiveAgent.

Fordele ved migrering fra Olark til LiveAgent

Satisfaction prediction scores

Tilfredse kunder

Giv god support til dine kunder, og få fantastisk support døgnet rundt fra LiveAgent
Service desk

Ultimativ helpdesk-software

LiveAgent har alle de værktøjer, funktioner og integrationer, du skal bruge for at gøre dit bedste job
Net promoter score NPS

Penge sparet, penge tjent

Vores proaktive værktøjer giver dig mulighed for at øge din omsætning til en rimelig pris
Resolution time

Sparer tid

Vores værktøjer giver dig mulighed for at gøre mere på samme tid

Bliv social med vores værktøjssæt

En fantastisk kundekommunikationssoftware bør give gode værktøjer til at forbedre agentarbejdsgangen og hjælpe med at give hurtig hjælp til dine kunder. Vi har noget ekstra udover standardværktøjer, såsom e-mail, billetsalg, callcenter og vidensbase.

Hvad med fantastisk e-mail-support, instant messaging, live chat-software eller fantastisk administrationssystem? Vores live chat-widget er den hurtigste på markedet, med chat-visningshastigheder på 2,5 sekunder. Desuden tilbyder vi support til sociale mediekanaler såsom Facebook Messenger, Twitter, Viber og endda Instagram. Giv dine kunder hjælp fra enhver kanal, de vælger, og hold stadig tingene organiseret i dashboardet.

increase availability

Lær vores værktøjer at kende

get inspired

24/7 support inkluderet

At holde kommunikationen i live er vores speciale. Vi tilbyder vores kunder 24/7 support. Kontakt os, når du har brug for hjælp eller blot vil spørge os om noget. Vi arbejder på samme måde som dig, med LiveAgent. Det betyder, at du kan vælge en kanal, du ønsker. Send os en e-mail, start en chat med os, kom på sociale medier eller ring til os, når du har brug for det. Det er alt sammen inkluderet i vores plan, så du er velkommen til at drage fordel af det. Vi vil gøre vores bedste for at hjælpe dig.

3.000+ Trustpilot | GetApp | G2 crowd anmeldelser

Et ord fra vores kunder

  • Partly

    Roman Bosch

    Partly

    Det er en fornøjelse at have en fantastisk portal, der forbedrer vores kundeservice.

  • HostingAdvice.com

    Christine Preusler

    HostingAdvice

    LiveAgent hjælper vores medarbejdere til at yde bedre, hurtigere og mere præcis support.

  • covomo

    Karl Dieterich

    Covomo

    LiveAgent hjalp os opnå 2 meget vigtige mål: Øge vores kundetilfredshed og salg.

  • HEWO

    Hendrik Henze

    HEWO Internetmarketing

    Vi har brugt LiveAgent siden August og vi er meget tilfredse.

  • WebMaster Tilbud

    Razvan Sava

    WebMaster Tilbud

    Siden vi har brugt LiveAgent har vores responstid steget med 60%

  • XperienceHR

    Taras Baca

    XperienceHR

    Vores betalte kundes konverteringsrate steg 325% den første måned, vi startede og aktivt begyndte at bruge LiveAgent.

  • TAZAR Group

    Andrej Ftomin

    TAZAR Group

    Jeg må sige, at jeg aldrig har oplevet en så professionel kundetilgang.

  • The Workplace Depot

    Matt Janaway

    The Workplace Depot

    Vi synes, at LiveAgent var langt den bedste live chat løsning.

  • CSI-produkter

    Viviane Carter

    CSI-produkter

    Vi bruger LiveAgent på alle vores e -handelswebsteder. Værktøjet er let at bruge og forbedrer vores produktivitet.

  • Lucky Bike

    Christian Lange

    Lucky-Bike

    Med LiveAgent er vi i stand til at give vores kunder support, uanset hvor de er.

  • Projure

    Jens Malmqvist

    Projure

    Jeg kan anbefale LiveAgent til alle, der er interesseret i at gøre deres kundeservice bedre og mere effektiv.

  • Websignal

    Catana Alexandru

    Websignal

    Jeg er sikker på, at vi ville bruge 90% af vores dag på at sortere via e -mails, hvis vi...

  • All British Casino

    Jan Wienk

    All British Casino

    Med LiveAgent er vi i stand til at holde vores spillere glade ved at tilbyde mere effektiv support, hvilket resulterer...

  • Norske Automaten

    Allan Bjerkan

    Norske Automaten

    LiveAgent er pålidelig, med rimelige priser og simpelthen et godt valg for enhver travl online onlineforretning!

  • Study Portals

    Sissy Böttcher

    Study Portals

    Vi kan lide det, fordi det er nemt at bruge og tilbyder stor funktionalitet, såsom nyttige rapporteringsfunktioner.

  • TypoAssassin

    Peter Koning

    TypoAssassin

    Vi elsker LiveAgent - det gør det let at støtte vores kunder.

  • Factorchic

    Aranzazu F

    Factorchic

    Vi kan godt lide at tilbyde vores kunder den bedste supportoplevelse. Derfor valgte vi LiveAgent.

  • MyFutureBusiness

    Rick Nuske

    MyFutureBusiness

    Fra opsætning til løbende support og alt andet ind imellem fortsætter teamet på LiveAgent med at imponere.

  • 123 Nakup

    Vojtech Kelecsenyi

    123-Nakup

    LiveAgent sparer os hundredvis af dyrebare minutter hver dag ved at gøre kundeservice tydelig og ordenligt.

  • Betconstruct

    Rafael Kobalyan

    Betconstruct

    Ubegrænsede medarbejdere, e-mails, sociale medier og telefon integration. Alt dette for en lavere pris end vores tidligere udbyder.

  • Atomer

    Martin Drugaj

    Atomer

    Vi har brugt LiveAgent siden 2013. Vi kan ikke forestille os at arbejde uden det.

  • AVMarket

    Ivan Golubović

    AVMarket

    Det er en omkostningseffektiv løsning, der kan hjælpe dig med en stor mængde supportanmodninger via forskellige kanaler.

  • Antalya Consulting Language Center

    Rustem Gimaev

    Antalya Consulting Language Center

    Det var så svært at håndtere e-mails fra Outlook. Med LiveAgent er vi sikre på, at hver e-mail besvares i...

  • tekRESCUE

    Randy Bryan

    tekRESCUE

    LiveAgent er så fantastisk. Med meget lidt tid og kræfter havde jeg det godt i gang på få minutter.

  • Marietta Corporation

    Timothy G. Keys

    Marietta Corporation

    Jeg anbefaler stærkt LiveAgent -produktet, ikke kun som et Kayako -alternativ, men en meget bedre løsning med merværdi.

  • eFortuna

    Mihaela Teodorescu

    eFortuna

    Supportteamet reagerede altid hurtigt med hurtigt at implementere løsninger.

  • TrustPay

    Hilda Andrejkovičová

    TrustPay

    Det hjælper os med at kategorisere billetterne og statistisk spore, hvad vores kunder har mest brug for.

  • Nay

    Alexandra Danišová

    Nay

    Vi ser LiveAgent som et godt værktøj til at kommunikere med kunder.

  • m:zone

    Samuel Smahel

    m:zone

    LiveAgent fremskyndede vores kommunikation med vores kunder og gav os også mulighed for at chatte med dem.

  • Volterman

    David Chandler

    Volterman

    Kort sagt - LiveAgent slår alt derude på dette endda på endnu højere prisniveau.

Du vil være i gode hænder!

Ved du hvad Huawei, BMW, Yamaha og O2 har tilfælles? Du gættede rigtigt... LiveAgent!

Prøv det helt gratis Ingen kreditkort nødvendigt

FAQ

Hvordan kan du migrere fra Olark til LiveAgent?

For at migrere fra Olark til LiveAgent, er du velkommen til at kontakte vores support for at få hjælp eller bruge et gratis migreringsplugin.

Hvilke data kan du migrere fra Olark til LiveAgent?

Din virksomhed kan migrere data såsom billetter, administratorer, agenter, kundeoplysninger, tags, vedhæftede filer og mere fra Olark til LiveAgent.

Related Articles to Olark migration
Ønsker du at migrere dine data fra Drift til en anden løsning? Tag et kig på LiveAgent og se fordelene. Start din gratis prøveperiode i dag.

Flytte fra Drift til LiveAgent?

LiveAgent er den mest anmeldte helpdesk-software til SMB i 2020 og er designet til at yde support i verdensklasse til dine kunder. Der er forskellige betalingsplaner tilgængelige for virksomheder i forskellige størrelser, og migrering af data fra Drift er mulig. Der leveres også en gratis prøveperiode med begrænsede funktioner tilgængelige i hver betalingsplan.

LiveAgent er en helpdesk-løsning, der forbinder flere kanaler i én grænseflade. Migrer fra Chaport til LiveAgent og begynd at få forretningsfordele.

Flytte fra Chaport til LiveAgent?

LiveAgent og Chaport er helpdesk-software med forskellige funktioner og priser. LiveAgent tilbyder integrationer med Facebook, Twitter, Instagram og Viber, samt en vidensbase, et kundeforum og automatisering og regler. De har også API-funktioner, Interactive Voice Response (IVR), videoopkald og ubegrænset historie, websteder, chatknapper, billetter/mails og optagelse af telefonopkald. De har også Live Chat og Call Center. Chaport tilbyder ikke alle disse funktioner, men har stadig integrationer og en chat-widget i realtid.

LiveAgent tilbyder i øjeblikket et migreringsplugin til Freshcaller, som hjælper dig med at importere dine billetter. Få din gratis datamigrering i dag.

Migrerer du fra Freshcaller til LiveAgent?

Softwaren tilbyder forskellige funktioner til styring af serviceleveranceaftaler, integration af sociale medier og billetter, samt styring af arbejdsgange. Derudover tilbyder den også funktioner til rapportering og analyse samt selvbetjeningsportal. Softwaren modtog positive evalueringer fra verificerede brugere på Capterra. Der er også en gratis prøveperiode tilgængelig uden kreditkort.

LiveAgent er en helpdesk-løsning, der forbinder flere kanaler i én grænseflade. Vil du migrere fra LivePerson til LiveAgent? Vi har dig.

Migrere fra LivePerson?

LiveAgent er en prisbillig og brugervenlig løsning, der hjælper med at effektivisere kundeservice på tværs af forskellige kanaler. Flere virksomheder har oplevet øget kundetilfredshed, salg og responstid efter at have taget løsningen i brug. Kundenavnene og deres udtalelser om LiveAgent vidner om dens succes som en bedre løsning end Kayako og andre live chat værktøjer.

Vil du migrere dine data fra Extend til en anden løsning? Tag et kig på LiveAgent og se fordelene. Start din gratis prøveperiode i dag.

Flytte fra Extend til LiveAgent?

LiveAgent er en af de mest anmeldte helpdesk-software til små- og mellemstore virksomheder. De tilbyder forskellige planer til virksomheder af forskellige størrelser, med forskellige funktioner som ubegrænset billethistorie, e-mailadresser, chatknapper og API-nøgler. Der er også en gratis prøveperiode tilgængelig. Migrering af data fra Extend er også muligt.

LiveAgent er den mest anmeldte og #1 vurderede helpdesk -software til smb i 2020. Tilslut dig topfirmaer som Huawei og Yamaha i at yde god support.

Flytter du fra LiveHelpNow til LiveAgent?

LiveAgent er den mest anmeldte og #1 vurderede help desk software til SMB i 2020. Virksomheder som Huawei, BMW, Yamaha og Oxford University bruger LiveAgent til at yde support i verdensklasse til deres kunder. LiveAgent tilbyder forskellige planer, der passer til virksomhedens størrelse og behov. Dens menneskelige og automatiske supportfunktioner gør det til en pålidelig løsning til at yde support til dine kunder. Prøv LiveAgent helt gratis og uden brug af kreditkort.

Our website uses cookies. By continuing we assume your permission to deploy cookies as detailed in our privacy and cookies policy.

×
Plan en én-til-én samtale og opdag hvordan LiveAgent kan hjælpe din virksomhed.

Vi er tilgængelige på adskillige datoer

Planlæg en demo