Prøveperiode

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Sig farveltil langsom software

Skift til LiveAgent & vi migrerer dine data fra Olark gratis.

  • ✓ Intet opsætningsgebyr    
  • ✓ Kundeservice 24/7    
  • ✓ Intet kreditkort påkrævet    
  • ✓ Annuller til enhver tid
Brugt af
logo clients forbes
logo clients airbus
logo clients nascar
migration animation
Migration background

Migrere fra Olark?

Overvejer du en datamigrering fra Olark? Prøv LiveAgents migreringsmuligheder, og flyt dine data til en ny helpdesk-software. Tag din kundeservice til et andet niveau med vores software og forbedre dine kunderelationer.

Overvej en gratis prøveperiode og se LiveAgents muligheder i dag. 

Hvilke data kan du migrere fra Olark?

Customers icon

Mennesker

Import contacts, agents and admin profiles

Email icon

Billetter

Al din kundekommunikation

dollar ticket

Tags

Behold vigtige tags

Olark vs LiveAgent sammenligning

Funktioner Liveagent Olark
Billetter
Indeholder et administrationsværktøj, der behandler og katalogiserer kundeserviceanmodninger.
LiveAgent tilbyder billetsalg.
Olark tilbyder ikke billetsalg.
Livechat
En chat-widget i realtid, som du kan placere på ethvert websted.
LiveAgent tilbyder Live Chat i Ticket+Chat-plan for $29/agent/måned.
Olark tilbyder Live Chat i plan for $19/agent/måned.
Call Center
Et callcenter, der kan bruges til at foretage og modtage opkald ved hjælp af automatisk opkaldsdistribution.
LiveAgent tilbyder Call Center.
Olark tilbyder ikke Call Center.
Selvbetjening
En funktion, der giver dig mulighed for at bygge en kundeportal, som dine kunder kan registrere sig for for at få adgang til deres tidligere billetter og videnbaseindhold.
LiveAgent tilbyder selvbetjening.
Olark tilbyder ikke selvbetjening.
Facebook
En Facebook-integration, der henter alle kommentarer og omtaler og omdanner dem til billetter. Integrationen gør det også muligt for brugere at besvare alle kommentarer og omtaler fra helpdesk-softwaren til sociale medier.
LiveAgent tilbyder en Facebook-integration.
Olark tilbyder ikke en Facebook-integration.
Twitter
En Twitter-integration, der henter alle omtaler og kommentarer og omdanner dem til billetter. Integrationen gør det også muligt for brugere at besvare tweets direkte fra softwaren.
LiveAgent tilbyder en Twitter-integration.
Olark tilbyder ikke en Twitter-integration.
Instagram
En Instagram-integration, der henter alle kommentarer og omtaler og omdanner dem til billetter. Integrationen gør det også muligt for brugere at besvare alle kommentarer og omtaler fra helpdesk-softwaren til sociale medier.
LiveAgent tilbyder en Instagram-integration.
Olark tilbyder ikke en Instagram-integration.
Viber
En Viber-integration, der henter alle beskeder og omdanner dem til billetter. Integrationen gør det også muligt for brugere at besvare og udsende Viber-beskeder direkte fra helpdesk-softwaren til sociale medier.
LiveAgent tilbyder en Viber-integration.
Olark tilbyder ikke en Viber-integration.
Vidensbase
Et videnlager, der indeholder væsentlige oplysninger, herunder fejlfindingsvejledninger, ofte stillede spørgsmål og vejledningsartikler.
LiveAgent tilbyder vidensbase.
Olark tilbyder ikke videnbase.
Kundeforum
Et online diskussionsforum til dine kunder, som er placeret direkte i din videnbase.
LiveAgent tilbyder kundeforum.
Olark tilbyder ikke kundeforum.
Automation og regler
Arbejdsgange, som du kan automatisere for at eliminere gentagne opgaver.
LiveAgent tilbyder automatisering og regler i billetplanen for $15/agent/måned.
Olark tilbyder automatisering og regler i plan for $19/agent/måned.
API
Et sæt funktioner, der tillader forskellige applikationer at arbejde sammen.
LiveAgent tilbyder API-funktioner i billetplan for $15/agent/måned.
Olark tilbyder API-funktioner i plan for $19/agent/måned.
Interactive Voice Response (IVR)
En teknologi, der gør det muligt for indgående opkald at navigere i et telefonsystem, før de taler med en menneskelig operatør.
LiveAgent tilbyder IVR-funktioner.
Olark tilbyder ikke IVR-funktioner.
Videoopkald
Et opkald, der indeholder video, svarende til Skype-, Zoom- eller Facetime-opkald.
LiveAgent tilbyder videoopkald.
Olark tilbyder ikke videoopkald.
Ubegrænset historik
Billetter udløber eller slettes ikke – du kan se dem til enhver tid.
LiveAgent tilbyder ubegrænset historie i billetplanen for $15/agent/måned.
Olark tilbyder ubegrænset historik i plan for $19/agent/måned.
Ubegrænset websteder
Du kan bruge softwaren på et ubegrænset antal websteder.
LiveAgent tilbyder ubegrænsede websteder i billetplan for $15/agent/måned.
Olark tilbyder ubegrænsede websteder i plan for $19/agent/måned.
Ubegrænsede chatknapper
Du kan placere et ubegrænset antal chatknapper på dine websteder.
LiveAgent tilbyder ubegrænsede chatknapper.
Olark tilbyder ikke ubegrænsede chatknapper.
Ubegrænset antal billetter/mails
Du kan modtage et ubegrænset antal e-mails og billetter.
LiveAgent tilbyder ubegrænsede billetter/mails.
Olark tilbyder ikke ubegrænsede billetter/mails.
Ubegrænset optagelse af opkald
Optag hvert opkald, der er foretaget eller modtaget, og afspil optagelsen til enhver tid.
LiveAgent tilbyder ubegrænset optagelse af opkald.
Olark tilbyder ikke ubegrænset optagelse af opkald.
Ubegrænset 24/7 support
Kundesupport tilbydes 24/7 uden at begrænse antallet af forespørgsler, du kan sende.
LiveAgent tilbyder ubegrænset 24/7 support.
Olark tilbyder ikke ubegrænset 24/7 support.
Maximum queue time

En gratis Olark-migrering

Datamigrering behøver ikke at være en kompliceret proces med hjælp fra LiveAgent. Vores supportteam vil gerne diskutere mulig migrering med dig og hjælpe dig med datamigrering helt gratis.

Det, du får, er en fantastisk helpdesk-løsning med de rigtige værktøjer, funktioner og integrationer til dit supportteam. Forbedre dine kunderelationer med vores pålidelige billetsystem, superhurtig livechat, vidensbase, callcenter eller support via sociale medier. LiveAgent kan tage sig af dine Facebook Messenger-, Twitter-, Instagram- og endda Viber-konti. Skab kunder, beskæftige dig med e-mailmarketing eller marketingautomatisering og giv den bedste kundeoplevelse med LiveAgent.

Fordele ved migrering fra Olark til LiveAgent

Satisfaction prediction scores

Tilfredse kunder

Giv god support til dine kunder, og få fantastisk support døgnet rundt fra LiveAgent

Service desk

Ultimativ helpdesk-software

LiveAgent har alle de værktøjer, funktioner og integrationer, du skal bruge for at gøre dit bedste job

Net promoter score NPS

Penge sparet, penge tjent

Vores proaktive værktøjer giver dig mulighed for at øge din omsætning til en rimelig pris

Resolution time

Sparer tid

Vores værktøjer giver dig mulighed for at gøre mere på samme tid

Bliv social med vores værktøjssæt

En fantastisk kundekommunikationssoftware bør give gode værktøjer til at forbedre agentarbejdsgangen og hjælpe med at give hurtig hjælp til dine kunder. Vi har noget ekstra udover standardværktøjer, såsom e-mail, billetsalg, callcenter og vidensbase.

Hvad med fantastisk e-mail-support, instant messaging, live chat-software eller fantastisk administrationssystem? Vores live chat-widget er den hurtigste på markedet, med chat-visningshastigheder på 2,5 sekunder. Desuden tilbyder vi support til sociale mediekanaler såsom Facebook Messenger, Twitter, Viber og endda Instagram. Giv dine kunder hjælp fra enhver kanal, de vælger, og hold stadig tingene organiseret i dashboardet.

increase availability

Lær vores værktøjer at kende

get inspired

24/7 support inkluderet

At holde kommunikationen i live er vores speciale. Vi tilbyder vores kunder 24/7 support. Kontakt os, når du har brug for hjælp eller blot vil spørge os om noget.

Vi arbejder på samme måde som dig, med LiveAgent. Det betyder, at du kan vælge en kanal, du ønsker. Send os en e-mail, start en chat med os, kom på sociale medier eller ring til os, når du har brug for det. Det er alt sammen inkluderet i vores plan, så du er velkommen til at drage fordel af det. Vi vil gøre vores bedste for at hjælpe dig

3.000+ Trustpilot | GetApp | G2 crowd anmeldelser

Et ord fra vores kunder

  • Roman Bosch

    Roman Bosch

    Partly

    Det er en fornøjelse at have en fantastisk portal, der forbedrer vores kundeservice.

  • christine preusler

    Christine Preusler

    HostingAdvice

    LiveAgent hjælper vores medarbejdere til at yde bedre, hurtigere og mere præcis support.

  • Karl Dieterich

    Karl Dieterich

    Covomo

    LiveAgent hjalp os opnå 2 meget vigtige mål: Øge vores kundetilfredshed og salg.

  • Hendrik Henze

    Hendrik Henze

    HEWO Internetmarketing

    Vi har brugt LiveAgent siden August og vi er meget tilfredse.

  • Razvan Sava

    Razvan Sava

    WebMaster Tilbud

    Siden vi har brugt LiveAgent har vores responstid steget med 60%

  • Taras Baca

    Taras Baca

    XperienceHR

    Vores betalte kundes konverteringsrate steg 325% den første måned, vi startede og aktivt begyndte at bruge LiveAgent.

  • user testimonials

    Andrej Ftomin

    TAZAR Group

    Jeg må sige, at jeg aldrig har oplevet en så professionel kundetilgang.

  • Matt Janaway

    Matt Janaway

    The Workplace Depot

    Vi synes, at LiveAgent var langt den bedste live chat løsning.

  • Viviane Carter

    Viviane Carter

    CSI-produkter

    Vi bruger LiveAgent på alle vores e -handelswebsteder. Værktøjet er let at bruge og forbedrer vores produktivitet.

  • Christian Lange

    Christian Lange

    Lucky-Bike

    Med LiveAgent er vi i stand til at give vores kunder support, uanset hvor de er.

  • Jens Malmqvist

    Jens Malmqvist

    Projure

    Jeg kan anbefale LiveAgent til alle, der er interesseret i at gøre deres kundeservice bedre og mere effektiv.

  • user testimonials

    Catana Alexandru

    Websignal

    Jeg er sikker på, at vi ville bruge 90% af vores dag på at sortere via e -mails, hvis vi...

  • JanWienk

    Jan Wienk

    All British Casino

    Med LiveAgent er vi i stand til at holde vores spillere glade ved at tilbyde mere effektiv support, hvilket resulterer...

  • Allan Bjerkan

    Allan Bjerkan

    Norske Automaten

    LiveAgent er pålidelig, med rimelige priser og simpelthen et godt valg for enhver travl online onlineforretning!

  • Sissy Böttcher

    Sissy Böttcher

    Study Portals

    Vi kan lide det, fordi det er nemt at bruge og tilbyder stor funktionalitet, såsom nyttige rapporteringsfunktioner.

  • Peter Koning

    Peter Koning

    TypoAssassin

    Vi elsker LiveAgent - det gør det let at støtte vores kunder.

  • user testimonials

    Aranzazu F

    Factorchic

    Vi kan godt lide at tilbyde vores kunder den bedste supportoplevelse. Derfor valgte vi LiveAgent.

  • Rick Nuske

    Rick Nuske

    MyFutureBusiness

    Fra opsætning til løbende support og alt andet ind imellem fortsætter teamet på LiveAgent med at imponere.

  • Vojtech Kelecsenyi

    Vojtech Kelecsenyi

    123-Nakup

    LiveAgent sparer os hundredvis af dyrebare minutter hver dag ved at gøre kundeservice tydelig og ordenligt.

  • Rafael Kobalyan

    Rafael Kobalyan

    Betconstruct

    Ubegrænsede medarbejdere, e-mails, sociale medier og telefon integration. Alt dette for en lavere pris end vores tidligere udbyder.

  • Martin Drugaj

    Martin Drugaj

    Atomer

    Vi har brugt LiveAgent siden 2013. Vi kan ikke forestille os at arbejde uden det.

  • Ivan Golubović

    Ivan Golubović

    AVMarket

    Det er en omkostningseffektiv løsning, der kan hjælpe dig med en stor mængde supportanmodninger via forskellige kanaler.

  • user testimonials

    Rustem Gimaev

    Antalya Consulting Language Center

    Det var så svært at håndtere e-mails fra Outlook. Med LiveAgent er vi sikre på, at hver e-mail besvares i...

  • Randy Bryan

    Randy Bryan

    tekRESCUE

    LiveAgent er så fantastisk. Med meget lidt tid og kræfter havde jeg det godt i gang på få minutter.

  • Timothy G. Keys

    Timothy G. Keys

    Marietta Corporation

    Jeg anbefaler stærkt LiveAgent -produktet, ikke kun som et Kayako -alternativ, men en meget bedre løsning med merværdi.

  • user testimonials

    Mihaela Teodorescu

    eFortuna

    Supportteamet reagerede altid hurtigt med hurtigt at implementere løsninger.

  • Hilda Andrejkovičová

    Hilda Andrejkovičová

    TrustPay

    Det hjælper os med at kategorisere billetterne og statistisk spore, hvad vores kunder har mest brug for.

  • user testimonials

    Alexandra Danišová

    Nay

    Vi ser LiveAgent som et godt værktøj til at kommunikere med kunder.

  • user testimonials

    Samuel Smahel

    m:zone

    LiveAgent fremskyndede vores kommunikation med vores kunder og gav os også mulighed for at chatte med dem.

  • David Chandler

    David Chandler

    Volterman

    Kort sagt - LiveAgent slår alt derude på dette endda på endnu højere prisniveau.

You Will Be in Good Hands!

Ved du hvad Huawei, BMW, Yamaha og O2 har tilfælles? Du gættede rigtigt... LiveAgent!

Prøv det helt gratis Ingen kreditkort nødvendigt

FAQ

Hvordan kan du migrere fra Olark til LiveAgent?

For at migrere fra Olark til LiveAgent, er du velkommen til at kontakte vores support for at få hjælp eller bruge et gratis migreringsplugin.

Hvilke data kan du migrere fra Olark til LiveAgent?

Din virksomhed kan migrere data såsom billetter, administratorer, agenter, kundeoplysninger, tags, vedhæftede filer og mere fra Olark til LiveAgent.

Our website uses cookies. By continuing we assume your permission to deploy cookies as detailed in our privacy and cookies policy.

×

Plan en én-til-én samtale og opdag hvordan LiveAgent kan hjælpe din virksomhed.

Vi er tilgængelige på adskillige datoer

Planlæg en demo